Hoezo?quote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat je niet echt lekker in je vel zit Jeager
Lijst::
O:: Kwark en vla
T's: kerriesoep, boterham kaas, nectarine, appel, halve komkommer 200 gr wortels
L: twee boterhammen met gegrilde kipfilet en ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk, halve paprika
T's: 6 dropjes, blokje chco, appel, augurk met ham
D: zuurkoolschotel (zuurkool, aardappels, gehakt, ui, rookworst, ananas)
o neej, ik ben een mieper, ik haat stukjes in mijn vlees....quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Hebt op de weg van werk naar m'n huis een ambachtelijke slager zitten die zelf rookworst maakt, vind ik lekkerderder dan Unox
Lekker lijstje weer, zoals altijd! Freud is vanavond weg en wat zag ik bij de AH?: verse spruitjes! Die gaan dus door mij alleen geslacht worden vanavondquote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat je niet echt lekker in je vel zit Jeager
Lijst::
O:: Kwark en vla
T's: kerriesoep, boterham kaas, nectarine, appel, halve komkommer 200 gr wortels
L: twee boterhammen met gegrilde kipfilet en ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk, halve paprika
T's: 6 dropjes, blokje chco, appel, augurk met ham
D: zuurkoolschotel (zuurkool, aardappels, gehakt, ui, rookworst, ananas)
JOh, spruitjes zijn er al anderhalf weekquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker lijstje weer, zoals altijd! Freud is vanavond weg en wat zag ik bij de AH?: verse spruitjes! Die gaan dus door mij alleen geslacht worden vanavond
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebtquote:
ooo ja dat.... indeed dat ken ik niet meer; voor mij zijn de middagdutjes van de kinderen vrije tijdquote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebt
Zal best, maar Freud doet meestal de boodschappen en hij gooit die dingen niet in zijn wagentjequote:Op maandag 17 september 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JOh, spruitjes zijn er al anderhalf week![]()
Al 2 x gegeten... wat heerlijk... Jij hebt goede smaak
Veertig m² hier. En geen tuin en in een land waar de zomers kort zijn. Gaat prima!quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier waren toch stelletjes die op een redelijk klein oppervlakte samenwonen toch?
Wij moeten binnenkort uit ons huis en waarschijnlijk maken we alleen kans op een (klein) appartement.
Gelukkig zit er wel een tuin bij, dus tijdens de zomermaanden moeten we genoeg ruimte hebben maar vraag me af hoe het de andere maanden gaat zijn.
Nee, maar dat is niet altijd te voorkomen met m'n werk, en daarbuiten is alles fijn!quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hema
Jeager, omdat je steeds zo druk bent met werk enzo en dat je wat meer vrije tijd wil... Dan gaat het toch niet helemaal lekker?
Ohhh! Lekker!!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Zuurkoolschotel met gehakt EN spekjes door de zuurkool
Hoe groot is klein in jullie geval?quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier waren toch stelletjes die op een redelijk klein oppervlakte samenwonen toch?
Wij moeten binnenkort uit ons huis en waarschijnlijk maken we alleen kans op een (klein) appartement.
Gelukkig zit er wel een tuin bij, dus tijdens de zomermaanden moeten we genoeg ruimte hebben maar vraag me af hoe het de andere maanden gaat zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebt
Hebben een jaar ongeveer héél klein gewoond en daarna in een twee-kamer appartementje in Nijmegen en dat ging primaquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Oja, wij hebben ook wel twee katten.quote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben 60m2 met een kind en twee katten
Yes, en yes! We wonen, nadat de Duutser drie jaar in duutserland woonde nu samen in Zweden..quote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jager heb je nog steeds de Duutser als vriendje? En je woont nog steeds in Zweden begrijp ik?
quote:Op maandag 17 september 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Ach waar doe ik eigenlijk moeilijk over mijn vriend werkt 5 dagen in de week en met reistijd is hij van 7.30 tot 19.00 uur weg dus dat moet helemaal goed komen.
Dat wel, wij hebben nu veelste veel spullen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat het prima, op 40 m2. Mooi excuus om regelmatig overbodige dingen weg te doen/gooien.
Zoooo herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ook wel. Ik vind soms nachtje alleen slapen ook wel lekker. Kan ik helemaal overdwars liggen in bed en mezelf helemaal in de dekens wikkelen
.
Gaat goed he, de laatste tijd.quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mn lijstje van vandaag lijkt op die van gister:
O: kom fr.kwark met banaan en 1 el muesli
T: italiaans koekje (traditie op het werk, je moet koekjes meenemen uit je vakantieland)
L: 2 sneden brood (zelfgebakken), met 1 plak kaas.
T: witte grapefruit
D: groentenlasagne zonder pasta, part II (ingrediënten: bakje champignons, 400 gr ital. roerbakgroenten, 1 courgette, 1 aubergine, 4-5 tomaten, 2 paprika's, bol mozzarella, paar basilicumblaadjes)
Vind 'm wel prima eigenlijk.
Nou, voor je vakantie zag ik er ook een paar voorbij komen. Het is nog niet veel, maar veel goed voer. Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, ik post mn lijstjes alleen nog sporadisch. M'n vakantielijstjes waren écht niet goed
![]()
.
Geen hintquote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef the85mc het volgende:
Naar aanleiding van wiens verhaal post je dat?
Ik was ook niet serieus hahaquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen hint![]()
Vond 'm gewoon grappig
En met al jouw adonis verhalen lijkt het me sterk dat jij je aangesproken voelt
O bij mij was er niet tegen te op de eten, dat ding woekerde de pot uit.. Ik deed op een gegeven moment overal basilicum opquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind basilicum maar stom. We kopen telkens zo'n plantje, maar binnen 3 dagen is het kreng weer dood. Donkere plek, lichte plek, veel water, weinig... Het maakt allemaal niks uit
.
10 jaar met z'n tweeen en twee katten op een slordige 30m2. En nu wonen we groot, met veel buiten, maar ons binnen is 50m2, alles in 1 grote kamer.quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Basilicum uit de supermarkt is bedoeld om dood te gaan. Basilicum uit het tuincentrum kan je, onder de juiste omstandigheden, ongeveer een half jaar in leven houden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind basilicum maar stom. We kopen telkens zo'n plantje, maar binnen 3 dagen is het kreng weer dood. Donkere plek, lichte plek, veel water, weinig... Het maakt allemaal niks uit
.
Ow dat laatste klinkt zo bekendquote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
10 jaar met z'n tweeen en twee katten op een slordige 30m2. En nu wonen we groot, met veel buiten, maar ons binnen is 50m2, alles in 1 grote kamer.
Ik heb geen behoefte aan afzondering van mijn liefste - wel aan afzondering van de rest van de mensheid.
Ah, te laat. Het waren 2 mooie dagen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Basilicum uit de supermarkt is bedoeld om dood te gaan. Basilicum uit het tuincentrum kan je, onder de juiste omstandigheden, ongeveer een half jaar in leven houden.
Opeten voordat 'ie dor wordt, is het devies.
Welkom. Wat/waarom hou je het moeilijk vol?quote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Lessien01 het volgende:
Ik kom hier ook eens hallo zeggen. Ben 23 jaar met al een heel verleden achter de rug wat eten betreft. Ben van bmi 11 (6jaar geleden) nu naar bmi 23.25 () gekomen. Probleem bij mij is dat ik heus wel weet hoe het moet, maar het gewoon moeilijk kan volhouden. Ik verval nogal snel in eetbuien. Hoop dat ik hier een beetje een stok achter de deur kan vinden en een kg of 7 kan kwijtraken.
Welkom! Is die 11 geen typfout? En bmi 23,5 is best prima toch?quote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Lessien01 het volgende:
Ik kom hier ook eens hallo zeggen. Ben 23 jaar met al een heel verleden achter de rug wat eten betreft. Ben van bmi 11 (6jaar geleden) nu naar bmi 23.25 () gekomen. Probleem bij mij is dat ik heus wel weet hoe het moet, maar het gewoon moeilijk kan volhouden. Ik verval nogal snel in eetbuien. Hoop dat ik hier een beetje een stok achter de deur kan vinden en een kg of 7 kan kwijtraken.
owwwh, ik wilde dat ik dat vandaag gedaan had, iets klaar hebben! Net hardgelopen, zo douchen en echt compleet geen zin meer om te kokenquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:
![]()
O: volkoren boterham leverpastei
T: volkoren boterham leverpastei
L: bruine pistolet gezond, vifit (lunchvergadering)
T: bruin bolletje filet americain, appel, latte macchiato
D: spruitjes, krieltjes, tartaartje, glas limonade
T: kwark met banaan en muesli, stukje chocola
En ik heb net na het koken en eten nog helemaal eten voor morgen gekookt. Hoeft het morgen na het sporten alleen nog maar de oven in!
Erg is dat hè. Ik kan dan alleen iets maken wat in een kwartiertje klaar was, anders eet ik soep met brood ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owwwh, ik wilde dat ik dat vandaag gedaan had, iets klaar hebben! Net hardgelopen, zo douchen en echt compleet geen zin meer om te kokenEens zien of ik nog zin kan maken
Hier 50 m2 en gaat prima! zeker nu vriendje zijn eigen bureau en tekentafel heeft en al mijn kastjes heeft gebietstquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ben net weer door al m'n porties heen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Lessien01 het volgende:
Kan je niet af en toe een portie extra klaarmaken en invriezen. Is altijd handig als je geen tijd/zin hebt en zo heb je toch iets gezond te eten.
Het lijkt een beetje of je steeds van die periodes hebt die bijna over zijn en vervolgens dient de nieuwe zich alweer aan. Nu de drukke periode op werk, hiervoor het wachten tot de Duutser eindelijk jouw kant op kwam, and so forth and so on. Ik weet niet of het alleen zo lijkt omdat je hier die frustratie een beetje uit, of dat je elke keer een beetje te veel op je vork hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik werk teveel,yes. Maar, die periode is bijna over. Verder kan het natuurlijk altijd beter, maar ik heb niets te klagen..
Wow. Cactuskiller meldt zich. Basilicum blijft op mijn aanrecht naast de kraan werkelijk maanden in leven. Als 'ie er zielig uitziet krijgt 'ie water en dan gaat 'ie weer.quote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Heerlijk zeg. Eindelijk samenquote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Yes, en yes! We wonen, nadat de Duutser drie jaar in duutserland woonde nu samen in Zweden..
Ik denk datum het het meeste hier zo uit. Maar, het laatste jaar was niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje of je steeds van die periodes hebt die bijna over zijn en vervolgens dient de nieuwe zich alweer aan. Nu de drukke periode op werk, hiervoor het wachten tot de Duutser eindelijk jouw kant op kwam, and so forth and so on. Ik weet niet of het alleen zo lijkt omdat je hier die frustratie een beetje uit, of dat je elke keer een beetje te veel op je vork hebt.
Welk BMI hoort dan bij dat gewicht?quote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Lessien01 het volgende:
Nee jammer genoeg is die 11 geen typfout. Ik hou het moeilijk vol omdat ik veel te perfectionistisch ben daarin. Heb nogal de neiging om te snel door te slaan naar teveel te eten of om veel te weinig te eten. Ben nu gelukkig al veel minder eetgestoord dan vroeger, kan nu gerust al eens een koekje eten als een collega jarig is zonder daar helemaal in te overdrijven. Ik weet ook wel dat een bmi 23.5 heus niet te zwaar is, maar ik wil graag terug naar een gewicht dat waar ik lange tijd op stabiel ben gebleven, en waarvan ik weet dat het ook bij mij past. Ik zit nu gewoon niet lekker in mijn vel.
Dan zit ik op bmi 21.5. Netjes toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Welk BMI hoort dan bij dat gewicht?
Zou ik eigenlijk ook moeten.....maar 1 glaasje rode wijn is gezond toch? (of zoiets).quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik lees wijn in een lijstje.
Die moet ik ook echt eens laten staan. Scheelt vast een hoop
Resveratrol, zit ook in druivepitten. Kauw zequote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook moeten.....maar 1 glaasje rode wijn is gezond toch? (of zoiets).
Prima gewicht bij die lengte (beetje afhankelijk van bouw, ik zit daar ook in de buurt).quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Lessien01 het volgende:
Mijn omgeving die houdt ook wel een oogje in het zeil hoor, mijn vriend en ouders zullen wel halt roepen als ik teveel zou overdrijven. Maar ik ben dus nu ook wel al 6jaar ouder en wijzer geworden ondertussen en ik weet ook heus wel dat als ik zo mager was dat niet goed/mooi was. Ik heb me dan ook nooit dik gevoeld eenmaal ik onder die 60kg begon te gaan, ik kon de controle gewoon niet loslaten, waardoor ik nog meer dan 20kg ben afgevallen.
Ik ben best wel groot, 1m79 en weeg nu 74.5kg. Wil graag terug naar 68 kg, toen voelde ik me op mijn best.
Hmm op een of ander manier klinkt dat niet zo gezelligquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Resveratrol, zit ook in druivepitten. Kauw ze
Lijkt mij ook wel prima!quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Lessien01 het volgende:
[..]
Dan zit ik op bmi 21.5. Netjes toch?
Cactus smaakt niet zo lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow. Cactuskiller meldt zich. Basilicum blijft op mijn aanrecht naast de kraan werkelijk maanden in leven. Als 'ie er zielig uitziet krijgt 'ie water en dan gaat 'ie weer.
Ook in blauwe bessenquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Resveratrol, zit ook in druivepitten. Kauw ze
Ben gemiddeld gebouwd denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Prima gewicht bij die lengte (beetje afhankelijk van bouw, ik zit daar ook in de buurt).
Hoe wil je het aanpakken?
Dat komt dus door de pasta! Ik heb nu ook zin in koekjes..quote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef the85mc het volgende:
Heb bord pasta op maar nog steeds trek.. Ook niet heel raar natuurlijk na hardlopen en mtben.. Maar nu heb ik zin in iets koekjes chocola ofzonou ja eerst bak kwark eten.
Ah, kk. Ben benieuwdquote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Wel oke geloof ik. Horen het met paar weken.
Hmmm ik had t ook in mn hoofd als reservetrolquote:
whaahaaaquote:
Da's ook nog zoquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmmm ik had t ook in mn hoofd als reservetrolop veel manieren te lezen btw
Moesten nog naar de ikea, dus dat werden balletjes vanavond. *zoekt knop
^^quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow. Cactuskiller meldt zich. Basilicum blijft op mijn aanrecht naast de kraan werkelijk maanden in leven. Als 'ie er zielig uitziet krijgt 'ie water en dan gaat 'ie weer.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Crap, ook leesgriep, las even lesbien01.
Weer eens wat anders dan 84
god, kinderen lukt me nog wel, maar planten.... echt ik ben zo blij met mijn ikea-neppertsquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Basilicum is het énige dat ik levend kan houden![]()
Ik ben geen fan van plastic basilicumquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
god, kinderen lukt me nog wel, maar planten.... echt ik ben zo blij met mijn ikea-nepperts
*geen groene vingers*
haha ik was vorige week een rondje planten aan het water geven, en heb zelfs bijna mijn nepperts water gegeven...quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ikea-nepvarensdie doen het hier ook prima
Ach, beter dan andersom.quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
god, kinderen lukt me nog wel, maar planten.... echt ik ben zo blij met mijn ikea-nepperts
*geen groene vingers*
Joh, je vist gewoon een paar nieuwe uit de ballenbakquote:
ik las 'prullenbak'quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh, je vist gewoon een paar nieuwe uit de ballenbak.
jah halllowww? zo leuk als de mijne vind je ze niet in de ballenbak hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh, je vist gewoon een paar nieuwe uit de ballenbak.
Potato potatoequote:
De jouwe mogen niet in de ballenbak? Laat ze het in OUD niet horen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jah halllowww? zo leuk als de mijne vind je ze niet in de ballenbak hoorEigen recept
o jawel hoor, stiekem wel, de mijne komen ook in de hel van niet-oudersquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
De jouwe mogen niet in de ballenbak? Laat ze het in OUD niet horen.
En nu las ik weddplannen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij nou nog werpplannen, of niet?
Wat een geniaal slecht programmaquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit naar iets op sbs6 te kijken, maar ik weet niet wat, maar ik verlies het vertrouwen in de mensheid in rap tempo.
Dagelijks.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij nou nog werpplannen, of niet?
Je moet op maandagmorgen of zo gaan. Niet in het weekendquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef loveli het volgende:
Het zijn niet eens de bacterien in zo'n bak waar ik bang voor ben.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef loveli het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef loveli het volgende:
+1, en dat is eigenlijk met al die dingen zo; zwembad, speeltuin, pretpark, apenheul etc...quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet op maandagmorgen of zo gaan. Niet in het weekend
Want dan gebeuren er minder 'ongelukjes'?quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je moet op maandagmorgen of zo gaan. Niet in het weekend
dat niet alleen, dan zijn er minder 'tokkies'quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Want dan gebeuren er minder 'ongelukjes'?
Oh maak je je daar zorgen omquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Want dan gebeuren er minder 'ongelukjes'?
Geen ongelukje krijgen hè!quote:
Waarom ben je er dan??quote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Ik haat ziekenhuizen!
Nou ja, niet wat de mensen er doen, maar er wezen... meh
Awhquote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef V1z0R het volgende:
God, nu doe ik net als zo'n persoon op FB die wat plaatst zonder wat te zeggen
Vond het kut m'n opa zo te zien, die ligt dus in het ziekenhuis met vocht achter z'n longen en hoge bloeddruk, daarnaast zo verward als maar kan met af en toe helder momentje.
Denk dat 'ie op z'n einde komt...
Hè getsie, dat is kut inderdaad. Fijn dat je hem iig even hebt kunnen zien..quote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef V1z0R het volgende:
Vond het kut m'n opa zo te zien, die ligt dus in het ziekenhuis met vocht achter z'n longen en hoge bloeddruk, daarnaast zo verward als maar kan met af en toe helder momentje.
^^quote:
Ahw jeetje wat vervelend. Sterktequote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte manquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef V1z0R het volgende:
Jaa ik moest lachen om diequote:Op maandag 17 september 2012 22:08 schreef V1z0R het volgende:
Wel awesome:
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox
Dat kan toch gewoon!!!quote:Op maandag 17 september 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
normaal een hekel zoiets te doen, voelde me gewoon iets (erg) kut, moest even ventileren of zo. jullie zijn schatten
Morgen maar even meedoen met de boksles...
Ik woon met 3 mensen op 50 vierkante meter. Kan makkelijk, we zouden het samen met 30 redden.quote:
Nou makkelijk... Na een maand op 30, studio, met zn twee waren we allebei blij naar onze 65 m2 te kunnen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik woon met 3 mensen op 50 vierkante meter. Kan makkelijk, we zouden het samen met 30 redden.
Maar jullie hebben wel alle drie een eigen kamer, neem ik aan?quote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik woon met 3 mensen op 50 vierkante meter. Kan makkelijk, we zouden het samen met 30 redden.
En wat is de planning voor vandaag?quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Missfortunate het volgende:
Mijn lijstje is uiteindelijk minder gezond dan gepland overigens:
o: muesli, banaan, yoghurt
l: salade met rauwkost, paprika en kool, goulash-soep, mini-frittata met groenten en een volkoren bh met kroket![]()
d: hamburger van de Burgermeester met halve maiskolf.![]()
![]()
En gedurende de dag 3 cappuccino, 1 blikje cola light en veel thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mijn zusje woont met haar man, 16-jarige dochter en de twee jongetjes (5 en 8 inmiddels) in een eenpersoonswoning. Huiskamer, minikeukentje, 2 slaapkamers. Ze is er destijds met de dochter als kleuter ingetrokken, de rest kwam er bij. Maar ze woont in de wijk waar ze graag wil wonen en heeft er een flinke tuin achter, en is er reuze content.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:32 schreef MarMar het volgende:
Ik heb met mijn hele gezin op een flatje gewoond, oudste had de grootste slaapkamer, jongste de kleinste en wij een bed in de woonkamer
Ging prima, maar ik zou voor geen goud terugwillen.
Leuk!quote:Ik zit te wachten op mijn eerste huiswerkcijfer van Italiaans, stiekem best spannend haha!
Zo ging dat bij ons ook, ik kwam er eerst met mijn oudste dochter. Daarna hebben we gewacht tot we wat konden kopen, omdat we geen zin hadden om 2 keer te verhuizen in korte tijd, prima beslissing geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn zusje woont met haar man, 16-jarige dochter en de twee jongetjes (5 en 8 inmiddels) in een eenpersoonswoning. Huiskamer, minikeukentje, 2 slaapkamers. Ze is er destijds met de dochter als kleuter ingetrokken, de rest kwam er bij. Maar ze woont in de wijk waar ze graag wil wonen en heeft er een flinke tuin achter, en is er reuze content.
Zomer/vakantiewarmte heeft me een behoorlijke kickstart gegevenquote:Leuk!
Hoe zit dat met die rondjes van je? Is er wat opgeknapt? Door de zomer/vakantiewarmte of een goed uitgevallen zenuwverschroeiing?
^ dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
mijn ervaring met kleine woonruimtes is dat het kan, maar ik moet alles redelijk opgeruimd houden. Anders ben ik vanalles kwijt, kan ik niks vinden, ziet het er rommelig=vies uit en dan word ik op een bepaald moment ehm...humeurig
Het kan niet zo zijn dat als je het wandelen gaat forceren dat de achterklap dan harder aankomt? Zou ook deels zonde zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zomer/vakantiewarmte heeft me een behoorlijke kickstart gegevenNu wil ik het vol zien te houden zolang het gaat, hopelijk kom ik de herfstwinter op reserves en wilskracht door zonder al teveel terugval, maar zelfs al hakt de winter erin, dan nog sta ik er nu voor met veel meer reserves dan de voorgaande jaren.
De laatste schroeiing heb ik afgezegd omdat ik toen al een paar weken zonder pillen kon, inmiddels zijn dat er 8 weken
Lief dat je je ongerust maakt, maar ik forceer nietsquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Slankies
[..]
Het kan niet zo zijn dat als je het wandelen gaat forceren dat de achterklap dan harder aankomt? Zou ook deels zonde zijn natuurlijk
1500 is genoeg hoor voor mij! Ik wil eigenlijk nog wat afvallen namelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:
350
500
350
300? Denk dat wat kaas en ham er doorheen wel kan, en is lekkerder
wat doe je op je boterhammen? Niet alleen rauwkost toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:36 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen! Ik merk dat ik minder netjes eet als ik geen lijstjes post, dus hier is mijn planning voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, blauwe bessen
L: 3 bth, 200 gr rauwkost
T: appel, 2 bth, 200 gr rauwkost
S: hardlopen, 35 minuten
D: gebakken ei met een paprika
Dit zit wel goed qua hoeveelheid met het sporten toch?
Hm.. Met in m'n achterhoofd dat de gezondheid van mijn ouders brozer wordt, vind ik dat niet echt een fijn idee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
Sterke met opa V.... Ik hoop dat het snel wat opknapt, gelukkig beide symptomen goed behandelbaar (decompensatie obv hypertensie). En laat het een troost zijn, dat bijna alle oude mensen in het ziekenhuis op een gegeven moment volledig ontsporen, en 99 % daarvan vrij vlot ineens weer helder en adequaat is..... (ziekenhuisdelier).
nog 13 minuten!!quote:
Ja, bij mijn brood eet ik de rauwkostsalade, waar trouwens wel een beetje dressing bij zit. Bruine boterhammen met pitjes en zaden, maar niet volkoren geloof ik. Hoeveelheden: ik denk 300 ml yoghurt, een paar eetlepels muesli en 50 gram bessen. 2 eieren en 1 paprika.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat doe je op je boterhammen? Niet alleen rauwkost toch?
Voor de rest staan er geen hoeveelheden bij dus ik heb geen idee of dit genoeg is. Kan 1200 kcals zijn, kan 1800 kcals zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel gram eiwit eet je nou vandaag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:01 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, bij mijn brood eet ik de rauwkostsalade, waar trouwens wel een beetje dressing bij zit. Bruine boterhammen met pitjes en zaden, maar niet volkoren geloof ik. Hoeveelheden: ik denk 300 ml yoghurt, een paar eetlepels muesli en 50 gram bessen. 2 eieren en 1 paprika.
Gisteren en eergisteren stonden er blauwebessencupcakes en dropcupcakes met pepermuntglazuurop mijn lijstje, dus het mag vandaag wel even wat minder vet en zoet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
3 jaar getrouwd vandaagHaha, leuke foto! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
3 jaar getrouwd vandaagGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ik ben het in de eetmeter in het invoeren, maar die slaat echt nergens op. 5 boterhammen voor 120 kcal? Dat is toch veel meer?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel gram eiwit eet je nou vandaag?
@ Coco: gefeli
Volgens mij is een snee brood al 70kcal. Maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ben het in de eetmeter in het invoeren, maar die slaat echt nergens op. 5 boterhammen voor 120 kcal? Dat is toch veel meer?
+100 herkenbaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gelukkig twee stuks tuig dat met van alles gaat slepen als ik het niet doe, dus ben er wel tot verplicht
Had zaterdag het plastic zakje met de foldertjes op de tafel laten slingeren, kom je terug van boodschappen doen en is je hele woonkamer ermee bezaaid
5 boterhammen voor 120 calorieen klopt niet. Ga idd maar uit van 70 gram per "normale"snee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ben het in de eetmeter in het invoeren, maar die slaat echt nergens op. 5 boterhammen voor 120 kcal? Dat is toch veel meer?
Edit: hij komt nu op 40 gram eiwit. Is dat genoeg?
Dat 'bruinbrood' is gewoon raar. Nu heb ik 'meergranenbrood' genomen en dat lijkt een stuk zinniger.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is een snee brood al 70kcal. Maar kan me vergissen.
Zie edit. Nu heb ik 450kcal voor het brood (1200 kcal totaal), en 56 gram eiwit totaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
5 boterhammen voor 120 calorieen klopt niet. Ga idd maar uit van 70 gram per "normale"snee.
En 40 gram eiwit is echt heel erg weinig. Neem er nog maar een blikje tonijn bij ofzo. Of wat zalm. Of een bak kwark.
56 gram eiwit is ook erg weinig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zie edit. Nu heb ik 450kcal voor het brood (1200 kcal totaal), en 56 gram eiwit totaal.
ik gebruik valtaf.nl en die kcal teller daar heeft ook een hoop supermarktproducten die je kan kiezen dus dan is het makkelijker om een accuraat overzicht te krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Edit: hij komt nu op 40 gram eiwit. Is dat genoeg?
Edit2: nu heb ik ander brood ingevoerd (meergranen) en dat is 455 kcal voor 5 sneeen. Dat lijkt er al meer op. Daarmee kom ik dan op 56.5 gram eiwit.
Volgens mij hebben we nog makreel staan, dat kan ook wel toch? Dan doe ik die er nog bij vanavond. Hoeveel eiwitten zou ongeveer goed zijn dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
56 gram eiwit is ook erg weinig.
1200 calorieen ook. Ondanks dat je klein bent.
100 gram tonijn in water uit blik is iig 25 gram eiwitten en eiwitten heb je nodig voor je spieren.
Haha, is herkenbaar. Ik durf ook niet te faan als ik weet dat er binnen een uur een pakketje wordt gebrachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om 10u zou er iemand langskomen voor intakegesprek van kraamzorg. Om 9.55 moest ik ineens poepen. Maar denk, ga maar niet, want die mevrouw zal wel zo hier zijn. Nu is ze er nog steeds nietIk had lekker uitgebreid met boekje en alles naar de wc kunnen gaan. Maar helaas, gemiste kans
als ze maar niet te laat komt als het kind eenmaal geboren isquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, is herkenbaar. Ik durf ook niet te faan als ik weet dat er binnen een uur een pakketje wordt gebracht
Overigens niet netjes dat ze zo vrezelijk te laat is. Op zo iemand moet je kunnen vertrouwen.
Nou, ik kwam er net achter dat mijn telefoon uit stond... Aan de lader gehangen, aangezet en werd meteen gebeld. Blijkbaar staat de boel hier dicht ivm wielerronde enzo? Geen idee eigenlijk. Maar goed, ze komt er zo aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, is herkenbaar. Ik durf ook niet te faan als ik weet dat er binnen een uur een pakketje wordt gebracht
Overigens niet netjes dat ze zo te laat is. Op zo iemand moet je kunnen vertrouwen.
Oh ja, daarmee heb ik dat ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als ze maar niet te laat komt als het kind eenmaal geboren is
En ik heb dat met douchen. Durf niet te douchen want stel dat mijn pakketje geleverd wordt en ik a) de douche uit moet rennen en b) als een verzopen katje in mijn baddoek de deur open moet doen.
Ah! Bellen is dan wel weer netjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik kwam er net achter dat mijn telefoon uit stond... Aan de lader gehangen, aangezet en werd meteen gebeld. Blijkbaar staat de boel hier dicht ivm wielerronde enzo? Geen idee eigenlijk. Maar goed, ze komt er zo aan.
En ja, met pakjes heb ik dat ookIk kan gewoon niet lekker gaan als ik iemand aan de deur verwacht
Makreel is zo'n 20 gram eiwit per 100 gram. Dus dat is ook een goede.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog makreel staan, dat kan ook wel toch? Dan doe ik die er nog bij vanavond. Hoeveel eiwitten zou ongeveer goed zijn dan?
Yup!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, daarmee heb ik dat ook
Douchen en poepen. "Zul je zien dat ze net komen als ik onder de douche sta". En dan ga ik niet, om een half uur later te denken "was ik nu toch maar gegaan". "Maar ja, als ik NU ga, dan zul je zien dat ze wél ineens komen". En dan weer een half uur later... Etc etc
hehehe, vast beter geregeld dan de Urbanathlon qua afzettingen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef loveli het volgende:
Lol @ wielerronde! Geen goede communicatie, wel goede afzettingen, gok ik.
Het wk? Hebben wij hier een wk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
hehehe, vast beter geregeld dan de Urbanathlon qua afzettingen.
Overigens gok ik dat het in dit geval het WK wielrennen betreft.
Ik moet straks wel nog naar mn werk.. Dus hoop dat de afzettingen niet té goed zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef loveli het volgende:
Lol @ wielerronde! Geen goede communicatie, wel goede afzettingen, gok ik.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens gok ik dat het in dit geval het WK wielrennen betreft.
Makreel is supervoer!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog makreel staan, dat kan ook wel toch? Dan doe ik die er nog bij vanavond. Hoeveel eiwitten zou ongeveer goed zijn dan?
Hier misschien in het topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Probeer een goede balans te vinden tussen koolhydraten/eiwitten/vetten. Volgens mij zitten de meeste mensen op een verhouding van 40/30/30.
Ik zal het nog erger maken: ik ga morgen richting Zuid Limburg om ook een stuk WK te kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het wk? Hebben wij hier een wk?
Check deze site: http://www.limburg2012.nl(...)baarheid-ondernemersquote:[..]
Ik moet straks wel nog naar mn werk.. Dus hoop dat de afzettingen niet té goed zijn
Weet ik, maar dan praat je ook over meer dan 1500kcal. Maar bij 1500kcal en 20% E zit je op 75gr wat op zich wel een redelijk richtpunt is lijkt me?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef loveli het volgende:
BTFFTM gaat er vanuit dat je bergen van die carbs verbrandt met ijzer vreten, dat kun je niet los zien van elkaar.
Als ik mijn ontbijt op heb zit ik al aan 56 gram ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan praat je ook over meer dan 1500kcal. Maar bij 1500kcal en 20% E zit je op 75gr wat op zich wel een redelijk richtpunt is lijkt me?
BTFFTM?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
ja, duurt tot de 23e
[..]
Makreel is supervoer!
50gr is het minimum zo'n beetje, bij sport raad ik altijd aan om 1,5x je lichaamsgewicht in grammen eiwit te doen. (delen door 1000 natuurlijk)
Sommigen vallen ook af bij dezelfde inname maar andere verhoudingen van voedingsmiddelen, zou je dus ook mee kunnen gaan schuiven.
BTFFTM geeft 60/20/20 als richtlijn om spiergroei te stimuleren en 33/33/33 om bij af te vallen.
[..]
Hier misschien in het topic
Volgens mij zaten Britten gemiddeld al bijna tegen de 75% KH's...
40/30/30 is dan koolhydraat/eiwit/vet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik mijn ontbijt op heb zit ik al aan 56 gram ofzo
Voor een standaard mens met 'normaal' bewegingspatroon is 40/30/30 een mooi streven.
56gr?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik mijn ontbijt op heb zit ik al aan 56 gram ofzo
Voor een standaard mens met 'normaal' bewegingspatroon is 40/30/30 een mooi streven.
Star Shoe bedoel je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben qua kcals weer iets omlaag gegaan. Ik ben niet van plan om de komende weken nog 10 km te gaan lopen ofzo
En als ik terug ben van mijn tripje moet ik naar dat shoe star ofzo om nieuw loop schoenen aan te laten meten. De huidige hebben hun beste tijd wel gehad
En gelijk heb je. Voortgang in je prestaties krijg je het beste door je ego los te laten en niet te veel naar de prestaties van anderen te kijken....quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:24 schreef loveli het volgende:
Voorbijzoevende renners uit vak 1 hebben me wel aan het denken gezet over wat mijn max snelheid zou kunnen zijn.
Ik denk dat het bij denken blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Haha, is ook. Ieder zijn eigen motivatietechniekquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef loveli het volgende:
Voor mijn voortgang zou het juist beter zijn om mijn ego af te stoffen en wat meer naar prestaties van anderen te kijken.
^^quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:33 schreef loveli het volgende:
Voor mijn voortgang zou het juist beter zijn om mijn ego af te stoffen en wat meer naar prestaties van anderen te kijken.
Ik hoor met deze tekst freud tegen mij sprekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^^
Maar dan net andersom vermoed ik.
Ik haal mijn motivatie vooral uit mijzelf en ben erg kritisch op mijn eigen presteren. Als ik eens wat meer naar anderen zou kijken zou ik me wat vaker realiseren dat mijn prestaties prima zijn
Echt? Serieus? Zoals ik je hier ervaar heb je in ieder geval geen gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik hoor met deze tekst freud tegen mij spreken![]()
Ik ga solliciteren voor een seniorfunctie, omdat mijn baas dat adviseerde. En dan bedenk ik: veel te kort in dienst, te weinig ervaring, er zijn er meer, bla bla. En dan zegt Freud dus bovenstaand tegen mij. Werkt duidelijk anders dan bij sportprestaties
Dat is om het gebrek aan zelfvertrouwen te compenseren: moet oefenen. Maar ik kan idd wel eens doorslaan met oefenenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Serieus? Zoals ik je hier ervaar heb je in ieder geval geen gebrek aan zelfvertrouwen.
Supinerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
grappig
![]()
Volgens mij is er nog wel ruimte voor verbetering. Mijn looptechniek is denk ik niet helemaal zoals het hoortIk loop ook ontzettend op de buitenkant van mijn voeten.
Ik neem iig mijn huidige schoenen mee en dan hoor ik het wel
Hoe ging t?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Supineren.
Hebben ze wel schoentjes voor.
Ik post maar geen lijstje vandaag.
Het is in ieder geval voorbij. Ging het goed?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Supineren.
Hebben ze wel schoentjes voor.
Ik post maar geen lijstje vandaag.
en ook slechte lijstjes zijn lijstjes!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De dag is nog niet voorbij Vikje!
Vind het wel meevallen qua vet eigenlijk... en qua carbs ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Vizor
Lijstjes update, comments? Vind zelf beetje vet en beetje veel carbs. Maar kan er niet zoveel aan veranderen meer
O: dubbele bth salami
T: peer
L: pasta met groente/gehaktsaus, beker optimel
T: 3 kleine pruimen, portie nootjes
D1: pistoletje kaas/pickles
S: 6,5 km lopen
D2: tomatensoep
1 grote plak cervelaat (geen salami, foutje), 1,5 van die plakken voorgesneden kaas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Ligt eraan hoeveel je op je boterham gooit. Als het 2 plakjes salami en 2 plakjes kaas zijn vind ik het best meevallen.
Gehakt zit vaak niet zo veel vet in he!?
Als het te weinig is heb ik ook nog een appel liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen qua vet eigenlijk... en qua carbs ookgewoon prima toch? Lekker ook! Eerder wat te weinig naar mijn idee
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Oh, dacht m'n valt wel mee met vet in gehakt opmerking(die neem ik terug trouwens)
Ik vind het leuk klinken!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
[..])
haha ik had het kunnen weten! Ben nu @ work dus sorry
maar hij zal hier als tuttig worden beschouwd! tot op de kniw, zwart, met mouwtjes, met v hals, wikkeljurkje. Was maar 22 euro, leuk voor straks op vakantie!
Nogal verschil of je (mager) rundergehakt of varkensgehakt hebt, of half-om-half ^^quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit dan "wel afhankelijk van wat je hebt"?
1 plak cervelaat en 1,5 heb er 1 van gemaakt plak kaas is toch niet zo bijster veel
Dat zeker niet, is van onze kantine op kantoor. Denk gewoon standaard rundsgehaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef loveli het volgende:
Of extra mager roerbakgehakt (30% plantaardig).
Dat bestaat nietquote:
quote:ge·hakt (het; o)
1
fijngehakt of gemalen vlees: een bal gehakt
Tuurlijk wel! Je kan ook bloemkool gehakt maken. Gehakt an zich is natuurlijk verkeerd.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Rundergehakt is van runderen. Vegetarisch gehakt van vegetariers.
Werkquote:
heftig. en sterkte.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik kan niemand aanraden amfetamine door een infuus toegediend te krijgen. Ik was even volkomen van de kaart. Heen me nog nooit zo angstig en onrustig gevoeld. Zo weer in de scanner.
aww dat is kut...quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, de duutser belde me net op in tranen dat ze zijn kat (die nog bij z'n moeder woonde) hebben laten inslapen vanmorgen. En nu ben ik ook verdrietig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |