Die reputatie raak je niet meer kwijt, ben ik bang.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was gewoon om te zien hoe wanhopig ik was.
Ik had toen de bodem wel bereikt.
O jawel joh, zodra heloef een chick gehosseld heeft, is het allemaal vergevenquote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die reputatie raak je niet meer kwijt, ben ik bang.
Zeker. Het was een diepe val. Gelukkig hebben wij, je broeders, onze handen naar je uitgestoken en je opgetrokken naar ons niveau. Nog steeds niet een gewenst niveau, maar het gaat om het gebaar.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was gewoon om te zien hoe wanhopig ik was.
Ik had toen de bodem wel bereikt.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof ik op geen enkele. Of ik ben het alweer (selectief) vergeten
Ik denk niet dat ik zo vaak heb gefapt in mijn leven.quote:
niet eens?quote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo vaak heb gefapt in mijn leven.
Die reputatie is alleen op FOK! zo, dus dat zal me een worst zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die reputatie raak je niet meer kwijt, ben ik bang.
Dat waardeer ik zeer.quote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Het was een diepe val. Gelukkig hebben wij, je broeders, onze handen naar je uitgestoken en je opgetrokken naar ons niveau. Nog steeds niet een gewenst niveau, maar het gaat om het gebaar.
Ik zoek geen vrouw, Kaneel wel. Ik help hem er bij.quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
En nu was het Heloef zoekt vrouw toch? Of was het een algemene Fokker zoekt Fokster?
Niet omdat ze vies zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
Heloef zoekt helemaal niemand dacht ik.
Want meisjes zijn vies.
350.000 leden. Laten we eens gul wezen en zeggen dat het 100.000 vrouwen zijn.quote:
MAAR 1 KEER PER DAG? WEET JE ZEKER DAT JE EEN VENT BENT?????quote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
350.000 leden. Laten we eens gul wezen en zeggen dat het 100.000 vrouwen zijn.
Gemiddelde van 1 keer per dag sinds mijn 12de maakt 5110 keer gefapt. Bij lange na niet dus.
Dat is normaal hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
MAAR 1 KEER PER DAG? WEET JE ZEKER DAT JE EEN VENT BENT?????
Oh, maar seks stond je zo tegen omdat het vies was toch?quote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet omdat ze vies zijn.![]()
Omdat je ze moet versieren, daarom.
Niet in mijn omgeving dusquote:
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 17 september 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek geen vrouw, Kaneel wel. Ik help hem er bij.
Ik moet ook nog andere dingen doen, zoals eten en slapen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
MAAR 1 KEER PER DAG? WEET JE ZEKER DAT JE EEN VENT BENT?????
En dan hou je nog heel veel tijd overquote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.
[..]
Ik moet ook nog andere dingen doen, zoals eten en slapen.
Nee, dat vieze neem je gewoon op de koop toe. Daar hebben we douches voor bedacht.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, maar seks stond je zo tegen omdat het vies was toch?
ervaringquote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze scheppen op/hebben geen leven.
Nee hoor, maar 1 keer per dag lijkt mij heel normaal.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hapt omdat je je nu in je mannelijkheid aangetast voelt
Ik moest er wel aan wennen de 1e keer dat ik seks had. Het was aardig wat kliederiger dan ik me had voorgesteldquote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dat vieze neem je gewoon op de koop toe. Daar hebben we douches voor bedacht.
Ik geloof dan ook niet dat zij heel serieus wasquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, maar 1 keer per dag lijkt mij heel normaal.
School, studie, werk, gamen, seks, winkelen, chatten, bieren.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan hou je nog heel veel tijd over
Neuh, niet allemaalquote:
Woordgrap van de dag is vandaag gemaakt door STING. U heeft een luchtgitaar gewonnen. Gefeliciteerd.quote:
Ik wel vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat zij heel serieus was
Je vergeet huishouden. Man, wat gaat daar een tijd in zitten, vooral als je het doet op de manier waarop ik het doequote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School, studie, werk, gamen, seks, winkelen, chatten, bieren.
Je had ook gewoon in haar klaar kunnen komen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest er wel aan wennen de 1e keer dat ik seks had. Het was aardig wat kliederiger dan ik me had voorgesteld
school en studie.. dat is hetzelfde toch? Gamen kan vervallen, winkelen heb je in een paar minuten gedaan en bieren kan ondertussen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School, studie, werk, gamen, seks, winkelen, chatten, bieren.
Kut, dat ook nog ja.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vergeet huishouden. Man, wat gaat daar een tijd in zitten, vooral als je het doet op de manier waarop ik het doe
Maar een uur per dag aan je lul besteden doe je toch alleen als je niets beters te doen weet?quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
school en studie.. dat is hetzelfde toch? Gamen kan vervallen, winkelen heb je in een paar minuten gedaan en bieren kan ondertussen.
Waarom reageer jij continu zo zuur joh?quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed om jouw serieuze mening aangaande de frequentie van het fappen te weten.
T is dat ik geen lul hebquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een uur per dag aan je lul besteden doe je toch alleen als je niets beters te doen weet?
Aan de ene kant, I like the way you think.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
school en studie.. dat is hetzelfde toch? Gamen kan vervallen, winkelen heb je in een paar minuten gedaan en bieren kan ondertussen.
Ik zal wel een zuur dagje hebben, want zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom reageer jij continu zo zuur joh?
Kan gebeurenquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel een zuur dagje hebben, want zo bedoel ik het niet
het scheelt je zoveel geld!quote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant, I like the way you think.
Aan de andere kant, nooit meer gamen en amper winkelen en praktisch geen tijd om te bieren...nee. Gewoon nee.
Zo kwam het wel over, nevermind.quote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel een zuur dagje hebben, want zo bedoel ik het niet
Deed ik vroeger regelmatig. Wel langer ook.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een uur per dag aan je lul besteden doe je toch alleen als je niets beters te doen weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit ja. Oh ja en als je het net ontdekt hebt. Dan is het nog fascinerend.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
het is niet hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, je hebt drie knopjes en een genotsgrot
Het is net nieuw speelgoed. Eerst kan je er geen genoeg van krijgen, later speel je er niet zoveel meer mee.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit ja. Oh ja en als je het net ontdekt hebt. Dan is het nog fascinerend.
Je bent een ware deler.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net nieuw speelgoed. Eerst kan je er geen genoeg van krijgen, later speel je er niet zoveel meer mee.
Nu haal ik de lol uit het delen van mijn speelgoed
quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik vroeger regelmatig. Wel langer ook.
Maarja, toen zat ik ook depressief werkloos thuis.Herkenbaar, als je 24 uur de tijd hebt op een dag ben je in de gelegenheid te streven naar perfectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljante vergelijking.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net nieuw speelgoed. Eerst kan je er geen genoeg van krijgen, later speel je er niet zoveel meer mee.
Nu haal ik de lol uit het delen van mijn speelgoed
Omdat ik dan ook nog eens staand kan plassen zonder dik te knoeienquote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat het zoveel beter is om te hebben?
Nou, ook dat gaat niet altijd goedquote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook nog eens staand kan plassen zonder dik te knoeien
Al moet ik zeggen dat ik in de vakantie nou ook niet ongelooflijk heb zitten rukken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar, als je 24 uur de tijd hebt op een dag ben je in de gelegenheid te streven naar perfectie.
Probeer dat maar eens in de ochtend met een lul.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Staand plassen is overratedquote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee oke, maar in theorie zou het moeten lukkenquote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ook dat gaat niet altijd goed
Maar jij had waarschijnlijk een toffe vakantie met de beschikking tot vrienden enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik in de vakantie nou ook niet ongelooflijk heb zitten rukken.
in de handstandquote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens in de ochtend met een lul.
Ik wil wel eens de tijd hebben (en de wilskracht) om dit met een leuk meisje te doen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar, als je 24 uur de tijd hebt op een dag ben je in de gelegenheid te streven naar perfectie.
Nooit.quote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Staand plassen is overrated
Er leuker uitzien? Als man zijnde is dat natuurlijk andersom
Pee, pee everywhere.quote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens in de ochtend met een lul.
Nee, het is een geweldig iets.. Nooit meer in de brandnetels zittenquote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Staand plassen is overrated
Er leuker uitzien? Als man zijnde is dat natuurlijk andersom
Dat lijkt me vet!quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens de tijd hebben (en de wilskracht) om dit met een leuk meisje te doen.
Eigenlijk niet, wel twee avonden in de week werk.quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij had waarschijnlijk een toffe vakantie met de beschikking tot vrienden enzo.
Moet je zo vaak buiten je behoefte doen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het is een geweldig iets.. Nooit meer in de brandnetels zitten
Ik zou homo worden dan natuurlijk.
Ik heb nooit zoveel geduldquote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens de tijd hebben (en de wilskracht) om dit met een leuk meisje te doen.
Ga dan hosselen man.quote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vet!
Sowieso vind ik het tof om mensen te verwennen
Dat het overrated is. Wij kunnen gewoon lekker tegen een boom aan pissen.quote:
Zonde van je tijd, beter besteed je het aan leuke mensenquote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ik besteed regelmatig meerdere uren op een dag aandacht aan een lul.
De bril schoonmaken, waarom zou een vrouw dat wel moeten doen?quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat het overrated is. Wij kunnen gewoon lekker tegen een boom aan pissen.![]()
Wij zijn sneller klaar.
Je hoeft de bril niet schoon te maken.
Zie de voordelen.
Ik snap het, je bitch gaat zeker later bij jou het huishouden doenquote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Je hoeft de bril niet schoon te maken.
Ja hallo ik ga om half 7 geen handstand proberen, dat resulteert meteen in een retourtje eerste hulp.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga om half 7 geen handstand proberen, dat resulteert meteen in een retourtje eerste hulp.
Al die keren dat ik vanuit de stad na een paar (lees:genoeg) biertjes naar huis ben gelopen, was ie erg handig geweestquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je zo vaak buiten je behoefte doen dan?
Me so jelly it hurts.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ja.quote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel geduld
En als je dan toch bij een leuk persoon bent zijn er zoveel andere leuke dingen om te doen naast neuken
Ik voel je broeder.quote:
Hij is je daar ook zeer dankbaar voor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
sja, en daarom moet je dus die armspieren blijven trainenquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga om half 7 geen handstand proberen, dat resulteert meteen in een retourtje eerste hulp.
Duidelijk. Het woord bier kwam al in me op toen ik het vroegquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Al die keren dat ik vanuit de stad na een paar (lees:genoeg) biertjes naar huis ben gelopen, was ie erg handig geweest
Twi belt mij iedere dag op om te zeggen hoe blij hij is. En om mij te bedanken in woord en gebaar voor mijn hulp.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is je daar ook zeer dankbaar voor.
Story of my life.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonde van je tijd, beter besteed je het aan leuke mensen
Ga jij op een vieze bril zitten dan?quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De bril schoonmaken, waarom zou een vrouw dat wel moeten doen?
Dat bedoel ik. En ik ga echt niet de hele avond cola drinken hoor..quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Duidelijk. Het woord bier kwam al in me op toen ik het vroeg
Dat is wel de bedoeling natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het, je bitch gaat zeker later bij jou het huishouden doen
Ik ga niet eens zitten, ik zorg gewoon dat ik hem op 2 cm na niet raak.quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij op een vieze bril zitten dan?
Of je moet "hooveren" natuurlijk.
ik vind appelkruimelvlaai lekkerderquote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
Zo maar eens aan de appeltaart met slagroom
Toepasselijk dit nu te melden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
Zo maar eens aan de appeltaart met slagroom
Ook geen baco's?quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En ik ga echt niet de hele avond cola drinken hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ook geen baco's?Ik ben niet zo van de mixdrankjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik kan dat zo slecht.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga niet eens zitten, ik zorg gewoon dat ik hem op 2 cm na niet raak.
Broekje naar beneden, door de hurken en pissen maarquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Al die keren dat ik vanuit de stad na een paar (lees:genoeg) biertjes naar huis ben gelopen, was ie erg handig geweest
Ik eerst wel, maar al een tijdje eigenlijk alleen bier en wijn.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mixdrankjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |