Misschien reed ik eerder zonder zijwieltjes.quote:
En ook maar een passend liedje erbij.quote:
als hij de reis betaald richting reservaat...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef espri het volgende:
[..]
vraag je nu of ze langs het reservaat wil fietsen voor je?
ik gok het niet... rucky.. of espri reed wel laat zonder zijwieltjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien reed ik eerder zonder zijwieltjes.
[..]
En ook maar een passend liedje erbij.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik gok het niet... rucky.. of espri reed wel laat zonder zijwieltjes
Lach er maar om jij hebt ze binnenkort weer nodig.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach er maar om jij hebt ze binnenkort weer nodig.
ach ja... jij ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach er maar om jij hebt ze binnenkort weer nodig.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef espri het volgende:
ik heb net vanuit mn raam een prachtige regenboog op de foto gezet
We schelen 9 jaar dus ik volg je snel op.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Iig een busje en ik zal morgen ook even vragen hoe het zit met een ontheffing. Misschien is het wel een idee om op zondag te verhuizen. Ik zal het morgen wel horen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
@Rucky, weet niet precies hoe veel spullen je hebt maar als je een wagentje gaat huren zou ik een kleintje nemen.
Je nieuwe straat lijkt me niet al te breed en ik begrijp van Pulver dat parkeren daar helemaal een ramp is.
Als een klein wagentje betekent dat je 2x moet rijden lijkt me dat beter dan helemaal de straat niet in kunnen, afstand is toch niet al te groot.
Misschien moet je zelfs een ontheffing regelen om gedurende het laden/lossen de straat te mogen blokkeren.
hahaha had je een lekkere hap?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
note to myself, als je hele tenen knoflook in je soep doet dolfie, vergeet dan niet dat er een kans is dat je hem in je kom krijgt...
dus kijk uit wat je op je lepel hebt!!
ik hou van knoflook, maar dit ging te verquote:
ja echt wel!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dolfi, wat een ontzettend tof cadeau!
ja ik ben er ook gek op maar moet toch rekening houden als ik werk, wordt niet zo gewaardeerd als ik boven een kraamvrouw hang met een walmluchtquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik hou van knoflook, maar dit ging te ver
ik kook altijd een teentje of 2 knoflook mee, krijg je wel een knoflooksmaak, maar niet het pittige, wat je krijgt als je hem perst
Verstandig. Kippensoep uit blik is nooit een succes hoe 'stevig' ie ook is volgens het etiket.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef dolfina-chica het volgende:
oee ik eet.. kippesoep
uit blik, toegevoegd, kippegehaktballetjes... groente en vermicelli
Op zondag verhuizen moet je alleen doen als je zwaar Christelijke buren hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
We schelen 9 jaar dus ik volg je snel op.
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Iig een busje en ik zal morgen ook even vragen hoe het zit met een ontheffing. Misschien is het wel een idee om op zondag te verhuizen. Ik zal het morgen wel horen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Op zondag verhuizen moet je alleen doen als je zwaar Christelijke buren hebt
hmm ik wil mn plaatje hier neer zetten maar lukt niet? heb op photobucket, pak je dan de direct link?quote:
hahahahahaha.. ik zorg altijd dat ik kauwgom in de buurt heb, voor het geval ik inderdaad dichtbij moet staan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik ben er ook gek op maar moet toch rekening houden als ik werk, wordt niet zo gewaardeerd als ik boven een kraamvrouw hang met een walmlucht
ja maar dat helpt niet echt hoor een kauwgommetje en ik hang bijna de hele dag boven de kraamvrouwquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahaha.. ik zorg altijd dat ik kauwgom in de buurt heb, voor het geval ik inderdaad dichtbij moet staan...
Link in je reactie plaatsen, selecteren en dan opquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:09 schreef espri het volgende:
[..]
hmm ik wil mn plaatje hier neer zetten maar lukt niet? heb op photobucket, pak je dan de direct link?
nee, je ziet boven je reageer scherm... een X2 staan daarnaast zit een tekening..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:09 schreef espri het volgende:
[..]
hmm ik wil mn plaatje hier neer zetten maar lukt niet? heb op photobucket, pak je dan de direct link?
nee, 1 kauwgommetje niet neequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef espri het volgende:
[..]
ja maar dat helpt niet echt hoor een kauwgommetje en ik hang bijna de hele dag boven de kraamvrouw
Nee en je hebt ook een preview functie dus dan kan je het zelf van tevoren zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:12 schreef espri het volgende:
maar zet ik dan niet m,n hele album hier neer? ja ben er niet zo goed in hoor
Je plaatje is niet goed (ik kreeg de foutmelding dat die corrupt is).quote:
huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je plaatje is niet goed (ik kreeg de foutmelding dat die corrupt is).
Stuurt ze jou nu een plaatje van Bouterse?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je plaatje is niet goed (ik kreeg de foutmelding dat die corrupt is).
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Stuurt ze jou nu een plaatje van Bouterse?
Je plaatje is niet goed, ik denk dat jeje geheugenkaart te snel uit de kamera hebt gehaald. Kan je hem zelf wel op je pc bekijken?quote:
nee, niet gehad...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef espri het volgende:
dolfi, al een paar minuten geleden stuurde ik je de link maar zie niet dat jij het ontvangen hebt?
ja gemaakt met mn BB en kan het wel zien hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je plaatje is niet goed, ik denk dat jeje geheugenkaart te snel uit de kamera hebt gehaald. Kan je hem zelf wel op je pc bekijken?
Graag gedaan.quote:
Die hebben een orgie met de smurfen.quote:
zeg dit is verkrachting van mn mooie natuurplaatje hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die hebben een orgie met de smurfen.
Dat wou ik niet doen daarom noemde ik de Teletubbies ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef espri het volgende:
[..]
zeg dit is verkrachting van mn mooie natuurplaatje hoor
Heb je geen zin in 2 uurtjes strijken toevallig?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef espri het volgende:
[..]
dan wordt het voor mij nu tijd om een uurtje te gaan strijken
Of 3?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Heb je geen zin in 2 uurtjes strijken toevallig?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
ik wel, geloof het of niet maar ik vind strijken leuk![]()
ik zet zo op mn pc een filmpje aan en dan strijk ik een end weg
Als ik op mijn pc een filmpje aanzet dan heb ik in andere dingen zin ipv strijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
Echt?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
Jij woont zeker niet in Delft of heel dichtbij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
mijn gezinnen zijn ook altijd blij, de overhemden die al weken liggen, doe ik dan even, ben er zo mee klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik op mijn pc een filmpje aanzet dan heb ik in andere dingen zin ipv strijken.
Als bij vrouwen de eierstokken "koekoek" beginnen te roepen, dan is dat "de natuur", maar bij mannen is het meteen weer viezigheidquote:
Jij bedenkt dingen.quote:
hahha je bent te laat, over minder dan 8 weken ben ik al een bruidjequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Echt?!
Trouw met mij!
Nee serieus, waar kan ik de strijk heenbrengen?
Ik strijk ook heel weinig! Alleen overhemden en blouses. En die dragen we beiden zelden dus da's makkelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in Delft of heel dichtbij?
Heb nog wel het nodige dat gestreken kan/mag worden.
* Inlognaam verdomt het om zn kleding te strijken. En strijkt gewoon even met zn hand erover.
Wanneer is dé datum?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
hahha je bent te laat, over minder dan 8 weken ben ik al een bruidje
Delft? misschien 20 minuutjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in Delft of heel dichtbij?
Heb nog wel het nodige dat gestreken kan/mag worden.
* Inlognaam verdomt het om zn kleding te strijken. En strijkt gewoon even met zn hand erover.
Ja nou, dat zegt niks hequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
hahha je bent te laat, over minder dan 8 weken ben ik al een bruidje
Die krengen komen hier uit de was en zijn verkreukt. Ik trek dat ding aan, trek alles even strak en wrijf er even een paar keer flink met mn handen over om het in model te brengen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik strijk ook heel weinig! Alleen overhemden en blouses. En die dragen we beiden zelden dus da's makkelijk
10-11-12quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wanneer is dé datum?En waar moeten we zijn voor 't feest?
Gaafquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef espri het volgende:
[..]
10-11-12
wat een mooie datum *zucht*
Ehhe heeft vanaf morgen dus ongeveer 8 weken de tijd om lekkere chocolade recepten te maken. Taart, cake, weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wanneer is dé datum?En waar moeten we zijn voor 't feest?
oeeeh ik heb er nu al zin in! En van mij mag jij hier best komen met dolfie om te proeven! Gezelligquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ehhe heeft vanaf morgen dus ongeveer 8 weken de tijd om lekkere chocolade recepten te maken. Taart, cake, weet ik veel wat.
De smoothie en chocolekkernij van pagina 13 is gereserveerd voor Dolfie en mijn trouwens
Niet dat wij gaan trouwen, maar wel omdat dat gisteren ter sprake kwam
Morgen moet ie in de bus vallen Ehhe. Past net...en rekt het niet dan scheurt het wel. Mocht je brievenbus dus kapot zijn, dan weet je waar het door komt.
Best een vieslel... Een enorme viezerik is het!quote:
En het is veel verder weg dan Zuid Laren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ben geen Berend Botje
Mijn scheepje komt al jaren niet verder dan de achtertuin van mn ouderlijk huis
Aww, ik had het gelezen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef billie1985 het volgende:
Trouwens jongens, mijn eerste FHF pakketje is vanmiddag verstuurd!En het voelt fijn om iets terug te kunnen doen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Best een vieslel... Een enorme viezerik is het!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Aww, ik had het gelezen hoorVind het fijn voor je dat je dat kon doen! top
Ja ik dacht ik herhaal het nog ff, iedereen leek er overheen te lezen en was er best trots opquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Aww, ik had het gelezen hoorVind het fijn voor je dat je dat kon doen! top
ah hij heeft gewoon zin om ff op vakantie te gaan na t zien van zijn vakantiefilmpjes als hij op zn pc een filmpje aanzet.quote:
is ook leuk toch? geeft je een goed gevoel denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik herhaal het nog ff, iedereen leek er overheen te lezen en was er best trots op![]()
Zo, ik heb eindelijk een signature
Ik zet Tom en Yerrie op maar dan wil ik weer met mijn lego spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hij heeft gewoon zin om ff op vakantie te gaan na t zien van zijn vakantiefilmpjes als hij op zn pc een filmpje aanzet.
toch?
je noemt die van jouw lego?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zet Tom en Yerrie op maar dan wil ik weer met mijn lego spelen.
Zowel dat eerste als dat tweede, ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook leuk toch? geeft je een goed gevoel denk ik.
die ken ik niet...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zet Tom en Yerrie op maar dan wil ik weer met mijn lego spelen.
snap ik wel idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Zowel dat eerste als dat tweede, ja inderdaad
Ik ben zooooo benieuwd!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef billie1985 het volgende:
Trouwens jongens, mijn eerste FHF pakketje is vanmiddag verstuurd!En het voelt fijn om iets terug te kunnen doen
ken je zn lego ook?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die ken ik niet...
ken wel Tom en Jerry
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die ken ik niet...
ken wel Tom en Jerry
En terechtquote:
Zegt hij die een vriezer als avatar heeft.quote:
Prima.quote:
KOM DAN!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
Hier is het KOUDik krijg het potverdikke ook gewoon niet warm
Ik heb de verwarming ook net verder omhoog gedraait!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
Hier is het KOUDik krijg het potverdikke ook gewoon niet warm
Wil ik ook welquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming ook net verder omhoog gedraait!
Kom allebei danquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming ook net verder omhoog gedraait!
Ik bied 23! Minimaal!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wil ik ook wel22 graden ofzo jummie
Yupquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Eteuhhhhhhhgh
Haaai Jalees, kom je weer langswaaien
nee, ik ken de filmpjesquote:
Wat is er Jaleesa?quote:
Da's toevallig, je zit in FHFquote:
Kan je ook opruimen? Dan kruip ik onder een dekentje, dan krijg ik het wel 23 graden en dan mag jij opruimen :pquote:
T is nogal complicated..quote:
Wacht mn verrassingspakket nou maar af, misschien zit er wel iets in waar je het spontaan heel warm van krijgtquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kan je ook opruimen? Dan kruip ik onder een dekentje, dan krijg ik het wel 23 graden en dan mag jij opruimen :p
gewoon lekker zo doorgaan imo. niet teveel bij nadenken maar gewoon met de flow gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is nogal complicated..
Maar uhhhhh ik ben sosososoooo in love met een jongen.. Ik ken m al 8 jaar en hij komt net uit een relatie van 4 jaar..
Hij zegt dat hij ook gek op mij is, maar vanwege t feit dat hij net uit een relatie is, wilt hij nu niet 'gehaast' ergens aan beginnen..
Wel komt hij supervaak langs, schiet onwijs goed op met Deniz en mn ouders, ik kom geregeld bij zn moeder over de vloer enz enz.. Dus t is onwijs dichtbij een relatie, alleen zeg maar niet OFFICIEEL.
What to dooooo
Genieten van het moment!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is nogal complicated..
Maar uhhhhh ik ben sosososoooo in love met een jongen.. Ik ken m al 8 jaar en hij komt net uit een relatie van 4 jaar..
Hij zegt dat hij ook gek op mij is, maar vanwege t feit dat hij net uit een relatie is, wilt hij nu niet 'gehaast' ergens aan beginnen..
Wel komt hij supervaak langs, schiet onwijs goed op met Deniz en mn ouders, ik kom geregeld bij zn moeder over de vloer enz enz.. Dus t is onwijs dichtbij een relatie, alleen zeg maar niet OFFICIEEL.
What to dooooo
Zoenen, strelen, helemaal KAPOT NEU...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is nogal complicated..
What to dooooo
Ze is een jong blaadje. Twee kaar blazen en ze is weer wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Eteuhhhhhhhgh
Haaai Jalees, kom je weer langswaaien
Nou uhhh.. We slapen geregeld bij elkaar, maar er gebeurd dus niks sexueels..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Zoenen, strelen, helemaal KAPOT NEU...
Wedden dat ie zo om is?
Dat kan ik dus niet.. Bang dat hij toch uiteindelijk zegt dat hij niet klaar is voor een relatie.. En dan zit ik daar.. Hopeloos verliefdquote:
En daar gaat het dus foutquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou uhhh.. We slapen geregeld bij elkaar, maar er gebeurd dus niks sexueels..
Niet dat ik t niet wil hoorquote:
Lekker doen waar je zin in hebt. Je bent jong... single... en hebt alle tijd om nog een vent te vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is nogal complicated..
What to dooooo
Vertel hem dat het inmiddels 2012quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet dat ik t niet wil hoor, maar hem kennende doet ie t uit respect niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |