ja we zullen er om bidden knul... laat de slachting hier maar naartoe komen want dan kan jij lekker een sliep uit naar je linkse ontkenners doen... hoezeee hoezeequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef mossad_agent het volgende:
Je zou gewoon echt bijna hopen dat het hier in Nederland ook goed fout gaat net als in Parijs. Al is het alleen maar om die linkse ontkenners te laten zien dat het niet om individuen gaat maar om groeperingen die gevaarlijk zijn.
Maar ok, je weet ook direct wie er nog nooit problemen hebben gehad met die lui. Laat dat maar snel veranderen....
Is dit een vraag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt het aan de stok gekregen met radicale moslims.
We bidden tot God, Buddha én Allah, nou als het dan nog niet lukt.......quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja we zullen er om bidden knul... laat de slachting hier maar naartoe komen want dan kan jij lekker een sliep uit naar je linkse ontkenners doen... hoezeee hoezee
Ja.quote:
Gaaaaaaaaaapquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Die 0,0006% zou maar aangeven je moeder en je zusje uit elkaar te trekken en daarna te onthoofden....wedden dat hij hij het dan wel ineens veel vind? Gespeelde naïviteit van die ontkenners.
Is de "rel" wereldwijd al over dan, dat had ik ff gemistquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Is dit nu nog gaande? Iedereen nog niet door hun oneliners heen?
Ik zit op m'n mobiel. De vraag staat overigens nog steeds.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:01 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je laat leestekens weg, hetgeen niet positief is voor een journalist
De meesten zijn omgekomen door geweld van geloofsgenoten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh er zijn maar een paar honderdduizend burgers omgekomen de afgelopen 10 jaar maja dat telt niet mee.
tegenover maar een klein aantal westerlingen.
Nee, maar ik heb niet het idee dat tig topics lang dezelfde mening verkondigen een zinvolle discussie genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is de "rel" wereldwijd al over dan, dat had ik ff gemist.
ik denk om te monteren op hun schuilkelder om medelandgenoten om te maaien als ze ook de kelder in willenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij moet ik aandelen Kalashnikov gaan aanschaffen. Gouden handel met al die mensen die denken dat ieder moment een oorlog uitbreekt. Want ik neem aan dat die mensen wel vooraan op de barricaden zullen staan natuurlijk.
Als mensen dat willen, waarom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet het idee dat tig topics lang dezelfde mening verkondigen een zinvolle discussie genoemd mag worden
Ben je zo door je ammo heen, gewoon een gatling-gunquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk om te monteren op hun schuilkelder om medelandgenoten om te maaien als ze ook de kelder in willen
Ik denk dat je in westerse landen weinig afzet zal hebben maar in islamitische landen is het snoepgoed wat kinderen al in de wieg wordt gegeven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij moet ik aandelen Kalashnikov gaan aanschaffen. Gouden handel met al die mensen die denken dat ieder moment een oorlog uitbreekt. Want ik neem aan dat die mensen wel vooraan op de barricaden zullen staan natuurlijk.
Nee, ik vermaak me te goed momenteel met julliequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als mensen dat willen, waarom niet?. Je mag op "kuttopic" klikken hoor
.
YouTube. Google op 'innocence of muslim'. Film.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:05 schreef Mignon het volgende:
Hoi! Waar is het filmpje te zien? En wie heeft het filmpje gemaakt?
En die vijfde kolonne dan? Al die moslims die hier al wonen? Naar ik begreep zou ik in Nederland alleen al 850.000 stuks van de hand kunnen doen. Laat staan wat voor afzetmarkt voor Frankrijk is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik denk dat je in westerse landen weinig afzet zal hebben maar in islamitische landen is het snoepgoed wat kinderen al in de wieg wordt gegeven.
Ik wel ja. Inclusief handgranaatgooierij voor mn deur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt het aan de stok gekregen met radicale moslims.
Moeten we nu aannemen door het gebruik van die icon dat je het stoer vind?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wel ja. Inclusief handgranaatgooierij voor mn deur.
Jij hebt het ook van dichtbij meegemaakt dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Altijd zo, je ziet pas wat het is als je het zelf meemaakt. Sommige mensen geloven nog in sprookjes.
Daarvoor moet je bij de media aankloppen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
De Islam zou gewoon eens een goed imago-bureau in de hand moeten nemen. Je kan lang of kort lullen, terecht of onterecht, de Islam heeft echt een gitzwarte reputatie in de wereld.
Ja, want de media vliegt met vliegtuigen torens in. De media hakt handen van kinderen af. De media blaast zichzelf op op een markt. Die vervelende media toch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de media aankloppen.
De media is voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor de stigmatisering.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want de media vliegt met vliegtuigen torens in. De media hakt handen van kinderen af. De media blaast zichzelf op op een markt. Die vervelende media toch.
Dat blijkt ook hier weer. Demonstraties die met de politieke situatie te maken hebben worden gekoppeld aan de demonstraties omtrent de anti-islamfilm. De krantenkoppen alweer vergeten?quote:
Je kunt geen verslag doen van dingen die niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De media is voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor de stigmatisering.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Alles is de schuld van de media en vooral van Wilders.
Je kunt wel dingen groter maken dan ze zijn in reportages, en nuancerende berichten over tegendemonstraties bewust weglaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt geen verslag doen van dingen die niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |