Misschien reed ik eerder zonder zijwieltjes.quote:
En ook maar een passend liedje erbij.quote:
als hij de reis betaald richting reservaat...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef espri het volgende:
[..]
vraag je nu of ze langs het reservaat wil fietsen voor je?
ik gok het niet... rucky.. of espri reed wel laat zonder zijwieltjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien reed ik eerder zonder zijwieltjes.
[..]
En ook maar een passend liedje erbij.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik gok het niet... rucky.. of espri reed wel laat zonder zijwieltjes
Lach er maar om jij hebt ze binnenkort weer nodig.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach er maar om jij hebt ze binnenkort weer nodig.
ach ja... jij ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach er maar om jij hebt ze binnenkort weer nodig.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef espri het volgende:
ik heb net vanuit mn raam een prachtige regenboog op de foto gezet
We schelen 9 jaar dus ik volg je snel op.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Iig een busje en ik zal morgen ook even vragen hoe het zit met een ontheffing. Misschien is het wel een idee om op zondag te verhuizen. Ik zal het morgen wel horen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
@Rucky, weet niet precies hoe veel spullen je hebt maar als je een wagentje gaat huren zou ik een kleintje nemen.
Je nieuwe straat lijkt me niet al te breed en ik begrijp van Pulver dat parkeren daar helemaal een ramp is.
Als een klein wagentje betekent dat je 2x moet rijden lijkt me dat beter dan helemaal de straat niet in kunnen, afstand is toch niet al te groot.
Misschien moet je zelfs een ontheffing regelen om gedurende het laden/lossen de straat te mogen blokkeren.
hahaha had je een lekkere hap?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
note to myself, als je hele tenen knoflook in je soep doet dolfie, vergeet dan niet dat er een kans is dat je hem in je kom krijgt...
dus kijk uit wat je op je lepel hebt!!
ik hou van knoflook, maar dit ging te verquote:
ja echt wel!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dolfi, wat een ontzettend tof cadeau!
ja ik ben er ook gek op maar moet toch rekening houden als ik werk, wordt niet zo gewaardeerd als ik boven een kraamvrouw hang met een walmluchtquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik hou van knoflook, maar dit ging te ver
ik kook altijd een teentje of 2 knoflook mee, krijg je wel een knoflooksmaak, maar niet het pittige, wat je krijgt als je hem perst
Verstandig. Kippensoep uit blik is nooit een succes hoe 'stevig' ie ook is volgens het etiket.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef dolfina-chica het volgende:
oee ik eet.. kippesoep
uit blik, toegevoegd, kippegehaktballetjes... groente en vermicelli
Op zondag verhuizen moet je alleen doen als je zwaar Christelijke buren hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
We schelen 9 jaar dus ik volg je snel op.
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Iig een busje en ik zal morgen ook even vragen hoe het zit met een ontheffing. Misschien is het wel een idee om op zondag te verhuizen. Ik zal het morgen wel horen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Op zondag verhuizen moet je alleen doen als je zwaar Christelijke buren hebt
hmm ik wil mn plaatje hier neer zetten maar lukt niet? heb op photobucket, pak je dan de direct link?quote:
hahahahahaha.. ik zorg altijd dat ik kauwgom in de buurt heb, voor het geval ik inderdaad dichtbij moet staan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik ben er ook gek op maar moet toch rekening houden als ik werk, wordt niet zo gewaardeerd als ik boven een kraamvrouw hang met een walmlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |