We hadden er 5, maar eigenlijk ahdden we er 4. 1 oud mannetje, een moeder en 2 van haar kinderen. De 5e hadden we tijdelijk omdat we hem niet konden vangenquote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik vind twee toch echt wel genoeg
Awwww.. Heb altijd al een kat gewild en nu heb ik dr zelfs 2, en ben dr zielsgelukkig mee. Lekker knuffelen enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden er 5, maar eigenlijk ahdden we er 4. 1 oud mannetje, een moeder en 2 van haar kinderen. De 5e hadden we tijdelijk omdat we hem niet konden vangen
Helaas vond ik hem dood in de woonkamer toen ie 9 maanden was
Ja, katten!quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Awwww.. Heb altijd al een kat gewild en nu heb ik dr zelfs 2, en ben dr zielsgelukkig mee. Lekker knuffelen enzo.
Oh.. Hoe komt t?quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, katten!![]()
helaas heb ik er nu geen, maar daar heb ik ook zelf voor gekozen.
Lang verhaal, maar het ging eerder niet zo goed met mij en toen de beslissing genomen om geen kat te nemen, want wou die verantwoordelijkheid niet aan. Ook zijn katten duur. Als ze wat breken, weet ik niet of ik de rekening wel betalen kan en vind 't zielig een diertje te moeten laten inslapen alleen maar omdat het baasje (in dit geval ik dus) de rekening niet kan betalenquote:
Verstandige keuze in dat gevalquote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar het ging eerder niet zo goed met mij en toen de beslissing genomen om geen kat te nemen, want wou die verantwoordelijkheid niet aan. Ook zijn katten duur. Als ze wat breken, weet ik niet of ik de rekening wel betalen kan en vind 't zielig een diertje te moeten laten inslapen alleen maar omdat het baasje (in dit geval ik dus) de rekening niet kan betalen
quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat is zo'n schattig aaibaar agressief teringlijertje.
Die 2 jonkies van moederpoes van ons hadden -elk- al ¤1000 gekost nog voor ze 1 warenquote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verstandige keuze in dat gevalde oudste is ong 1,5 jaar en de jongste bijna 6mnd. Die is al aardig afgericht en hebben beide nog weinig uitgehaald.
Die wil ikquote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
En deze is gewoon lui.
Watquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die 2 jonkies van moederpoes van ons hadden -elk- al ¤1000 gekost nog voor ze 1 waren
Ik heb een dure hamsterquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die 2 jonkies van moederpoes van ons hadden -elk- al ¤1000 gekost nog voor ze 1 waren
Goedenavondquote:
1 had een aanrijding en de ander mislukte geboorte...met complicaties achterafquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat
Die van ons kost alleen haar voer, en ze lust alleen brokken van de veevoederaar op de hoek
We hebben ook duur spul in huis. De jongste dan. En die kostte slechts ¤10, raar bedrag. De oudste is een boerderijkat.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na een dag van 11 uur ben ik stukquote:
Na 11 uur kapot zijn is vrij normaalquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Na een dag van 11 uur ben ik stuk![]()
Het gaat op zich aardig. Dat vriendinnetje dat ik heel even had ben ik inmiddels helaas weer kwijt, maar verder gaat het aardig
CL nieuw? Ha!quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, is CherryLips ook al een nieuw gezicht?
Ja, dat moet 'ie dan toch weer even vragen, hè...
Lekker complimenteusquote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
CL nieuw? Ha!
Zij is nog ouder dan de weg naar Rome!
Weet ik hetquote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
CL nieuw? Ha!
Nou, het kan nog wel beter hoor, maar het gaat wel beter dan eerst jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na 11 uur kapot zijn is vrij normaal
Maar goed dat je eindelijk je leven wat op de rails hebt en beter in je vel lijkt te zitten.
Zijn Moortje, Neefje en Trijntje ook present?quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Meer poseren haha. Dit is Aagje trouwens. Papa een Birmaan en mama een Blauwe Rus
Sneaky Maggie toch.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ze leest toch niet terug
Die van mij is een goedzakjequote:
Nope. Otje wel!quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zijn Moortje, Neefje en Trijntje ook present?
Straks wordt ze een oude vrijster met 20 katten.quote:
20 maar?quote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks wordt ze een oude vrijster met 20 katten.
Meer kan ook.quote:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenzij we een sneaky snitch in ons midden hebben...
Nee niet echt. Zal wel een 'oja' moment zijn. Je snapt de link tussen Otje en Aagje wel?quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tof!
Alleen zegt dat nog niet of je de verwijzing snapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Dus we staan gelijkquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee niet echt. Zal wel een 'oja' moment zijn. Je snapt de link tussen Otje en Aagje wel?
quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wist wel dat ik een aparte muzieksmaak had, maar ik zit sinds 2 dagen alleen maar naar dit te luisterenRainymood is soms wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt echt super samen met hele relaxte jazz zoals
Tegelijkertijd allebei afspelen![]()
![]()
Gewoon die 2 mixen!quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Rainymood is soms wel lekkerHet klinkt echt super samen met hele relaxte jazz zoals
Tegelijkertijd allebei afspelen![]()
Ik heb rainymood en dat nummer eens op repeat een hele dag geluisterd tijdens het schrijven van mijn scriptiequote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon die 2 mixen!
Wat een goed idee Benzin!
Reptielen, amfibieen? Vissen in een mooi aquarium is ook gaafquote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was en ben meer een goudvissenmens. Iets anders ging en gaat niet met mijn allergieën
Aha, wat Annie M.G. betreft ben ik niet verder gekomen dan Jip en Jannekequote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Otje en Aagje zijn figuren uit boeken van Annie M.G. Schmid & Fiep Westendorp. Nu jij!
Vis vind ik het mooist als het op m'n bord ligtquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reptielen, amfibieen? Vissen in een mooi aquarium is ook gaaf.
Wie weet er nou hoe de stoomlocomotieven in de Efteling heten.quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, wat Annie M.G. betreft ben ik niet verder gekomen dan Jip en Janneke
Aagje, Moortje, Neefje en Trijntje zijn de stoomlocomotieven van de Efteling.
Wat leuk voor je.quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vis vind ik het mooist als het op m'n bord ligt
Aan aquariumvissen heb je niet zoveel als ze op je bord liggenquote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vis vind ik het mooist als het op m'n bord ligt
Dan maar vissen in een mooi aquarium...de andere suggesties eten mij iets te vaak dingen die ik ze liever niet voerquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reptielen, amfibieen? Vissen in een mooi aquarium is ook gaaf.
Ligt eraan welke. Meervallen kunnen huge worden.quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan aquariumvissen heb je niet zoveel als ze op je bord liggen
Als je daar tussen je eerste en je elfde levensjaar ieder weekend komt, dan wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie weet er nou hoe de stoomlocomotieven in de Efteling heten.
Wat is er mis met krekels en sprinkhanenquote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan maar vissen in een mooi aquarium...de andere suggesties eten mij iets te vaak dingen die ik ze liever niet voer
Kom er vaak maar dat had ik nooit geraden!quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, wat Annie M.G. betreft ben ik niet verder gekomen dan Jip en Janneke
Aagje, Moortje, Neefje en Trijntje zijn de stoomlocomotieven van de Efteling.
Meervalquote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welke. Meervallen kunnen huge worden.
Waarom zou je daar elk weekend heengaanquote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je daar tussen je eerste en je elfde levensjaar ieder weekend komt, dan wel ja
Ik heb jarenlang een jaar abonnement gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je daar tussen je eerste en je elfde levensjaar ieder weekend komt, dan wel ja
Als kind is dat toch kei mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je daar elk weekend heengaan
Dat was ik met walibi best wel snel zat
Jij bent sowieso net een otto.quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MeervalOoit eens gegeten, gestoomd met gember en zulks. Heerlijk!
Op vijftien minuten afstand. En het verveelde nooit.quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je daar elk weekend heengaan
Dat was ik met walibi best wel snel zat
Ik eet dan ook geen aquariumvissen Lokaquote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan aquariumvissen heb je niet zoveel als ze op je bord liggen
quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
CL nieuw? Ha!
Kijk, dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een jaar abonnement gehad.
Ik was liever een sprookjesboek lezen an dat ik naar de efteling ging eigenlijk, ik vond het nooit zo boeiend als kind, ben er wel af en toe geweest maar heb er gewoon nooit iets mee gehadquote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als kind is dat toch kei mooi.Het sprookjesbos.
Mja, ik woonde in de buurt. In plaats van een uurtje naar de kinderboederij of het park gingen wij naar de efteling.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was liever een sprookjesboek lezen an dat ik naar de efteling ging eigenlijk, ik vond het nooit zo boeiend als kind, ben er wel af en toe geweest maar heb er gewoon nooit iets mee gehad
Ik kom nog eens per jaar omdat het zeker leuk blijft, maar het is niet meer wat het toen was.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was liever een sprookjesboek lezen an dat ik naar de efteling ging eigenlijk, ik vond het nooit zo boeiend als kind, ben er wel af en toe geweest maar heb er gewoon nooit iets mee gehad
Kinderen die met hun ouders toffe dingen deden als wandelen in het park na school, me jealousquote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik woonde in de buurt. In plaats van een uurtje naar de kinderboederij of het park gingen wij naar de efteling.
Villa Voltaquote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: wat wil je er absoluut niet missen als je er bent?
Wel fotocamera meenemen. Oh, en trek een regenjas aan!quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n moeder voor het eerst in de Vliegende Hollander zetten
Ik had gedacht er ook wel een nodig te hebben, maar dat viel mee. Het was prima weer.quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel fotocamera meenemen. Oh, en trek een regenjas aan!
Die was dicht toen ik er wasquote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n moeder voor het eerst in de Vliegende Hollander zetten
Daar kun je niet vaak genoeg zijn geweest!quote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
De Efteling. Maar nee, eerst sparen voor Disney
.
Ik was wel zo jong dat ik me er niets van herinner. Daarna zat ik altijd met de oppas omdat mijn ouders fulltime werkten.quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen die met hun ouders toffe dingen deden als wandelen in het park na school, me jealous
Disney ben ik nog nooit geweest, staat wel op het lijstjequote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
De Efteling. Maar nee, eerst sparen voor Disney
.
Ik ben daar jaaaren terug nog geweest toen het nog eurodisney heette. Wat een lange wachtrijen zegquote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar kun je niet vaak genoeg zijn geweest!
Parijsquote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef niet echt meer naar pretparken. Ik durf toch nergens in. Ik ga sparen voor een weekendje Parijs.
Een otto? Wasda, behalve een palindrome?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef niet echt meer naar pretparken. Ik durf toch nergens in. Ik ga sparen voor een weekendje Parijs.
Ik wist nog dat de hoofdshow van het Spookslot anders was toen ik nog een heel klein Capstannetje was. En dat bleek dus te kloppen toen ik een paar jaar geleden op internet een opname van de oude show ontdektequote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was wel zo jong dat ik me er niets van herinner. Daarna zat ik altijd met de oppas omdat mijn ouders fulltime werkten.
Ik weet alleen dat ik nog steeds het doolhof kan dromen.En gek was op de dansende schoentjes.
Ik weet alleen nog dat ik een keer bij een show zat en nerveus was dat ze mij zouden uitkiezen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wist nog dat de hoofdshow van het Spookslot anders was toen ik nog een heel klein Capstannetje was. En dat bleek dus te kloppen toen ik een paar jaar geleden op internet een opname van de oude show ontdekte
Dat soort shows had je er in mijn tijd gelukkig nog niet zoveel als nuquote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ik een keer bij een show zat en nerveus was dat ze mij zouden uitkiezen.
Een vuilcontainer.quote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een otto? Wasda, behalve een palindrome?
Kutstad. Romequote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Myraela het volgende:
Een anagram van Totoquote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een otto? Wasda, behalve een palindrome?
Nee, daar moet je een week naar toe. Anders Londenquote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt iets voor een weekendje weg.
Ik wil ook nog naar Londen ja.quote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een week naar toe. Anders Londen.
Ik ben drie keer in Parijs geweest, dat was twee keer teveel
Maak er voor Parijs 200 van, ex ontbijt. En dan zit je relatief goedkoop.quote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel geld zou ik eigenlijk voor een weekendje Parijs moeten sparen? 2 nachten, 2 personen.
De trein is al 140, hotel 100 per nacht? Of wat zijn normale hotel prijzen?
Dat zijn redelijk normale prijzen denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel geld zou ik eigenlijk voor een weekendje Parijs moeten sparen? 2 nachten, 2 personen.
De trein is al 140, hotel 100 per nacht? Of wat zijn normale hotel prijzen?
Hmm, dan moet ik dus sowieso 600 euro sparen. Dan heb ik nog even.quote:Op maandag 17 september 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er voor Parijs 200 van, ex ontbijt. En dan zit je relatief goedkoop.
Vind ik wel eng, omdat je dan niet echt de tijd hebt meestal om een beetje informatie over het hotel op te zoeken. Anders dan zo'n verkooptekstje.quote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Vakantieveilingen kun je ook goed arrangementen voor een weekend goedkoop krijgen als je geluk hebt.
Er zijn genoeg websites die leuke arrangementen aanbieden. Daar kan je iig al bekijken wat het ongeveer gaat kosten.quote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik dus sowieso 600 euro sparen. Dan heb ik nog even.
En via VakantieVeilingen moet je wat hotels betreft altijd goed oppassen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik wel eng, omdat je dan niet echt de tijd hebt meestal om een beetje informatie over het hotel op te zoeken. Anders dan zo'n verkooptekstje.
Nou ja, ze staan er altijd wel een dag vantevoren op en vaak kun je die bonnen gebruiken tot een half jaar erna ofzo. Zeker nu het laagseizoen weer begint.quote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik wel eng, omdat je dan niet echt de tijd hebt meestal om een beetje informatie over het hotel op te zoeken. Anders dan zo'n verkooptekstje.
quote:
Netjes. Dat soort websites zijn sowieso al voordeliger dan via het hotel zelf.quote:Op maandag 17 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb toen op stedentrips.nl geboekt.
Volgens mij waren wij rond de 400 pp kwijt voor 3 overnachtingen. Met ontbijt, 100m van een metrostation af
Doe normaal, jij vreet alles wat beweegt.quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]Volgens mij ben ik een grotere snob dan jij als het op eten en drinken aankomt.
Senātus Populusque Rōmānusquote:
Nee, verre van zelfsquote:Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal, jij vreet alles wat beweegt.
Hotel was niet luxe maar wel schoon. En perfecte liggingquote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes. Dat soort websites zijn sowieso al voordeliger dan via het hotel zelf.
Ik had een 4 sterrenhotel met zwembad, jacuzzi en twee sauna'squote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hotel was niet luxe maar wel schoon. En perfecte ligging
Oh dat is wel lekker.quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een 4 sterrenhotel met zwembad, jacuzzi en twee sauna's.
Naisquote:Op maandag 17 september 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker.
Een keer in een suite gezeten met jacuzzi en stoomcabine op de kamer
Geboekt met mijn meisje eens. Jacuzzi op het terras, op de stadsmuur met 360 graden uitzicht. Was briljantquote:Op maandag 17 september 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker.
Een keer in een suite gezeten met jacuzzi en stoomcabine op de kamer
Wek haar dan en zeg dat je wilt batsen tsss...quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef PeuRac het volgende:
Bah ik kan niet slapen en mn meisje is al diep in dromenland
Ik kan dat echt niet, vroeg opstaanquote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ach ik word al fietsend vanzelf wel wakker morgenochtend en slaap weer verder in de trein
Niks mis meequote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ach ik word al fietsend vanzelf wel wakker morgenochtend en slaap weer verder in de trein
Ik zit meer dan een uur in de trein, dus eenmaal aangekomen ben ik meestal wel weer uit mijn zombie-ochtendstaatquote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, vroeg opstaan
Naja, ben dan wel "op", maar heb toch zeker wel op z'n minst een uur nodig om op te starten
Ja, dan welquote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit meer dan een uur in de trein, dus eenmaal aangekomen ben ik meestal wel weer uit mijn zombie-ochtendstaat
Ik moet om 7 uur al aan het fietsen zijnquote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dan wel
Morgen moet ik ook vroeg op (op z'n laatst om 8u), moet alleen maar 20min fietsen voor ik er ben. Daarna nog wat dingetjes doen, bij m'n moeder langs om kat eten te geven, nog wat dingetjes kopen in het centrum, boodschapjes halen, daarna thuis een afspraak.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
Oh wacht daarna ga ik aan mijn nieuwe bedsprei werken![]()
Hij wordt tweepersoons met de hoop dat ik ooit meer dan 6m2 heb om een bed neer te zetten
Heb je zo weinig contact dan met anderen?quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
rest ligt al te slapen..? ik heb net gezellig sociaal avondje gehad, lekker wijntje gedronken en veel gekletst (mag ook wel na 1,5 jaar geen/weinig contact!)
ghehe heb t wel druk, maar deze had ik al heel lang niet gesproken. heb t vooral druk met werk en trainen, sociaal leven schiet er vaak bij in helaasquote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zo weinig contact dan met anderen?
Ik dacht altijd dat je een druk manneke vrouwtje was
Das minder om te horen. Mis je het ook?quote:Op maandag 17 september 2012 23:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe heb t wel druk, maar deze had ik al heel lang niet gesproken. heb t vooral druk met werk en trainen, sociaal leven schiet er vaak bij in helaas
ik vind sociaal leven wel een leuk iets hoor! probeer in elk geval 1 avond/middag per week ff wat sociaals te doen, maar moet t wel echt plannen. Ben altijd wel ontspannen na avondje wijn en kletsen of een middagje gezellig lunchen ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das minder om te horen. Mis je het ook?
Zelf heb ik niet echt -veel- sociaal leven, maar ik vind dat ook niet zo erg om eerlijk te zijn
Ja, dat is waarquote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind sociaal leven wel een leuk iets hoor! probeer in elk geval 1 avond/middag per week ff wat sociaals te doen, maar moet t wel echt plannen. Ben altijd wel ontspannen na avondje wijn en kletsen of een middagje gezellig lunchen ofzo
ik ben wel van t kletsen hihiquote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Zelf zie ik m'n vrienden gemiddeld elke 2 weken of zo. Dan blijven ze ook slapen en gaan we gezellig gamen en borrelen tot diep in de nacht![]()
Maar och, tis maar net wat je leuk vindt he
Trusten Snarf!quote:Op maandag 17 september 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben wel van t kletsen hihi
maar ik duik mn bedje in, begin beetje slaperig te worden en morgen weer werken en trainen!
slaap lekker!
Risk! Vet spel wel haha!quote:Op maandag 17 september 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga met mijn vrienden een epische risk-nacht beleven
We spelen het heel vals door met iedereen pacten te sluiten en politiek onderhandelen over het bijzetten van legers op bepaalde plaatsen, daarom is het zo tofquote:Op maandag 17 september 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Risk! Vet spel wel haha!
Dat deed ik ook, alleen wisten de anderen het niet. En maar glashard liegen dat we geen afspraken gemaakt hadden en met een lulverhaal komen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We spelen het heel vals door met iedereen pacten te sluiten en politiek onderhandelen over het bijzetten van legers op bepaalde plaatsen, daarom is het zo tof
Halfjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten wie nog wakker zijn
Dream some sweet little dreams. Toch pokkeweer buiten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:48 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedemorgen. Ik ga zo nog maar eens m'n ogen sluiten.
Hier is t alleen koud en t waait.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dream some sweet little dreams. Toch pokkeweer buiten.
Ook een prima reden om nog eens om te draaienquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hier is t alleen koud en t waait.
Nou, ik keek net naar buiten en werd er niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:07 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen!Iets zegt me dat vandaag een goede dag gaat worden.
Hier is het stralend weerquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik keek net naar buiten en werd er niet vrolijk van
hier ook, bahquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik keek net naar buiten en werd er niet vrolijk van
Leuk muziekje welquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het stralend weerEn als het bij jou regenachtig is, hier een regenachtig muziekje voor u:
Vergeet de erwtensoep nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Winter, winterjassen, sjaals, mutsjes en sneeuw en chocolade-eitjes (of paaseitjes) en warme chocomel
![]()
Sneeuwwandelingenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Vergeet de erwtensoep niet
Maar nu nog even niet.
Lekker door de kou en wind en sneeuw....om vervolgens thuis lekker warm aan de warme chocomel te gaanquote:
Auto staat gelukkig altijd droog in de garage.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel: auto ontdooien en op je bek gaan van de gladheid.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Fuck dit weer, nog drie dagen en dan vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja, en pekel op m'n fiets, gaat ie lekker roesten vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker door de kou en wind en sneeuw....om vervolgens thuis lekker warm aan de warme chocomel te gaan
Jah, ieder seizoen heeft wel zo z'n charme
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken. Dan zijn jullie er toch een beetje bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:22 schreef Barbusse het volgende:
WinterIn Nederland dan, meestal is er geen sneeuw, alleen van die bruingrijze drab
Moet je toch eens foto's maken met jezelf eropquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal foto's maken. Dan zijn jullie er toch een beetje bij
En ik ga kerst vieren in Nederland dit jaar, zei de gek #facepalmquote:
Blijf op Malta dan, huillie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik ga kerst vieren in Nederland dit jaar, zei de gek #facepalm
Ik ga mijn best doen en mijn leukste hoofd opzetten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je toch eens foto's maken met jezelf erop
Tickets zijn al geboektquote:
Waarom keten je jezelf aan de kachel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tickets zijn al geboektDaarnaast is het toch wel leuk om kerst te vieren met familie toch?
Ook al keten ik mezelf waarschijnlijk vast aan de kachel
Doe je dan die met het blonde kapsel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga mijn best doen en mijn leukste hoofd opzetten.
Omdat warmquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom keten je jezelf aan de kachel?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat warmEn veul warme chocolademelk drinken natuurlijk
Maar goed, voor het zover is nog even genieten van zon en 27 graden. Morgen weekendquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, voor het zover is nog even genieten van zon en 27 graden. Morgen weekend
Wat nou?quote:
Morgen missien hier lunchenquote:
Photoshopquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen missien hier lunchen![]()
[ afbeelding ]
Mijn bammetje met chocopasta is toch lekkerderder!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was de enige geschikte foto die ik zo snel kon vindenquote:
Chocopasta?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn bammetje met chocopasta is toch lekkerderder!
Dat zeg ik, opschepper.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gij vuige fijnproever!quote:
Ziet er al een stuk minder interessant uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was de enige geschikte foto die ik zo snel kon vindenZo beter, mejuffrouw kritisch?
[ afbeelding ]
Is nog steeds heerlijk eten en drinken hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk minder interessant uit
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef Barbusse het volgende:
Is nog steeds heerlijk eten en drinken hoor
Naaaiiisss, geniet ervan!quote:
Omdat ze eindelijk eens wat gaat uitvoeren op d'r werk natuurlijk.quote:
Ik doe meer dan genoeg hier hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze eindelijk eens wat gaat uitvoeren op d'r werk natuurlijk.
Doorwerken dus, gij loonslaaf!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe meer dan genoeg hier hoor![]()
Het is alleen wel eng druk de laatste dagen
Arme jongen tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:27 schreef PeuRac het volgende:
Alleen heb ik nu wel honger, moet nog anderhalf uur tot ik thuis ben
lieve mammaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Lief, mama zet eten voor mij klaar, omdat ik ff thuis kom en meteen weer weg moet
bespaar je de moeite, die is al weg.....quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
Kom net in Enschede aan, kan ik weer terug, vergeten fiets op slot te zetten.
Mr. Positivoquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, die is al weg.....
Riv, jij hebt toch wel een Golf gehad? Ding was toch blauw/grijs ofzo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen VW Golf of Mercedes in je UI
Beter dan Mr. Prostituto. Dat overkwam mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik las in alle snelheid Mr. Potato.
Picsquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Wij hebben MILF als lerares. Hallelujaa.
Neen.quote:
Te lui voor vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je neemt foto's van alles? Tot plastic bekertjes met lippenstift aan toe.
Nee hoor.quote:
+1quote:
Huppel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond Ajax![]()
Wat zijn de voorspellingen?
Ik denk 1-2!
0-1quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond Ajax![]()
Ik denk 1-2!
Goed planquote:
3-0quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond Ajax![]()
Ik denk 1-2!
Dratquote:
Borussia Dortmund - Ajax staat hier met een notering van 1.35 tegen 8.75quote:
Ajax gaat helemaal zoek gespeeld wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Borussia Dortmund - Ajax staat hier met een notering van 1.35 tegen 8.75
Dansenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know
Maar vanavond dansen, dus wil niet te vroeg slapen
Zou je denken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ajax gaat helemaal zoek gespeeld worden
Mijn lief, hoe kan ik het ooit goed maken?quote:
Ik hoop het. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ajax gaat helemaal zoek gespeeld worden
Ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gewoon omdat het kan.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gewoon omdat het kan.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ga door, ga door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met Amsterdam?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oké en omdat ik 110% Anti 020 ben.
Ik heb niks tegen Amsterdam, alleen tegen ajaxquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oké en omdat ik 110% Anti 020 ben.
Ik vind verder alles prima hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die trots zijn op waar ze vandaan komen en daarmee automatisch een hekel hebben aan alles wat niet 'thuis' is
Ja, datquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die trots zijn op waar ze vandaan komen en daarmee automatisch een hekel hebben aan alles wat niet 'thuis' is
In mijn geval gaat die vlieger niet opquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
Eindhovenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:46 schreef Kimberliedje het volgende:
Zoals wij dat hier zeggen, het enige goede wat daar vandaan komt, is de trein naar Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |