Nog steeds je BB?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen iPhone, kijk mij eens hip zijn.
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.
Of bij een sushi restaurantquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er in de Starbucks mee gaan zitten.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?
Mooie shit.
Ga dan even googlen op Krokodil drugs.quote:
Een mengsel van benzine, zwavel, anti-vries, pijnstillers en dat soort meuk, jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?
Mooie shit.
Samsung, inmiddels.quote:
Wie?quote:
Japans eten is zo lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Of bij een sushi restaurant
Of de chinees die zich uitgeeft als japanner.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japans eten is zo lekker
Ik moet binnenkort echt weer naar de japanner
Eensch.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japans eten is zo lekker
Ik moet binnenkort echt weer naar de japanner
Russische/Oekraïnse dame die meestal softcore doet, soms hardcore.quote:
Met die naam had ik dat kunnen weten, jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Russische/Oekraïnse dame die meestal softcore doet, soms hardcore.
Nee dit is een echte Japanner. Ik weet het verschil wel na een paar jaar werken met Chinezenquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of de chinees die zich uitgeeft als japanner.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die naam had ik dat kunnen weten, ja.
Ja, wat zijn de verschillen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dit is een echte Japanner. Ik weet het verschil wel na een paar jaar werken met Chinezen
ik denk dat ik t bij mn jointjes houquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan even googlen op Krokodil drugs.
[..]
Een mengsel van benzine, zwavel, anti-vries, pijnstillers en dat soort meuk, ja.
[..]
Samsung, inmiddels.
[..]
Wie?
Chinezen komen uit China, Japanners uit Japan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat zijn de verschillen dan?
Ontelbare verschillen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat zijn de verschillen dan?
Wijsquote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik t bij mn jointjes hou
somsquote:
Hurr durr.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chinezen komen uit China, Japanners uit Japan.
Noem er eens eentje.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hurr durr.
[..]
Noem er eens eentje.
Daar mogen mensen die seks hebben het niet over hebben van heloef. Vandaar de smartphone-discussie. Nu mag het weer over voetbal gaan.quote:
Neen!quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Daar mogen mensen die seks hebben het niet over hebben van heloef. Vandaar de smartphone-discussie. Nu mag het weer over voetbal gaan.
Ik heb toch godverdomme geen seks nu, jij wel dan? HE!? HE!? HE!?quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Daar mogen mensen die seks hebben het niet over hebben van heloef. Vandaar de smartphone-discussie. Nu mag het weer over voetbal gaan.
Voetbalquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het UVT forum zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik had gehoopt dat we nu naar paars met gele olifantjes zouden overschakelen...
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Kimberliedje het volgende:
Doe jij eigenlijk een technische studie of niet?quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Kimberliedje het volgende:
UVT forum?quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het UVT forum zijn.
Heul technisch.quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een technische studie of niet?
Ja, ik heb daar ooit een dekbed set van gehadquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
Jij wel?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ooit een dekbed set van gehad
Qua uiterlijk hebben Japanners vaak een slankere bouw, de vormen in hun gezicht zijn anders (Chinezen hebben een wat rondere vorm hoofd met een plattere neus en minder ronde ogen).quote:
Vertelquote:
Ik denk dat ze het over het eten hadden Lokaquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hebben Japanners vaak een slankere bouw, de vormen in hun gezicht zijn anders (Chinezen hebben een wat rondere vorm hoofd met een plattere neus en minder ronde ogen).
Als je ook maar iets van beide talen weet hoor je ook direct het verschil. En ze hebben hele andere gebruiken.
Je mag het over seks hebben hoor, ik heb niks verboden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over het eten hadden Loka
Chinees klinkt als je moet poepenquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hebben Japanners vaak een slankere bouw, de vormen in hun gezicht zijn anders (Chinezen hebben een wat rondere vorm hoofd met een plattere neus en minder ronde ogen).
Als je ook maar iets van beide talen weet hoor je ook direct het verschil. En ze hebben hele andere gebruiken.
Kappers verzekeren mij altijd dat het mengen van kleuren bijna onuitlegbaar moeilijk is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondernemend Kapper![]()
In mijn vorige studie zag ik namelijk geen toekomst meer.
Wil je mijn haar een keer knippen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondernemend Kapper![]()
Klopt. Ben vooral geïnteresseerd in uiterlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het volgens mij echt goed gelezen
Mowaa, valt wel mee.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kappers verzekeren mij altijd dat het mengen van kleuren bijna onuitlegbaar moeilijk is.
Ok, dan geloof ik je op je woord (want geen zin om terug te lezenquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het volgens mij echt goed gelezen
Ja hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je mijn haar een keer knippen?
Hoe duur verf je het haar van een medeFOK!ster?quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondernemend Kapper![]()
Dan weet je dus niet wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, valt wel mee.
Als je maar weet wat je doet, kan het alsnog verkeerd uitpakken.
Wie knipt jouw haar nu eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je mijn haar een keer knippen?
De prijs van de verf met 5 euro dr boven opquote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe duur verf je het haar van een medeFOK!ster?
Jawel hoor. Maar als je eigenwijs bent en niet luisterdquote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet wat je aan het doen bent.
Waar woon je?quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
De prijs van de verf met 5 euro dr boven op
Mooiquote:
Kapsterquote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie knipt jouw haar nu eigenlijk?
Wat een boefje is die GvsE ookquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wél post #69 te pakken!
Leg eens uit dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar als je eigenwijs bent en niet luisterd
dan pakt het verkeerd uit en heb je rood-wit-blauw haar.
Bijvoorbeeld.
niet mijn favo nrquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wél post #69 te pakken!
Goed bezigquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ha, ik ben een radio uitzending over ons asiel aan het regelen.
Kom je ook op afspraak thuis knippen?quote:
ja, vooral omdat ik vandaag vrij wasquote:
Wat dan wel? 666?quote:
ik?quote:
''vroege dienst'' morgenquote:
O reallyquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik vaak zat, ik zal het onthouden
Nou, als je extreem blond haar donkerder wil verven, laten we zeggen middenblond,quote:
ik ben geen satanistquote:
Ik hoef alleen nog maar een akkoord van de manager van het asiel en dan is het rondquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wacht, je andere persoonlijkheid heeft het weer overgenomen zeker?
Wat is de achterliggende oorzaak daarvan dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, als je extreem blond haar donkerder wil verven, laten we zeggen middenblond,
dan kan dat niet een één keer want dan word het lelijk en grijzig.
Maar er zijn mensen die niet luisteren en dat toch willen.
Oh tofquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar een akkoord van de manager van het asiel en dan is het rond.
eerst rood iddquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, als je extreem blond haar donkerder wil verven, laten we zeggen middenblond,
dan kan dat niet een één keer want dan word het lelijk en grijzig.
Maar er zijn mensen die niet luisteren en dat toch willen.
Weet je al welke honden je gaat interviewen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ha, ik ben een radio uitzending over ons asiel aan het regelen.
houdt t spannendquote:
Zo jammer dat die rare duivelsaanbidders het mooie getal 666 misbruikenquote:
De overgang van licht naar donker is te heftig.quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende oorzaak daarvan dan?
Bij mij trouwens niet nodig, alle haarkleuren vallen warmer uit bij mijquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerst rood iddmaar dat mag ook een spoeling zijn
Daar ga ik eigenlijk wel van uitquote:
Bobby, Moos en Bullit.quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je al welke honden je gaat interviewen?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Amaai, een nagelscheur is imminent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt niet echt als een achterliggende reden. Vraag nog 4 keer "waarom" op het antwoord, en dát moet je je klanten vertellen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
De overgang van licht naar donker is te heftig.
Moet stapsgewijs.
dat is gewoon het getal van het beest, dat staat ook in de bijbelquote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jammer dat die rare duivelsaanbidders het mooie getal 666 misbruiken
been there done thatquote:
Zeg zeg, ik ben nog in de leer he. Men moet maar gewoon begrijpenquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als een achterliggende reden. Vraag nog 4 keer "waarom" op het antwoord, en dát moet je je klanten vertellen.
Je moet niet alles geloven wat in sprookjesboeken staat. In dat boek staat ook dat er ooit een man was die over water kon lopen en doden tot leven kon wekken.quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is gewoon het getal van het beest, dat staat ook in de bijbel
Dat nummer kun je toch eigenlijk alleen opzetten als je haar nog niet zwart isquote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there done that
ik hou het bij zwart denk ik..
dan kan ik tenminste elke keer 'paint it black' met een reden opzetten
Je moet niet alles letterlijk nemen maar naar de moraal in het verhaal luisteren.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat in sprookjesboeken staat. In dat boek staat ook dat er ooit een man was die over water kon lopen en doden tot leven kon wekken.
Ik heb ook fel rood gehad, maar dat werd te snel oranje. Ik wil nu dieper rood.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there done that
ik hou het bij zwart denk ik..
dan kan ik tenminste elke keer 'paint it black' met een reden opzetten
En van vis wijn kon maken!quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat in sprookjesboeken staat. In dat boek staat ook dat er ooit een man was die over water kon lopen en doden tot leven kon wekken.
Wanneer kan je de bruidskapsels in elkaar knippen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zeg zeg, ik ben nog in de leer he. Men moet maar gewoon begrijpen
dat geduld een schone zaak is en de natuur alles langzaam
aan laten verwerken.
Je moet helemaal niet luisteren naar dat verhaal. Sowieso gelovenquote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet niet alles letterlijk nemen maar naar de moraal in het verhaal luisteren.
Niet? Ik moest het elke 3 dagen kleuren anders.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Rood is een hel als je het zat bent.
Gaat er van z'n lang zal ze leven niet uit.
wat er niet in staat is dat ie ondersteund werd door waterski's en een speedboat.. of dat ie vlugzout in zn handen had en mensen nog niet wisten wat flauwvallen precies was.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
de uitgroei schat, en het feit dat mijn echte haar er elke keer donkerbruin van maaktquote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat nummer kun je toch eigenlijk alleen opzetten als je haar nog niet zwart is
Met een beetje pijn en moeite kan ik dat nu ook al.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer kan je de bruidskapsels in elkaar knippen?
Was gewoon winter toen man.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat er niet in staat is dat ie ondersteund werd door waterski's en een speedboat.. of dat ie vlugzout in zn handen had en mensen nog niet wisten wat flauwvallen precies was.
Nee van waterquote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En van vis wijn kon maken!
En wat is de moraal van dat verhaal? Luister naar en doe wat ik zeg want anders zwaait er wat.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet niet alles letterlijk nemen maar naar de moraal in het verhaal luisteren.
Hahaquote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En van vis wijn kon maken!
Pijn voor wie?quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Met een beetje pijn en moeite kan ik dat nu ook al.
ik hou van mn zwarte haar, voel me net sneeuwwitjequote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook fel rood gehad, maar dat werd te snel oranje. Ik wil nu dieper rood.
Zwart vind ik zo, bweh.
Nu heb ik de onderste laag alleen zwart.
Er staan best hele mooie dingen in de Bijbel, hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet luisteren naar dat verhaal. Sowieso geloven
Nou vooruitquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de uitgroei schat, en het feit dat mijn echte haar er elke keer donkerbruin van maakt
Kan nu in Afrika nogsteeds.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 2 vissen en 5 broden voerde hij een paar duizend mensen mee.
Bullshit. Dat maken die fanatici ervan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is de moraal van dat verhaal? Luister naar en doe wat ik zeg want anders zwaait er wat.
[..]
Haha
Binnenkort die film maar eens gaan kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van mn zwarte haar, voel me net sneeuwwitje
zeeen bevriezen niet zo snelquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was gewoon winter toen man.
Zo is er een logisch verklaring voor alles in de bijbel ik weet het zekerquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat er niet in staat is dat ie ondersteund werd door waterski's en een speedboat.. of dat ie vlugzout in zn handen had en mensen nog niet wisten wat flauwvallen precies was.
Ik vind het wel tof als ik donkere make-up doe en rode lippen. Maar ik ben niet zo weg van elke dag make-up.quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van mn zwarte haar, voel me net sneeuwwitje
Naar mijn mening zijn er religieuze geschriften die veel meer menslievendheid uitstralen dan de bijbel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan best hele mooie dingen in de Bijbel, hoor.
Ik ben gewoon niet zo van de geloven. ...of eigenlijk helemaal nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan best hele mooie dingen in de Bijbel, hoor.
ik heb altijd gelijkquote:
Ja, zoals de koran!quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn er religieuze geschriften die veel meer menslievendheid uitstralen dan de bijbel.
Zeker. Maar dat betekent niet dat er niks moois in staat.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn er religieuze geschriften die veel meer menslievendheid uitstralen dan de bijbel.
Ik geloof ook niet. Maar ik doe het ook niet af als onzin, omdat ik het geloven an sich geen onzin vindquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van de geloven. ...of eigenlijk helemaal niet
ik heb m ook nog niet gezienquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Binnenkort die film maar eens gaan kijken
Klopt, dat is een van de redenen dat ik niets met religie hebquote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bullshit. Dat maken die fanatici ervan.
ogen heb ik eigenlijk altijd.. morgen niet denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof als ik donkere make-up doe en rode lippen. Maar ik ben niet zo weg van elke dag make-up.
Eigenlijk heb ik een beetje afkeer gekregen nadat ze mij enkele keren geprobeerd hadden te bekerenquote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat betekent niet dat er niks moois in staat.
[..]
Ik geloof ook niet. Maar ik doe het ook niet af als onzin, omdat ik het geloven an sich geen onzin vind.
Heb je de koran wel eens gelezen?quote:
Ik kon dr geen touw aan vast knopen bij de titel alleen al..quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je de koran wel eens gelezen?
Dat doen Jehova's Getuigen altijd, klotevolk vaakquote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik een beetje afkeer gekregen nadat ze mij enkele keren geprobeerd hadden te bekeren
Van het weekend eindelijk eens Hunger Games gezien.quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb m ook nog niet gezienelke keer denk ik, hmzz, misschien toch maar eens downloaden, maar dan ben ik te knetter om het me 2 minuten later te herinneren
Maar wel met enkele verschillen...quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als het oude testament van de bijbel
Dit ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als het oude testament van de bijbel
Zo vind ik mannen wel tof. Wanneer ze gewoon braaf luisteren naar wat ik zeg, en dus ook doen wat ik zeg.quote:
Nee (want kan die kronkels niet lezenquote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je de koran wel eens gelezen?
ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee meer wat ik dit weekend heb gezienquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Van het weekend eindelijk eens Hunger Games gezien.
Was best vermakelijk
Ik wou het niet zeggen...maar dit ja!quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja.
De Bijbel ,de Koran en de Torah staan vol met mensen die dood moeten en hoe ze dood moeten en waarom.![]()
Vredelievendheid
Keer de andere wang toe, behalve als het een vrouw is, de persoon ongelovig is, van een ander geloof is, 2 stoffen door elkaar draagt etc.
Ook al laten ze je compleet in de waan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo vind ik mannen wel tof. Wanneer ze gewoon braaf luisteren naar wat ik zeg, en dus ook doen wat ik zeg.
Alle geloven die we kennen stammen dan ook van hetzelfde oorspronkelijke geloofquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja.
De Bijbel ,de Koran en de Torah staan vol met mensen die dood moeten en hoe ze dood moeten en waarom.![]()
Vredelievendheid
Keer de andere wang toe, behalve als het een vrouw is, de persoon ongelovig is, van een ander geloof is, 2 stoffen door elkaar draagt etc.
En ze hebben al zo vaak oorlog tegen elkaar gevoerd...net als echte broeders!quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle geloven die we kennen stammen dan ook van hetzelfde oorspronkelijke geloof.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee (want kan die kronkels niet lezen)
Een touw aan vastknopen misschien is dat de oplossingquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kon dr geen touw aan vast knopen bij de titel alleen al..
Zolang ze maar doen wat ik zegquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al laten ze je compleet in de waan?
Ieder zijn ding, maar ik snap niet dat ze dan wijs proberen te maken dat hun geloof in principe vredelievend is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen...maar dit ja!
Abrahamistische geloven ja. Echte bazen zijn natuurlijk heiden en geloven in Odinquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle geloven die we kennen stammen dan ook van hetzelfde oorspronkelijke geloof.
Nee hoor. Deze drie hebben dezelfde oorsprong. In andere delen van de wereld zijn heel andere geloven ontstaan, alleen die uit het gebied rond Mesopatamie hebben zich over de hele wereld verspreid en zich staande gehouden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonnecultusquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik snap niet dat ze dan wijs proberen te maken dat hun geloof in principe vredelievend is.
[..]
Abrahamistische geloven ja. Echte bazen zijn natuurlijk heiden en geloven in Odin
Tsja, ik heb het niet zo op geloven waarvan de gelovigen vinden dat ik minder waard ben dan een gelovige. Dat soort mensen vind ik gelijk minder waardquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik snap niet dat ze dan wijs proberen te maken dat hun geloof in principe vredelievend is.
En zijn dus de geloven die we kennenquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze drie hebben dezelfde oorsprong. In andere delen van de wereld zijn heel andere geloven ontstaan, alleen die uit het gebied rond Mesopatamie hebben zich over de hele wereld verspreid en zich staande gehouden.
Wat laat je ze zoal doen dan? Als je ze uberhaupt zo gek hebt weten te krijgen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zolang ze maar doen wat ik zeg
My name is heloef, and i approve this message.quote:
Wijze man!quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Enige geloof dat echt goed is, het geloof in jezelf. Dat is ook het enige geloof dat je nodig hebt.
Alles.quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wat laat je ze zoal doen dan? Als je ze uberhaupt zo gek hebt weten te krijgen?
Wat is een pantheïst?quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geloof niet echt zoals de meeste gelovigen, maar als ik dan een stempeltje op mezelf zou moeten plakken zou ik mezelf niet ongelovig maar pantheïst noemen.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar even in een reactie op m'n zusjes status update op Facebook gezet.
Ook ja. Maar onze dagen van de week zijn nog steeds vernoemd naar germaanse goden.quote:
Het doet me echt weinig.quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het niet zo op geloven waarvan de gelovigen vinden dat ik minder waard ben dan een gelovige. Dat soort mensen vind ik gelijk minder waard
quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar even in een reactie op m'n zusjes status update op Facebook gezet.
Hoe lui ben je?quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles.
waar ik te lui voor ben
Die is lang niet zo erg als 'me...moeder'quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Zelfde als: Ik kan beter dit doen ALS hij
Sja, misschien doet het me wat te veel. Ik wil gewoon niks met dat soort mensen te maken hebben.quote:
Kerstmis is ook overgenomen van een andere godsdienst, het beeld dat de Christenen/Katholieken/Weetikveelmeer van God hebben is overgenomen van Zeus (quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook ja. Maar onze dagen van de week zijn nog steeds vernoemd naar germaanse goden.
Heidenen: 1
Christenen: 0
[..]
Het doet me echt weinig.
op dit moment? extreem.quote:
Ik ken een heleboel anderen, en er zijn nog steeds genoeg mensen die in de oorspronkelijke godsdiensten van hier geloven, in veel Europese landen is het nog een staatsgodsdienst ook om het oude Noordse geloof aan te hangen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zijn dus de geloven die we kennen.
Jij ja. De gemiddelde Nederlander niet.quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel anderen, en er zijn nog steeds genoeg mensen die in de oorspronkelijke godsdiensten van hier geloven, in veel Europese landen is het nog een staatsgodsdienst ook om het oude Noordse geloof aan te hangen.
ja, best wel eigenlijkquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat je geen slaafje in de buurt hebt dan
Zelfs dan heb ik alleen maar medelijden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sja, misschien doet het me wat te veel. Ik wil gewoon niks met dat soort mensen te maken hebben.
Ik kan echt HEEL slecht tegen discriminatie
Kerstmis is heidens.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerstmis is ook overgenomen van een andere godsdienst, het beeld dat de Christenen/Katholieken/Weetikveelmeer van God hebben is overgenomen van Zeus ().
Iemand die gelooft dat het heelal een systeem is waar een bedoeling achter zit. Het universum als god hebben.quote:
Ik noemde wat dingen die de Christenen hebben gejat van andere godsdienstenquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik alleen maar medelijden.
[..]
Kerstmis is heidens.
Verder hebben de Christenen veel overgenomen van de Egyptenaren en Mesopotamiers.
Nee, dat ben ik dan ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die gelooft dat het heelal een systeem is waar een bedoeling achter zit. Het universum als god hebben.
Kerstmis komt van de oude Germaanse godsdiensten. Was makkelijker om ze ervan te overtuigen om christen te worden zo.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerstmis is ook overgenomen van een andere godsdienst, het beeld dat de Christenen/Katholieken/Weetikveelmeer van God hebben is overgenomen van Zeus ().
zelf mn drinken in schuddenquote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je zelf al je posts typen enzo
Oh, ik geloof wel dat 'iemand' ooit dit universum heeft opgezet met al z'n wetten.quote:Op maandag 17 september 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die gelooft dat het heelal een systeem is waar een bedoeling achter zit. Het universum als god hebben.
NEWB OUWE RUKKER!!quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kerstmis komt van de oude Germaanse godsdiensten. Was makkelijker om ze ervan te overtuigen om christen te worden zo.
Maar niet in Nederlandquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel anderen, en er zijn nog steeds genoeg mensen die in de oorspronkelijke godsdiensten van hier geloven, in veel Europese landen is het nog een staatsgodsdienst ook om het oude Noordse geloof aan te hangen.
zelf soppenquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelf mn drinken in schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker. Heb al het huishouden afgekregen voor vandaag, maar heb toch dat gevoel dat ik nog iets vergeten ben...quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
MAGNETRONKOFFIE![]()
nog altijd dezelfde blije UI?
Hoe is het ermee man?
Dat doen we dan ook niet als we ziek zijnquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rukken lijkt me kut als je ziek bent
quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
zelf soppenwegwerpbekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Eerder lulligquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe wel eens als ik ziek ben om snel in slaap te kunnen vallenquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook niet als we ziek zijn
Nou ja, ik iig niet.
Help die arme jongen dan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
jup, mn glazen zijn nog steeds niet hierquote:
Jaquote:
En ik hoorde eerder ook al dat je geen geld had? Het zit je ook niet mee hequote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
JaLoka heeft me aangstoken
![]()
Maar dat is morgen/woensdag wel weer zo goed als over. Mis alleen wat inkomsten vanavond
???quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me. Ik moet nog huiswerk doen, maar ik wil een spelletje doen.
Strippoker?quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ga dan huiswerk doen, is voor je toekomst!!!quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
Een grote meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga dan huiswerk doen, is voor je toekomst!!!
Als het iets tofs was misschien wel ja, dit is enorm vaag.quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga dan huiswerk doen, is voor je toekomst!!!
Ga DDO spelen dan. Kunnen we samen n00bs lollerpwnen.quote:
Is dat spel echt zo leuk? Ik ben zelf nog steeds bezig met RTWquote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben hoger![]()
Welke champion speel je het meest?
Ik had het geïnstalleerd, maar ik vond het helemaal niets en mijn laptop kan het niet zo goed aan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga DDO spelen dan. Kunnen we samen n00bs lollerpwnen.
Ja is echt een bazenspel. Net als RTW overigens, heb je ooit warcraft 3 gespeeld? Dat is ook heel leuk, zitten bij mij al wel wat uurtjes inquote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat spel echt zo leuk? Ik ben zelf nog steeds bezig met RTW
Ik ben nog op zoek naar een vaste, op het moment varus, omdat die gratis is. Normaal Sevir of Trynda.quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben hoger![]()
Welke champion speel je het meest?
Nee, ik ken alleen maar starcraftquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja is echt een bazenspel. Net als RTW overigens, heb je ooit warcraft 3 gespeeld? Dat is ook heel leuk, zitten bij mij al wel wat uurtjes in.
Games zijn tegenwoordig hipquote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik voel me zo on-nerd in dit gezelschap.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het geïnstalleerd, maar ik vond het helemaal niets en mijn laptop kan het niet zo goed aan.
Veel plezierquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker in bed A Game of Thrones lezen. Toedeloe
.
Iemand die niet gamed!quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Ik voel me zo on-nerd in dit gezelschap.
Ik speel Dr. Mundo, Urgot (die vieze spinachtige), maar vooral Dr. Mundo omdat die gewoon keisterk is. Sowieso hele game carryen en je hele team meeslepen naar de overwinning door je uberhealth.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een vaste, op het moment varus, omdat die gratis is. Normaal Sevir of Trynda.
Ja, het is gewoon telkens een 5 vs 5 match. Twi speelt ook.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in mijn eentje is het minder leuk.
Is LoL beetje tof dan?
Urgot ken ik niet. Mundo heb ik ook, die is inderdaad wel fijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik speel Dr. Mundo, Urgot (die vieze spinachtige), maar vooral Dr. Mundo omdat die gewoon keisterk is. Sowieso hele game carryen en je hele team meeslepen naar de overwinning door je uberhealth.
Dat kanquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Really? Ik vind er echt geen lor aan.
Gamen is altijd nog beter dan tv kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Warcraft is ietsje ouder, maar wel erg leuk. Lijkt heel veel op elkaar, in principe.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen maar starcraft
Wat trouwens wel een leuk spel was, met een mapeditor als ik 't me goed kan herinneren
Ik speel ook Shaco maar ik zuig in junglen dus die speel ik niet meer. Volgende Champion die ik ga spelen is Karma, omdat supportquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Urgot ken ik niet. Mundo heb ik ook, die is inderdaad wel fijn.
Ga hosselen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt helemaal geen ster te doen, heb ook nergens zin in.
Ik kijk helemaal nooit teevee.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gamen is altijd nog beter dan tv kijken
Ik doe veel RTW omdat het zo makkelijk te modden is. Ik kan als romeinen nu 10 verschillende tempels bouwen ipv maar 3quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Warcraft is ietsje ouder, maar wel erg leuk. Lijkt heel veel op elkaar, in principe.
Veel plezierquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb er ook de schijt aan. Ik ga in bed lekker lezen denk ik. Ajuus.
Ik kijk eigenlijk alleen maar tv als ik geen internet heb of zoquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal nooit teevee.
Mazzel!quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb er ook de schijt aan. Ik ga in bed lekker lezen denk ik. Ajuus.
Shaco vind ik altijd wel een lastige tegenstander. Ik moet nog 1400 of iets voor ik 6300 heb. Dan ga ik eens op zoek naar welke champion ik echt wil.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik speel ook Shaco maar ik zuig in junglen dus die speel ik niet meer. Volgende Champion die ik ga spelen is Karma, omdat support
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij Corpse Bride gezien kaneel?
Hè bah, dat klinkt als veel werk. Ik heb vandaag luchtje opgedaan leuk hemdje aan en strakke schoentjes gemount maar ik had niet het idee dat het genoeg inzet was. Wel was er een schattig meisje, die heb ik wel gezien van fiets tot trein.quote:
Pics!quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè bah, dat klinkt als veel werk. Ik heb vandaag luchtje opgedaan leuk hemdje aan en strakke schoentjes gemount maar ik had niet het idee dat het genoeg inzet was. Wel was er een schattig meisje, die heb ik wel gezien van fiets tot trein.
Shinede je?quote:Op maandag 17 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè bah, dat klinkt als veel werk. Ik heb vandaag luchtje opgedaan leuk hemdje aan en strakke schoentjes gemount maar ik had niet het idee dat het genoeg inzet was. Wel was er een schattig meisje, die heb ik wel gezien van fiets tot trein.
Hmm, maskertje gedaan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boze tongen beweerden dat ik er moe uitzag.
Herkenbaar.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt helemaal geen ster te doen, heb ook nergens zin in.
Zo vetquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe veel RTW omdat het zo makkelijk te modden is. Ik kan als romeinen nu 10 verschillende tempels bouwen ipv maar 3
Muhihihiquote:
Ja, en het zijn gewoon wat tekstbestandjes die ik heb veranderd. Maar goed, je hebt bij mij thuis ook wel gezien dat ik sowieso wel van het modden ben toen we BF2 probeerden te spelen. Alleen jammer dat het crashtequote:
En dat hij steeds het water in vloogquote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en het zijn gewoon wat tekstbestandjes die ik heb veranderd. Maar goed, je hebt bij mij thuis ook wel gezien dat ik sowieso wel van het modden ben toen we BF2 probeerden te spelen. Alleen jammer dat het crashte
Ja dat!quote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat hij steeds het water in vloog
Haha!quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die raged tegen beginners?
Ja, das wel helemaal waar. Ik moest ook eerst oefenen voor ik kon vliegenquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ter rechtvaardiging, dat was de eerste keer dat ik een bong probeerde.
Trusten Newb!quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga naar bed, welterusten allen.
Au demainquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga naar bed, welterusten allen.
Heb je katten??quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Kimberliedje het volgende:
Pff ik voel me een kattenvrouw.
Dat voorspelt niet veel goeds.quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Kimberliedje het volgende:
Pff ik voel me een kattenvrouw.
Dat roept die commentator bij Studio Sport meestal, volgens mij betekent het tot morgen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar mijn frans is een beetje verrot.
Wij hadden er op een gegeven moment zelfs 5!quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup. Van elk geslacht eentje (:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |