Nog steeds je BB?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen iPhone, kijk mij eens hip zijn.
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.
Of bij een sushi restaurantquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er in de Starbucks mee gaan zitten.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?
Mooie shit.
Ga dan even googlen op Krokodil drugs.quote:
Een mengsel van benzine, zwavel, anti-vries, pijnstillers en dat soort meuk, jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?
Mooie shit.
Samsung, inmiddels.quote:
Wie?quote:
Japans eten is zo lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Of bij een sushi restaurant
Of de chinees die zich uitgeeft als japanner.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japans eten is zo lekker
Ik moet binnenkort echt weer naar de japanner
Eensch.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japans eten is zo lekker
Ik moet binnenkort echt weer naar de japanner
Russische/Oekraïnse dame die meestal softcore doet, soms hardcore.quote:
Met die naam had ik dat kunnen weten, jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Russische/Oekraïnse dame die meestal softcore doet, soms hardcore.
Nee dit is een echte Japanner. Ik weet het verschil wel na een paar jaar werken met Chinezenquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of de chinees die zich uitgeeft als japanner.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die naam had ik dat kunnen weten, ja.
Ja, wat zijn de verschillen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dit is een echte Japanner. Ik weet het verschil wel na een paar jaar werken met Chinezen
ik denk dat ik t bij mn jointjes houquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan even googlen op Krokodil drugs.
[..]
Een mengsel van benzine, zwavel, anti-vries, pijnstillers en dat soort meuk, ja.
[..]
Samsung, inmiddels.
[..]
Wie?
Chinezen komen uit China, Japanners uit Japan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat zijn de verschillen dan?
Ontelbare verschillen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat zijn de verschillen dan?
Wijsquote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik t bij mn jointjes hou
somsquote:
Hurr durr.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chinezen komen uit China, Japanners uit Japan.
Noem er eens eentje.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hurr durr.
[..]
Noem er eens eentje.
Daar mogen mensen die seks hebben het niet over hebben van heloef. Vandaar de smartphone-discussie. Nu mag het weer over voetbal gaan.quote:
Neen!quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Daar mogen mensen die seks hebben het niet over hebben van heloef. Vandaar de smartphone-discussie. Nu mag het weer over voetbal gaan.
Ik heb toch godverdomme geen seks nu, jij wel dan? HE!? HE!? HE!?quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Daar mogen mensen die seks hebben het niet over hebben van heloef. Vandaar de smartphone-discussie. Nu mag het weer over voetbal gaan.
Voetbalquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het UVT forum zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik had gehoopt dat we nu naar paars met gele olifantjes zouden overschakelen...
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Kimberliedje het volgende:
Doe jij eigenlijk een technische studie of niet?quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Kimberliedje het volgende:
UVT forum?quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het UVT forum zijn.
Heul technisch.quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een technische studie of niet?
Ja, ik heb daar ooit een dekbed set van gehadquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
Jij wel?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ooit een dekbed set van gehad
Qua uiterlijk hebben Japanners vaak een slankere bouw, de vormen in hun gezicht zijn anders (Chinezen hebben een wat rondere vorm hoofd met een plattere neus en minder ronde ogen).quote:
Vertelquote:
Ik denk dat ze het over het eten hadden Lokaquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hebben Japanners vaak een slankere bouw, de vormen in hun gezicht zijn anders (Chinezen hebben een wat rondere vorm hoofd met een plattere neus en minder ronde ogen).
Als je ook maar iets van beide talen weet hoor je ook direct het verschil. En ze hebben hele andere gebruiken.
Je mag het over seks hebben hoor, ik heb niks verboden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over het eten hadden Loka
Chinees klinkt als je moet poepenquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hebben Japanners vaak een slankere bouw, de vormen in hun gezicht zijn anders (Chinezen hebben een wat rondere vorm hoofd met een plattere neus en minder ronde ogen).
Als je ook maar iets van beide talen weet hoor je ook direct het verschil. En ze hebben hele andere gebruiken.
Kappers verzekeren mij altijd dat het mengen van kleuren bijna onuitlegbaar moeilijk is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondernemend Kapper![]()
In mijn vorige studie zag ik namelijk geen toekomst meer.
Wil je mijn haar een keer knippen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondernemend Kapper![]()
Klopt. Ben vooral geïnteresseerd in uiterlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het volgens mij echt goed gelezen
Mowaa, valt wel mee.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kappers verzekeren mij altijd dat het mengen van kleuren bijna onuitlegbaar moeilijk is.
Ok, dan geloof ik je op je woord (want geen zin om terug te lezenquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het volgens mij echt goed gelezen
Ja hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je mijn haar een keer knippen?
Hoe duur verf je het haar van een medeFOK!ster?quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondernemend Kapper![]()
Dan weet je dus niet wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, valt wel mee.
Als je maar weet wat je doet, kan het alsnog verkeerd uitpakken.
Wie knipt jouw haar nu eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je mijn haar een keer knippen?
De prijs van de verf met 5 euro dr boven opquote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe duur verf je het haar van een medeFOK!ster?
Jawel hoor. Maar als je eigenwijs bent en niet luisterdquote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet wat je aan het doen bent.
Waar woon je?quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
De prijs van de verf met 5 euro dr boven op
Mooiquote:
Kapsterquote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie knipt jouw haar nu eigenlijk?
Wat een boefje is die GvsE ookquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wél post #69 te pakken!
Leg eens uit dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar als je eigenwijs bent en niet luisterd
dan pakt het verkeerd uit en heb je rood-wit-blauw haar.
Bijvoorbeeld.
niet mijn favo nrquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wél post #69 te pakken!
Goed bezigquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ha, ik ben een radio uitzending over ons asiel aan het regelen.
Kom je ook op afspraak thuis knippen?quote:
ja, vooral omdat ik vandaag vrij wasquote:
Wat dan wel? 666?quote:
ik?quote:
''vroege dienst'' morgenquote:
O reallyquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik vaak zat, ik zal het onthouden
Nou, als je extreem blond haar donkerder wil verven, laten we zeggen middenblond,quote:
ik ben geen satanistquote:
Ik hoef alleen nog maar een akkoord van de manager van het asiel en dan is het rondquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wacht, je andere persoonlijkheid heeft het weer overgenomen zeker?
Wat is de achterliggende oorzaak daarvan dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, als je extreem blond haar donkerder wil verven, laten we zeggen middenblond,
dan kan dat niet een één keer want dan word het lelijk en grijzig.
Maar er zijn mensen die niet luisteren en dat toch willen.
Oh tofquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar een akkoord van de manager van het asiel en dan is het rond.
eerst rood iddquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, als je extreem blond haar donkerder wil verven, laten we zeggen middenblond,
dan kan dat niet een één keer want dan word het lelijk en grijzig.
Maar er zijn mensen die niet luisteren en dat toch willen.
Weet je al welke honden je gaat interviewen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ha, ik ben een radio uitzending over ons asiel aan het regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |