dat sowieso.. nja meestal danquote:
Wilde ik wel, maar kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zou me nog een keer omdraaien dan als ik jou was
Wijze woordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
Ach als je er maar van klaar komt, houd je er toch nog iets aan over
Daar ging het beste moment van je dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde ik wel, maar kon niet meer slapen
Altijd hetzelfde verhaal, welcome backquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Zo, zijn we weer...
35 minuten in de wachtkamer gezeten omdat die kneuzen tandarts dacht dat ik eerst wel even langs de mondhygienist zou gaan... nee lul, daar heb ik aparte afspraken voor... staan ook apart in het systeem... zoals bij iedereen overigens.
Dank u voor uw tijd...
Normaal gaat t best goed... m'n mondhygieniste is altijd vrij optijd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde verhaal, welcome back
Zeker waar, ik heb geluk dat me moeder bij de tandarts werkt dus hoef nooit zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Normaal gaat t best goed... m'n mondhygieniste is altijd vrij optijd.
Binnen komen, melden, ff naar de wc, zitten, en hop, daar mag ik al.
Aan de andere kant... 2 minuten in die stoel gelegen, en voor t eerst geloof ik was hij helemaal tevreden en zag alles er goed uit![]()
Dan weet je weer waarvoor je poetst en ragt en weet ik t wat allemaal
Das ook handig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zeker waar, ik heb geluk dat me moeder bij de tandarts werkt dus hoef nooit zo lang te wachten
Mis je je peukie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grrmbl op tijd op mn werk is er bhv oefening. Grrmbl Beetje buiten staan wachten
En je bent een aantal uurtjes verder op je dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook handig.
Onze tandarts zit in alkmaar, dus kon net weer een half uurtje met NoFX mee schreeuwen in de auto![]()
En weer een half uurtje terug natuurlijk
Nee maar mn Telefoon is bijna leegquote:
Haha, hou zou dat nou toch komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar mn Telefoon is bijna leegiets met verslaafd
Wij hebben 2 BHV'ers... 1 zit thuis met een burnout, en de andere (1 van de directeuren) vindt eigenlijk BHV niet zo belangrijk, dus de laatste oefening was denk ik al wel weer een jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar mn Telefoon is bijna leegiets met verslaafd
Meh, stom..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grrmbl op tijd op mn werk is er bhv oefening. Grrmbl Beetje buiten staan wachten
jullie zijn gewoon te Leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, hou zou dat nou toch komen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon te Leuk
Awwquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon te Leuk
Ik mag hopen van nietquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik klik vet vaak verkeerd op quote omdat ik me scherm klein heb -.-
Stiekem vind ik het leuk om me eigen quote terug te lezen, maar nee je hebt niet zoveel boeiends erop dus lurken heeft geen zinquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
[..]
Zou ik ook zeggen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
broodjes gesmeerd, tijd om kinders van school te halen
Nou waarom kijk je danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het leuk om me eigen quote terug te lezen, maar nee je hebt niet zoveel boeiends erop dus lurken heeft geen zinno offence
Nee maar heb me scherm klein, dus quote valt erbuiten en klik standaard helemaal rechtsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Quote knopje en fobo knopje zit niet naast elkaar hoor
Dan heb je wel een HEEL klein scherm wil je layout verneukt worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee maar heb me scherm klein, dus quote valt erbuiten en klik standaard helemaal rechts
Me scherm zelf is niet klein, ik heb hem zelf klein staan rechts naast me scherm zodat me collega het niet kan zien hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je wel een HEEL klein scherm wil je layout verneukt worden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Me scherm zelf is niet klein, ik heb hem zelf klein staan rechts naast me scherm zodat me collega het niet kan zien haha
Thuis heb ik t dan wel weer kleinquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tja, baas boven baas he. Ik heb daarnaast gewoon me eigen werk
Haha, thuis zit ik niet veel op FOK! Tijd voor me vriendinquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis heb ik t dan wel weer kleinSons Of Anarchy kijken naast FOK, maar dat werkt niet zo goed als het hard gaat
Ja die heb ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, thuis zit ik niet veel op FOK! Tijd voor me vriendin
En ik minder als ik er wel in 1 hadquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Anders had ik er ook wel meer op gezeten.
Hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik minder als ik er wel in 1 had
Allemaal Knetter warm knuffelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo en weer binnen.. nu een half uur later dan gepland beginnen.. en hopelijk een beetje warm worden brrr
Bleek me toch niet leuk te vinden, na lepeltje lepeltje/strelen/zoenenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaje had toch laatst een leuke date? Hoe is het daarmee dan
Hmm, komt ze laat achter danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bleek me toch niet leuk te vinden, na lepeltje lepeltje/strelen/zoenen
Nogal jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, komt ze laat achter dan
Hallonquote:
Ik wil eerst weten hoe je mn naam weetquote:
Stond volgens mij ergens in een forum over twente ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe je mn naam weet
moet je eens iets kouds proberenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
godskolere![]()
niet verstandig om iets heet te drinken nou
Oh ik zag iets voorbij komen dat je in je tong gebeten had... kut is dat he?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
moet je eens iets kouds proberen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
moet je eens iets kouds proberen
Ah, je hebt gewoon lopen stalken in Tukkers op Fok?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stond volgens mij ergens in een forum over twente ofzo
Volgens mij heet ie Bartquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon lopen stalken in Tukkers op Fok?
Hoe heet jij dan? Wel zo fair
Nickquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon lopen stalken in Tukkers op Fok?
Hoe heet jij dan? Wel zo fair
Hoi Nickquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nicken dacht dat het over fc twente ging haha
Ja daar kwam ik later achter :p Hoi Nathaliequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Nick
Daar hebben we het wel eens over FC Twente uiteraard, maar het is gewoon een algemeen Tukkers op Fok topic
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik later achter :p Hoi Nathalie
dat weet jij heul niequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Heul niet.
[..]
Wie?
Trouwens. Bart de Graaf![]()
ohquote:
Ja, en terecht ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar je bent dus voor fc twente?
ik ook.. DAMN YOU FATHERquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik vroeger ook
Had ik ook wel verwachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent pas nummer 1.089.234 die dat grapje maakt.
Maar ik weet je naam nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh![]()
ik kan hier ook niks geheimhouden zeg
Bwehehequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik vroeger ook
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht
[..]
Maar ik weet je naam niet
des te beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht
[..]
Maar ik weet je naam niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
des te beterdie moet ook geheim blijven, iig hier op fok
quote:
Ik weet jouw naamquote:
Een wij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe