dat sowieso.. nja meestal danquote:
Wilde ik wel, maar kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zou me nog een keer omdraaien dan als ik jou was
Wijze woordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
Ach als je er maar van klaar komt, houd je er toch nog iets aan over
Daar ging het beste moment van je dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde ik wel, maar kon niet meer slapen
Altijd hetzelfde verhaal, welcome backquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Zo, zijn we weer...
35 minuten in de wachtkamer gezeten omdat die kneuzen tandarts dacht dat ik eerst wel even langs de mondhygienist zou gaan... nee lul, daar heb ik aparte afspraken voor... staan ook apart in het systeem... zoals bij iedereen overigens.
Dank u voor uw tijd...
Normaal gaat t best goed... m'n mondhygieniste is altijd vrij optijd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde verhaal, welcome back
Zeker waar, ik heb geluk dat me moeder bij de tandarts werkt dus hoef nooit zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Normaal gaat t best goed... m'n mondhygieniste is altijd vrij optijd.
Binnen komen, melden, ff naar de wc, zitten, en hop, daar mag ik al.
Aan de andere kant... 2 minuten in die stoel gelegen, en voor t eerst geloof ik was hij helemaal tevreden en zag alles er goed uit![]()
Dan weet je weer waarvoor je poetst en ragt en weet ik t wat allemaal
Das ook handig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zeker waar, ik heb geluk dat me moeder bij de tandarts werkt dus hoef nooit zo lang te wachten
Mis je je peukie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grrmbl op tijd op mn werk is er bhv oefening. Grrmbl Beetje buiten staan wachten
En je bent een aantal uurtjes verder op je dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook handig.
Onze tandarts zit in alkmaar, dus kon net weer een half uurtje met NoFX mee schreeuwen in de auto![]()
En weer een half uurtje terug natuurlijk
Nee maar mn Telefoon is bijna leegquote:
Haha, hou zou dat nou toch komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar mn Telefoon is bijna leegiets met verslaafd
Wij hebben 2 BHV'ers... 1 zit thuis met een burnout, en de andere (1 van de directeuren) vindt eigenlijk BHV niet zo belangrijk, dus de laatste oefening was denk ik al wel weer een jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar mn Telefoon is bijna leegiets met verslaafd
Meh, stom..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grrmbl op tijd op mn werk is er bhv oefening. Grrmbl Beetje buiten staan wachten
jullie zijn gewoon te Leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, hou zou dat nou toch komen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon te Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |