Hoezo?quote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat je niet echt lekker in je vel zit Jeager
Lijst::
O:: Kwark en vla
T's: kerriesoep, boterham kaas, nectarine, appel, halve komkommer 200 gr wortels
L: twee boterhammen met gegrilde kipfilet en ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk, halve paprika
T's: 6 dropjes, blokje chco, appel, augurk met ham
D: zuurkoolschotel (zuurkool, aardappels, gehakt, ui, rookworst, ananas)
o neej, ik ben een mieper, ik haat stukjes in mijn vlees....quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Hebt op de weg van werk naar m'n huis een ambachtelijke slager zitten die zelf rookworst maakt, vind ik lekkerderder dan Unox
Lekker lijstje weer, zoals altijd! Freud is vanavond weg en wat zag ik bij de AH?: verse spruitjes! Die gaan dus door mij alleen geslacht worden vanavondquote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat je niet echt lekker in je vel zit Jeager
Lijst::
O:: Kwark en vla
T's: kerriesoep, boterham kaas, nectarine, appel, halve komkommer 200 gr wortels
L: twee boterhammen met gegrilde kipfilet en ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk, halve paprika
T's: 6 dropjes, blokje chco, appel, augurk met ham
D: zuurkoolschotel (zuurkool, aardappels, gehakt, ui, rookworst, ananas)
JOh, spruitjes zijn er al anderhalf weekquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker lijstje weer, zoals altijd! Freud is vanavond weg en wat zag ik bij de AH?: verse spruitjes! Die gaan dus door mij alleen geslacht worden vanavond
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebtquote:
ooo ja dat.... indeed dat ken ik niet meer; voor mij zijn de middagdutjes van de kinderen vrije tijdquote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebt
Zal best, maar Freud doet meestal de boodschappen en hij gooit die dingen niet in zijn wagentjequote:Op maandag 17 september 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JOh, spruitjes zijn er al anderhalf week![]()
Al 2 x gegeten... wat heerlijk... Jij hebt goede smaak
Veertig m² hier. En geen tuin en in een land waar de zomers kort zijn. Gaat prima!quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier waren toch stelletjes die op een redelijk klein oppervlakte samenwonen toch?
Wij moeten binnenkort uit ons huis en waarschijnlijk maken we alleen kans op een (klein) appartement.
Gelukkig zit er wel een tuin bij, dus tijdens de zomermaanden moeten we genoeg ruimte hebben maar vraag me af hoe het de andere maanden gaat zijn.
Nee, maar dat is niet altijd te voorkomen met m'n werk, en daarbuiten is alles fijn!quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hema
Jeager, omdat je steeds zo druk bent met werk enzo en dat je wat meer vrije tijd wil... Dan gaat het toch niet helemaal lekker?
Ohhh! Lekker!!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Zuurkoolschotel met gehakt EN spekjes door de zuurkool
Hoe groot is klein in jullie geval?quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier waren toch stelletjes die op een redelijk klein oppervlakte samenwonen toch?
Wij moeten binnenkort uit ons huis en waarschijnlijk maken we alleen kans op een (klein) appartement.
Gelukkig zit er wel een tuin bij, dus tijdens de zomermaanden moeten we genoeg ruimte hebben maar vraag me af hoe het de andere maanden gaat zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Datgene wat je nog hebt als je geen kinderen geworpen hebt
Hebben een jaar ongeveer héél klein gewoond en daarna in een twee-kamer appartementje in Nijmegen en dat ging primaquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Oja, wij hebben ook wel twee katten.quote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben 60m2 met een kind en twee katten
Yes, en yes! We wonen, nadat de Duutser drie jaar in duutserland woonde nu samen in Zweden..quote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jager heb je nog steeds de Duutser als vriendje? En je woont nog steeds in Zweden begrijp ik?
quote:Op maandag 17 september 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Ach waar doe ik eigenlijk moeilijk over mijn vriend werkt 5 dagen in de week en met reistijd is hij van 7.30 tot 19.00 uur weg dus dat moet helemaal goed komen.
Dat wel, wij hebben nu veelste veel spullen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier gaat het prima, op 40 m2. Mooi excuus om regelmatig overbodige dingen weg te doen/gooien.
Zoooo herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ook wel. Ik vind soms nachtje alleen slapen ook wel lekker. Kan ik helemaal overdwars liggen in bed en mezelf helemaal in de dekens wikkelen
.
Gaat goed he, de laatste tijd.quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mn lijstje van vandaag lijkt op die van gister:
O: kom fr.kwark met banaan en 1 el muesli
T: italiaans koekje (traditie op het werk, je moet koekjes meenemen uit je vakantieland)
L: 2 sneden brood (zelfgebakken), met 1 plak kaas.
T: witte grapefruit
D: groentenlasagne zonder pasta, part II (ingrediënten: bakje champignons, 400 gr ital. roerbakgroenten, 1 courgette, 1 aubergine, 4-5 tomaten, 2 paprika's, bol mozzarella, paar basilicumblaadjes)
Vind 'm wel prima eigenlijk.
Nou, voor je vakantie zag ik er ook een paar voorbij komen. Het is nog niet veel, maar veel goed voer. Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, ik post mn lijstjes alleen nog sporadisch. M'n vakantielijstjes waren écht niet goed
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |