School, studie, werk, gamen, seks, winkelen, chatten, bieren.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan hou je nog heel veel tijd over
Neuh, niet allemaalquote:
Woordgrap van de dag is vandaag gemaakt door STING. U heeft een luchtgitaar gewonnen. Gefeliciteerd.quote:
Ik wel vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat zij heel serieus was
Je vergeet huishouden. Man, wat gaat daar een tijd in zitten, vooral als je het doet op de manier waarop ik het doequote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School, studie, werk, gamen, seks, winkelen, chatten, bieren.
Je had ook gewoon in haar klaar kunnen komen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest er wel aan wennen de 1e keer dat ik seks had. Het was aardig wat kliederiger dan ik me had voorgesteld
school en studie.. dat is hetzelfde toch? Gamen kan vervallen, winkelen heb je in een paar minuten gedaan en bieren kan ondertussen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School, studie, werk, gamen, seks, winkelen, chatten, bieren.
Kut, dat ook nog ja.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vergeet huishouden. Man, wat gaat daar een tijd in zitten, vooral als je het doet op de manier waarop ik het doe
Maar een uur per dag aan je lul besteden doe je toch alleen als je niets beters te doen weet?quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
school en studie.. dat is hetzelfde toch? Gamen kan vervallen, winkelen heb je in een paar minuten gedaan en bieren kan ondertussen.
Waarom reageer jij continu zo zuur joh?quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed om jouw serieuze mening aangaande de frequentie van het fappen te weten.
T is dat ik geen lul hebquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een uur per dag aan je lul besteden doe je toch alleen als je niets beters te doen weet?
Aan de ene kant, I like the way you think.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
school en studie.. dat is hetzelfde toch? Gamen kan vervallen, winkelen heb je in een paar minuten gedaan en bieren kan ondertussen.
Ik zal wel een zuur dagje hebben, want zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom reageer jij continu zo zuur joh?
Kan gebeurenquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel een zuur dagje hebben, want zo bedoel ik het niet
het scheelt je zoveel geld!quote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant, I like the way you think.
Aan de andere kant, nooit meer gamen en amper winkelen en praktisch geen tijd om te bieren...nee. Gewoon nee.
Zo kwam het wel over, nevermind.quote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel een zuur dagje hebben, want zo bedoel ik het niet
Deed ik vroeger regelmatig. Wel langer ook.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een uur per dag aan je lul besteden doe je toch alleen als je niets beters te doen weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit ja. Oh ja en als je het net ontdekt hebt. Dan is het nog fascinerend.quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
het is niet hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, je hebt drie knopjes en een genotsgrot
Het is net nieuw speelgoed. Eerst kan je er geen genoeg van krijgen, later speel je er niet zoveel meer mee.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit ja. Oh ja en als je het net ontdekt hebt. Dan is het nog fascinerend.
Je bent een ware deler.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net nieuw speelgoed. Eerst kan je er geen genoeg van krijgen, later speel je er niet zoveel meer mee.
Nu haal ik de lol uit het delen van mijn speelgoed
quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik vroeger regelmatig. Wel langer ook.
Maarja, toen zat ik ook depressief werkloos thuis.Herkenbaar, als je 24 uur de tijd hebt op een dag ben je in de gelegenheid te streven naar perfectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |