SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Ter voorbereiding had een kunstenaar (als grap nb!) verzonnen dat die weg blauw geverfd moest worden dan leek het alvast op een sloot... En wat deed de gemeente? Juist ja, die trapte erin...quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar dat kut dorp van mij komen. De gemeente is hier hard aan het werk om de natuurlijk selectie op te krikken laat ik het daar maar bij houden
quote:Op maandag 17 september 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ter voorbereiding had een kunstenaar (als grap nb!) verzonnen dat die weg blauw geverfd moest worden dan leek het alvast op een sloot... En wat deed de gemeente? Juist ja, die trapte erin...![]()
Daar werd ff voor 75.000 euro verf op gesmeerd...
De volgende dag een grote foto in de krant, allerlei lui met een hengel langs de straat!quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]ok allicht dat ze daar toch achtelijker zijn
quote:Op maandag 17 september 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ter voorbereiding had een kunstenaar (als grap nb!) verzonnen dat die weg blauw geverfd moest worden dan leek het alvast op een sloot... En wat deed de gemeente? Juist ja, die trapte erin...![]()
Daar werd ff voor 75.000 euro verf op gesmeerd...
[ afbeelding ]
Ik verdenk Esses ervan dat je inmiddels een minimale post bodem moet hebben om nog in de OP terecht te komen.quote:
Sjagerijnquote:
Maar qua geldverspilling... een 2 baans weg veranderen in 2x een eenbaansweg met een groene berm met bomen en de hele rimram om er vervolgens achter te komen dat het de aanrij routen van de brandweer ambu's en politie is. Dat heeft ook wat centen mogen kosten. En levens...quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]ok allicht dat ze daar toch achtelijker zijn
Wat was het idee daarachter dan?quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar qua geldverspilling... een 2 baans weg veranderen in 2x een eenbaansweg met een groene berm met bomen en de hele rimram om er vervolgens achter te komen dat het de aanrij routen van de brandweer ambu's en politie is. Dat heeft ook wat centen mogen kosten. En levens...
Meer groen enzulksquote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat was het idee daarachter dan?
quote:
Ow daar zijn ze hier ook zo goed in. Hebben in Amsterdam Noord allerlei rotondes in de wegen gegooid om de 'snelheid' uit de rijders te halen. Zowel Brandweer als Ambulance moeten stevig in de rem willen ze zo'n rotonde nog kunnen ronden. En dat gaat ten koste van de aanrijtijdquote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar qua geldverspilling... een 2 baans weg veranderen in 2x een eenbaansweg met een groene berm met bomen en de hele rimram om er vervolgens achter te komen dat het de aanrij routen van de brandweer ambu's en politie is. Dat heeft ook wat centen mogen kosten. En levens...
Ik ben Amsterdamse dus zeg Sjagerijnquote:
chagrijnquote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdamse dus zeg Sjagerijn
sjagerijnquote:
*Amsterdamsche.quote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdamse dus zeg Sjagerijn
Nja hier mogen ze achter in de rij gaan staan want je kan er op geen mogelijkheid meer langsquote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow daar zijn ze hier ook zo goed in. Hebben in Amsterdam Noord allerlei rotondes in de wegen gegooid om de 'snelheid' uit de rijders te halen. Zowel Brandweer als Ambulance moeten stevig in de rem willen ze zo'n rotonde nog kunnen ronden. En dat gaat ten koste van de aanrijtijd
neequote:Op maandag 17 september 2012 23:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
*Amsterdamsche.
En je zegt sjagerijn maar typt chagrijn.
PUNT KLAAR IK WIN
Jij bent een rand 020-er, ik tiep soals ik spreekquote:Op maandag 17 september 2012 23:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
*Amsterdamsche.
En je zegt sjagerijn maar typt chagrijn.
PUNT KLAAR IK WIN
Ligt zo'n patient dan achterin te creperen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Nja hier mogen ze achter in de rij gaan staan want je kan er op geen mogelijkheid meer langs
Rand 020-erquote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent een rand 020-er, ik tiep soals ik spreek
Daarom weg met de rotondes, gewoon weer de flitsers langs de weg, extra inkomsten ook voor de kasquote:Op maandag 17 september 2012 23:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Nja hier mogen ze achter in de rij gaan staan want je kan er op geen mogelijkheid meer langs
He, ga jij eens even lekker met je lego spelenquote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef BredeBradda het volgende:
Doe is godverdomme niet zo kinderachtig
En pech voor de ER's en Hoogvliegertjes onder onsquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom weg met de rotondes, gewoon weer de flitsers langs de weg, extra inkomsten ook voor de kas
quote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ligt zo'n patient dan achterin te creperen.
Rotondes zijn prima, vooral hier. maar enkelbaans wegen waar je niet de stoep of wat dan ook op kan is gewoon kutquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom weg met de rotondes, gewoon weer de flitsers langs de weg, extra inkomsten ook voor de kas
Heb alleen Playmobilquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He, ga jij eens even lekker met je lego spelen
Puh, jullie oude stadhuis ligt binnen mijn stadgrenzenquote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rand 020-er![]()
GVD MIJN DORP IS HET MOOIST!
Ow, die blijven toch wel laagvliegenquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En pech voor de ER's en Hoogvliegertjes onder ons.
En ik ook. Morgen lekker rooie bloedcellen laten ontploffen!quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Heb alleen Playmobil![]()
Nu ga ik slapen
quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Puh, jullie oude stadhuis ligt binnen mijn stadgrenzen
MOET JU DOEN JOHquote:
Nah, zat laatst achter een autobus met aanhanger op de weg naar Pijnacker. Die kan echt amper de rotondes nemen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Rotondes zijn prima, vooral hier. maar enkelbaans wegen waar je niet de stoep of wat dan ook op kan is gewoon kut
quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik ook. Morgen lekker rooie bloedcellen laten ontploffen!![]()
Nee, lekker in het lab kloten met bloed en osmosequote:
quote:2
Het bloed is afkomstig van een gezonde donor van Sanquin Bloedbank, is getest en negatief bevonden op infectiemarkers voor hepatitis B, hepatitis C, HIV, humaan T-cel leukemie en syfilis. De donor heeft schriftelijke toestemming (ïnformed consent) gegeven voor het gebruik van zijn/haar bloed als onderwijsmateriaal.
Maar ach, de reddingsbrigade greep ook zijn kans om wat te oefenen...quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef m.k het volgende:
Rotondes zijn prima, vooral hier. maar enkelbaans wegen waar je niet de stoep of wat dan ook op kan is gewoon kut
quote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ach, de reddingsbrigade greep ook zijn kans om wat te oefenen...
[ afbeelding ]
't is toch echt waarquote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof je ook hoorquote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is toch echt waar
Stadhuis van Nieuwer Amstel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 23:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik geloof je ook hoorIn die gemeente is mijn vader geboren
Denk dat veel van hier heet ook niet weten hoor. Ik weet het toevalig doordat mn pa echt een A'vener is maar Nieuwer amstel in z'n paspoort heeft staanquote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Het heeft mij weken gekost (genealogisch onderzoek) voor ik erachter was dat Nieuwer Amstel het huidige Amstelveen was
Blijft tricky om met menselijk bloed aan de slag te gaan. Ondanks de testen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, lekker in het lab kloten met bloed en osmose.
Dit staat wel in de practicumhandleiding, wel grappig:
[..]
Die van mijn ouders wel, maar mijn moeder is in Haarlem geboren, en mijn pa in Amsterdam.quote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat veel van hier heet ook niet weten hoor. Ik weet het toevalig doordat mn pa echt een A'vener is maar Nieuwer amstel in z'n paspoort heeft staan
Ach, de geboorte gemeentes van allebij mn ouders bestaan niet meer
Ja klopt. Maar ik ben niet van plan het te gaan drinken morgenquote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft tricky om met menselijk bloed aan de slag te gaan. Ondanks de testen.
Leuk om te weten!quote:Op maandag 17 september 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die van mijn ouders wel, maar mijn moeder is in Haarlem geboren, en mijn pa in Amsterdam.
Door het genealogisch onderzoek heeft het mij gewoon verbaast dat Nieuwer Amstel zich eigenlijk zo makkelijk naar het Westen heeft laten te drukken. En het oude stadhuis nu gewoon 'midden' in de rand van Amsterdam staat.
Eigenlijk is het hele oude Nieuwer Amstel opgeslokt door wat men nu als Amsterdam Zuid kent
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik ben niet van plan het te gaan drinken morgen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leuk om te weten!
Mams komt uit Nederlands-Nieuw Guinea. Ook een leuke
Dat is hier inderdaad al eens uitgelegdquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan ben jij géén echte pinda, dat zijn de NL Indiers (zoals ER
)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik ben niet van plan het te gaan drinken morgen.
Geef mij dan eens het linkje naar het SC topic waarin dat besproken werdquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is hier inderdaad al eens uitgelegdMaar ER blijft strak vasthouden aan pinda
![]()
Whatever rows his boat
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
When noone is watching.. *muahaha*
Trusten.
Pfff lang geleden ergens... Clan had het eroverquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef mij dan eens het linkje naar het SC topic waarin dat besproken werd
Ik lees alleen maar oudere SC topics terug als ik iets niet weet en een DEF-SC als nr.1 op Google terug komt
Ik ga morgen wel even zoekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pfff lang geleden ergens... Clan had het erover
Volgens de twitters is de 7 er al...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_toont_iphone_5.html
twitter:Iam_Your_God twitterde op donderdag 13-09-2012 om 05:02:26I love my new iphone 7! man having steve jobs up here sure is nice reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens de twitters is de 7 er al...twitter:Iam_Your_God twitterde op donderdag 13-09-2012 om 05:02:26I love my new iphone 7! man having steve jobs up here sure is nice reageer retweet
Gewoon werkenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon werken
Dusik ga slapen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:19 schreef AchJa het volgende:
Ik ga ook maar eens snurken... Ben het zat.
Hoi.quote:
Een tijd geleden wel een aanbod gekregen.quote:
Flink nadenken dus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een tijd geleden wel een aanbod gekregen.
Yep.quote:
Nog maar een bakkie pleur dan?quote:
quote:
Dan moet je je echt wel vervelen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Maar alvast in een van de studieboeken voor volgend jaar begonnen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je je echt wel vervelen!![]()
Wat een ommekeer dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik werk op het moment maar zo'n 10-15 uur per week, en heb hier verder niet echt wat te doen, dus tja..
Ik kan echt niet wachten tot het januari is. Voor het eerst in m'n leven ben ik eens echt gemotiveerd om iets voor school te gaan doen. Normaal was ik wat school betreft echt altijd zo iemand die er altijd alle kantjes vanaf liep, omdat het me allemaal helemaal niks interesseerde.
Zowiezo;quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_toont_iphone_5.html
Je bent eigenlijk een beetje bang he. Maakt niet uit hoor dushiquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Derp, beroerd/misselijk in bed. De hoorcolleges maar overgeslagen, ga zo wel voor het prac. naar de uni.
Er is een verschil tussen onderzoek en registratiequote:
Maakt voor AJ niet uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen onderzoek en registratie
Negatief, zo werken.quote:
Shit, ik trek 'm net open voor je.quote:
Ik hoop het toch wel, schijnt best handig te zijn enzoquote:
Het tempo is slaapverwekkend.quote:
Ik zou haar toch wel raken.quote:
Nee, da's pas over 3 weken.quote:
quote:
quote:
quote:
Die wortelen openen natuurlijk de deur naar allerei mogelijkhedenquote:
Alleen de republikeinen. Maar die schrokken wakker toen ze 3 x "Hoera" riepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er al mensen in slaap gevallen in de Ridderzaal?
Samson is betrapt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er al mensen in slaap gevallen in de Ridderzaal?
In dit vochte weer?quote:
schuurtjequote:
hoeveel kuub heb je liggen?quote:
Niet eens een denk ik, de buren hadden de boom een beetje bij getopt, en wij hebben een klein hout kacheltje. Lekker goedkoopquote:
Ja als het buiten echt guur kut weer is is zo'n kachel erg gezellig!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet eens een denk ik, de buren hadden de boom een beetje bij getopt, en wij hebben een klein hout kacheltje. Lekker goedkoopen leuk
De halve globe heeft hem al geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef jankaas020 het volgende:
Hmm, borderlands 2 is pas 21 september te koop maar ik zie hem nu al op m'n private tracker voorbij komen.
Ik wacht nog wel een paar dagen, heb met 1 me prima weten te vermaken, beetje knallen met maten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef m.k het volgende:
[..]
De halve globe heeft hem al geloof ik
Black mesa al?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel een paar dagen, heb met 1 me prima weten te vermaken, beetje knallen met maten.
Bazen spel, en t is gratis.quote:
Hmm, toch maar eens proberen, dan.quote:
Dat Vaatstra verhaal bedoel je? Heb ik niet zoveel moeite mee omdat het op vrijwillige basis is. En voor zover ik begrijp belandt het niet in een databank, alhoewel je dat maar moet aannemen...quote:
Heb net de trailer ff vluchtig bekeken, wat mis ik eraan als ik Half Life, Blue Shift, Opposing Force en Half Life 2 al gespeeld heb?quote:
Traag van begrip?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef Esses het volgende:
Waarom valt het me nu pas op dat de OP gewoon niet ververst
Niemand zegt het.quote:
Het is een remake van half life (1) verbeterde graphics enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb net de trailer ff vluchtig bekeken, wat mis ik eraan als ik Half Life, Blue Shift, Opposing Force en Half Life 2 al gespeeld heb?
Aha, toch maar eens checken dan. Vind Half Life1 nog steeds de beste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is een remake van half life (1) verbeterde graphics enzo.
inb4 graphicspost
hoe hij overal doorheen ramtquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aha, toch maar eens checken dan. Vind Half Life1 nog steeds de beste.
Alleen al die kutdraak op 13:40 heeft mij uren gekost voordat ik er achter was dat je dat ding in de fik moest zetten op afstand....quote:
quote:
quote:
quote:
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 14:06:03Die camouflagejurk hadden Wij aan als steunbetuiging aan Onze Krijgsmacht, Landgenoten. #Prinsjesdag reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moest wel glimlachen toen ik deze voorbij zag komen vandaag.twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 14:06:03Die camouflagejurk hadden Wij aan als steunbetuiging aan Onze Krijgsmacht, Landgenoten. #Prinsjesdag reageer retweet
Old skool... je was een verschrikkelijke homo als je fan van die wijven van Twisted Sister was... Dan viel je in dezelfde categorie als de Stryper fans...quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Old skool... je was een verschrikkelijke homo als je fan van die wijven van Twisted Sister was... Dan viel je in dezelfde categorie als de Stryper fans...
Goed en u?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:51 schreef jankaas020 het volgende:
FNV: Uitgerangeerde soldaten naar NS
En dan te bedenken dat ik ook lid van die club ben...
FNV weer met zo'n halfbakken ideequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:51 schreef jankaas020 het volgende:
FNV: Uitgerangeerde soldaten naar NS
En dan te bedenken dat ik ook lid van die club ben...
zeg dat wel, ze kunnen beter zelf bij de ns gaan werkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FNV weer met zo'n halfbakken idee
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit alweer klaar voor borussia - ajax
Dat Ajakkes moge winnen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef Thaboel het volgende:
Dank!quote:
Die hanger van Ajax heb ik wel trouw aan mijn sleutelbos hangenquote:
nee, niks aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef Thaboel het volgende:
Geweldig!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hanger van Ajax heb ik wel trouw aan mijn sleutelbos hangen
Ik zag haar outfit net op het nieuws, zei ook al dat het camo wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moest wel glimlachen toen ik deze voorbij zag komen vandaag.twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 14:06:03Die camouflagejurk hadden Wij aan als steunbetuiging aan Onze Krijgsmacht, Landgenoten. #Prinsjesdag reageer retweet
Met die jurk en hoed viel ze helemaal weg tegen de troonquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zag haar outfit net op het nieuws, zei ook al dat het camo was
Hoed? Wat? Dacht dat het een roadkill eend was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met die jurk en hoed viel ze helemaal weg tegen de troon
Gij bende zeker een AFC fan hequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoed? Wat? Dacht dat het een roadkill eend was.
quote:
Aaah pussy rugby....quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aaah pussy rugby....
Volgende maand meetrainen met een echt rugby team
Waarom al die kussentjes dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]American Football is géén pussy rugby.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]American Football handegg is pussy rugby.
Omdat ze echt betaald krijgen om een ander zo hard mogelijk het veld af te trappenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom al die kussentjes dan?
UK rugby is een bitje en enkel/scheenbescherming naar keuze.
En het bewust iemand de grond in trappen is sport omdat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ze echt betaald krijgen om een ander zo hard mogelijk het veld af te trappen![]()
@Jankaashandegg
Mag ook al een paar jaar niet meer. Maar gebeurt 'stiekem' nog wel. Dit jaar is zelfs de coach van the Saints op non-actief gezet omdat hij zijn spelers bonussen gaf voor het van het veld aftrappen van tegenstanders.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En het bewust iemand de grond in trappen is sport omdat?
Dus je zegt nu dat ze betaald krijgen voor iets wat niet mag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ook al een paar jaar niet meer. Maar gebeurt 'stiekem' nog wel. Dit jaar is zelfs de coach van the Saints op non-actief gezet omdat hij zijn spelers bonussen gaf voor het van het veld aftrappen van tegenstanders.
Yep.... bronquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat ze betaald krijgen voor iets wat niet mag?
Bekkiequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef BredeBradda het volgende:
Ajax wordt laatste in de poule.. Mkay.
Correct, en incorrect. Mag nog steeds niet, maar door de matrassen gaat een football player wat langer meequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
Maar dus het spelletje is om je tegenstander de grond in te trappen wat eigenlijk helemaal niet mag?
Dus trekken ze allemaal een stel matrassen aan zodat het ineens wel mag?
Madrid worden ze afgedroogd, Dortmund ook. Man city misschien net aan een 2-1quote:
We gaan het zienquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Madrid worden ze afgedroogd, Dortmund ook. Man city misschien net aan een 2-1
Ik gok dat Barbapappa gelijk krijgt, helaas.quote:
Juist, iedereen weet genoeg over voetbal om te zien dat Ajax gaat falenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We gaan het zienMaar ik vertrouw erop dat jou voetbalkennis gelijk staat met jouw hygiene prio's dus dan zal je het wel mis hebben
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Juist, iedereen weet genoeg over voetbal om te zien dat Ajax gaat falen
Eerste les:quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Eerste les:
Voetbal is gay en slecht voor je... alles
Negatiefquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Eerste les:
Ajax is rotzooi, PSV aan de top
Hoezo negatiefquote:
Als inwoonster van 020 kan ik nimmer voor psv zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Eerste les:
Pee Es Fau..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Eerste les:
Goed bezig. Dus je tv aan op ned3 en steun ons dierbaar rood en wit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als inwoonster van 020 kan ik nimmer voor psv zijn
Klopt daar was ik getuige vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]Dit dus niet he.
Ik heb een PSV fan zover gekregen dat deze een Ajax sleutelhanger aan zijn sleutelbos heeft hangen.
Het is een uitwedstrijd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef BredeBradda het volgende:
Thaboel, hoor jij niet al gearriveerd te zijn in Vak 410?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goed bezig. Dus je tv aan op ned3 en steun ons dierbaar rood en wit.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef m.k het volgende:
zo, twee nieuwe topicers erbij. Nibbje heeft de prachtige banners gebouwd
Wat is er mis mee?quote:
Dat is toch geen voorbeeld van een militairquote:
ja zeg word er een topic speciaal voor jou gemaakt moet het weer anders...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorbeeld van een militair
hoezo voor mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef m.k het volgende:
[..]
ja zeg word er een topic speciaal voor jou gemaakt moet het weer anders...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef m.k het volgende:
zo, twee nieuwe topicers erbij. Nibbje heeft de prachtige banners gebouwd
jij bent onze trainings goeroe.quote:
Wat ben je toch altijd aan het klagen. Meisjequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef BredeBradda het volgende:
Nu ik verdomme in de B-junioren speel zijn die ballen ook 2x zo zwaar geworden
Dafuq?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef BredeBradda het volgende:
Nu ik verdomme in de B-junioren speel zijn die ballen ook 2x zo zwaar geworden
Ja, hoe hoger je speelt, hoe meer gram die ballen zijn. Eerst precisieschoten over de lucht, nu op ooghoogte, nog oppassen dat ik niet me medespelers voor hun kop schietquote:
Je moest weten wat ik door maak a braddaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd aan het klagen. Meisje
Oftewel je mist kracht... Jou schuld, niet die van de bal. Mietjequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, hoe hoger je speelt, hoe meer gram die ballen zijn. Eerst precisieschoten over de lucht, nu op ooghoogte, nog oppassen dat ik niet me medespelers voor hun kop schiet![]()
top tip voor je defensie voorbereiding, stop met voetbal. slecht voor je lichaamquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je moest weten wat ik door maak a bradda
Ja ik sta al opgegeven voor afmelding. Dit is 't laatste seizoen, zul je net zien dat ik me enkelbanden verneuk dit seizoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef m.k het volgende:
[..]
top tip voor je defensie voorbereiding, stop met voetbal. slecht voor je lichaam
Heb je gelijk in. Elke 2 jaar eerst weer wennen aan die bal, maar klacht is terecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oftewel je mist kracht... Jou schuld, niet die van de bal. Mietje
Heel goed!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja ik sta al opgegeven voor afmelding. Dit is 't laatste seizoen, zul je net zien dat ik me enkelbanden verneuk dit seizoen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
zul je zien dat ik me enkelbanden verneuk dit seizoen
quote:
Ga Ajax kijken johquote:
quote:
Eenschquote:
wat voor cijfer heb je gehaald?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef BredeBradda het volgende:
Presentatie ging trouwens goed vanmiddag, voelde me echt een
heb je em gebruikt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef BredeBradda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef BredeBradda het volgende:
Het was een presentatie om een inschatting te maken van de presentatie die wel voor een cijfer is. Alle mondelingen, sectorwerkstuk etc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat voor cijfer heb je gehaald?
Jah, het was 2e uur en was al zeiknat geregend,quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus de volgende keer minder onzeker?
een presentatie voor een presentatie makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het was een presentatie om een inschatting te maken van de presentatie die wel voor een cijfer is. Alle mondelingen, sectorwerkstuk etc.
Tops waren dat ik duidelijk sprak, goede houding had maar ik keek teveel naar m'n powerpoint
Ja oefenen oefenen en nog eens oefenen he. Dit was een presentatie van rond de 5 minuten, straks is het een van rond een uur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
een presentatie voor een presentatie maken![]()
je docent heeft tijd te veel ?
waar ga je je presentatie van uur over houden danquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja oefenen oefenen en nog eens oefenen he. Dit was een presentatie van rond de 5 minuten, straks is het een van rond een uur.
Sectorwerkstuk 2e Wereldoorlogquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waar ga je je presentatie van uur over houden dan
oeh, leuk onderwerpquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sectorwerkstuk 2e Wereldoorlog
Beter lezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Thaboel het volgende:
Op een stoel zitten tijdens een presentatie?
Mag niet, dan kom je niet als presenteerder over volgens die docentequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Thaboel het volgende:
Op een stoel zitten tijdens een presentatie?
Thaboel zal wel al aan het grottenbier zittenquote:
Niet alleen volgens de docente.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Mag niet, dan kom je niet als presenteerder over volgens die docente
Was het maar zo'n feest. Lig in bed met de laptop en de tv aan. Voel me niet echt top.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thaboel zal wel al aan het grottenbier zitten
ik gooide alles er altijd zo snel een efficiënt mogelijk uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik liep altijd druk heen en weer met presentaties
Ja had ik ook de neiging van. Heb maar gewoon random een stok gepakt en daarmee de dingen van de powerpoint aangewezen, enige kutte is de klas in kijken als je aan het vertellen bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik liep altijd druk heen en weer met presentaties
Aw, had je niet zo veel moeten drinkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Lig in bed met de laptop en de tv aan. Voel me niet echt top.
@mk solly
Wel met je Ajax sjaal ofwaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Lig in bed met de laptop en de tv aan. Voel me niet echt top.
@mk solly
Shirtje is aan jaquote:
Stadionfakkel uit het raam hangendquote:
Haha nope. Gaan de buren weer janken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Stadionfakkel uit het raam hangend
Prachtig, John Cleese is zo'n baasquote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja had ik ook de neiging van. Heb maar gewoon random een stok gepakt en daarmee de dingen van de powerpoint aangewezen, enige kutte is de klas in kijken als je aan het vertellen bent
quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beetje heen en weer lopen, stok in je klauwen. En powerpoint als ondersteuning gebruiken, niet powerpoint de presentatie laten leiden. Done.
das klote ja. ik heb wel eens dat youtube een filmpje niet voor een 2de keer wil afspelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, laar ik een filmpje in youtube laden zodat ik het zonder gehaper kan kijken, ga ik kijken begint 'ie weer opnieuw met laden.
Heb ik de laatste twee maanden ook last van. Ik vermoed dat mijn provider youtube afknijptquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, laar ik een filmpje in youtube laden zodat ik het zonder gehaper kan kijken, ga ik kijken begint 'ie weer opnieuw met laden.
boycot je providerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik de laatste twee maanden ook last van. Ik vermoed dat mijn provider youtube afknijpt
Waarom niet gewoon downloaden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef jankaas020 het volgende:
ik heb geen enkele muziek op mn pc staanquote:
Duh, JK laat niet voor niets dat hele filmpje eerst inladen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb geen enkele muziek op mn pc staan, ik luister alles via youtube. als het internet zou uitvallen heb ik geen muziek meer
![]()
![]()
Hoe?quote:
youtube downloaderquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb alleen voor firefox een werkbare plugin gevonden om yt films te downloaden.
Lezen Chuckquote:
Nou, dan ben je er toch? Downloadhelper werkt ook goed, of flashgot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb alleen voor firefox een werkbare plugin gevonden om yt films te downloaden.
Heb alleen firefox (met flashgot) op mijn werklaptop, niet op dezequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er toch? Downloadhelper werkt ook goed, of flashgot.
Vuurvos installen dan, downloadhelper is ook een plugin ennuh flashgot toch wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb alleen firefox (met flashgot) op mijn werklaptop, niet op deze
Ik ga op zoek naar downloadhelper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |