Oh mooiquote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@Samzz, fotokwaliteit is kut, maar deze dus:
[ afbeelding ]
gewoon doenquote:
Ik heb weer wat intensiever contact met een oude schoolvriend. Dus dan sluit je je af en toe bij zijn vriendengroep. Wel een beetje een vreemde gewaarwording eerlijk gezegd. Ik heb nog nooit zulk soort vrienden gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, ik ken bijna niemand die neukt. Maar goed, ik ken dan ook niet zo veel mensen.
@ heloef
Straks denkt iedereen dat ik gelovig benquote:
Klopt, zo kan je in allerlij situaties verzeild raken, leuk toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb weer wat intensiever contact met een oude schoolvriend. Dus dan sluit je je af en toe bij zijn vriendengroep. Wel een beetje een vreemde gewaarwording eerlijk gezegd. Ik heb nog nooit zulk soort vrienden gehad.
Ach, ik geloof ik kruisigingenquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks denkt iedereen dat ik gelovig ben.
Waar komt de jouwe weg?
Misschien heb ik me te veel in bepaalde omgevingen opgehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ken bijna geen mensen die niet neuken eigenlijk.
Ik wel. Maar die verdienen het meestal ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd mensen om me heen gehad die totaal niks van vrouwen af weten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het prima, als ze me maar niet gaan pushen om een meisje te versieren vind ik het prima.quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, zo kan je in allerlij situaties verzeild raken, leuk toch?
Herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd mensen om me heen gehad die totaal niks van vrouwen af weten.
Nu lul ik er maar steeds subtiel omheen dat ik nog nooit wat gedaan heb.
Maar hoe komt het dat je nog nooit wat gedaan hebt?quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het prima, als ze me maar niet gaan pushen om een meisje te versieren vind ik het prima.
Een heel klein beetje pech en vooral omdat ik het niet probeer.quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat je nog nooit wat gedaan hebt?
En je probeert het niet omdat het je niet interesseert of wat?quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Een heel klein beetje pech en vooral omdat ik het niet probeer.
Naja, niet -meer- in elk geval. Je hebt wel een aantal goeie pogingen ondernomen en hebt idd pech gehadquote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Een heel klein beetje pech en vooral omdat ik het niet probeer.
Je hebt gezoend man, daar moet je gewoon een mooi verhaal van maken.quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het voelt gewoon als verspilde moeite om het te proberen, verder heb ik er vrede mee.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je probeert het niet omdat het je niet interesseert of wat?
Nja, zolang je er zelf vrede mee hebt, is het goed toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het voelt gewoon als verspilde moeite om het te proberen, verder heb ik er vrede mee.
Ik hou me een beetje op de vlakte. Ik ga geen grote verhalen ophangen want dan krijg je verwachtingen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt gezoend man, daar moet je gewoon een mooi verhaal van maken.
Volgens mij is dat praten erover sowieso meer iets voor mannen, ik heb mezelf er nooit omheen moeten lullen toen ik nog niets gedaan had. En zo heel veel eerder was ik nou ook weer niet.
Er is wel een drang hoor, maar hij is niet groot genoeg zeg maar.quote:Op maandag 17 september 2012 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, zolang je er zelf vrede mee hebt, is het goed toch?
Ik kan me alleen niet voorstellen dat die ''wil/drang'' er bij mij niet zou zijn..
quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Nja, ach, ooit als de drang groot genoeg is zal je er wel meer moeite voor doen denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou me een beetje op de vlakte. Ik ga geen grote verhalen ophangen want dan krijg je verwachtingen.
Die hebben ze nu al.
[..]
Er is wel een drang hoor, maar hij is niet groot genoeg zeg maar.
Dit klinkt nu al heel vaag.
Als z'n eierstokken gaan rammelen?quote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ach, ooit als de drang groot genoeg is zal je er wel meer moeite voor doen denk ik
Drie hoeratjes hier voor.quote:
Neuh, mannen hebben geen eierstokken gekkiequote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef STING het volgende:
[..]
Als z'n eierstokken gaan rammelen?
Niet?quote:Op maandag 17 september 2012 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh, mannen hebben geen eierstokken gekkie
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ach, ooit als de drang groot genoeg is zal je er wel meer moeite voor doen denk ik
Als ik het aan mijn water voel?quote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef STING het volgende:
[..]
Als z'n eierstokken gaan rammelen?
Om trots op te zijn.quote:
Dan mag je mn aansteker wel lenen hoorquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mits je dan niet naar me lacht terwijl je m terug geeft dan.
Ik haat konijnen niet, ik vind ze gewoon saai. Cavia's ook.quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Toffe aanstekert wel.
Haat jij ook cavia's?
Ik heb ze nietquote:
Ik heb geen pandapunten hoor.quote:
Slangenvoer.quote:Op maandag 17 september 2012 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik haat konijnen niet, ik vind ze gewoon saai. Cavia's ook.
Jij hebt recent nog seks gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want we zijn er achter gekomen dat Rokje stiekem een cavia is.quote:Op maandag 17 september 2012 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik haat konijnen niet, ik vind ze gewoon saai. Cavia's ook.En Rokje is niet saai.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 17 september 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om trots op te zijn.
Ow, en ik vergeet Faxie helemaal.
nee, dat vind ik wel zielig, maar in de natuur is t niet anders.. Ik heb gewoon meer met beesten die doen alsof ze je begrijpenquote:
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is een pandapunt nou eigenlijk?
quote:Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt recent nog seks gehad.wie is rokje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Want we zijn er achter gekomen dat Rokje stiekem een cavia is.En Rokje is niet saai.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
moet ik die kennen dan?quote:
Rokje niet kennen.quote:
Alleen de laatste heb ik gemistquote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo vaak op den meets.
Oh, dan kom ik nog niet in aanmerking voor de handdoekenset.quote:Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Ik sop wel gewoon op niet-fokkersquote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje niet kennen.
Niet dromen van Rokje.
Niet fappen/soppen op Rokje.
Hier sta je toch echt alleen in vriend.quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje niet kennen.
Niet dromen van Rokje.
Niet fappen/soppen op Rokje.
Rokje is best een lekker ding hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik sop wel gewoon op niet-fokkers
Wel meerdere.quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen de laatste heb ik gemist
quote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier sta je toch echt alleen in vriend.
Dat zal bestquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rokje is best een lekker ding hoor
Het was een dubbele post zo te zienquote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
You can delete the message, but it's already in my brain.
Wat stond er?quote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
You can delete the message, but it's already in my brain.
ik sop niet op jou. Jij hebt geen sopwaardige foto's ertussenquote:
ik wilde editten, niet quotenquote:
Doet me denken aan mijn tijd in GuildWars.quote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel meerdere.
Net trouwens weer hard doodgegaan tijdens een quest bij DDO.
Moest gevangen bevrijden. Die gevangen lopen dan non stop in de weg. Camera die constant ruk staat zodat je niks ziet. Baas die iedere keer wegrent om te healen terwijl ik dat niet kan.
Zo kan ik een spel ook wel moeilijk maken.
Desillusiequote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sop niet op jou. Jij hebt geen sopwaardige foto's ertussen
Fappen op FOK!kersquote:
eerst maar eens een sopwaardige foto maken dan.quote:
Jahquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel de "s" er even insoppen hè!
ik zag het ook, maar ik vergaf het hem, want Stingelingquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel de "s" er even insoppen hè!
quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch maar even mooiboyfoto's maken dan
Dat is alleen bij het fappen op FOK!(st)ers die een beetje vies zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen op FOK!kers
Fappen op mensen die je kent
Dat eerste heb ik wel gedaan, om vervolgens te gaan walgen van mezelf.
bah wat een broekiequote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een suggestie voor de pose.
Ja, ik denk ook dat GvsE daar helemaal week van wordtquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch maar even mooiboyfoto's maken dan
Niet fappen op mensen die je kent.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen op FOK!kers
Fappen op mensen die je kent
Dat eerste heb ik wel gedaan, om vervolgens te gaan walgen van mezelf.
Wat heeft Drommel met zijn haar gedaan!?quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een suggestie voor de pose.
Ik vind haar wel grappigquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind Rokje wel okay, qua looks dan. Qua karakter kan ik er weinig over zeggen.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat GvsE daar helemaal week van wordt
Dat was ze in Heloef zijn geval ook.quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is alleen bij het fappen op FOK!(st)ers die een beetje vies zijn.
Weet ikquote:Op maandag 17 september 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ze in Heloef zijn geval ook.
Dat -kan- Drommel gewoon niet zijnquote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heeft Drommel met zijn haar gedaan!?
Idd. Ik zie geen D66 logo in het haar geschoren.quote:Op maandag 17 september 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat -kan- Drommel gewoon niet zijn
Een beetje? Dit was wel heel ranzig. Gelukkig na intensief krassen ben ik er over heen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is alleen bij het fappen op FOK!(st)ers die een beetje vies zijn.
Ging om de pose.quote:
Ik ken toch weinig chicks die zo lekker zijn dat ik er op wil fappen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet fappen op mensen die je kent.
Mooi verhaal was dat wel van je, dat van die FOK!ster.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heeft Drommel met zijn haar gedaan!?
D66quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd. Ik zie geen D66 logo in het haar geschoren.
Hilariteit alom. Wel mooi dat hij er voor uitkwam.quote:
Ook niet helemaal mijn dingquote:
Het was gewoon om te zien hoe wanhopig ik was.quote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hilariteit alom. Wel mooi dat hij er voor uitkwam.
Ik zou er niet voor uitkomen op welke FOK!ster ik (potentieel) heb gefapt.
Ik geloof ik op geen enkele. Of ik ben het alweer (selectief) vergetenquote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er best veel.quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
Ik ken toch weinig chicks die zo lekker zijn dat ik er op wil fappen.
Op allemaal toch?quote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |