Ik snap niet helemaal wat voor advies je wil. Ofwel meer werken, of goedkoper lenen (dus goedkopere woning of andere uitgaven verminderen).quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef trOnk12 het volgende:
Wij wonen in Uden , het enige waar tegen we kunnen aanlopen is het geld ... denk ik ...
Ook wel even 4 slaapkamers waar je over hebt in de particuliere huur.quote:
Dat noem jij klein... Teveel eisen hebben en te weinig budget logisch dat je niets vind.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Is via woningstichting... die huizen zijn best klein, woonkamer is maar 20m2...
Je hebt nog een uur, komt goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef trOnk12 het volgende:
We zijn ingeschreven bij area echter willen wij vandaag nog verhuizen.
Dan moet je meer geld verdienen zodat jullie particulier kunnen huren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef trOnk12 het volgende:
Je moet ongeveer 6 jaar ingeschreven staan om via SVU/area een huis te krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt nog een uur, komt goed.
Maar OT:
Als geld het (enige) probleem is, heb je doodsimpel twee opties: genoegen nemen met weinig uitgaven (en dus niet te veel eisen) of je inkomsten omhoog.
Jullie staan ingeschreven. Ik ken de situatie in Uden niet zo goed, maar hoe lang al? Hoe hoog kom je als je reageert op een minder gewilde flat ofzo? Want dat zal toch de weg zijn, verwacht ik. Je komt pas voor urgentie in aanmerking als de thuissituatie 'onhoudbaar' zou worden, en dat is echt pas na trajecten met maatschappelijk werk en dergelijke.
Als je met je budget geen huis kan vinden, zorg dan dat jullie budget hoger wordt, anders heb je echt amper keuzes. Ja, een goedkope camper kopen oid.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:40 schreef trOnk12 het volgende:
Dus er is geen optie om ergens te gaan wonen ... Nou dat is wel jammerEen kamer ?? nee dat vinden wij niet groot genoeg hoor
![]()
Verder geen alternatieven ?
Wat dacht je nou zelf? Betaalbare huurwoningen groeien echt niet aan de bomen hoor...quote:Op woensdag 19 september 2012 10:40 schreef trOnk12 het volgende:
Dus er is geen optie om ergens te gaan wonen ... Nou dat is wel jammerEen kamer ?? nee dat vinden wij niet groot genoeg hoor
![]()
Verder geen alternatieven ?
Dan zul je toch echt particulier moeten zoeken, maar dan loop je wel tegen prijzen aan die voor jullie (veel) te hoog zullen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef trOnk12 het volgende:
Kijk eerst eens of jullie in aanmerking gaan komen voor huurtoeslag.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:29 schreef trOnk12 het volgende:
Wat denken jullie dat we kunnen betalen voor de woning ? Inclusief of exclusief ... Ik heb geen auto, mijn moeder wel ... en die heeft ze nodig om te kunnen werken. Verder heeft ze een mobiel ze betaalt 30 euro per maand. Samen hebben we dan 1400 euro per maand.
Na deze post en een blik op je posthistorie (met deze als rare uitschieter: Een huis kopen en maandlasten) hoef ik je niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef trOnk12 het volgende:
We komen in aanmerking voor huurtoeslag. De enige optie is dus via woningstichting ( wat is Nederland toch een *** land , ik denk dat het wel overal beter is...)
Dus ... jouw moeder kiest een vervelende vent uit om samen met haar kind bij in te trekken en dan ligt het aan Nederland als er niet op stel en sprong een vervangend huis klaarstaat als ze weg wil bij deze vervelende vent. Dat is ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef trOnk12 het volgende:
We komen in aanmerking voor huurtoeslag. De enige optie is dus via woningstichting ( wat is Nederland toch een *** land , ik denk dat het wel overal beter is...)
Okay danquote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef Sometimes het volgende:
Na deze post en een blik op je posthistorie (met deze als rare uitschieter: Een huis kopen en maandlasten) hoef ik je niet meer serieus te nemen.
Nee dat is niet waar, bij particuliere huur kom je ook voor huurtoeslag in aanmerking, de huur mag alleen niet hoger dan ¤ 650 zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef trOnk12 het volgende:
Whahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef trOnk12 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |