abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2012 @ 16:23:22 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116894479
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116894734
Zuurkoolschotel met gehakt EN spekjes door de zuurkool :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 17 september 2012 @ 16:29:39 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116894738
En toch heb ik het gevoel dat je niet echt lekker in je vel zit Jeager :@

Lijst::
O:: Kwark en vla
T's: kerriesoep, boterham kaas, nectarine, appel, halve komkommer 200 gr wortels
L: twee boterhammen met gegrilde kipfilet en ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk, halve paprika
T's: 6 dropjes, blokje chco, appel, augurk met ham
D: zuurkoolschotel (zuurkool, aardappels, gehakt, ui, rookworst, ananas)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116894784
Net terug van rondje hardlopen. Wat een lekker gevoel is het om daarna te douchen. Eerst warm en steeds een standje kouder. Op het eind alleen maar de koude kraan wijd open :D
Je hele lichaam tintelt, maar ik barst nu van de energie!
pi_116894827
Dat kan natuurlijk ook, spekjes, gehakt EN rookworst! :9~

Naja vanavond maar genieten van wat lamsgehakt met pitabroodjes :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116895079
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

T's: kerriesoep, boterham kaas, nectarine, appel, halve komkommer 200 gr wortels
L: twee boterhammen met gegrilde kipfilet en ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk, halve paprika
Hoezo?

Ik werk teveel,yes. Maar, die periode is bijna over. Verder kan het natuurlijk altijd beter, maar ik heb niets te klagen..
pi_116895152
dan wel Unox he? die rookworst ;) *als je het doet, doe het dan goed :D*

Zo ff uitzweten; 41 mins op de Wii in the pocket. Voornamelijke steps en boxen... lekker joh!

zal zo maar vast beginnen met boontjes doppen denk ik.... :)

(en goh, ik had eerder die knop weer om moeten zetten... pff heb zo ontzettend veel meer energie nu..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116895249
Hebt op de weg van werk naar m'n huis een ambachtelijke slager zitten die zelf rookworst maakt, vind ik lekkerderder dan Unox :@
pi_116895263
en god, die Nigella maakt echt TE lekkere dingen....

*een enorme chocopindarots* kwijllll
pi_116895282
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Hebt op de weg van werk naar m'n huis een ambachtelijke slager zitten die zelf rookworst maakt, vind ik lekkerderder dan Unox :@
o neej, ik ben een mieper, ik haat stukjes in mijn vlees....
  maandag 17 september 2012 @ 16:45:39 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116895321
Hema :@

Jeager, omdat je steeds zo druk bent met werk enzo en dat je wat meer vrije tijd wil... Dan gaat het toch niet helemaal lekker?
pi_116895341
Hier waren toch stelletjes die op een redelijk klein oppervlakte samenwonen toch?
Wij moeten binnenkort uit ons huis en waarschijnlijk maken we alleen kans op een (klein) appartement.
Gelukkig zit er wel een tuin bij, dus tijdens de zomermaanden moeten we genoeg ruimte hebben maar vraag me af hoe het de andere maanden gaat zijn.
pi_116895377
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

Lekker lijstje weer, zoals altijd! Freud is vanavond weg en wat zag ik bij de AH?: verse spruitjes! Die gaan dus door mij alleen geslacht worden vanavond *O*
pi_116895382
en vrije tijd.... wat is dat? ;)
  maandag 17 september 2012 @ 16:48:56 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116895457
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker lijstje weer, zoals altijd! Freud is vanavond weg en wat zag ik bij de AH?: verse spruitjes! Die gaan dus door mij alleen geslacht worden vanavond *O*
JOh, spruitjes zijn er al anderhalf week O+
Al 2 x gegeten... wat heerlijk... Jij hebt goede smaak *O*
pi_116895467
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
en vrije tijd.... wat is dat? ;)
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebt :P
pi_116895561
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

ooo ja dat.... indeed dat ken ik niet meer; voor mij zijn de middagdutjes van de kinderen vrije tijd ;) Dat kleine momentje op de dag dat ik ff helemaal alleen kan zijn, met een bakje koffie en de benen omhoog op de bank...
(en echt; daar ben je zo rond 2en soms heeeeeel hard aan toe...)

jemig nu ik er over nadenk; soms is werken nog meer vrije tijd dan een dag alleen @home met de kids... ;)
pi_116895598
pi_116895636
Kinderen geworpen ook echt... :D
Gister tijdens BZV wel echt geergerd aan die ene kerel die alleen maar over zn dode vrouw en zn kinderen kon praten. Net alsof zijn eigen identiteit ophoudt met bestaan als je kinderen hebt... Hij is teveel op zoek naar lotgenoten, dat leek mij niet helemaal gezond.
pi_116895722
ach in mijn tempo was het bijna een worp ja ;)
pi_116895773
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

JOh, spruitjes zijn er al anderhalf week O+
Al 2 x gegeten... wat heerlijk... Jij hebt goede smaak *O*
Zal best, maar Freud doet meestal de boodschappen en hij gooit die dingen niet in zijn wagentje :') Ben blij, want heel lang niet gegeten. Vond ze als kind ook al lekker. Freud: nu snap ik waarom je vroeger werd gepest :+
pi_116895789
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier waren toch stelletjes die op een redelijk klein oppervlakte samenwonen toch?
Wij moeten binnenkort uit ons huis en waarschijnlijk maken we alleen kans op een (klein) appartement.
Gelukkig zit er wel een tuin bij, dus tijdens de zomermaanden moeten we genoeg ruimte hebben maar vraag me af hoe het de andere maanden gaat zijn.
Veertig m² hier. En geen tuin en in een land waar de zomers kort zijn. Gaat prima!
pi_116895823
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hema :@

Jeager, omdat je steeds zo druk bent met werk enzo en dat je wat meer vrije tijd wil... Dan gaat het toch niet helemaal lekker?
Nee, maar dat is niet altijd te voorkomen met m'n werk, en daarbuiten is alles fijn!
pi_116896595
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Zuurkoolschotel met gehakt EN spekjes door de zuurkool :9~
Ohhh! Lekker!!! :9 :9

Misschien moet ik dat even gaan halen, we hebben toch nog geen avondeten in huis.

quote:
Hoe groot is klein in jullie geval?

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
:D :s)
pi_116896677
Jager heb je nog steeds de Duutser als vriendje? En je woont nog steeds in Zweden begrijp ik? ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116896822
quote:
Hebben een jaar ongeveer héél klein gewoond en daarna in een twee-kamer appartementje in Nijmegen en dat ging prima :) al is het fijn dat we nu meer onze eigen ruimtes hebben en dergelijken was het ook zeker geen echt probleem.
Ja doei.
pi_116897046
Het zou ook rond de 40m2 zijn :)
pi_116897146
Wij hebben 60m2 met een kind en twee katten :+
The way you rock'n'roll
pi_116897324
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben 60m2 met een kind en twee katten :+
Oja, wij hebben ook wel twee katten.
Maar moet vast lukken.....het probleem is dat we nu juist te veel ruimte hebben dus we zijn het niet gewend.
  maandag 17 september 2012 @ 17:36:51 #30
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_116897473
Amai, ik woon op 120m² met 1 vriendje en een kat. Wel heel groot dus. Maar mijn 'kot' in Leuven was ook 35m² (en daar zat geen badkamer of keuken in...) Belgische normen zijn blijkbaar wel verschillend van Nederlandse...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_116897722
Nou ik heb ook liever groter. Het staat te koop maar ja raak het maar eens kwijt.
Mijn vriend kocht het alleen voor mij. Ik zou het nooit gedaan hebben.
The way you rock'n'roll
pi_116897847
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jager heb je nog steeds de Duutser als vriendje? En je woont nog steeds in Zweden begrijp ik? ^O^
Yes, en yes! We wonen, nadat de Duutser drie jaar in duutserland woonde nu samen in Zweden..
pi_116898280
Ach waar doe ik eigenlijk moeilijk over mijn vriend werkt 5 dagen in de week en met reistijd is hij van 7.30 tot 19.00 uur weg dus dat moet helemaal goed komen.
pi_116898342
Hier gaat het prima, op 40 m2. Mooi excuus om regelmatig overbodige dingen weg te doen/gooien.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 17 september 2012 @ 18:02:49 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116898374
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Ach waar doe ik eigenlijk moeilijk over mijn vriend werkt 5 dagen in de week en met reistijd is hij van 7.30 tot 19.00 uur weg dus dat moet helemaal goed komen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116898375
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat het prima, op 40 m2. Mooi excuus om regelmatig overbodige dingen weg te doen/gooien.
Dat wel, wij hebben nu veelste veel spullen.
pi_116898527
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha!

Moet zeggen dat het wel lekker is om eens alleen thuis te zijn...
  maandag 17 september 2012 @ 18:15:24 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116898828
Is ook wel :). Ik vind soms nachtje alleen slapen ook wel lekker. Kan ik helemaal overdwars liggen in bed en mezelf helemaal in de dekens wikkelen :z.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116898881
Ik vind alleen slapen maar niets :@ ;( Máár nog even.

mr.Mo heeft officieel contractaanbod gehad vandaag en hoort morgen van bedrijf 3 of die hem willen hebben en zo ja voor hoeveel :) Spannend! Máár hij heeft sowieso een baan nu, dat is echt fijn O+
Ja doei.
  maandag 17 september 2012 @ 18:18:10 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116898940
Tof Mo :).

Ik was ook heel blij om na Suriname en Finland weer tegen Duuf aan te kruipen hoor :Y. Maar zo nu en dan een nachtje alleen vind ik niet erg. Duuf ook niet geloof ik.
pi_116899297
De bonen voor de chili vergeten in het water te zetten, dus het wordt macaroni, ook lekker :)
  maandag 17 september 2012 @ 18:30:52 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116899411
Oh mn lijstje van vandaag lijkt op die van gister:

O: kom fr.kwark met banaan en 1 el muesli
T: italiaans koekje (traditie op het werk, je moet koekjes meenemen uit je vakantieland)
L: 2 sneden brood (zelfgebakken), met 1 plak kaas.
T: witte grapefruit
D: groentenlasagne zonder pasta, part II (ingrediënten: bakje champignons, 400 gr ital. roerbakgroenten, 1 courgette, 1 aubergine, 4-5 tomaten, 2 paprika's, bol mozzarella, paar basilicumblaadjes)

Vind 'm wel prima eigenlijk :).
pi_116900074
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ook wel :). Ik vind soms nachtje alleen slapen ook wel lekker. Kan ik helemaal overdwars liggen in bed en mezelf helemaal in de dekens wikkelen :z.
Zoooo herkenbaar :+
pi_116900135
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mn lijstje van vandaag lijkt op die van gister:

O: kom fr.kwark met banaan en 1 el muesli
T: italiaans koekje (traditie op het werk, je moet koekjes meenemen uit je vakantieland)
L: 2 sneden brood (zelfgebakken), met 1 plak kaas.
T: witte grapefruit
D: groentenlasagne zonder pasta, part II (ingrediënten: bakje champignons, 400 gr ital. roerbakgroenten, 1 courgette, 1 aubergine, 4-5 tomaten, 2 paprika's, bol mozzarella, paar basilicumblaadjes)

Vind 'm wel prima eigenlijk :).
Gaat goed he, de laatste tijd.
  maandag 17 september 2012 @ 18:52:03 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116900222
Neuh, ik post mn lijstjes alleen nog sporadisch :D. M'n vakantielijstjes waren écht niet goed :') :D.
pi_116900408
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, ik post mn lijstjes alleen nog sporadisch :D. M'n vakantielijstjes waren écht niet goed :') :D.
Nou, voor je vakantie zag ik er ook een paar voorbij komen. Het is nog niet veel, maar veel goed voer. Je moet ergens beginnen :*
pi_116900636
Hoi! Net klaar van stage. Gelukkig wordt er voor mij gekookt. Heb echt geen zin om thuis te zitten, mijn huis is veel te chaotisch en druk.
Worry is a misuse of imagination
pi_116900860
Geen zuurkoolstamppot, maar boerenkoolstamppot. Was nom! :Y
pi_116901462
Ik had nog zoveel energie na het hardlopen dat ik ook nog maar ben gaan mountainbiken :7 Niet extreem ver, maar toch in ruim een uurtje 30 km weggetrapt. Nu is mn energie wel echt op.. Ongeveer dan. Heb wel echt honger met een grote H. Dus tijd om te schaften!
pi_116901489
pi_116901624
quote:
Naar aanleiding van wiens verhaal post je dat? ;)
pi_116901770
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef the85mc het volgende:
Naar aanleiding van wiens verhaal post je dat? ;)
Geen hint :D :+

Vond 'm gewoon grappig :P

En met al jouw adonis verhalen lijkt het me sterk dat jij je aangesproken voelt :+
  maandag 17 september 2012 @ 19:28:44 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116902138
Ik vind basilicum maar stom :(. We kopen telkens zo'n plantje, maar binnen 3 dagen is het kreng weer dood. Donkere plek, lichte plek, veel water, weinig... Het maakt allemaal niks uit -O-.
pi_116902161
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen hint :D :+

Vond 'm gewoon grappig :P

En met al jouw adonis verhalen lijkt het me sterk dat jij je aangesproken voelt :+
Ik was ook niet serieus haha ;) Had em wel eens voorbij zien komen, blijft mooi! Een adonis ben ik niet, tenminste zo zie ik mezelf iig niet. Genoeg ruimte voor verbetering :D
En de laatste tijd ook weinig spannends meegemaakt eigenlijk.. :{

Maar nu ga ik echt kokkerellen. Nou ja, verse pasta koken en saus van gister erbij eten..
pi_116902238
quote:
8s.gif Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind basilicum maar stom :(. We kopen telkens zo'n plantje, maar binnen 3 dagen is het kreng weer dood. Donkere plek, lichte plek, veel water, weinig... Het maakt allemaal niks uit -O-.
O bij mij was er niet tegen te op de eten, dat ding woekerde de pot uit.. Ik deed op een gegeven moment overal basilicum op :+ (Ik kan nu geen basilicum meer zien..)
pi_116902814
quote:
10 jaar met z'n tweeen en twee katten op een slordige 30m2. En nu wonen we groot, met veel buiten, maar ons binnen is 50m2, alles in 1 grote kamer.
Ik heb geen behoefte aan afzondering van mijn liefste - wel aan afzondering van de rest van de mensheid :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116902889
quote:
Basilicum uit de supermarkt is bedoeld om dood te gaan. Basilicum uit het tuincentrum kan je, onder de juiste omstandigheden, ongeveer een half jaar in leven houden.

Opeten voordat 'ie dor wordt, is het devies.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116902959
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

10 jaar met z'n tweeen en twee katten op een slordige 30m2. En nu wonen we groot, met veel buiten, maar ons binnen is 50m2, alles in 1 grote kamer.
Ik heb geen behoefte aan afzondering van mijn liefste - wel aan afzondering van de rest van de mensheid :').
Ow dat laatste klinkt zo bekend :D
Maar goed eerst rustig afwachten of we uberhaupt kans maken.
  maandag 17 september 2012 @ 19:43:21 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116903069
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Basilicum uit de supermarkt is bedoeld om dood te gaan. Basilicum uit het tuincentrum kan je, onder de juiste omstandigheden, ongeveer een half jaar in leven houden.

Opeten voordat 'ie dor wordt, is het devies.
Ah, te laat. Het waren 2 mooie dagen.
pi_116903351
Ik kom hier ook eens hallo zeggen. Ben 23 jaar met al een heel verleden achter de rug wat eten betreft. Ben van bmi 11 (6jaar geleden) nu naar bmi 23.25 ( :@ ) gekomen. Probleem bij mij is dat ik heus wel weet hoe het moet, maar het gewoon moeilijk kan volhouden. Ik verval nogal snel in eetbuien. Hoop dat ik hier een beetje een stok achter de deur kan vinden en een kg of 7 kan kwijtraken.
pi_116903530
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Lessien01 het volgende:
Ik kom hier ook eens hallo zeggen. Ben 23 jaar met al een heel verleden achter de rug wat eten betreft. Ben van bmi 11 (6jaar geleden) nu naar bmi 23.25 ( :@ ) gekomen. Probleem bij mij is dat ik heus wel weet hoe het moet, maar het gewoon moeilijk kan volhouden. Ik verval nogal snel in eetbuien. Hoop dat ik hier een beetje een stok achter de deur kan vinden en een kg of 7 kan kwijtraken.
Welkom. Wat/waarom hou je het moeilijk vol?
pi_116903591
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Lessien01 het volgende:
Welkom! Is die 11 geen typfout? En bmi 23,5 is best prima toch?
pi_116903832
Nee jammer genoeg is die 11 geen typfout. Ik hou het moeilijk vol omdat ik veel te perfectionistisch ben daarin. Heb nogal de neiging om te snel door te slaan naar teveel te eten of om veel te weinig te eten. Ben nu gelukkig al veel minder eetgestoord dan vroeger, kan nu gerust al eens een koekje eten als een collega jarig is zonder daar helemaal in te overdrijven. Ik weet ook wel dat een bmi 23.5 heus niet te zwaar is, maar ik wil graag terug naar een gewicht dat waar ik lange tijd op stabiel ben gebleven, en waarvan ik weet dat het ook bij mij past. Ik zit nu gewoon niet lekker in mijn vel.
pi_116903948
B-)

O: volkoren boterham leverpastei
T: volkoren boterham leverpastei
L: bruine pistolet gezond, vifit (lunchvergadering)
T: bruin bolletje filet americain, appel, latte macchiato
D: spruitjes, krieltjes, tartaartje, glas limonade
T: kwark met banaan en muesli, stukje chocola

En ik heb net na het koken en eten nog helemaal eten voor morgen gekookt _O- . Hoeft het morgen na het sporten alleen nog maar de oven in!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116904096
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:
B-)

O: volkoren boterham leverpastei
T: volkoren boterham leverpastei
L: bruine pistolet gezond, vifit (lunchvergadering)
T: bruin bolletje filet americain, appel, latte macchiato
D: spruitjes, krieltjes, tartaartje, glas limonade
T: kwark met banaan en muesli, stukje chocola

En ik heb net na het koken en eten nog helemaal eten voor morgen gekookt _O- . Hoeft het morgen na het sporten alleen nog maar de oven in!
owwwh, ik wilde dat ik dat vandaag gedaan had, iets klaar hebben! Net hardgelopen, zo douchen en echt compleet geen zin meer om te koken :') Eens zien of ik nog zin kan maken :@
Ja doei.
pi_116904258
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

owwwh, ik wilde dat ik dat vandaag gedaan had, iets klaar hebben! Net hardgelopen, zo douchen en echt compleet geen zin meer om te koken :') Eens zien of ik nog zin kan maken :@
Erg is dat hè. Ik kan dan alleen iets maken wat in een kwartiertje klaar was, anders eet ik soep met brood ofzo. :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116904294
quote:
Hier 50 m2 en gaat prima! zeker nu vriendje zijn eigen bureau en tekentafel heeft en al mijn kastjes heeft gebietst O+.
pi_116904317
Kan je niet af en toe een portie extra klaarmaken en invriezen. Is altijd handig als je geen tijd/zin hebt en zo heb je toch iets gezond te eten.
pi_116904330
Normaal zit ik er niet zo mee, maar nu ben ik ook nog eens alleen en ben ik de enige die er problemen van zou ondervinden als ik niet kook :')

Boh. Kan altijd nog Fish and Chips halen :') Nou ja, eerst maar douchen en dan zien of ik er nog zin voor kan maken.
Ja doei.
pi_116904342
Ik heb vandaag ook extra gekookt; scheelt morgen weer tijd....

en jeetje een bmi van 11; dat is echt schrikbarend! wa heb je voor hulp gehad toendertijd?
pi_116904356
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Lessien01 het volgende:
Kan je niet af en toe een portie extra klaarmaken en invriezen. Is altijd handig als je geen tijd/zin hebt en zo heb je toch iets gezond te eten.
Ben net weer door al m'n porties heen.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 20:06:15 #72
70532 loveli
N
pi_116904380
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik werk teveel,yes. Maar, die periode is bijna over. Verder kan het natuurlijk altijd beter, maar ik heb niets te klagen..
Het lijkt een beetje of je steeds van die periodes hebt die bijna over zijn en vervolgens dient de nieuwe zich alweer aan. Nu de drukke periode op werk, hiervoor het wachten tot de Duutser eindelijk jouw kant op kwam, and so forth and so on. Ik weet niet of het alleen zo lijkt omdat je hier die frustratie een beetje uit, of dat je elke keer een beetje te veel op je vork hebt.
crap in = crap out
pi_116904427
Mijn lijstje:
B: 20 minuten grondoefeningen
O: dubbele bth salami
T: peer
L: champignonsoep, grote snee brood met boter, rauwkost
T: dadel/walnotennreepje, chai latte tea, appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: 2 maistortilla's met vega chili en tzatziki
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 20:07:33 #74
70532 loveli
N
pi_116904465
quote:
Wow. Cactuskiller meldt zich. Basilicum blijft op mijn aanrecht naast de kraan werkelijk maanden in leven. Als 'ie er zielig uitziet krijgt 'ie water en dan gaat 'ie weer.
crap in = crap out
pi_116904583
Lijstje:

O: griekse yoghurt met aardbeien
T: ananas
S: Evy les 6
L: 2 volkoren boterhammen met spiegelei
S: 20 minuten op de hometrainer
D: krieltjes, kidneybonen en een filet lapje
T: kiwi en misschien nog een glas rode wijn
pi_116904967
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Yes, en yes! We wonen, nadat de Duutser drie jaar in duutserland woonde nu samen in Zweden..
Heerlijk zeg. Eindelijk samen O+
The way you rock'n'roll
pi_116905002
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Het lijkt een beetje of je steeds van die periodes hebt die bijna over zijn en vervolgens dient de nieuwe zich alweer aan. Nu de drukke periode op werk, hiervoor het wachten tot de Duutser eindelijk jouw kant op kwam, and so forth and so on. Ik weet niet of het alleen zo lijkt omdat je hier die frustratie een beetje uit, of dat je elke keer een beetje te veel op je vork hebt.
Ik denk datum het het meeste hier zo uit. Maar, het laatste jaar was niet altijd even makkelijk.

Anyways, lekker gegeten!risotto metbleekselderij, gebakken zalm en broccoli. Nu staat er een volkorenbrood in de oven, en ik denk dat ik m'n zuurdesem met een paar dagen kan gaan gebruiken.....
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 20:16:02 #78
70532 loveli
N
pi_116905017
Welkom terug oude bekenden! En welkom nieuwelingen!

Lessien, met je verleden in mind vraag ik me af of je nog hulp hebt. Na een BMI van 11 lijkt het me vrij moeilijk om zonder goede begeleiding aan de slag te gaan met afvallen. Richt je niet te erg op een bepaald gewicht, maar kijk liever naar het totaalplaatje.

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? 7 kilo op 1.85m is iets anders dan op een lengte van 1.55m.
crap in = crap out
pi_116905197
ja 7 kg is hier maar een heel beetje idd ;)
pi_116905328
Mijn omgeving die houdt ook wel een oogje in het zeil hoor, mijn vriend en ouders zullen wel halt roepen als ik teveel zou overdrijven. Maar ik ben dus nu ook wel al 6jaar ouder en wijzer geworden ondertussen en ik weet ook heus wel dat als ik zo mager was dat niet goed/mooi was. Ik heb me dan ook nooit dik gevoeld eenmaal ik onder die 60kg begon te gaan, ik kon de controle gewoon niet loslaten, waardoor ik nog meer dan 20kg ben afgevallen.

Ik ben best wel groot, 1m79 en weeg nu 74.5kg. Wil graag terug naar 68 kg, toen voelde ik me op mijn best.
pi_116905331
15 stukjes witte brownie, 15 stukjes drie soorten chocolade brownie en 15 stukjes red velvet cheesecake brownie staan klaar voor Mr.DML om uit te delen morgen op het werk.

Nu is de keuken smerig en ik heb geen energie meer om 'm te poetsen :')

En ik lees wijn in een lijstje.
Die moet ik ook echt eens laten staan. Scheelt vast een hoop :P
The way you rock'n'roll
pi_116905378
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Lessien01 het volgende:
Nee jammer genoeg is die 11 geen typfout. Ik hou het moeilijk vol omdat ik veel te perfectionistisch ben daarin. Heb nogal de neiging om te snel door te slaan naar teveel te eten of om veel te weinig te eten. Ben nu gelukkig al veel minder eetgestoord dan vroeger, kan nu gerust al eens een koekje eten als een collega jarig is zonder daar helemaal in te overdrijven. Ik weet ook wel dat een bmi 23.5 heus niet te zwaar is, maar ik wil graag terug naar een gewicht dat waar ik lange tijd op stabiel ben gebleven, en waarvan ik weet dat het ook bij mij past. Ik zit nu gewoon niet lekker in mijn vel.
Welk BMI hoort dan bij dat gewicht?
pi_116905477
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Welk BMI hoort dan bij dat gewicht?
Dan zit ik op bmi 21.5. Netjes toch?
pi_116905501
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

En ik lees wijn in een lijstje.
Die moet ik ook echt eens laten staan. Scheelt vast een hoop :P
Zou ik eigenlijk ook moeten.....maar 1 glaasje rode wijn is gezond toch? (of zoiets).
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 20:24:13 #85
70532 loveli
N
pi_116905541
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zou ik eigenlijk ook moeten.....maar 1 glaasje rode wijn is gezond toch? (of zoiets).
Resveratrol, zit ook in druivepitten. Kauw ze :Y)
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 20:25:34 #86
70532 loveli
N
pi_116905613
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Lessien01 het volgende:
Mijn omgeving die houdt ook wel een oogje in het zeil hoor, mijn vriend en ouders zullen wel halt roepen als ik teveel zou overdrijven. Maar ik ben dus nu ook wel al 6jaar ouder en wijzer geworden ondertussen en ik weet ook heus wel dat als ik zo mager was dat niet goed/mooi was. Ik heb me dan ook nooit dik gevoeld eenmaal ik onder die 60kg begon te gaan, ik kon de controle gewoon niet loslaten, waardoor ik nog meer dan 20kg ben afgevallen.

Ik ben best wel groot, 1m79 en weeg nu 74.5kg. Wil graag terug naar 68 kg, toen voelde ik me op mijn best.
Prima gewicht bij die lengte (beetje afhankelijk van bouw, ik zit daar ook in de buurt).

Hoe wil je het aanpakken?
crap in = crap out
pi_116905633
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Hmm op een of ander manier klinkt dat niet zo gezellig ;)
pi_116905795
Vergeten op posten te drukken, het staat er al :+
pi_116905868
Goed bezig Goodbye! Goed planning is het halve werk :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116905921
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Lessien01 het volgende:

[..]

Dan zit ik op bmi 21.5. Netjes toch?
Lijkt mij ook wel prima!
  maandag 17 september 2012 @ 20:30:26 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116905958
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Wow. Cactuskiller meldt zich. Basilicum blijft op mijn aanrecht naast de kraan werkelijk maanden in leven. Als 'ie er zielig uitziet krijgt 'ie water en dan gaat 'ie weer.
Cactus smaakt niet zo lekker -O-
pi_116906013
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook in blauwe bessen :P

Pff, herstelloopje gedaan weet niet of het nut heeft, ik heb het iig geprobeerd :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116906042
Welkom nieuwen en ouden!
pi_116906140
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Prima gewicht bij die lengte (beetje afhankelijk van bouw, ik zit daar ook in de buurt).

Hoe wil je het aanpakken?
Ben gemiddeld gebouwd denk ik.

Wil het vooral niet te gek gaan doen. Gewoon gezond eten lijkt me meer dan voldoende. Geloof ook niet echt in koolhydratenarm ofzo. Gewoon een duidelijke structuur die er in mijn ogen ongeveer zo zal gaan uitzien:
O: twee bruine boterhammen met beleg, een magere yoghurt en een tas koffie/thee/melk
T: soep met 3 beschuiten
L: drie bruine boterhammen met beleg en wat groente (cherry tomaatjes of komkommer oid.)
T: stuk fruit en een magere yoghurt
D: gewoon wat de pot schaft, aardappelen/vlees/groente en 1x per week rijst en 1x per week pasta ongeveer
T: yoghurt/ pudding / stukje fruit

In het weekend kan/mag het wel wat extra zijn. In de week ga ik iig proberen om ongeveer 1800 kcal te eten, zeker nooit niet minder dan 1500, dat is mijn valkuil, daardoor zou ik juist eetbuien krijgen.

En ik ben begonnen met start to run! Heb nu al les 10 achter de rug.
pi_116906181
Zo sporten of niet.. Heb een beetje een after pasta dipje. Vooral zin in suiker dus en verder een heel leeg gevoel. Maar misschien helpt sporten wel
pi_116906344
Mijn lijstje: komkommer, appel, banaan, muffin, wrap met groente en crème f, 2 gekookte eieren, balisto, 1 bonbon, pasta rood

Beetje veel suiker. O en 3 automaat cappuccino en 2.5 blikje cola light
pi_116906695
23 zijn of 17 zijn scheelt gelukkig wel een boel, zo te zien kijk je er nu realistisch tegenaan.
Welkom en succes Lessien01.
pi_116906833
Heb bord pasta op maar nog steeds trek.. Ook niet heel raar natuurlijk na hardlopen en mtben.. Maar nu heb ik zin in iets koekjes chocola ofzo :') nou ja eerst bak kwark eten.
  maandag 17 september 2012 @ 20:43:19 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116906884
Ik las 'reservetrol' :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116906904
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef the85mc het volgende:
Heb bord pasta op maar nog steeds trek.. Ook niet heel raar natuurlijk na hardlopen en mtben.. Maar nu heb ik zin in iets koekjes chocola ofzo :') nou ja eerst bak kwark eten.
Dat komt dus door de pasta! Ik heb nu ook zin in koekjes..
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 20:43:53 #101
70532 loveli
N
pi_116906925
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik las 'reservetrol' :')
:D ! Die houden we erin O+
crap in = crap out
pi_116907003
:D Ik moest ook een paar keer lezen.

Het klinkt minder aantrekkelijk loveli
The way you rock'n'roll
  maandag 17 september 2012 @ 20:45:09 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116907022
Ik zit naar iets op sbs6 te kijken, maar ik weet niet wat, maar ik verlies het vertrouwen in de mensheid in rap tempo :').
pi_116907117
XM, hoe ging je gesprek?
  maandag 17 september 2012 @ 20:48:42 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116907267
Oja! Wel oke geloof ik. Horen het met paar weken.
pi_116907331
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Wel oke geloof ik. Horen het met paar weken.
Ah, kk. Ben benieuwd :)
pi_116907384
Bijzonder; maar ik heb echt het gevoel afgekickt te raken; heb helemaal geen cravings eigenlijk... ben ook bommetjevol na mijn Tilapia en sperziebonen :) Lekker lekker...
  maandag 17 september 2012 @ 20:51:36 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116907453
Pepernootje? *)
pi_116907498
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef loveli het volgende:

[..]

:D ! Die houden we erin O+
Hmmm ik had t ook in mn hoofd als reservetrol :') op veel manieren te lezen btw :)

Moesten nog naar de ikea, dus dat werden balletjes vanavond. *zoekt knop
pi_116907551
quote:
12s.gif Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pepernootje? *)
whaahaaa ;) dat is misschien teveel verleiding ;)

straks een blokje kaas denk ik...
  maandag 17 september 2012 @ 20:55:40 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116907702
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmmm ik had t ook in mn hoofd als reservetrol :') op veel manieren te lezen btw :)

Moesten nog naar de ikea, dus dat werden balletjes vanavond. *zoekt knop
Da's ook nog zo :D Ik las het als een extra trol achter de hand, zeg maar :+
pi_116907923
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Niets meer aan toe te voegen :')
pi_116908238
Ohw en welkom Lessien01!
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 21:06:19 #114
70532 loveli
N
pi_116908385
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef An24 het volgende:
Ohw en welkom Lessien01!
Crap, ook leesgriep, las even lesbien01.

Weer eens wat anders dan 84 :')
crap in = crap out
pi_116908489
Basilicum is het énige dat ik levend kan houden :o :@
Ja doei.
pi_116908629
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Crap, ook leesgriep, las even lesbien01.

Weer eens wat anders dan 84 :')
:D Valt ook niet mee dat lezen :')
pi_116908806
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Basilicum is het énige dat ik levend kan houden :o :@
god, kinderen lukt me nog wel, maar planten.... echt ik ben zo blij met mijn ikea-nepperts ;)

*geen groene vingers*
pi_116908920
Ikea-nepvarens O+ die doen het hier ook prima _O_
Ja doei.
  maandag 17 september 2012 @ 21:15:21 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116909005
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

god, kinderen lukt me nog wel, maar planten.... echt ik ben zo blij met mijn ikea-nepperts ;)

*geen groene vingers*
Ik ben geen fan van plastic basilicum :P.

Andere planten redden het wel, maar wat we ook proberen, basilicum gaat dood. Zal wel aan de lucht liggen ofzo.
pi_116909028
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ikea-nepvarens O+ die doen het hier ook prima _O_
haha ik was vorige week een rondje planten aan het water geven, en heb zelfs bijna mijn nepperts water gegeven... ^O^ >:O
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 21:16:58 #121
70532 loveli
N
pi_116909135
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

*geen groene vingers*
Ach, beter dan andersom.
crap in = crap out
pi_116909240
Zo, maar ik heb nog wel gekookt 8-)
Ja doei.
  maandag 17 september 2012 @ 21:18:17 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116909241
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ach, beter dan andersom.
Joh, je vist gewoon een paar nieuwe uit de ballenbak :7.
pi_116909380
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ik las 'prullenbak' :')
Ja doei.
pi_116909452
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

jah halllowww? zo leuk als de mijne vind je ze niet in de ballenbak hoor O-) Eigen recept :+
  maandag 17 september 2012 @ 21:24:44 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116909725
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik las 'prullenbak' :')
Potato potatoe :P
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 21:25:25 #127
70532 loveli
N
pi_116909771
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

jah halllowww? zo leuk als de mijne vind je ze niet in de ballenbak hoor O-) Eigen recept :+
De jouwe mogen niet in de ballenbak? Laat ze het in OUD niet horen.
crap in = crap out
pi_116909865
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:

[..]

De jouwe mogen niet in de ballenbak? Laat ze het in OUD niet horen.
o jawel hoor, stiekem wel, de mijne komen ook in de hel van niet-ouders ;) en het ergste is; ik doe gewoon mee hoor...
pi_116910099
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Potato potatoe :P
Heb jij nou nog werpplannen, of niet?
Ja doei.
pi_116910240
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En nu las ik weddplannen.
pi_116910251
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit naar iets op sbs6 te kijken, maar ik weet niet wat, maar ik verlies het vertrouwen in de mensheid in rap tempo :').
Wat een geniaal slecht programma _O-
pi_116910329
Ik denk niet aan de bacteriën in zo'n ballenbak hel en stort me er vol met kind in. Sommige dingen moet je maar beter niet te lang over nadenken :')
The way you rock'n'roll
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 21:34:02 #133
70532 loveli
N
pi_116910382
Het zijn niet eens de bacterien in zo'n bak waar ik bang voor ben.
crap in = crap out
  maandag 17 september 2012 @ 21:34:56 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116910451
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dagelijks.
pi_116910461
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef loveli het volgende:
Je moet op maandagmorgen of zo gaan. Niet in het weekend :X
The way you rock'n'roll
pi_116910497
quote:

?
pi_116910502
quote:
Ja doei.
pi_116910536
quote:
:D
pi_116910554
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

+1, en dat is eigenlijk met al die dingen zo; zwembad, speeltuin, pretpark, apenheul etc...
pi_116910700
Me Vs. Chocolate:
0 - 1, of eigenlijk 1 - 0, want chocola is niet meer :')
pi_116910890
Ik heb flink eieren ingeslagen om omeletjes e.d. te bakken voor de lunch :9

En in april ga ik naar Toronto. *O* Iemand hier er al eens geweest?
The way you rock'n'roll
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 21:40:59 #142
70532 loveli
N
pi_116910892
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Want dan gebeuren er minder 'ongelukjes'?
crap in = crap out
pi_116910936
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef loveli het volgende:

[..]

dat niet alleen, dan zijn er minder 'tokkies' ;)
pi_116910940
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh maak je je daar zorgen om :D

Dan is het in ieder geval rustig dus ja vast minder ongelukjes :+
The way you rock'n'roll
pi_116911071
Hmmpf nu ben ik misselijk
  maandag 17 september 2012 @ 21:46:23 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116911206
http://mobiel.nu.nl/pda/g(...)oenteconsumptie.html

Toch wel leuker, een lasagne van maniac mixed vegetables, chantende champi's, courgetsies, aubreygines, terrormaten en posh papri's!

;(
  maandag 17 september 2012 @ 21:46:49 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116911237
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef the85mc het volgende:
Geen ongelukje krijgen hè!
  Vis een optie? maandag 17 september 2012 @ 21:47:38 #148
70532 loveli
N
pi_116911296
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef the85mc het volgende:
Step away from the ballenbak!
crap in = crap out
pi_116911343
krijg je van die chococravings ;)
pi_116912236
Jammer, ik heb geen chocola...
Dan maar slapen :')
doei!
pi_116912368
Ik haat ziekenhuizen! }:|
Nou ja, niet wat de mensen er doen, maar er wezen... meh
pi_116912547
ik ga de laptop ook maar es sluiten, sleep tight allemaal... bis morgen!
pi_116912643
pi_116912689
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Ik haat ziekenhuizen! }:|
Nou ja, niet wat de mensen er doen, maar er wezen... meh
Waarom ben je er dan??
pi_116912886
God, nu doe ik net als zo'n persoon op FB die wat plaatst zonder wat te zeggen }:|

Vond het kut m'n opa zo te zien, die ligt dus in het ziekenhuis met vocht achter z'n longen en hoge bloeddruk, daarnaast zo verward als maar kan met af en toe helder momentje.
Denk dat 'ie op z'n einde komt... :{
pi_116912936
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef V1z0R het volgende:
God, nu doe ik net als zo'n persoon op FB die wat plaatst zonder wat te zeggen }:|

Vond het kut m'n opa zo te zien, die ligt dus in het ziekenhuis met vocht achter z'n longen en hoge bloeddruk, daarnaast zo verward als maar kan met af en toe helder momentje.
Awh -O- :* sterkte Vaaiz!
Ja doei.
pi_116912971
quote:

Hè getsie, dat is kut inderdaad. Fijn dat je hem iig even hebt kunnen zien.. :*
  maandag 17 september 2012 @ 22:13:55 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116912979
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Awh -O- :* sterkte Vaaiz!
^^
pi_116913134
Dat soort dingen zijn inderdaad ronduit kut, sterkte viz :*
pi_116913253
quote:

Ahw jeetje wat vervelend. Sterkte :*
pi_116913264
Sterkte Vaiz!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_116913356
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte Vaiz!
^^
pi_116913756
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte Vaiz!
Sterkte man

Oh, geen yoghurt meer gehad maar 2 boterhammen met een gekookt ei. Tjoow!

Volgend mij rond de 2000, morgen maar wat meer eten dus.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_116913843
:') normaal een hekel zoiets te doen, voelde me gewoon iets (erg) kut, moest even ventileren of zo. jullie zijn schatten :*

Morgen maar even meedoen met de boksles...
  maandag 17 september 2012 @ 22:30:55 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116914009
quote:

-O- is ook kut! :*
  maandag 17 september 2012 @ 22:31:23 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116914040
quote:
Jaa ik moest lachen om die O+ Love the friendbeast!

Also, 'lying horsebeast slagbucket!' _O-
pi_116914080
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
:') normaal een hekel zoiets te doen, voelde me gewoon iets (erg) kut, moest even ventileren of zo. jullie zijn schatten :*

Morgen maar even meedoen met de boksles...
Dat kan toch gewoon!!! :*
Ja doei.
pi_116914594
Sterkte viz!
The way you rock'n'roll
pi_116915236
Wat een naar bericht, viz.. sterkte iig!
pi_116915782
Ook al ken ik je niet, van mij ook veel sterkte, V1z0rR! Het is echt rot om je oude opa ineens zo snel te zien aftakelen.
Illusion is the first of all pleasures
pi_116915970
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Het zou ook rond de 40m2 zijn :)
Ik woon met 3 mensen op 50 vierkante meter. Kan makkelijk, we zouden het samen met 30 redden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_116916040
Mijn lijstje is uiteindelijk minder gezond dan gepland overigens:

o: muesli, banaan, yoghurt
l: salade met rauwkost, paprika en kool, goulash-soep, mini-frittata met groenten en een volkoren bh met kroket :@
d: hamburger van de Burgermeester met halve maiskolf. :@ :@

En gedurende de dag 3 cappuccino, 1 blikje cola light en veel thee.
Illusion is the first of all pleasures
pi_116916770
Sterkte viz. Is ook zwaar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_116917420
Sterkte Viz :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 18 september 2012 @ 05:10:07 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116922131
Och V1 toch, sterkte :*
pi_116922296
mogge! Donker en koud is het.

Sterkte vizor! Lichtpuntje: sommige opa's knappen wonderbaarlijk goed op nog!
Verwardheid is wel rot, hoop dat ie goed gaat.

quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik woon met 3 mensen op 50 vierkante meter. Kan makkelijk, we zouden het samen met 30 redden.
Nou makkelijk... Na een maand op 30, studio, met zn twee waren we allebei blij naar onze 65 m2 te kunnen.
pi_116922518
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar jullie hebben wel alle drie een eigen kamer, neem ik aan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116922656
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Missfortunate het volgende:
Mijn lijstje is uiteindelijk minder gezond dan gepland overigens:

o: muesli, banaan, yoghurt
l: salade met rauwkost, paprika en kool, goulash-soep, mini-frittata met groenten en een volkoren bh met kroket :@
d: hamburger van de Burgermeester met halve maiskolf. :@ :@

En gedurende de dag 3 cappuccino, 1 blikje cola light en veel thee.
En wat is de planning voor vandaag?
pi_116922686
Mogguh :z Het was gewoon nog helemaal donker toen ik de deur uit ging. ;(

Planning voor vandaag

O1: volk. boterham leverpastei
O2: bakje magere kwark met muesli
T: banaan, latte
L: 2 volk. boterhammen pindakaas
T: volk. boterham leverpastei, appel
S: uurtje fitness (30 min. hardlopen, 30 min. KT)
D: melanzane alla parmigiana
T: toetje
pi_116922952
Morning!

Het is al echt herfst :o. Moet zeggen dat ik fris wakker wordt als ik eerst wat oefeningen doe, lekker!

Planning:
B: 20 minuten grondoefeningen
O: peer en dubbele bth salami
T: 3 pruimen
L: warme maaltijd met sla erbij
T: yoghurt met banaan en nootjes
T: wat bitterballen en wat te drinken
S: wil eigenlijk 6.5 km hardlopen
D: tomatensoep met brood of pasta
pi_116923009
Lijstje!
O kwark met wellness flakes
T/L babybel kaasje, 6 boterhammen met runderrollade
T 30 gr amandelen
D iets met broccoli
S misschien ga ik wel hardlopen naar de sportschool en dan kletsen en dan terug wandelen. :) anders iets in de sportschool doen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116923039
Ik heb met mijn hele gezin op een flatje gewoond, oudste had de grootste slaapkamer, jongste de kleinste en wij een bed in de woonkamer :P
Ging prima, maar ik zou voor geen goud terugwillen.

Lijstje voor vandaag:

O: brinta
T: cappuccino, appel
B: been/buik/arm oefeningen
L: soep, 2 rijstwafels kaaskomkommertomaat (tomaatjes uit eigen tuin O+ ) karnemelk
T: cappuccino, minneola
B: ik hoop dat het aan het eind van de middag lang genoeg droog is voor mijn blok om, lopen met paraplu en krukken is nagenoeg onmogelijk
D: lasagna met veel groente en verse tomatensaus
T: yoghurt met een banaan

Ik zit te wachten op mijn eerste huiswerkcijfer van Italiaans, stiekem best spannend haha!
pi_116923047
Goedemorgen!
Sterkte met je opa, Vizor.
Ik begraaf vandaag mijn oma.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116923082
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:32 schreef MarMar het volgende:
Ik heb met mijn hele gezin op een flatje gewoond, oudste had de grootste slaapkamer, jongste de kleinste en wij een bed in de woonkamer :P
Ging prima, maar ik zou voor geen goud terugwillen.
Mijn zusje woont met haar man, 16-jarige dochter en de twee jongetjes (5 en 8 inmiddels) in een eenpersoonswoning. Huiskamer, minikeukentje, 2 slaapkamers. Ze is er destijds met de dochter als kleuter ingetrokken, de rest kwam er bij. Maar ze woont in de wijk waar ze graag wil wonen en heeft er een flinke tuin achter, en is er reuze content.

quote:
Ik zit te wachten op mijn eerste huiswerkcijfer van Italiaans, stiekem best spannend haha!
Leuk!

Hoe zit dat met die rondjes van je? Is er wat opgeknapt? Door de zomer/vakantiewarmte of een goed uitgevallen zenuwverschroeiing?
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:37:37 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116923097
Goeiemorgen!

Ik heb honger em mag pas na 10 uur eten ;(. Verder heb ik een nieuwe hoofdtelefoon en nu kan ik eindelijk fatsoenlijk muziek luisteren in de trein O+ O+
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:39:05 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116923113
Sterkte viz :*
Niet meer actief op Fok!
pi_116923145
mijn ervaring met kleine woonruimtes is dat het kan, maar ik moet alles redelijk opgeruimd houden. Anders ben ik vanalles kwijt, kan ik niks vinden, ziet het er rommelig=vies uit en dan word ik op een bepaald moment ehm...humeurig O-)

Lijstje van gister:

O: shake met havermout, whey, spinazie, blauwe bessen en kokosvet
T: 2 gekookte eitjes, 2 rijstewafels
L: linzensoep met worteltjes en kip
T: handje amandelen
T: 2 rijstewafels
D: gebakken aardappeltjes, gemengde salade en biefstuk
S: 3 km herstelloopje
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie

Weet nou niet of dat herstelloopje nou veel zin had :? Heb 't wel rustig aan gedaan en het laatste stuk gewoon gewandeld, maar ik werd wakker met super stijve kuiten (en ik had nog wel gerekt na het lopen gister :P )

@Vik: waarom mag je pas na 1000 eten?
pi_116923164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn zusje woont met haar man, 16-jarige dochter en de twee jongetjes (5 en 8 inmiddels) in een eenpersoonswoning. Huiskamer, minikeukentje, 2 slaapkamers. Ze is er destijds met de dochter als kleuter ingetrokken, de rest kwam er bij. Maar ze woont in de wijk waar ze graag wil wonen en heeft er een flinke tuin achter, en is er reuze content.

Zo ging dat bij ons ook, ik kwam er eerst met mijn oudste dochter. Daarna hebben we gewacht tot we wat konden kopen, omdat we geen zin hadden om 2 keer te verhuizen in korte tijd, prima beslissing geweest :)

quote:
Leuk!

Hoe zit dat met die rondjes van je? Is er wat opgeknapt? Door de zomer/vakantiewarmte of een goed uitgevallen zenuwverschroeiing?
Zomer/vakantiewarmte heeft me een behoorlijke kickstart gegeven :) Nu wil ik het vol zien te houden zolang het gaat, hopelijk kom ik de herfstwinter op reserves en wilskracht door zonder al teveel terugval, maar zelfs al hakt de winter erin, dan nog sta ik er nu voor met veel meer reserves dan de voorgaande jaren.
De laatste schroeiing heb ik afgezegd omdat ik toen al een paar weken zonder pillen kon, inmiddels zijn dat er 8 weken *O*
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:45:20 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116923183
Aurum, krijg ontbijt in zkh want ze willen voor het onderzoek controleren wat je eet en alle proefpersonen ongeveer hetzelfde laten eten :)
Niet meer actief op Fok!
pi_116923402
Leuk om jullie ervaringen te lezen :) dankjewel!
We zouden dan ook elke maand 500 euro aan huur minder betalen dan nu, dus kunnen we ook goed sparen :)
pi_116923679
dat is een flink bedrag, Sarabi. Ik moet eerlijk zijn dat ik als het kon voor wat groters zou gaan. 3 kamers lijkt me perfect, maar het werkt nu goed. Net als Aurum moet het wel opgeruimd blijven, anders wordt ik gek.

Planning:

O: volkorenbrood met jam
T: appel
L: beetje risotto, gebakken zalm en broccoli
T: ?
D: of noodels met tofu, of käsespätzle.
pi_116923764
Mogguh!

Slankies O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
mijn ervaring met kleine woonruimtes is dat het kan, maar ik moet alles redelijk opgeruimd houden. Anders ben ik vanalles kwijt, kan ik niks vinden, ziet het er rommelig=vies uit en dan word ik op een bepaald moment ehm...humeurig O-)
^ dat!

Gelukkig twee stuks tuig dat met van alles gaat slepen als ik het niet doe, dus ben er wel tot verplicht :D
Had zaterdag het plastic zakje met de foldertjes op de tafel laten slingeren, kom je terug van boodschappen doen en is je hele woonkamer ermee bezaaid :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:43 schreef MarMar het volgende:
[..]

Zomer/vakantiewarmte heeft me een behoorlijke kickstart gegeven :) Nu wil ik het vol zien te houden zolang het gaat, hopelijk kom ik de herfstwinter op reserves en wilskracht door zonder al teveel terugval, maar zelfs al hakt de winter erin, dan nog sta ik er nu voor met veel meer reserves dan de voorgaande jaren.
De laatste schroeiing heb ik afgezegd omdat ik toen al een paar weken zonder pillen kon, inmiddels zijn dat er 8 weken *O*
Het kan niet zo zijn dat als je het wandelen gaat forceren dat de achterklap dan harder aankomt? Zou ook deels zonde zijn natuurlijk :{
pi_116923936
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Slankies O+

[..]

Het kan niet zo zijn dat als je het wandelen gaat forceren dat de achterklap dan harder aankomt? Zou ook deels zonde zijn natuurlijk :{
Lief dat je je ongerust maakt, maar ik forceer niets :) dat is juist wat misgegaan is met de eerste keer revalidatie, teveel oefeningen die ik gewoon niet moet doen met mijn gewrichten en te weinig afgegaan op mijn eigen gevoel want "zij weten vast wel wat ze doen".
Nu gaan we het doen op mijn manier :) komt goed.
Zolang ik alleen wat spierpijn heb en de gewrichten niet extra pijn gaan doen, ben ik goed op weg.
pi_116924042
Goedemorgen! Ik merk dat ik minder netjes eet als ik geen lijstjes post, dus hier is mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt, muesli, blauwe bessen
L: 3 bth, 200 gr rauwkost
T: appel, 2 bth, 200 gr rauwkost
S: hardlopen, 35 minuten
D: gebakken ei met een paprika

Dit zit wel goed qua hoeveelheid met het sporten toch?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116924115
350
500
350
300? Denk dat wat kaas en ham er doorheen wel kan, en is lekkerder :D
pi_116924131
Sterke met opa V.... Ik hoop dat het snel wat opknapt, gelukkig beide symptomen goed behandelbaar (decompensatie obv hypertensie). En laat het een troost zijn, dat bijna alle oude mensen in het ziekenhuis op een gegeven moment volledig ontsporen, en 99 % daarvan vrij vlot ineens weer helder en adequaat is..... (ziekenhuisdelier).

mooie lijstjes zie ik zeg!

Viking, succes vandaag met het onderzoek!
pi_116924189
Morgen slankies :W

Succes met je onderzoek vandaag Vik!
pi_116924323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:
350
500
350
300? Denk dat wat kaas en ham er doorheen wel kan, en is lekkerder :D
1500 is genoeg hoor voor mij! Ik wil eigenlijk nog wat afvallen namelijk :P. Neem denk ik wel twee eieren, en misschien kan ik er een plakje ham bij doen, maar meer moet het toch niet worden denk ik.
  dinsdag 18 september 2012 @ 09:47:31 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116924337
Thx allen :)

Hongerrr!
Niet meer actief op Fok!
pi_116924537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:36 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen! Ik merk dat ik minder netjes eet als ik geen lijstjes post, dus hier is mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt, muesli, blauwe bessen
L: 3 bth, 200 gr rauwkost
T: appel, 2 bth, 200 gr rauwkost
S: hardlopen, 35 minuten
D: gebakken ei met een paprika

Dit zit wel goed qua hoeveelheid met het sporten toch?
wat doe je op je boterhammen? Niet alleen rauwkost toch?

Voor de rest staan er geen hoeveelheden bij dus ik heb geen idee of dit genoeg is. Kan 1200 kcals zijn, kan 1800 kcals zijn?
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 09:55:49 #201
70532 loveli
N
pi_116924546
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
Sterke met opa V.... Ik hoop dat het snel wat opknapt, gelukkig beide symptomen goed behandelbaar (decompensatie obv hypertensie). En laat het een troost zijn, dat bijna alle oude mensen in het ziekenhuis op een gegeven moment volledig ontsporen, en 99 % daarvan vrij vlot ineens weer helder en adequaat is..... (ziekenhuisdelier).
Hm.. Met in m'n achterhoofd dat de gezondheid van mijn ouders brozer wordt, vind ik dat niet echt een fijn idee.
crap in = crap out
pi_116924550
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Thx allen :)

Hongerrr!
nog 13 minuten!! >:O
pi_116924641
Vaiz :*
pi_116924720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat doe je op je boterhammen? Niet alleen rauwkost toch?

Voor de rest staan er geen hoeveelheden bij dus ik heb geen idee of dit genoeg is. Kan 1200 kcals zijn, kan 1800 kcals zijn?
Ja, bij mijn brood eet ik de rauwkostsalade, waar trouwens wel een beetje dressing bij zit. Bruine boterhammen met pitjes en zaden, maar niet volkoren geloof ik. Hoeveelheden: ik denk 300 ml yoghurt, een paar eetlepels muesli en 50 gram bessen. 2 eieren en 1 paprika.

Gisteren en eergisteren stonden er blauwebessencupcakes en dropcupcakes met pepermuntglazuur :9 op mijn lijstje, dus het mag vandaag wel even wat minder vet en zoet.
pi_116924741
3 jaar getrouwd vandaag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116924772
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:01 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, bij mijn brood eet ik de rauwkostsalade, waar trouwens wel een beetje dressing bij zit. Bruine boterhammen met pitjes en zaden, maar niet volkoren geloof ik. Hoeveelheden: ik denk 300 ml yoghurt, een paar eetlepels muesli en 50 gram bessen. 2 eieren en 1 paprika.

Gisteren en eergisteren stonden er blauwebessencupcakes en dropcupcakes met pepermuntglazuur :9 op mijn lijstje, dus het mag vandaag wel even wat minder vet en zoet.
hoeveel gram eiwit eet je nou vandaag?

@ Coco: gefeli O+
pi_116924799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Haha, leuke foto! Gefeliciteerd *O*
pi_116924804
Gefeli Coco O+ en toffe foto!
pi_116924830
Feli Cococakes! *O* Gaan jullie nog wat doen om het te vieren?

Ook maar even lijstje

O: havermout met melk en wat rozijnen, banaan
T: bth kip/appel
L: 2 bth kip/paard/paprika, sockeye zalm, wat garnaaltjes, 2 kiwi, 2 glazen melk
T: bth kip/appel, glas melk
T: blikje makreel, handje cashews
S: beetje KT, 30min meppen, 25min HIIT
D: boontjes met groninger metworst, haaskarbo
T: wodka, zo'n klein zakje mini-tucs
T: kwark
pi_116924909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Gefeliciteerd O+
Ja doei.
pi_116924943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoeveel gram eiwit eet je nou vandaag?

@ Coco: gefeli O+
Ik ben het in de eetmeter in het invoeren, maar die slaat echt nergens op. 5 boterhammen voor 120 kcal? Dat is toch veel meer?

Edit: hij komt nu op 40 gram eiwit. Is dat genoeg?

Edit2: nu heb ik ander brood ingevoerd (meergranen) en dat is 455 kcal voor 5 sneeen. Dat lijkt er al meer op. Daarmee kom ik dan op 56.5 gram eiwit.
pi_116924958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik ben het in de eetmeter in het invoeren, maar die slaat echt nergens op. 5 boterhammen voor 120 kcal? Dat is toch veel meer?
Volgens mij is een snee brood al 70kcal. Maar kan me vergissen.
pi_116925005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gelukkig twee stuks tuig dat met van alles gaat slepen als ik het niet doe, dus ben er wel tot verplicht :D
Had zaterdag het plastic zakje met de foldertjes op de tafel laten slingeren, kom je terug van boodschappen doen en is je hele woonkamer ermee bezaaid :')

+100 herkenbaar :')

Gefeliciteerd Coco O+
Be someone that makes you happy
pi_116925071
quote:

[..]

5 boterhammen voor 120 calorieen klopt niet. Ga idd maar uit van 70 gram per "normale"snee.
En 40 gram eiwit is echt heel erg weinig. Neem er nog maar een blikje tonijn bij ofzo. Of wat zalm. Of een bak kwark. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_116925078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is een snee brood al 70kcal. Maar kan me vergissen.
Dat 'bruinbrood' is gewoon raar. Nu heb ik 'meergranenbrood' genomen en dat lijkt een stuk zinniger.
pi_116925094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

5 boterhammen voor 120 calorieen klopt niet. Ga idd maar uit van 70 gram per "normale"snee.
En 40 gram eiwit is echt heel erg weinig. Neem er nog maar een blikje tonijn bij ofzo. Of wat zalm. Of een bak kwark. B-)
Zie edit. Nu heb ik 450kcal voor het brood (1200 kcal totaal), en 56 gram eiwit totaal.
pi_116925141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:19 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Zie edit. Nu heb ik 450kcal voor het brood (1200 kcal totaal), en 56 gram eiwit totaal.
56 gram eiwit is ook erg weinig.
1200 calorieen ook. Ondanks dat je klein bent.

100 gram tonijn in water uit blik is iig 25 gram eiwitten en eiwitten heb je nodig voor je spieren. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116925154
quote:

[..]

Edit2: nu heb ik ander brood ingevoerd (meergranen) en dat is 455 kcal voor 5 sneeen. Dat lijkt er al meer op. Daarmee kom ik dan op 56.5 gram eiwit.
ik gebruik valtaf.nl en die kcal teller daar heeft ook een hoop supermarktproducten die je kan kiezen dus dan is het makkelijker om een accuraat overzicht te krijgen.

Qua eiwitten. Als het echt 40 gram is, dan is dat imo te weinig. Zelf als je heeeeeeeeeeeeeeeeel de dag op je kont zit en helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks doet...is het te weinig.

Probeer een goede balans te vinden tussen koolhydraten/eiwitten/vetten. Volgens mij zitten de meeste mensen op een verhouding van 40/30/30.
pi_116925158
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

56 gram eiwit is ook erg weinig.
1200 calorieen ook. Ondanks dat je klein bent.

100 gram tonijn in water uit blik is iig 25 gram eiwitten en eiwitten heb je nodig voor je spieren. :)
Volgens mij hebben we nog makreel staan, dat kan ook wel toch? Dan doe ik die er nog bij vanavond. Hoeveel eiwitten zou ongeveer goed zijn dan?
pi_116925166
Om 10u zou er iemand langskomen voor intakegesprek van kraamzorg. Om 9.55 moest ik ineens poepen. Maar denk, ga maar niet, want die mevrouw zal wel zo hier zijn. Nu is ze er nog steeds niet }:| Ik had lekker uitgebreid met boekje en alles naar de wc kunnen gaan. Maar helaas, gemiste kans ;(
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:26:06 #221
70532 loveli
N
pi_116925224
Briefje op de deur hangen dat je deur niet direct kunt opendoen omdat je even aan het bouten bent?
crap in = crap out
pi_116925263
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om 10u zou er iemand langskomen voor intakegesprek van kraamzorg. Om 9.55 moest ik ineens poepen. Maar denk, ga maar niet, want die mevrouw zal wel zo hier zijn. Nu is ze er nog steeds niet }:| Ik had lekker uitgebreid met boekje en alles naar de wc kunnen gaan. Maar helaas, gemiste kans ;(
Haha, is herkenbaar. Ik durf ook niet te faan als ik weet dat er binnen een uur een pakketje wordt gebracht :')

Overigens niet netjes dat ze zo te laat is. Op zo iemand moet je kunnen vertrouwen.
pi_116925302
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, is herkenbaar. Ik durf ook niet te faan als ik weet dat er binnen een uur een pakketje wordt gebracht :')

Overigens niet netjes dat ze zo vrezelijk te laat is. Op zo iemand moet je kunnen vertrouwen.
als ze maar niet te laat komt als het kind eenmaal geboren is :P

En ik heb dat met douchen. Durf niet te douchen want stel dat mijn pakketje geleverd wordt en ik a) de douche uit moet rennen en b) als een verzopen katje in mijn baddoek de deur open moet doen.
pi_116925316
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Overigens niet netjes dat ze zo te laat is. Op zo iemand moet je kunnen vertrouwen.
Nou, ik kwam er net achter dat mijn telefoon uit stond... Aan de lader gehangen, aangezet en werd meteen gebeld. Blijkbaar staat de boel hier dicht ivm wielerronde enzo? Geen idee eigenlijk. Maar goed, ze komt er zo aan. :)

En ja, met pakjes heb ik dat ook :') Ik kan gewoon niet lekker gaan als ik iemand aan de deur verwacht :')
pi_116925346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als ze maar niet te laat komt als het kind eenmaal geboren is :P

En ik heb dat met douchen. Durf niet te douchen want stel dat mijn pakketje geleverd wordt en ik a) de douche uit moet rennen en b) als een verzopen katje in mijn baddoek de deur open moet doen.
Oh ja, daarmee heb ik dat ook :Y

Douchen en poepen. "Zul je zien dat ze net komen als ik onder de douche sta". En dan ga ik niet, om een half uur later te denken "was ik nu toch maar gegaan". "Maar ja, als ik NU ga, dan zul je zien dat ze wél ineens komen". En dan weer een half uur later... Etc etc :+
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:31:18 #226
70532 loveli
N
pi_116925349
Lol @ wielerronde! Geen goede communicatie, wel goede afzettingen, gok ik.
crap in = crap out
pi_116925352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, ik kwam er net achter dat mijn telefoon uit stond... Aan de lader gehangen, aangezet en werd meteen gebeld. Blijkbaar staat de boel hier dicht ivm wielerronde enzo? Geen idee eigenlijk. Maar goed, ze komt er zo aan. :)

En ja, met pakjes heb ik dat ook :') Ik kan gewoon niet lekker gaan als ik iemand aan de deur verwacht :')
Ah! Bellen is dan wel weer netjes.
pi_116925367
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we nog makreel staan, dat kan ook wel toch? Dan doe ik die er nog bij vanavond. Hoeveel eiwitten zou ongeveer goed zijn dan?
Makreel is zo'n 20 gram eiwit per 100 gram. Dus dat is ook een goede. :)
Heb je een smartphone? Dan is de Fatsecret app wel een goede. :) Erg uitgebreid ook. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116925390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, daarmee heb ik dat ook :Y

Douchen en poepen. "Zul je zien dat ze net komen als ik onder de douche sta". En dan ga ik niet, om een half uur later te denken "was ik nu toch maar gegaan". "Maar ja, als ik NU ga, dan zul je zien dat ze wél ineens komen". En dan weer een half uur later... Etc etc :+
Yup! :+
pi_116925406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef loveli het volgende:
hehehe, vast beter geregeld dan de Urbanathlon qua afzettingen. B-)
Overigens gok ik dat het in dit geval het WK wielrennen betreft. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116925432
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

hehehe, vast beter geregeld dan de Urbanathlon qua afzettingen. B-)
Het wk? Hebben wij hier een wk? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef loveli het volgende:
Ik moet straks wel nog naar mn werk.. Dus hoop dat de afzettingen niet té goed zijn :+
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:35:13 #232
70532 loveli
N
pi_116925472
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
_O- _O-
crap in = crap out
pi_116925489
:D ja, duurt tot de 23e :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Makreel is supervoer! ^O^

50gr is het minimum zo'n beetje, bij sport raad ik altijd aan om 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit te doen. (delen door 1000 natuurlijk)

Sommigen vallen ook af bij dezelfde inname maar andere verhoudingen van voedingsmiddelen, zou je dus ook mee kunnen gaan schuiven.
BTFFTM geeft 60/20/20 als richtlijn om spiergroei te stimuleren en 33/33/33 om bij af te vallen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]
Probeer een goede balans te vinden tussen koolhydraten/eiwitten/vetten. Volgens mij zitten de meeste mensen op een verhouding van 40/30/30.
Hier misschien in het topic :D
Volgens mij zaten Britten gemiddeld al bijna tegen de 75% KH's...
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:38:06 #234
70532 loveli
N
pi_116925532
BTFFTM gaat er vanuit dat je bergen van die carbs verbrandt met ijzer vreten, dat kun je niet los zien van elkaar.
crap in = crap out
pi_116925540
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het wk? Hebben wij hier een wk? :D
Ik zal het nog erger maken: ik ga morgen richting Zuid Limburg om ook een stuk WK te kijken. :D
maar dat komt vooral omdat mijn vriend daar al een paar dagen zit en ik gezellig op bezoek ga en dan doe ik net alsof ik geïnteresseerd ben in wielrennen. :P
quote:
[..]

Ik moet straks wel nog naar mn werk.. Dus hoop dat de afzettingen niet té goed zijn :+
Check deze site: http://www.limburg2012.nl(...)baarheid-ondernemers
Doe wat je niet durft.
pi_116925621
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef loveli het volgende:
BTFFTM gaat er vanuit dat je bergen van die carbs verbrandt met ijzer vreten, dat kun je niet los zien van elkaar.
Weet ik, maar dan praat je ook over meer dan 1500kcal. Maar bij 1500kcal en 20% E zit je op 75gr wat op zich wel een redelijk richtpunt is lijkt me? :@
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:45:50 #237
70532 loveli
N
pi_116925699
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet ik, maar dan praat je ook over meer dan 1500kcal. Maar bij 1500kcal en 20% E zit je op 75gr wat op zich wel een redelijk richtpunt is lijkt me? :@
Als ik mijn ontbijt op heb zit ik al aan 56 gram ofzo ;)

Voor een standaard mens met 'normaal' bewegingspatroon is 40/30/30 een mooi streven.
crap in = crap out
pi_116925706
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
:D ja, duurt tot de 23e :P

[..]

Makreel is supervoer! ^O^

50gr is het minimum zo'n beetje, bij sport raad ik altijd aan om 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit te doen. (delen door 1000 natuurlijk)

Sommigen vallen ook af bij dezelfde inname maar andere verhoudingen van voedingsmiddelen, zou je dus ook mee kunnen gaan schuiven.
BTFFTM geeft 60/20/20 als richtlijn om spiergroei te stimuleren en 33/33/33 om bij af te vallen.

[..]

Hier misschien in het topic :D
Volgens mij zaten Britten gemiddeld al bijna tegen de 75% KH's...
BTFFTM?
App heb ik gedownload, bedankt voor de tip. Ik heb sinds een week een smartphone, dus ik download en installeer alles :P. Heb ook een pushup app die pushups registreert doordat ik met mijn neus het tochscreen raak :D. Ik heb inmiddels mijn groente/fruit inname omhoog weten te krijgen, dus een volgend geschikt actiepunt lijken mij dan de eiwitten. Goede bronnen zijn dus vis, kwark/zuivel, en wat nog meer? Ik eet liever niet te veel vlees.
pi_116925720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor een standaard mens met 'normaal' bewegingspatroon is 40/30/30 een mooi streven.
40/30/30 is dan koolhydraat/eiwit/vet?
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:48:52 #240
70532 loveli
N
pi_116925789
Yup. Staat je er niet blind op, gewoon een beetje in de gaten houden dat je niet te veel carbs eet en genoeg van de rest. Carbs zijn het makkelijkst te vinden als je aan het grazen bent, daarom zitten de Britten tegen de 80%.
crap in = crap out
pi_116925873
Burn the fat, feed the muscle, op zich wel goed boek maar velen hier vonden het iets te die-hard :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:45 schreef loveli het volgende:

[..]

56gr? :o dat is zo'n beetje 200-250 gram vis of vlees (of 500gr kwark)
:Y denk ook dat voedingscentrum dat zou moeten aanpassen, die hebben ook 60/20/20 als richtlijn maar met hoeveel minder we tegenwoordig bewegen niet helemaal meer juist.
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 10:55:26 #242
70532 loveli
N
pi_116925968
3 eieren en een bak kwark ;)
crap in = crap out
pi_116926144
Ja dan kom je er wel aan :+
pi_116926278
ik ben qua kcals weer iets omlaag gegaan. Ik ben niet van plan om de komende weken nog 10 km te gaan lopen ofzo :P

En als ik terug ben van mijn tripje moet ik naar dat shoe star ofzo om nieuw loop schoenen aan te laten meten. De huidige hebben hun beste tijd wel gehad :P
pi_116926465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben qua kcals weer iets omlaag gegaan. Ik ben niet van plan om de komende weken nog 10 km te gaan lopen ofzo :P

En als ik terug ben van mijn tripje moet ik naar dat shoe star ofzo om nieuw loop schoenen aan te laten meten. De huidige hebben hun beste tijd wel gehad :P
Star Shoe bedoel je. B-)
Jij hebt trouwens een grappig loopje zag ik zondag. :)

Ik zie net dat het 4,3 km is naar de sportschool, dus dat ga ik gewoon lopen. Daar even kletsen en dan terug lopen. :) Kan ik gelijk even regelen dat ik een nieuw schema krijg. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_116926629
:') grappig :')

Volgens mij is er nog wel ruimte voor verbetering. Mijn looptechniek is denk ik niet helemaal zoals het hoort :X Ik loop ook ontzettend op de buitenkant van mijn voeten.

Ik neem iig mijn huidige schoenen mee en dan hoor ik het wel :P
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 11:24:39 #247
70532 loveli
N
pi_116926739
Voorbijzoevende renners uit vak 1 hebben me wel aan het denken gezet over wat mijn max snelheid zou kunnen zijn.

Ik denk dat het bij denken blijft.
crap in = crap out
pi_116926887
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:24 schreef loveli het volgende:
Voorbijzoevende renners uit vak 1 hebben me wel aan het denken gezet over wat mijn max snelheid zou kunnen zijn.

Ik denk dat het bij denken blijft.
En gelijk heb je. Voortgang in je prestaties krijg je het beste door je ego los te laten en niet te veel naar de prestaties van anderen te kijken....

/ zweverig yogagebrabbel :')
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 11:33:03 #249
70532 loveli
N
pi_116927022
Voor mijn voortgang zou het juist beter zijn om mijn ego af te stoffen en wat meer naar prestaties van anderen te kijken.
crap in = crap out
pi_116927468
:D doet me denken aan de ecto'tjes die heen en weer lopen te zwaaien bij de bicepscurl :P

Zoiets dus
SPOILER
:')
pi_116927469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef loveli het volgende:
Voor mijn voortgang zou het juist beter zijn om mijn ego af te stoffen en wat meer naar prestaties van anderen te kijken.
Haha, is ook. Ieder zijn eigen motivatietechniek :+

Ik deed dat zelf helaas te vaak met als gevolg dat ik over mijn grenzen heen ging en blessures kreeg. Moest toch potverdikkie binnen een uur die tien km kunnen lopen :( ging ook prima....op die dag....
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:54:07 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116927751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef loveli het volgende:
^^
Maar dan net andersom vermoed ik :') .

Ik haal mijn motivatie vooral uit mijzelf en ben erg kritisch op mijn eigen presteren. Als ik eens wat meer naar anderen zou kijken zou ik me wat vaker realiseren dat mijn prestaties prima zijn :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116927916
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^^
Maar dan net andersom vermoed ik :') .

Ik haal mijn motivatie vooral uit mijzelf en ben erg kritisch op mijn eigen presteren. Als ik eens wat meer naar anderen zou kijken zou ik me wat vaker realiseren dat mijn prestaties prima zijn :')
Ik hoor met deze tekst freud tegen mij spreken :+

Ik ga solliciteren voor een seniorfunctie, omdat mijn baas dat adviseerde. En dan bedenk ik: veel te kort in dienst, te weinig ervaring, er zijn er meer, bla bla. En dan zegt Freud dus bovenstaand tegen mij. Werkt duidelijk anders dan bij sportprestaties :')
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:00:31 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116927994
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik hoor met deze tekst freud tegen mij spreken :+

Ik ga solliciteren voor een seniorfunctie, omdat mijn baas dat adviseerde. En dan bedenk ik: veel te kort in dienst, te weinig ervaring, er zijn er meer, bla bla. En dan zegt Freud dus bovenstaand tegen mij. Werkt duidelijk anders dan bij sportprestaties :')
Echt? Serieus? Zoals ik je hier ervaar heb je in ieder geval geen gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_116928184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Serieus? Zoals ik je hier ervaar heb je in ieder geval geen gebrek aan zelfvertrouwen.
Dat is om het gebrek aan zelfvertrouwen te compenseren: moet oefenen. Maar ik kan idd wel eens doorslaan met oefenen :')

/voldoende zelfreflectie :+
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:08:30 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116928243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
:') grappig :')

Volgens mij is er nog wel ruimte voor verbetering. Mijn looptechniek is denk ik niet helemaal zoals het hoort :X Ik loop ook ontzettend op de buitenkant van mijn voeten.

Ik neem iig mijn huidige schoenen mee en dan hoor ik het wel :P
Supineren :Y.

Hebben ze wel schoentjes voor :P.

Ik post maar geen lijstje vandaag :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_116928347
De dag is nog niet voorbij Vikje!
Doe wat je niet durft.
pi_116928358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe ging t?
pi_116928412
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval voorbij. Ging het goed?
pi_116928543
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De dag is nog niet voorbij Vikje!
en ook slechte lijstjes zijn lijstjes!
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:18:03 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116928611
Tis nog niet voorbij :P. Duurt wel tot eem uur of 17.00.

Heb alleen nog maar infuus gekregen en een vragenlijst ingevuld :P. Straks in de scanner. Moet me nu even zelf vermaken in een ongezellige onderzoekskamer ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_116929130
pi_116929413
Beetje slappe excuses alsnog... :{

L is trouwens geworden 4 bth kip/paard/paprika...
Bedacht dat als ik ging meppen ik wel wat extra brandstof nodig was :+
pi_116929663
Ohw ja... Lunchen..... :')
pi_116929732
Ohai!

Vizor :*

Lijstjes update, comments? Vind zelf beetje vet en beetje veel carbs. Maar kan er niet zoveel aan veranderen meer :P
L: pasta met groente/gehaktsaus, beker optimel
T: 3 kleine pruimen, portie nootjes
D1: pistoletje kaas/pickles
S: 6,5 km lopen
D2: tomatensoep
pi_116929847
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Vizor :*

Lijstjes update, comments? Vind zelf beetje vet en beetje veel carbs. Maar kan er niet zoveel aan veranderen meer :P
L: pasta met groente/gehaktsaus, beker optimel
T: 3 kleine pruimen, portie nootjes
D1: pistoletje kaas/pickles
S: 6,5 km lopen
D2: tomatensoep
Vind het wel meevallen qua vet eigenlijk... en qua carbs ook :') gewoon prima toch? Lekker ook! Eerder wat te weinig naar mijn idee :)
pi_116929875
Ligt eraan hoeveel je op je boterham gooit. Als het 2 plakjes salami en 2 plakjes kaas zijn vind ik het best meevallen.
Gehakt zit vaak niet zo veel vet in he!?
pi_116929935
Thanks voor de comments :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Ligt eraan hoeveel je op je boterham gooit. Als het 2 plakjes salami en 2 plakjes kaas zijn vind ik het best meevallen.
Gehakt zit vaak niet zo veel vet in he!?
1 grote plak cervelaat (geen salami, foutje), 1,5 van die plakken voorgesneden kaas.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen qua vet eigenlijk... en qua carbs ook :') gewoon prima toch? Lekker ook! Eerder wat te weinig naar mijn idee :)
Als het te weinig is heb ik ook nog een appel liggen.

Mag ik trouwens jompelen, mijn buik lijkt plat :') *O*. En ik heb een nieuw jurkje.
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 12:58:08 #269
70532 loveli
N
pi_116929974
:X
crap in = crap out
pi_116930020
:@
Best nog wel wat zie ik nu zelf (wel afhankelijk van wat je hebt)
:@
pi_116930037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:58 schreef loveli het volgende:
:X
:D wat??
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 13:01:20 #272
70532 loveli
N
pi_116930077
pics :')
crap in = crap out
pi_116930125
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef loveli het volgende:
pics :')
:@) _O- haha ik had het kunnen weten! Ben nu @ work dus sorry :P maar hij zal hier als tuttig worden beschouwd! tot op de kniw, zwart, met mouwtjes, met v hals, wikkeljurkje. Was maar 22 euro, leuk voor straks op vakantie!
pi_116930159
Oh, dacht m'n valt wel mee met vet in gehakt opmerking :D (die neem ik terug trouwens)
pi_116930189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Oh, dacht m'n valt wel mee met vet in gehakt opmerking :D (die neem ik terug trouwens)

Hoe bedoel je dit dan "wel afhankelijk van wat je hebt"?
1 plak cervelaat en 1,5 heb er 1 van gemaakt plak kaas is toch niet zo bijster veel :@
pi_116930277
Nee, maar er staat dan ook het woordje gehakt in de zin :P

Half om half zit weer meer vet in dan mager rundergehakt...
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:07:43 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116930302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

:@) _O- haha ik had het kunnen weten! Ben nu @ work dus sorry :P maar hij zal hier als tuttig worden beschouwd! tot op de kniw, zwart, met mouwtjes, met v hals, wikkeljurkje. Was maar 22 euro, leuk voor straks op vakantie!
Ik vind het leuk klinken! :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan "wel afhankelijk van wat je hebt"?
1 plak cervelaat en 1,5 heb er 1 van gemaakt plak kaas is toch niet zo bijster veel :@
Nogal verschil of je (mager) rundergehakt of varkensgehakt hebt, of half-om-half ^^
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 13:08:22 #278
70532 loveli
N
pi_116930325
Of extra mager roerbakgehakt (30% plantaardig).
crap in = crap out
pi_116930360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef loveli het volgende:
Of extra mager roerbakgehakt (30% plantaardig).
Dat zeker niet, is van onze kantine op kantoor. Denk gewoon standaard rundsgehakt :)
pi_116930364
Of vegagehakt ;)
pi_116930396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef Nallie het volgende:
Of vegagehakt ;)
Dat bestaat niet :6
quote:
ge·hakt (het; o)
1
fijngehakt of gemalen vlees: een bal gehakt
pi_116930420
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Je kan ook bloemkool gehakt maken. Gehakt an zich is natuurlijk verkeerd.
Gehakt Wat. Broccoli?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 18-09-2012 13:17:12 ]
pi_116931021
Broccoligehakt :D Nee dan heb ik liever broccoliham of broccoliribbetjes :P
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 13:43:31 #284
70532 loveli
N
pi_116931890
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Rundergehakt is van runderen. Vegetarisch gehakt van vegetariers.
crap in = crap out
pi_116931956
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Rundergehakt is van runderen. Vegetarisch gehakt van vegetariers.
:D !
pi_116932391
Ik ben gestressed :').
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:07:23 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116933009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
En wat ga je er aan doen?
pi_116933033
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En wat ga je er aan doen?
Op vakantie *O*
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 14:08:44 #289
70532 loveli
N
pi_116933064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
Wat is de oorzaak?
crap in = crap out
pi_116933234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is de oorzaak?
Werk *O*

Edit; het is mijn eigen schuld hoor, mezelf veel te vol gepland :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Perruche op 18-09-2012 14:21:45 ]
pi_116933250
*O*
Voor je vakantie dan!
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:16:25 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116933343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Op vakantie *O*
*in koffer kruipt* *O*
pi_116934387
vakantiestress, zoooo herkenbaar, maar zo ontzettend lekker als je dan op plaats van bestemming bent, en echt niets meer hoeft.. *jaloers*

Meiden op bed, net heerlijke lunch op en nu met de benen omhoog even 'superdik/superdun' kijken :)
(en dan nog even Wii-en).

O: (laat) biogarde met fruit
L: komkommer, makreel, garnalen (in sambal gebakken) en cottagecheese, en een heerlijk gekookt eitje. (mjam mjam)
S; 40 min Wii-en
T: fruit
D: sperzieboontjes en vis
T: 20 + kaas/ komkommer

even uitbuiken ;)
pi_116934419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Op vakantie *O*
O ja, je ging binnenkort toch?
pi_116934651
beuh, de duutser belde me net op in tranen dat ze zijn kat (die nog bij z'n moeder woonde) hebben laten inslapen vanmorgen. En nu ben ik ook verdrietig.
pi_116935376
Aww :{ :*
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:11:25 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116935643
Nou ik kan niemand aanraden amfetamine door een infuus toegediend te krijgen. Ik was even volkomen van de kaart. Heen me nog nooit zo angstig en onrustig gevoeld. Zo weer in de scanner.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2012 @ 15:12:31 #298
70532 loveli
N
pi_116935688
crap in = crap out
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:15:13 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116935793
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik kan niemand aanraden amfetamine door een infuus toegediend te krijgen. Ik was even volkomen van de kaart. Heen me nog nooit zo angstig en onrustig gevoeld. Zo weer in de scanner.
heftig. en sterkte.
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:16:50 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116935866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, de duutser belde me net op in tranen dat ze zijn kat (die nog bij z'n moeder woonde) hebben laten inslapen vanmorgen. En nu ben ik ook verdrietig.
aww dat is kut...
Niet meer actief op Fok!
pi_116935909
wat is het nut van dat onderzoek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')