Bovenste boven rechts achter de palenquote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat is dat? Zoek de olifant?![]()
geintje
Ik geloof dat ik een stukkie van zijn slurf ziequote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bovenste boven rechts achter de palen
Een stuk of 5?quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooie cap
Enig idee hoeveel olifanten er in dat hok wonen?![]()
5?quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een stuk of 5?
Weet het niet zeker.
Mot lukken, ik weet dat het kanquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met die lekkere dikke konten tegen elkaar aan
Misschien hebben ze de olie uit het fanje laten lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef pullup het volgende:
Ik zie alleen op jouw caps olifantenElke keer als ik kijk hebben ze zich best bijdehand verborgen en dat is best knap met het formaat van de gemiddelde olifant.
Ze vervelen zich dan ook stierlijk en het levert ook een boel stress op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap niet dat die olifanten zich niet vervelen. Ze staan maar wat.
Sneu is dat, erg sneu.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vervelen zich dan ook stierlijk en het levert ook een boel stress op.
Je kan veel dieren in gevangenschap ook de halve dag heen en weer zien schommelen op hun plek of als een bezetene een bepaald rondje in de kooi zien rennen.
In Artis hebben ze in ieder geval een olifant die zo een hele serie zenuwtrekjes heeft ontwikkeld.
Dank je wel Chanel5, ook voor je post hiernaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:15 schreef Chanel5 het volgende:
De geboorte
http://www.babyolifantje.nl/filmpjes/
Vond ik een lieve quote uit geboorte verhaal in Telegraaf!quote:"Oudere zus Kina is erg nieuwsgierig en het is goed om te zien hoe de moeder de aandacht over de twee verdeelt", zegt de trotse dierverzorger Bas Aalders.
Wat zijn het toch een prachtige beestenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:16 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Paar minuten na de geboorte
[ afbeelding ]
Olifanten doen korte slaapjes van 10 minuten tot hoogstens 2 uur lang.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten die beesten niet es naar bedje toe. het zijn toch geen nachtdieren?
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of ie nog zo klein is als ik er naast staquote:
Die drollen zijn zo groot en dat fantje is zo kleinquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie nog zo klein is als ik er naast sta![]()
Maar dit is wel een topcap van je, zo lief als ie erbij ligt
edit; die paar drollen op de voorgrond beslaan net zoveel ruimte als die kleine, is dat olifantje nu zo klein of zijn die drollen zo groot?![]()
Ja klopt, eigenlijk best link zo'n grote mama bij zo'n klein ukkie, eén verkeerde stap en er is niks meer van hummel overquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die drollen zijn zo groot en dat fantje is zo klein![]()
Naar verhouding vind ik dat olifanten zo wie zo erg kleine jongen krijgen.
Dat is een mooie ruimte voor die olifantenquote:Op maandag 26 november 2012 11:11 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Olifanten lekker buiten
Ja precies ik dacht er nog aan, toen ik die naam lasquote:Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef kyan2002 het volgende:
ja mooie naam die naam had ik ook ingezonden mijn kleinzoon heet zo
Jammer he te ver, had leuk geweest voor je kleinzoonquote:Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef kyan2002 het volgende:
ik kreeg een uitnodiging vandaag maar is me wat ver. iemand anders had gewonnen ermee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |