Je hoeft dan niet terug te kruipen hoor, ik heb nog wel een bed over, of een plekje naast me. Dan houd ik je vast en mag jij lekker rustig in slaap vallen.quote:
ik denk dat ik er heel lang over doe.. om te kruipenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je hoeft dan niet terug te kruipen hoor, ik heb nog wel een bed over, of een plekje naast me. Dan houd ik je vast en mag jij lekker rustig in slaap vallen.
Trein? :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk dat ik er heel lang over doe.. om te kruipen
heel lief, maar nee...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Trein? :p
Die gaat om 00:34
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heel lief, maar nee...
heb dikke wallen.. 1 fles achter de kiezen...
en een jankhoofd, waarmee ik niet over straat ga
nat washandje wil al wonderen doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.
doe ik alleen als ik moet .... voor het vaderland..quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.
rennen dan !quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over 9 minuten gaat de laatste bus vanaf hier naar assen :p
hahahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over 9 minuten gaat de laatste bus vanaf hier naar assen :p
Het is al minstens 10 min fietsen :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |