Zeker, ik moet Simplecast alleen opnieuw installeren, maar weet niet of ik wel de beste/nieuwste versie heb. Misschien dat ik het vandaag ff installeer. Ik hoop dat ik mijn wachtwoord nog ergens heb.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil binnenkort ook weer eens gaan draaien. Met zowaar een voorbereide show. Musical-kneiters. Beetje Phantom, Les Mis, Wicked, Miss Saigon, enz. Misschien niet ieders smaak, maar wel supermooie muziek.
o ja, ik zou nog even kijken met welke versie ik draai.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, ik moet Simplecast alleen opnieuw installeren, maar weet niet of ik wel de beste/nieuwste versie heb. Misschien dat ik het vandaag ff installeer. Ik hoop dat ik mijn wachtwoord nog ergens heb.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil binnenkort ook weer eens gaan draaien. Met zowaar een voorbereide show. Musical-kneiters. Beetje Phantom, Les Mis, Wicked, Miss Saigon, enz. Misschien niet ieders smaak, maar wel supermooie muziek.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o ja, ik zou nog even kijken met welke versie ik draai.
Zal vanavond even kijken. Er is wel een kans dat ik vanavond een show doe
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef robdriessen het volgende:
Woohoo, Dixons belde net. Borderlands 2 ligt al klaar. 2 DAGEN EERDER dan officiele release, hahahahahahahaha. Mwahahahaaaa. HARHARHAR!! MOEHAHAHA
Cool!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik draai van 8-11 vanavond
Thema: beroepen
Yep...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:49 schreef ToT het volgende:
2x heel kort achter elkaar James Brown is dead?
Ah!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep...
- L.A. Style - James Brown Is Dead (7' Version Of Original Mix- With Rap)
- L.A. Style - James Brown Is Dead
2 verschillende versies dus.
Mmm... dan ga ik een deel ervan luisteren.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aloa
Ik heb echt drie uur heerlijke muziek bij elkaar geharkt
Héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééquote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Kende het niet, maar damn wat een lekkere muziek
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Melting het volgende:
Zal ik even de stream kapen, als een piraat?
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:58 schreef MsMessy het volgende:
Ik tune zo ook in, eerst nog even wat eten.
Noquote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Melting het volgende:
Zal ik even de stream kapen, als een piraat?
Wie gaat er dan ook met z'n vinger tussen de deur zitten?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
Hoop dat ik het even volhou, ben nog niks niet lekker
Owww dat is minderquote:Op woensdag 19 september 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
Hoop dat ik het even volhou, ben nog niks niet lekker
Ik, was dat het maar, loop sinds zaterdag al te griepen, maar ja thuis zitten doe ik niet aanquote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met z'n vinger tussen de deur zitten?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef MsMessy het volgende:
Check voedsel en muziek. Dan heb ik alles toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |