We hadden er 5, maar eigenlijk ahdden we er 4. 1 oud mannetje, een moeder en 2 van haar kinderen. De 5e hadden we tijdelijk omdat we hem niet konden vangenquote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik vind twee toch echt wel genoeg
Awwww.. Heb altijd al een kat gewild en nu heb ik dr zelfs 2, en ben dr zielsgelukkig mee. Lekker knuffelen enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden er 5, maar eigenlijk ahdden we er 4. 1 oud mannetje, een moeder en 2 van haar kinderen. De 5e hadden we tijdelijk omdat we hem niet konden vangen
Helaas vond ik hem dood in de woonkamer toen ie 9 maanden was
Ja, katten!quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Awwww.. Heb altijd al een kat gewild en nu heb ik dr zelfs 2, en ben dr zielsgelukkig mee. Lekker knuffelen enzo.
Oh.. Hoe komt t?quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, katten!![]()
helaas heb ik er nu geen, maar daar heb ik ook zelf voor gekozen.
Lang verhaal, maar het ging eerder niet zo goed met mij en toen de beslissing genomen om geen kat te nemen, want wou die verantwoordelijkheid niet aan. Ook zijn katten duur. Als ze wat breken, weet ik niet of ik de rekening wel betalen kan en vind 't zielig een diertje te moeten laten inslapen alleen maar omdat het baasje (in dit geval ik dus) de rekening niet kan betalenquote:
Verstandige keuze in dat gevalquote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar het ging eerder niet zo goed met mij en toen de beslissing genomen om geen kat te nemen, want wou die verantwoordelijkheid niet aan. Ook zijn katten duur. Als ze wat breken, weet ik niet of ik de rekening wel betalen kan en vind 't zielig een diertje te moeten laten inslapen alleen maar omdat het baasje (in dit geval ik dus) de rekening niet kan betalen
quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat is zo'n schattig aaibaar agressief teringlijertje.
Die 2 jonkies van moederpoes van ons hadden -elk- al ¤1000 gekost nog voor ze 1 warenquote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verstandige keuze in dat gevalde oudste is ong 1,5 jaar en de jongste bijna 6mnd. Die is al aardig afgericht en hebben beide nog weinig uitgehaald.
Die wil ikquote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
En deze is gewoon lui.
Watquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die 2 jonkies van moederpoes van ons hadden -elk- al ¤1000 gekost nog voor ze 1 waren
Ik heb een dure hamsterquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die 2 jonkies van moederpoes van ons hadden -elk- al ¤1000 gekost nog voor ze 1 waren
Goedenavondquote:
1 had een aanrijding en de ander mislukte geboorte...met complicaties achterafquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat
Die van ons kost alleen haar voer, en ze lust alleen brokken van de veevoederaar op de hoek
We hebben ook duur spul in huis. De jongste dan. En die kostte slechts ¤10, raar bedrag. De oudste is een boerderijkat.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na een dag van 11 uur ben ik stukquote:
Na 11 uur kapot zijn is vrij normaalquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Na een dag van 11 uur ben ik stuk![]()
Het gaat op zich aardig. Dat vriendinnetje dat ik heel even had ben ik inmiddels helaas weer kwijt, maar verder gaat het aardig
CL nieuw? Ha!quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Capstan het volgende:
Wacht even, is CherryLips ook al een nieuw gezicht?
Ja, dat moet 'ie dan toch weer even vragen, hè...
Lekker complimenteusquote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
CL nieuw? Ha!
Zij is nog ouder dan de weg naar Rome!
Weet ik hetquote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
CL nieuw? Ha!
Zij is nog ouder dan de weg naar Rome!
Nou, het kan nog wel beter hoor, maar het gaat wel beter dan eerst jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na 11 uur kapot zijn is vrij normaal
Maar goed dat je eindelijk je leven wat op de rails hebt en beter in je vel lijkt te zitten.
Zijn Moortje, Neefje en Trijntje ook present?quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Meer poseren haha. Dit is Aagje trouwens. Papa een Birmaan en mama een Blauwe Rus
Sneaky Maggie toch.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ze leest toch niet terug
Die van mij is een goedzakjequote:
Nope. Otje wel!quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zijn Moortje, Neefje en Trijntje ook present?
Straks wordt ze een oude vrijster met 20 katten.quote:
20 maar?quote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks wordt ze een oude vrijster met 20 katten.
Meer kan ook.quote:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenzij we een sneaky snitch in ons midden hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |