dat sowieso.. nja meestal danquote:
Wilde ik wel, maar kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zou me nog een keer omdraaien dan als ik jou was
Wijze woordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
Ach als je er maar van klaar komt, houd je er toch nog iets aan over
Daar ging het beste moment van je dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde ik wel, maar kon niet meer slapen
Altijd hetzelfde verhaal, welcome backquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Zo, zijn we weer...
35 minuten in de wachtkamer gezeten omdat die kneuzen tandarts dacht dat ik eerst wel even langs de mondhygienist zou gaan... nee lul, daar heb ik aparte afspraken voor... staan ook apart in het systeem... zoals bij iedereen overigens.
Dank u voor uw tijd...
Normaal gaat t best goed... m'n mondhygieniste is altijd vrij optijd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde verhaal, welcome back
Zeker waar, ik heb geluk dat me moeder bij de tandarts werkt dus hoef nooit zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Normaal gaat t best goed... m'n mondhygieniste is altijd vrij optijd.
Binnen komen, melden, ff naar de wc, zitten, en hop, daar mag ik al.
Aan de andere kant... 2 minuten in die stoel gelegen, en voor t eerst geloof ik was hij helemaal tevreden en zag alles er goed uit![]()
Dan weet je weer waarvoor je poetst en ragt en weet ik t wat allemaal
Das ook handig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zeker waar, ik heb geluk dat me moeder bij de tandarts werkt dus hoef nooit zo lang te wachten
Mis je je peukie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grrmbl op tijd op mn werk is er bhv oefening. Grrmbl Beetje buiten staan wachten
En je bent een aantal uurtjes verder op je dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook handig.
Onze tandarts zit in alkmaar, dus kon net weer een half uurtje met NoFX mee schreeuwen in de auto![]()
En weer een half uurtje terug natuurlijk
Nee maar mn Telefoon is bijna leegquote:
Haha, hou zou dat nou toch komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar mn Telefoon is bijna leegiets met verslaafd
Wij hebben 2 BHV'ers... 1 zit thuis met een burnout, en de andere (1 van de directeuren) vindt eigenlijk BHV niet zo belangrijk, dus de laatste oefening was denk ik al wel weer een jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar mn Telefoon is bijna leegiets met verslaafd
Meh, stom..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grrmbl op tijd op mn werk is er bhv oefening. Grrmbl Beetje buiten staan wachten
jullie zijn gewoon te Leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, hou zou dat nou toch komen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon te Leuk
Awwquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon te Leuk
Ik mag hopen van nietquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik klik vet vaak verkeerd op quote omdat ik me scherm klein heb -.-
Stiekem vind ik het leuk om me eigen quote terug te lezen, maar nee je hebt niet zoveel boeiends erop dus lurken heeft geen zinquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
[..]
Zou ik ook zeggen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
broodjes gesmeerd, tijd om kinders van school te halen
Nou waarom kijk je danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het leuk om me eigen quote terug te lezen, maar nee je hebt niet zoveel boeiends erop dus lurken heeft geen zinno offence
Nee maar heb me scherm klein, dus quote valt erbuiten en klik standaard helemaal rechtsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Quote knopje en fobo knopje zit niet naast elkaar hoor
Dan heb je wel een HEEL klein scherm wil je layout verneukt worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee maar heb me scherm klein, dus quote valt erbuiten en klik standaard helemaal rechts
Me scherm zelf is niet klein, ik heb hem zelf klein staan rechts naast me scherm zodat me collega het niet kan zien hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je wel een HEEL klein scherm wil je layout verneukt worden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Me scherm zelf is niet klein, ik heb hem zelf klein staan rechts naast me scherm zodat me collega het niet kan zien haha
Thuis heb ik t dan wel weer kleinquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tja, baas boven baas he. Ik heb daarnaast gewoon me eigen werk
Haha, thuis zit ik niet veel op FOK! Tijd voor me vriendinquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis heb ik t dan wel weer kleinSons Of Anarchy kijken naast FOK, maar dat werkt niet zo goed als het hard gaat
Ja die heb ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, thuis zit ik niet veel op FOK! Tijd voor me vriendin
En ik minder als ik er wel in 1 hadquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Anders had ik er ook wel meer op gezeten.
Hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik minder als ik er wel in 1 had
Allemaal Knetter warm knuffelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo en weer binnen.. nu een half uur later dan gepland beginnen.. en hopelijk een beetje warm worden brrr
Bleek me toch niet leuk te vinden, na lepeltje lepeltje/strelen/zoenenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaje had toch laatst een leuke date? Hoe is het daarmee dan
Hmm, komt ze laat achter danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bleek me toch niet leuk te vinden, na lepeltje lepeltje/strelen/zoenen
Nogal jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, komt ze laat achter dan
Hallonquote:
Ik wil eerst weten hoe je mn naam weetquote:
Stond volgens mij ergens in een forum over twente ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe je mn naam weet
moet je eens iets kouds proberenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
godskolere![]()
niet verstandig om iets heet te drinken nou
Oh ik zag iets voorbij komen dat je in je tong gebeten had... kut is dat he?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
moet je eens iets kouds proberen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
moet je eens iets kouds proberen
Ah, je hebt gewoon lopen stalken in Tukkers op Fok?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stond volgens mij ergens in een forum over twente ofzo
Volgens mij heet ie Bartquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon lopen stalken in Tukkers op Fok?
Hoe heet jij dan? Wel zo fair
Nickquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon lopen stalken in Tukkers op Fok?
Hoe heet jij dan? Wel zo fair
Hoi Nickquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nicken dacht dat het over fc twente ging haha
Ja daar kwam ik later achter :p Hoi Nathaliequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Nick
Daar hebben we het wel eens over FC Twente uiteraard, maar het is gewoon een algemeen Tukkers op Fok topic
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik later achter :p Hoi Nathalie
dat weet jij heul niequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Heul niet.
[..]
Wie?
Trouwens. Bart de Graaf![]()
ohquote:
Ja, en terecht ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar je bent dus voor fc twente?
ik ook.. DAMN YOU FATHERquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik vroeger ook
Had ik ook wel verwachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent pas nummer 1.089.234 die dat grapje maakt.
Maar ik weet je naam nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh![]()
ik kan hier ook niks geheimhouden zeg
Bwehehequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik vroeger ook
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht
[..]
Maar ik weet je naam niet
des te beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht
[..]
Maar ik weet je naam niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
des te beterdie moet ook geheim blijven, iig hier op fok
quote:
Ik weet jouw naamquote:
Een wij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe
Ik zag laatst een wij met allemaal zwarte koeien en 1 bruine koe
dat mensen m best mogen weten, maar ik niet wil dat ie op fok verschijntquote:
Nogal, de hele dag zo'n kutgevoel nu enzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik zag iets voorbij komen dat je in je tong gebeten had... kut is dat he?
Gezien wie er bovenaan staat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk team, maar worden geen kampioen
Ja.. schaam je diep! Heeeeeel diep!quote:
Doe eensch DM'enquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mensen m best mogen weten, maar ik niet wil dat ie op fok verschijnt
Oh daar heb ik meestal geen last vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal, de hele dag zo'n kutgevoel nu enzo
Doe ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja.. schaam je diep! Heeeeeel diep!
Gezien in welke speelronde we zitten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezien wie er bovenaan staat?
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssst![]()
als je me maar rokje of iets anders blijft noemen :$..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe eensch DM'enIk zeg niks
[..]
Oh daar heb ik meestal geen last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je me maar rokje of iets anders blijft noemen :$..TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar een goed begin is het halve werk..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gezien in welke speelronde we zitten?
BAM en zo hoort het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een goed begin is het halve werk..
Nee, even serieus, Twente is nu beter begonnen dan het jaar dat ze daadwerkelijk kampioen werden. Dus ik heb goede hoop. En wat jij daarvan vind, en voor welke club jij ook mag zijn, het boeit me niet. Ik ben voor mijn clubje en dat ontneemt niemand me
Ik gun het twente heust wel hoor. Als PSV het maar niet word. Vind twente best een leuke ploeg. En idd hun begin is goed maar afgelopen jaren is wel gebleken dat niks zeker is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een goed begin is het halve werk..
Nee, even serieus, Twente is nu beter begonnen dan het jaar dat ze daadwerkelijk kampioen werden. Dus ik heb goede hoop. En wat jij daarvan vind, en voor welke club jij ook mag zijn, het boeit me niet. Ik ben voor mijn clubje en dat ontneemt niemand me
Klopt. Maar hopen mag. En dit jaar heeft Twente ons weer goede hoop gegevenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik gun het twente heust wel hoor. Als PSV het maar niet word. Vind twente best een leuke ploeg. En idd hun begin is goed maar afgelopen jaren is wel gebleken dat niks zeker is.
Geen echte Feyenoorderquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:51 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen naam en denk ondanks dat ik voor Feyenoord ben dat Ajax of Twente kampioen wordt.
We zullen zien! Altijd leuk een vrouw met interesse in voetbalquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar hopen mag. En dit jaar heeft Twente ons weer goede hoop gegeven
realist. Als je zelf niet/nauwelijks scoort wordt je vermoedelijk geen kampioen.quote:
Niks realist, als je een echte Feyenoorder bent wil je niet dat Ajax kampioen wordt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
realist. Als je zelf niet/nauwelijks scoort wordt je vermoedelijk geen kampioen.
Ik zie het meer als een sympathieke supporterquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
realist. Als je zelf niet/nauwelijks scoort wordt je vermoedelijk geen kampioen.
Daar heb je wel enigszins een puntquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks realist, als je een echte Feyenoorder bent wil je niet dat Ajax kampioen wordt.
ik zeg toch niet dat ik er blij van wordt? Alleen ben ik iets beschaafder als de gemiddelde Feyenoorder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks realist, als je een echte Feyenoorder bent wil je niet dat Ajax kampioen wordt.
En dat terwijl ik me al jaren niet meer bezig houd met voetbalquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb je wel enigszins een punt
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En ik heb compleet niks met voetbal...
Ja, en daardoor voel ik me nog ouderquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl ik me al jaren niet meer bezig houd met voetbal![]()
Oh wacht, nu klink ik oud
Sinds mijn 16? doe ik niks meer met voetbal. Nu 4 jaar, jij bent 2 jaar ouder als ik toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en daardoor voel ik me nog ouder
Goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, terug naar seks.
Op hoeveel pandapunten zitten jullie?
http://www.pandapunt.nl
Ja, kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds mijn 16? doe ik niks meer met voetbal. Nu 4 jaar, jij bent 2 jaar ouder als ik toch?
ik heb er 0quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, terug naar seks.
3quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, terug naar seks.
0 puntenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, terug naar seks.
0, want geen student, dus dan moet t langer dan een maand geleden zijn....quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, terug naar seks.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
0, want geen student, dus dan moet t langer dan een maand geleden zijn....
nietstudentenpunt heel veel, ik denk 3quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zeg er wel even bij of het studentenpunten zijn of niet. Studentenpunten staan namelijk voor een week, nietstudentenpunten staan voor een maand..
Dan ben je officieel wel student..quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Toekito het volgende:
Niet student trouwensof telt een deeltijd mbo ook? Want dan is het dramtisch hoger
Sorry schatje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik werd om half 7 wakker en kon vervolgens ook nauwelijks meer slapenhelemaal weer druk en kermis in m'n hood
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef Nixx- het volgende:
Kan ik bij de misschienen van de SEX SC Meet?
voor die 4 uur per week? Dan ga ik niet meer berekenen anders word ik depriquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je officieel wel student..
Ja, seksuele handelingenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
Bij die Pandapunten: Maar handwerk door een ander bij jou geldt ook als seks? Want dan heb ik 0. Anders 1 geloof ik.
(student)
Oké, dan 0.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, seksuele handelingen
quote:
quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van wel ja
[..]
Nee dat ook wer niet
[..]
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Met je E-hossel skills kan je elke FOK!ster aan de haak slaan!
quote:
Niet luisteren naar hun. Er zal vast wel ergens een meid zijn die graag aan je pielemuis wil zitten.quote:
Hoe kan ik dat zien dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... zou je mijn verleden moeten zien voor ik LL leerde kennen
Onbegonnen werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tijdmachine bouwen... duh... hoe dacht jij dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tijdmachine bouwen... duh... hoe dacht jij dan?
je moet er wel iets voor over hebbenquote:
Dat nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er wel iets voor over hebben
9,99, geen geld...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/z(...)ne/1001004001806675/
[ afbeelding ]
Ow, dat lijkt me ook wel weer eens leuk om te doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:29 schreef GSbrder het volgende:
En vrij trouwens.
Mag een hele middag door Amsterdam struinen.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:29 schreef GSbrder het volgende:
En vrij trouwens.
Daar heb ik vanochtend voor gezorgdquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me ook wel weer eens leuk om te doen.
Maar dan wel met een niet-lege-bank-rekening
Ochtend hosselen middag shoppen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb ik vanochtend voor gezorgd.
Uhu!quote:
Ochtend werken, middag shoppenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ochtend hosselen middag shoppen?
voor wat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu!
Nu last-minute slachtoffers uitzoeken.
Wat een levenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ochtend werken, middag shoppen.
Mee de stad inquote:
Jaloersquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vanavond waarschijnlijk weer seks.
Ja en Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Stil hier, nieuw onderwerp.
Trio ja of nee? In een relatie?
yup en yupquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Trio ja of nee? In een relatie?
dan moet je er ook niet aan beginnenquote:
quote:
MMVV.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
Niet dat ik een keer een trio gedaan heb hoor,wel een kwartetje.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup en yup
been there , done it, has the shirt
Dat doe ik elke dag al...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:29 schreef GSbrder het volgende:
En vrij trouwens.
Ik zou het persoonlijk ook niet kunnen. Was even benieuwd naar de rest. Wat is je ervaring hiermee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je er ook niet aan beginnen
geeft niks hoor dushi tijger grrrrquote:
Ja, Trio (zou ik wel willen, nog nooit gedaan)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Trio ja of nee? In een relatie? MMV MVV of beide?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh.. kouddd, misselijk en hoofdpijn.
happy joyplease shoot me
ja mmv/vvm/vvvquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Trio ja of nee? In een relatie? MMV MVV of beide?
Geeft knetter een dikke knuffel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
happy joyplease shoot me
*bang* ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
happy joyplease shoot me
Zelfs nu?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja mmv/vvm/vvv
in een relatie en buiten een relatie
oh maar ging het om ervaring met? want MVV ook wel gehad (nja voor zover dat telt want hij mocht m niet in m'n buurt hebbenquote:
nou atm ben ik aan het werk.. maar als de kans zich voordoet dan doe ik meequote:
Bedoel met je mini knetterquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou atm ben ik aan het werk.. maar als de kans zich voordoet dan doe ik mee
ook als dat niet met mijn partner is
dat het lekker isquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk ook niet kunnen. Was even benieuwd naar de rest. Wat is je ervaring hiermee?
Wat is dan het nut van een trio -.-quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh maar ging het om ervaring met? want MVV ook wel gehad (nja voor zover dat telt want hij mocht m niet in m'n buurt hebben)
heeft ie hem dan afgedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh maar ging het om ervaring met? want MVV ook wel gehad (nja voor zover dat telt want hij mocht m niet in m'n buurt hebben)
ehm.. hij kon haar toch penetreren terwijl zij met mij bezig was?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van een trio -.-
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft ie hem dan afgedaan
preciesquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ehm.. hij kon haar toch penetreren terwijl zij met mij bezig was?
Moet het nut hebben? Het is heerlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van een trio -.-
ja dat deed ie dus ook.. en hij hield m keurig bij mij uit de buurt dusquote:
en dat ja.. niks mis meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet het nut hebben? Het is heerlijk
ja.. waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet het nut hebben? Het is heerlijk
ik zou niet weten of ik dat zou kunnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat deed ie dus ook.. en hij hield m keurig bij mij uit de buurt dus
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. waarom niet?
of bedoel je dat niemand mij wil nu ik zwanger en dik ben
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. waarom niet?
nou dat vind ik lief van jequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou niet weten of ik dat zou kunnen![]()
want rokje is
Haha nee, zou kunnen dat je een stapje terug deed van je wilde levensstijlquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. waarom niet?
dus ik zou je moeten snaaien op mijn sterfbedquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou dat vind ik lief van je
maar als iemand t bij mij zou proberen zitten ze voor de rest van hun leven wel zonder
Ik hou van zwangere vrouwenquote:
zo wild is mn levensstijl niet hoor..quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha nee, zou kunnen dat je een stapje terug deed van je wilde levensstijl
Ja oke daar zit wat in. Maar hoezo mocht hij niks met jou? Van haar niet of van jou niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ehm.. hij kon haar toch penetreren terwijl zij met mij bezig was?
en mij een beetje scarred for life achterlaten eh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik zou je moeten snaaien op mijn sterfbed
Het is ook niet rustig toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo wild is mn levensstijl niet hoor..
Nou uhm dan niet toch? Er is geen life meer danquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en mij een beetje scarred for life achterlaten eh?
hij mocht best e.e.a met mij doen, maar ik wil geen snikkel in mequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke daar zit wat in. Maar hoezo mocht hij niks met jou? Van haar niet of van jou niet?
huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhm dan niet toch? Er is geen life meer dan
Oh, was de vraag of het al gedaan was?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik nou de enige die geen trio heeft gehad hier?
Owh wacht hij neemt je op zijn sterfbedquote:
Ligt eraan wat je rustig noemt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het is ook niet rustig toch?
nu bijna 3 maandenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou van zwangere vrouwen
Hoelang al?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef GSbrder het volgende:
Piemels zijn handig.
Zou niet zonder kunnen.
hahaha ik dacht al.. voelde me al weer blondquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh wacht hij neemt je op zijn sterfbedIk dacht op je jouwe.
Sorry!
Nee, ik ben ook trio-loos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik nou de enige die geen trio heeft gehad hier?
Ah leeuuk!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu bijna 3 maanden11 weken en paar dagen
Dat dacht ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, was de vraag of het al gedaan was?
Mijn antwoorden waren op of ik het zou willen, haha
Maar ik heb ook wel eens een trio gehad ja.. Zat toen zelf niet in een relatie, en MVV
Ooh je bent lesbisch? Dat verklaart het wel dan haha. Dacht dat hij een strenge vriendin hadquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hij mocht best e.e.a met mij doen, maar ik wil geen snikkel in meand i'm not touching them either
Nee ik ben de blonde in dezequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha ik dacht al.. voelde me al weer blond![]()
Mocht je je eroverheen zetten. Ik wil me wel beschikbaar stellen voor een trio bij een stelletjequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef MeneerLogica het volgende:
MMV mij niet gezien, vriendin zou wel MVV willen maar zie het een beetje als vreemdgaan
yupquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooh je bent lesbisch? Dat verklaart het wel dan haha. Dacht dat hij een strenge vriendin had
*aai over tally's bolletje geeft*quote:
Zolang t kan, zie ik geen probleem eigenlijk..quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. waarom niet?
Dan is een trio niet te doen met een strenge vriendinquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooh je bent lesbisch? Dat verklaart het wel dan haha. Dacht dat hij een strenge vriendin had
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mocht je je eroverheen zetten. Ik wil me wel beschikbaar stellen voor een trio bij een stelletje
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mocht je je eroverheen zetten. Ik wil me wel beschikbaar stellen voor een trio bij een stelletje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*aai over tally's bolletje geeft*
Ik zou zelf wel willen, maar ik denk dat mijn vrouw daar geen behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet, dat komt dan welquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zieja misschien dat het er wel nog van komt hoor
Oh, dat is jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel willen, maar ik denk dat mijn vrouw daar geen behoefte aan heeft.
Ze heeft er weinig interesse erin.
Dacht ik van mijn man ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel willen, maar ik denk dat mijn vrouw daar geen behoefte aan heeft.
Ze heeft er weinig interesse erin.
welk lifequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en mij een beetje scarred for life achterlaten eh?
Haha, uiterlijk maakt je niet uit?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet, dat komt dan wel
wil je nou beweren dat ik geen leven heb?quote:
In zekere zin niet neequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, uiterlijk maakt je niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |