Geen idee, 1e jaar was gratis.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo'n abbo op de knmv (?) is best kostbaar. Volgens mij heb je binnen een jaar al je "korting" terug verdiend
quote:Meer informatie
Normaliter betaal je voor het lidmaatschap per kalenderjaar ¤ 56,- (betaling per acceptgiro) of ¤ 52,- (betaling met automatische incasso). Voor partnerleden zijn de prijzen ¤ 35,50 (betaling per acceptgiro) of ¤ 33,- (betaling met automatische incasso)
56 euroquote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, 1e jaar was gratis.
KNMV aangesloten rijschool
Ik vind dat best wel veel geld eigenlijk.quote:
quote:1. Uit de richting Rotterdam A16; Esso tankstation Den Hoek net voor Knooppunt Zonzeel. Vanaf Den Hoek tot Brussel nog 114 km.
2. Uit de richting Roosendaal A58 net voorbij Etten-Leur; Shell tankstation Liesbos. Van Liesbos naar Brussel nog 112 km.
3. Uit de richting Den Bosch, Eindhoven via Tilburg A58 net voorbij GilzeRijen: Shell tankstation Molenheide. Vanaf Molenheide naar Brussel nog 112 km.
4. Uit de richting Utrecht/ Gorinchem via de A27, net voorbij Oosterhout vlak voor Breda-Noord: Texaco tankstation Galgeveld. Vanaf Galgeveld naar Brussel nog 114 km.
5. Voor de laatste twee richtingen (3 en 4) is er nog een optie. Op de A58, zuid van Breda, neem je afrit 14 richting Ulvenhout, Chaam, Baarle-Nassau. Aan het eind van de afrit slaat men rechtsaf richting Chaam, Baarle-Nassau de Chaamsebaan op, die even verder Chaamseweg gaat heten. Na ongeveer 1,5 km vanaf de snelweg in de richting Chaam is een onbemand Firezone tankstation met PIN-betaling. 12 Cent goedkoper dan snelwegbenzine. Vanaf dit Firezone-tankstation naar Brussel nog 105 km.
Informatie over tanken voor het APK Protest, altijd handig, want ik denk dat het bij hazeldonk aardig druk isquote:
Als je een ANWB abbo hebt, heb je ook pechservice voor je motor. Heb ik de KNMV niet voor nodigquote:Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef Salatrel het volgende:
pechservice van de KNMV is toch wel handig hoor
dit dus.quote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je een ANWB abbo hebt, heb je ook pechservice voor je motor. Heb ik de KNMV niet voor nodig
dat is waar. maar als je geen ANWB lid bent en je verzekering ook bij knmv hebt lopen krijg je daar ook nog weer korting opquote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je een ANWB abbo hebt, heb je ook pechservice voor je motor. Heb ik de KNMV niet voor nodig
Klopt, zelfde dienst, ander naampje.quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef Salatrel het volgende:
trouwens als je KNMV pechservice belt komt ook gewoon de ANWB volgens mij
wilde eens kijken maar woont u in brabant of zeeland? daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, zelfde dienst, ander naampje.
Maar ik heb geen verzekering bij het KNMV.
ZLM was veel goedkoper.
MAG is veel bezig met het motorrijden veiliger te maken, zonder dat het plezier ermee vergaan gaat.quote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef Geerd het volgende:
En wat heb je der aan? Lid van mag of iets dergelijks?
Yep, brabantquote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wilde eens kijken maar woont u in brabant of zeeland? daar stopte ik met lezen
Ik zou als ik jou was, solliciteren bij de MAG naar de functie van ambassadeurquote:
Hey, hij vroeg wat het nut van lid worden van MAG isquote:Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, solliciteren bij de MAG naar de functie van ambassadeur
quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, hoeveel redenen wil je om die transalp boven een semi naked wegreezert te verkiezen? Think again.. Alp
Tevens; in B4 Deka die me gelijk gaat geven
Cafe racer @ discovery is leukerquote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef Geerd het volgende:
Die kook Milf is ook bezig op 4 lekker heur
Heey cafe!! Naja biertje dan maar en pleurt pizza in de oven!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Cafe racer @ discovery is leuker
Begrijpelijkquote:Op maandag 17 september 2012 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat ik eergisteren uiteindelijk besloten had geen zin te hebben om de olie te vervangen
Lol... Ik kreeg hier al commentaar... Of ik er even zand overheen wou strooien... Dus ik zeg: Ja duh, met al die containers die er nu overheen staan? Doe ik vanmiddag wel.... Net gedaan dusquote:Op maandag 17 september 2012 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat ik eergisteren uiteindelijk besloten had geen zin te hebben om de olie te vervangen
Je wilt niet weten hoe de vloer er in de schuur uit zietquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger deed ik het nog wel eens zelf, maar was altijd wel een geknaai
Ik welquote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe de vloer er in de schuur uit ziet
Valt toch nog wel mee, maar dat je kan werken in zo'n klein schuurtjequote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
En de werkbank
[ afbeelding ]
Kan ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee, maar dat je kan werken in zo'n klein schuurtje![]()
Oh ok dacht alquote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik ook nietIk doe het buiten op straat, dit is alleen van het lekken van olie als ik hem de schuur in zet
Ik heb zelf een vrij grote schuur maar als ik ga klussen pleur ik eerst alle fietsen er uit.quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen kleppenstellen doe ik wel in de schuur.
Nog niet gelukt dan ?quote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef BlackLining het volgende:
heb nu de tank en kappen er nog af liggen in een verwoede poging dat verdomde remlicht te fixen..
Oh die fietsen gaan er bij mij ook uit hoor. Anders kan ik niet eens de motor uit/in de schuur krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een vrij grote schuur maar als ik ga klussen pleur ik eerst alle fietsen er uit.
Heb een schijthekel aan een volle werkplek
[..]
Nog niet gelukt dan ?
Nee, de vorige keer heb ik het kunnen fixen door de bedrading los te halen en weer in elkaar te zetten. Toen heeft het drie weken gewerkt, en nu dus weer niet. Binnenkort eens met de multimeter aan de slag om te kijken waar het mis gaatquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een vrij grote schuur maar als ik ga klussen pleur ik eerst alle fietsen er uit.
Heb een schijthekel aan een volle werkplek
[..]
Nog niet gelukt dan ?
Zit het met stekkertjes in elkaar? zo ja, draad niet te ver gestript zodat ze elkaar raken?quote:Op maandag 17 september 2012 17:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer heb ik het kunnen fixen door de bedrading los te halen en weer in elkaar te zetten. Toen heeft het drie weken gewerkt, en nu dus weer niet. Binnenkort eens met de multimeter aan de slag om te kijken waar het mis gaat
Lol... en toch lijkt het whY gelukt qua luchtfilter...quote:Op maandag 17 september 2012 17:36 schreef BlackLining het volgende:
Nee, allemaal krimpkous tot ín het stekkertje. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het circuit anders werkt, de schakelaars maken namelijk geen contact maar verbreken contact als ze worden ingedrukt (break-contact schakelaren), denk dat er ergens een kabel gebroken is ofzo. Lijkt me sterk, maar dat is olie in je luchtfilter ook..
Good luckquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef BlackLining het volgende:
Ga ik nu ook doen. Is nog mooi even licht. Moet alleen even de multimeter van de buurman lenen, en die is nog niet thuisHeb dus net vast even de kappen eraf gehaald en dat skeere pijpje uit de uitlaat gehaald
Zulke figuren heb je er altijd bij. Gisteren zwaaiden ze ook niet allemaalquote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik zie Vinniiee in gedachten trouwens ongeduldig naast de telefoon zitten. Duimpjes te draaien
Vanmiddag ff een lekker ritje naar m'n ouders en terug gehad. Veel motorrijders tegen gekomen. Meeste staken netjes een hand uit. Eentje draaide z'n hoofd de andere kant opWel jammer dat er nu werkzaamheden in Voorst zijn. Nu mag je er maar 30, ik vond 50 al langzaam...
Dat ziet er niet goed uitquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Motorrijder (25) ernstig gewond in Zutphen
[ afbeelding ]
Ai... Ik kom eigenlijk nooit op die weg, maar wat een klap moet dat zijn geweest als je die foto ziet.
Holy crapquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ai... Ik kom eigenlijk nooit op die weg, maar wat een klap moet dat zijn geweest als je die foto ziet.
Mwehe nee hoor, ik wacht rustig af. Ik verwacht niet dat ze het vanavond al klaar hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik zie Vinniiee in gedachten trouwens ongeduldig naast de telefoon zitten. Duimpjes te draaien
Vanmiddag ff een lekker ritje naar m'n ouders en terug gehad. Veel motorrijders tegen gekomen. Meeste staken netjes een hand uit. Eentje draaide z'n hoofd de andere kant opWel jammer dat er nu werkzaamheden in Voorst zijn. Nu mag je er maar 30, ik vond 50 al langzaam...
Damnquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik nog reuze mee vallen, behalve dat laatste stukje voor sommige danquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Wij hebben ons niet altijd aan de snelheidslimiet gehouden, en als je dan dit ziet. Dit is een
Ik dacht dat dus ook... weet nog wel dat ik protesteerde bij de snelheid soms... maar ja... ik was voor mijn gevoel de enige dus hield verder mijn mondquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Het schijnt een groep motoren te zijn geweest net zoals wij gister hadden. Zet je toch wel aan het denken. Wij hebben ons niet altijd aan de snelheidslimiet gehouden, en als je dan dit ziet. Dit is een 60km zone...
Ja ikke!quote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dat vond ik nog reuze mee vallen, behalve dat laatste stukje voor sommige dan
Dat komt omdat Mickeys regelmatig inhield. Ik weet niet of je soms hebt gekeken waar Mirgeam reedquote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dat vond ik nog reuze mee vallen, behalve dat laatste stukje voor sommige dan
Eigenlijk was ik blij dat mickeys voorop reed, ik heb er nogal een handje van om bochten niet goed in te schattenquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat komt omdat Mickeys regelmatig inhield. Ik weet niet of je soms hebt gekeken waar Mirgeam reedDaar zat af en toe een flinke afstand tussen.
Snelheid max stond op 60, er werd boven de 80 gereden.. ik vond het wel best. Ik wil graag nog wat langer mee en ben zeer zeker niet levensmoe nogquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat komt omdat Mickeys regelmatig inhield. Ik weet niet of je soms hebt gekeken waar Mirgeam reedDaar zat af en toe een flinke afstand tussen.
Fucking hellquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duh... tie-wrapjes had ik hier ook nog wel liggen... kom je nu mee ... lolquote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fucking hell
Moet wel zeggen dat ik gisteren ook een paar keer angstvallig in de spiegel heb zitten kijken als er eens een auto door de binnenbocht naar achteren kwam, scheelde ook een paar keer niet bijzonder veel dacht ik te zien
En wat betreft dat laatste stuk, heb een aantal flitspalen gezien, nu maar hopen dat er geen fanmail van het CJIB komtDie koekblikkers moesten ook geen idee hebben gehad wat er nou weer gebeurde
Tevens is mijn remlicht gefixt. Mijn excuses aan degene die gisteren achter mij gereden hebbenStond te wachten op de buurman voor zijn multimeter, toen viel mijn oog op een afgebroken lipje van een stekkertje. Bleef dus niet helemaal goed vast zitten. Tie-wrapje er omheen en hij doet het weer
Viel wel mee toch? Ik heb regelmatig gezien dat je gewoon een stuk voor je liet achter Mirgaem. Beste oplossing, die stopt toch wel. In zo'n toch moet je je nooit laten opnaaien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het her en der wel langzaam moet gaan, maar als je niet sneller wilt dan wil je niet sneller. Ik heb daar op mijn beurt dan ook weer mijn mond over gehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus ook... weet nog wel dat ik protesteerde bij de snelheid soms... maar ja... ik was voor mijn gevoel de enige dus hield verder mijn mond
Heb je een linkje, heb er nog een nodig die diode's kan metenquote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef Salatrel het volgende:
Bij de Aldi hebben ze trouwens momenteel een multimeter in de aanbieding voor een tientje oid
Heel begrijpelijk, maar ik had het wel gemerkt... er waren er meer die het langzaam vonden gaan. Geeft ook niets, daarom zei ik ook tegen Mir dat het de volgende keer voor mij echt een newbie moet zijn, want nu had ik het gevoel dat ik als newbie tussen de gevorderden zat en voelde mij soms best wel schuldigquote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik heb regelmatig gezien dat je gewoon een stuk voor je liet achter Mirgaem. Beste oplossing, die stopt toch wel. In zo'n toch moet je je nooit laten opnaaien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het her en der wel langzaam moet gaan, maar als je niet sneller wilt dan wil je niet sneller. Ik heb daar op mijn beurt dan ook weer mijn mond over gehouden
Volgens mij waren alleen ik jij en Whitejoker newb toch ?quote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, maar ik had het wel gemerkt... er waren er meer die het langzaam vonden gaan. Geeft ook niets, daarom zei ik ook tegen Mir dat het de volgende keer voor mij echt een newbie moet zijn, want nu had ik het gevoel dat ik als newbie tussen de gevorderden zat en voelde mij soms best wel schuldig
Correctquote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoeft niet Mickeys. Ik vond jouw tempo prettig. Als je wilt scheuren ga dan maar het circuit op. Op zo'n tour moet iedereen mee kunnen komen. Bovendien rijden de achtersten toch sneller want die moeten meer moeite doen om bij te blijven.
En dan voor de bocht eerst 10 seconden met de voet aan de grond om er daarna rechtop doorheen te gaanquote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
CorrectWil je harder rijden dan ga je maar achteraan rijden
Niet voor niets newbies héquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan voor de bocht eerst 10 seconden met de voet aan de grond om er daarna rechtop doorheen te gaan
Maar goed, dit soort ritten zijn sowieso niet handig als je op één oor door de bocht wilt, daar zijn ze dan ook niet voor bedoeld.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb eindelijk de DB killer eruit kunnen slopen![]()
Ik ben er mee geboren dus ik weet niet hoe jullie het zien. Maar was inderdaad 1 van de redenen waarom ik liever niet achter jou wou rijden, maar jouw voorganger in de gaten houden was ook goed te doen hoor. Maar bochten gingen inderdaad steeds beter en als ik misschien van de week nog op de motor kruip dat het weer wat makkelijker gaat. Kreeg op het eind van de rit gisteren wel de smaak te pakken op de dijk. Voorover leunen en overhangen... zag aan mijn banden vanmorgen dat ik de schaamranden inderdaad wat kleiner heb gekregen qua "ongebruikt"quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef BlackLining het volgende:
2D? Zie je geen diepte dan? Lijkt me niet handig op de motor. Zeker niet als je achter iemand zit met falend remlicht
Maar heb je wel wat aan je bochtentechniek kunnen werken? De truc voor mij was gewoon steeds net wat harder en schuiner erdoor. En daar heb je jezelf wel toe laten dwingen (wat je eigenlijk niet moet doen natuurlijk), maar het lijkt me wel leerzaam om zo'n rit te rijden als je nog aan je bochtentechniek moet werken.
Hmm.. ik heb daar inmiddels toch mijn vraagtekens bij. Ik had achteraan nou niet echt het idee dat ik ook maar enige moeite hoefde te doen om bij te blijven..quote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Bovendien rijden de achtersten toch sneller want die moeten meer moeite doen om bij te blijven.
vooraan ook niet anders... ow... btw... ik heb niet geliegt!!!!! ik had gelijk over weerstandje en waar hij vandaan was gekomenquote:Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb daar inmiddels toch mijn vraagtekens bij. Ik had achteraan nou niet echt het idee dat ik ook maar enige moeite hoefde te doen om bij te blijven..
Dat waren die korte onoverzichtelijke bochten door die kleine dorpjes heen...quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Valt dan weer mee. Want bij de laatste stops hoorde ik eigenlijk voornamelijk geklaag uit het witte pak komen over het niet meer kunnen nemen van bochten, whehe
Vind het zelf ook wel zo prettig dat mijn remlicht het weer doet. Zeker met koekblikken achter me, rijdt toch een stuk relaxter. Zo nog maar even een kort rondje maken om te kijken hoe die het doet zonder DB killer![]()
Belachelijk gedoe met die klinknagel. Gewoon een ijzerboor erop gezetWeg daarmee.
hahaha... dat weet JK1982 welquote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Huh wut? Waar komt weerstandje vandaan?
Dat is ook de enige manier om die popnagel eruit te krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Valt dan weer mee. Want bij de laatste stops hoorde ik eigenlijk voornamelijk geklaag uit het witte pak komen over het niet meer kunnen nemen van bochten, whehe
Vind het zelf ook wel zo prettig dat mijn remlicht het weer doet. Zeker met koekblikken achter me, rijdt toch een stuk relaxter. Zo nog maar even een kort rondje maken om te kijken hoe die het doet zonder DB killer![]()
Belachelijk gedoe met die klinknagel. Gewoon een ijzerboor erop gezetWeg daarmee.
Daarom heb ik de lichtste helm gekocht die er bestaat. 1300 en een beetje gram of zo... Shark Carbonquote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef WhiteJoker het volgende:
LolIk heb trouwens nu vooral spierpijn in m'n nek
Ben niet zo gewend om lang m'n helm op te hebben
Waar blijft mijn massage?quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje mietjes, hier geen spierpijn heur
Hmmz, dan had die lummel ook wel mee kunnen rijden met ons..quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
vooraan ook niet anders... ow... btw... ik heb niet geliegt!!!!! ik had gelijk over weerstandje en waar hij vandaan was gekomen
Ik had wat gedoe thuis dus had geen zin dat er op mij gewacht werdquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, dan had die lummel ook wel mee kunnen rijden met ons..
Klopt het trouwens dat jij vaak expres over de tank heen gaat liggen, of zit je altijd zo?
En over dat vooraan rijden: nee dat klopt..
Op die mooie dijk aan het eind dacht ik nog stiekem: hoe rij je een stel newbies helemaal zoek? Zoek gewoon een bochtig dijkweggetje op
Jups... dan vang ik minder wind en bovendien gaan de bochten dan makkelijker. Dan word je verplicht om "overhellend" de bochten te nemen ipv echt te sturenquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, dan had die lummel ook wel mee kunnen rijden met ons..
Klopt het trouwens dat jij vaak expres over de tank heen gaat liggen, of zit je altijd zo?
Op die mooie dijk aan het eind dacht ik nog stiekem: hoe rij je een stel newbies helemaal zoek? Zoek gewoon een bochtig dijkweggetje op
Ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje mietjes, hier geen spierpijn heur
Mickeys en ik hebben het toch bijgehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
mwoah....quote:
Oh, gaan we zo doen? Tssk..quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hahaha... dat weet JK1982 welwas leuke discussie bij de Mac
en ik wou even mijn "gram" halen, zeker bij JK1982 hihihi...
Jep, sorryquote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mickeys en ik hebben het toch bijgehoudenIk zag soms een gat achter mij ontstaan. Wie reed op dat stuk eigenlijk achter me? Was dat Weerstandje toevallig?
hehehe, dat is waar dat er een gat viel. Jij liet soms ook een gaatje vallen, dat is waar.... maar we zijn allemaal heelhuids aangekomen en hebben toch wel lol gehadquote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mickeys en ik hebben het toch bijgehoudenIk zag soms een gat achter mij ontstaan. Wie reed op dat stuk eigenlijk achter me? Was dat Weerstandje toevallig?
Ik ook van jou!quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, gaan we zo doen? Tssk..
Weten we dat ook weer...
Geeft helemaal niets.. ik liet veel vaker een gaatje vallenquote:
Echt niet.. toen Mirgeam en ik even het gas opentrokken was er in geen velden of wegen meer iemand te bekennenquote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha toen jij n oud vrouwtje liet oversteken voor een rotonde en er toen vandoor schootquote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Echt niet.. toen Mirgeam en ik even het gas opentrokken was er in geen velden of wegen meer iemand te bekennen
Maargoed, dat maakt verder niet uit. Iedereen moet z'n eigen tempo rijden. Gaat het te hard, niet pushen of over je eigen limit gaan.. Je komt elkaar vanzelf weer tegen.
Ik was alleen blij dat er eindelijk een stukje fatsoenlijk asfalt op de dijk lag, dus wilde nog heel even een paar leuke bochtjes nemen. Had nu geen mensen voor me waar ik op moest wachten..
Waar woon jij ergens dan? Doe maar in DM.quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik had wat gedoe thuis dus had geen zin dat er op mij gewacht werd
Ja, zag je wat dat fossiel deed? Lekker midden op de andere weghelft afstappenquote:Op maandag 17 september 2012 18:52[/url] schreef weerstandje het volgende:
[..]
Haha toen jij n oud vrouwtje liet oversteken voor een rotonde en er toen vandoor schoot![]()
Ik denk dat er dik n halve kilometer tussen ons zat
En dat heb ik dan weer niet meegekregen... ook niet die poepende persoon langs de kant van de wegquote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, zag je wat dat fossiel deed? Lekker midden op de andere weghelft afstappen
Of hij had een hele grote witte onderbroek of heel veel plee papier want dat was het enige wat ik zo snel zagquote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dat heb ik dan weer niet meegekregen... ook niet die poepende persoon langs de kant van de weg
Oud vrouwtje op de fiets, had gewoon voorrangop de rotonde. Maar ja, alle motorrijders zijn natuurlijk enge en gevaarlijke Hells Angels, dus besloot ze af te stappen om te stoppen. Maargoed, dat deed ze dus midden op de andere weg helft, voor tegemoetkomend verkeer. Lekker handig..quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dat heb ik dan weer niet meegekregen... ook niet die poepende persoon langs de kant van de weg
Haha ja daar maakte ik dus gebruik van om door te rijdenquote:Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oud vrouwtje op de fiets, had gewoon voorrangop de rotonde. Maar ja, alle motorrijders zijn natuurlijk enge en gevaarlijke Hells Angels, dus besloot ze af te stappen om te stoppen. Maargoed, dat deed ze dus midden op de andere weg helft, voor tegemoetkomend verkeer. Lekker handig..
Ja die had ik dan weer wel mee gekregen... er zat verdorie 4 meter tussen ons en haar zijdelings.... echt... paniek om nietsquote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef weerstandje het volgende:
Of dat andere vrouwtje op de fiets die spontaan in de berm ging rijden
Ja, ik dacht: die gaat op d'r bek! Maar 't viel mee.. (of tegen, 't is maar hoe je het bekijkt..quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef weerstandje het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: die gaat op d'r bek! Maar 't viel mee.. (of tegen, 't is maar hoe je het bekijkt..)
Ja zekerquote:Op maandag 17 september 2012 19:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag de boots op de foto. Bevallen ze?
Eensquote:Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb daar inmiddels toch mijn vraagtekens bij. Ik had achteraan nou niet echt het idee dat ik ook maar enige moeite hoefde te doen om bij te blijven..
Die was geweldig... ik was echt even van mijn stuk gebracht en twijfelde of ik het wel goed had gezien hehehequote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet nog even die non met swag opzoeken. Wat baas was dat.
Ik was voornamelijk bezig me aan te passen aan het voorrijden, nog niet zoveel ervaring inquote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb soms heel hard lopen aan te poten om bij te houden. Het eerste stuk vond ik ook nogal hard gaan en dat blijkt ook wel uit het filmpje van WJ. Stond heel duidelijk een bord van 30 in een woonwijk en straten waar verkeer van rechts kon komen.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
daarom werkt dat followup systeem ook zo goed, omdat bij elke afslag iemand staat te wachten om de richting aan te geven kan iedereen beter zijn eigen tempo aanhoudenquote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Echt niet.. toen Mirgeam en ik even het gas opentrokken was er in geen velden of wegen meer iemand te bekennen
Maargoed, dat maakt verder niet uit. Iedereen moet z'n eigen tempo rijden. Gaat het te hard, niet pushen of over je eigen limit gaan.. Je komt elkaar vanzelf weer tegen.
Ik was alleen blij dat er eindelijk een stukje fatsoenlijk asfalt op de dijk lag, dus wilde nog heel even een paar leuke bochtjes nemen. Had nu geen mensen voor me waar ik op moest wachten..
niet gezienquote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef weerstandje het volgende:
Zijn dit soort ritjes erg geschikt voor denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk bezig me aan te passen aan het voorrijden, nog niet zoveel ervaring in
Geeft ook allemaal niets joh. Ik gaf het ook vrij vlot aan dat het te snel ging en toen ging het prima. Voor mij nog aanpoten, maar te doen, voor anderen te langzaam maar ook te doen volgens mij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk bezig me aan te passen aan het voorrijden, nog niet zoveel ervaring in
[..]eindelijk een stuk mooi asfalt
daarna wel meteen de afslag gemist
![]()
ik twijfelde of dat wel de goede was, afstanden inschatten is best lastig op die garmins
als ze nog een keer een tomtom uitbrengen die met routes overweg kan ben ik daar toch blijer mee
[..]
daarom werkt dat followup systeem ook zo goed, omdat bij elke afslag iemand staat te wachten om de richting aan te geven kan iedereen beter zijn eigen tempo aanhouden
[..]
niet gezien
Die laatste is "stoer".....quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
AiiiiiiDie laatste
![]()
Nummer 6 dan, ik had die vent me een klap verkocht
Oeps...quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Pff en dan niet op mij reagerenIk was eerder hoor
![]()
Trustenquote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef peterzx9r het volgende:
Zo ook weer thuis na een lkkr dagje cicuit zolder ff lkkr hard knallen truste
sweet dreamsquote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef peterzx9r het volgende:
Zo ook weer thuis na een lkkr dagje cicuit zolder ff lkkr hard knallen truste
Zoveel gasten die je gisteren had kunnen regelen daarvoor, dan moet je nu niet miepen..quote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Overigens heb ik vandaag in vele etappes eindelijk mijn haar uit de knoop... Op zulke momenten mis je wel eens iemand die het voor je wilt doen... de spierpijn in mijn armen en handen hielpen niet echt erbij.. maar het is gelukt. Nu ook alle krullen en slagen eruit.... morgen maar even weer een haarbehandeling geven hehehe... Zo heb ik wel lang plezier van motorrijden
Wat nou nee? Waarop nee? ehm...quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zoveel gasten die je gisteren had kunnen regelen daarvoor, dan moet je nu niet miepen..
(En nee.. het antwoord is nee!)
zucht.... "klier dat je d'r bent"quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
zucht.... "klier dat je d'r bent"
Ging voornamelijk over de rit van gisteren wat we onderweg wel/niet gezien/gemist hebben. Dus niet veel gemist.quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Anne het volgende:
Nou.. Ik ga niet eens meer teruglezen..
Kun je morgen alweer aan hbet werk?quote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Wat Mickeys zegt
En dat mijn motor kadoek bij de dealer staat en ik niet mag sleutelen de dag voor een rit
En dat er een Duitser in de bosjes zat te schijten. Dan heb je het meeste wel gehad ja.quote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Wat Mickeys zegt
En dat mijn motor kadoek bij de dealer staat en ik niet mag sleutelen de dag voor een rit
toen ik het 1e ritje op mijn 1e motor ging doen heb ik gewoon de leukste stukjes gepakt die ik ook tijdens het lessen heb geredenquote:Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
Vanmorgen me rijbewijs opgehaald en ga morgen mijn eerste motor huren. Suzuki GSXR 600, iemand nog tips? Wil niet te veel de snelweg pakken en lekker veel toeren op kleine wegen dus veel bochten rijden. Best wel een beetje zenuwachtig maar probeer zo rustig mogelijk te beginnen.
Met de bus ja. Een uur eerder wegquote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je morgen alweer aan hbet werk?
Op de A6/A1?quote:
Eikelquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
Regen? Bwehehe, hier was het droog en als het regende zat ik droog in de bus![]()
Ja dankje.quote:
quote:Op 17 september 2012 heeft er een grote brand gewoed bij Anbergen Motoren. De gehele showroom, werkplaats en het magazijn zijn daarbij verloren gegaan. Er zijn voor zover bekend geen gewonden gevallen.
Een groot deel van de gestalde motoren, van ondermeer diverse klanten, stond in een apart bijgebouw en is bewaard gebleven. Desondanks zullen er ook een aantal motoren van klanten in de werkplaats verloren zijn gegaan. Dit betreuren wij ten zeerste.
Gefeliciteerd. Vergeet niet dat wij ook allemaal zo zijn begonnen. Ook jij komt er wel. Gewoon een keertje met ons meegaan als we weer een toerrit houden. Is leuk en je krijgt mer rijervaring.quote:Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
Vanmorgen me rijbewijs opgehaald en ga morgen mijn eerste motor huren. Suzuki GSXR 600, iemand nog tips? Wil niet te veel de snelweg pakken en lekker veel toeren op kleine wegen dus veel bochten rijden. Best wel een beetje zenuwachtig maar probeer zo rustig mogelijk te beginnen.
Gewoon lekker rijden, niet boven je kunnen gaan rijden.quote:Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
Waarvan? Die brand in Hardenberg of zo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef lipjes het volgende:
Damn ik zit even de beelden van vanochtend terug te kijken
Tips over weggetjes. Rijd van Barneveld richting Hoenderloo (via Wekerom en Hoenderloo), dan kun je van Hoenderloo richting Arnhem, Rhenen, Veenendaal, Barneveld. Mooi rondje is datquote:Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
Nee van mijn ritje naar kantoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarvan? Die brand in Hardenberg of zo?
Lol, tja, ouderdom komt met gebrekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee van mijn ritje naar kantoor.
Praat af en toe nogal tegen mezelf.
Sta ik onder een viaduct, heel droog:
Hey ik sta droog
*Vrachtwagen komt eraan*
Oh kut!
Zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, tja, ouderdom komt met gebreken
Maar ik begrijp je wel.
@Peter goedemorgen
Hoe was het gisteren op Zolder? (daar was je toch naar toe?)quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef peterzx9r het volgende:
wat een k weer ben blij dat het gisteren goed was
Met regen rijden is eigenlijk niks anders dan met droog weer rijden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren op Zolder? (daar was je toch naar toe?)
@lipjes ik rij sowieso niet met natte wegen op de motor
was weer superquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren op Zolder? (daar was je toch naar toe?)
@lipjes ik rij sowieso niet met natte wegen op de motor
Allereerst is het bullshit dat het niks anders rijden is als met droog weer. Dan is pertinent niet waar. Denk aan putdeksels, witte belijning etc etc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met regen rijden is eigenlijk niks anders dan met droog weer rijden.
Setje MPR3's eronder en alleen oppassen voor teerstrepen, bladeren (het is weer herfst) putdeksels en strepen af en toe.
Gaat perfect
Beetje weer het gevoel teruggekregen ?quote:
Make that the cat wisequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met regen rijden is eigenlijk niks anders dan met droog weer rijden.
Lezen kan ik prima. Het is niet hetzelfde wat je beweert. Met nat wegen is het gewoon kut rijden, je banden worden minder snel warm/blijven minder warm dus minder grip. Dan heb ik het nog niet over de witte belijning en putdeksels etc etc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:37 schreef lipjes het volgende:
Lezen he
zeg ook dat je extra moet oppassen voor putdesksels enz,
Op mijn route liggen nu ook weer een hoop blaadjes dus dat is sowieso oppassen, maar nu vooral.
Maar qua asfalt is het op zich niet anders dusja, of ze moeten net een stuk opnieuw hebben geasfalteerd, maar dat staat aangegeven
Maar als je het echt neit wilt, inderdaad gewoon niet doen.
Maar kan ook door mijn opvoeding komen dat wij met elk weer rijden
Tevens zijn MPR3 banden sowiesoook met droog weer, alleen inderdaad, stervensduur
Ja okequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lezen kan ik prima. Het is niet hetzelfde wat je beweert. Met nat wegen is het gewoon kut rijden, je banden worden minder snel warm/blijven minder warm dus minder grip. Dan heb ik het nog niet over de witte belijning en putdeksels etc etc.
En inderdaad doe ik het niet, rijden met natte wegen, maar ook niet met kou. Heb niet zonder reden een auto gekocht met stoelverwarming
Echt, je hebt er overduidelijk geen kaas van gegeten. Kijk maar eens naar een MotoGP. Als het een regenrace is, rijden ze echt niet dezelfde rondetijden als dat het droog zou zijn. Waarom zou je denken dat dat zo zou zijn? En waarom zijn er in een natte race zoveel meer valpartijen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja oke
Ja ik heb geen auto dus weet niet anders.
Maar naar mijn gevoel heeft mijn motor nog vrijwel dezelfde grip met regen, enige nadeel is dat ik zelf af en toe een beetje verkramp en dan als een dweil door een bocht heengaat.
Laat staan rotondes met negatieve wegverkanting
Tevens, vanochtend bleef mijn achterband draaien toen ik hem startte op zijn middenbok, en hij stond in zijn vrij,.....
Ik merk zelf dat ik met mijn MPR3's net zo door de bocht ging als het regende als dat het droog was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt, je hebt er overduidelijk geen kaas van gegeten. Kijk maar eens naar een MotoGP. Als het een regenrace is, rijden ze echt niet dezelfde rondetijden als dat het droog zou zijn. Waarom zou je denken dat dat zo zou zijn? En waarom zijn er in een natte race zoveel meer valpartijen.
Ik had verdomme net een bod gedaan op een motor van ze. Krijg ik dat mailtje van ze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dankje.
Iemand dit al gehoord:
http://www.anbergenmotoren.nl/
[..]
Stervensduur? Ze bijna niks duurder dan de bt021 die ik er eerst onderhad zittenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:37 schreef lipjes het volgende:
Lezen he
zeg ook dat je extra moet oppassen voor putdesksels enz,
Op mijn route liggen nu ook weer een hoop blaadjes dus dat is sowieso oppassen, maar nu vooral.
Maar qua asfalt is het op zich niet anders dusja, of ze moeten net een stuk opnieuw hebben geasfalteerd, maar dat staat aangegeven
Maar als je het echt neit wilt, inderdaad gewoon niet doen.
Maar kan ook door mijn opvoeding komen dat wij met elk weer rijden
Tevens zijn MPR3 banden sowiesoook met droog weer, alleen inderdaad, stervensduur
Ja ik zag het filmpje zojuist op de FPquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik had verdomme net een bod gedaan op een motor van ze. Krijg ik dat mailtje van ze.
Mwa, ik vind 305 euro voor een setje banden aardig aan de prijs.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Stervensduur? Ze bijna niks duurder dan de bt021 die ik er eerst onderhad zitten
Zit nu bij motoport, te wachten tot de najaarscheck klaar is. Regen onderweg hierheen viel wel mee, mn niet-waterdichte handschoenen hebben mn handen droog gehouden
Ik had de MTR24 achter en diablo voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb er trouwens Pirelli banden onder liggen. Geen idee welk type, dat moet ik straks ff kijken.
nee. kan wel zijn dat politie gedoogd maar als je bij een aanrijding betrokken raakt en verzekering komt erachter dat jij met een 25kw rijbewijs op een motor gereden heeft die niet 25kw is op kentekenbewijs is dat voor hun een mooi argument om niet uit te hoeven kerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:03 schreef einschtein het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat nou het verchil is tussen zo'n 25-kw-kit en de 'vermogen-bank-check'? De laatste wordt soms gedoogd door de verzekeringen, maar ik snap 't niet helemaal.
Hoe gaat het dan met kentekenbewijs, als je zo'n vermogen-bank-check doet? Staat ie dan met 25kw op het kentekenbewijs?
Godver wat maakt mijn sv een geil geluid. Reed net een monteur een rondje op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik zag het filmpje zojuist op de FP
Maar goed dat de grootste opslag niet in de fik is gegaan.
[..]
Mwa, ik vind 305 euro voor een setje banden aardig aan de prijs.
Maar qua prestaties zijn ze daar ook naar.
En die najaarscheck is echt peanuts trouwens
Voor welke maat, wat voor motor heb je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, ik vind 305 euro voor een setje banden aardig aan de prijs.
Mij kostte het 305 incl montage voor de sv, 160achter en 120 voor. Vind dat ook wel een erg nette prijsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor welke maat, wat voor motor heb je?
Ik vind dat (mits je incl. montage bedoelt) een nette prijs hoor, voor bijv. een setje 180/120..
Ik blijf lekker bij mijn soesquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Godver wat maakt mijn sv een geil geluid. Reed net een monteur een rondje op de parkeerplaats
Net even proefgezeten op een v-strom 650, zit wel heul lekker
Ik heb geen flauw idee meer, dan moet ik op de banden kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor welke maat, wat voor motor heb je?
Ik vind dat (mits je incl. montage bedoelt) een nette prijs hoor, voor bijv. een setje 180/120..
Ik vraag me ook nog steeds af hoe het klinkt zonder dat ik erop zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Godver wat maakt mijn sv een geil geluid. Reed net een monteur een rondje op de parkeerplaats
Net even proefgezeten op een v-strom 650, zit wel heul lekker
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
Met nat weer rijd ik ook gewoon over putdeksels en witte strepen. Zo lang je geen 100 rijd en als rossi de bocht door gaat valt t wel mee.
Je kunt t niet altijd ontwijken.
Nee, maar ontwijken is iets anders dan missen hequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga niks op het laatste moment ontwijken in ieder geval, dat maakt de kans dat je pleurt alleen maar groter.
Meh..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, maar ontwijken is iets anders dan missen he
Ik was bij een aktie bij Ten Kate EUR 299,= kwijt voor een setje Bridgestone BT023 in 120/180.quote:[img]http://i.fo kzine.net/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Mij kostte het 305 incl montage voor de sv, 160achter en 120 voor. Vind dat ook wel een erg nette prijs
Denk dat er dan bij jou 160 op ligt achter..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik blijf lekker bij mijn soes
[..]
Ik heb geen flauw idee meer, dan moet ik op de banden kijken.
Maar heb een suzuki GSX600F uit 98'
Bij missen let ik er op voorhand op.quote:
Kan best, iets van 170 achter en 120 voor staat me vaag bijquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Denk dat er dan bij jou 160 op ligt achter..
Een aantal verzekeringen accepteerd het wel. Van de KNMV weet ik het zeker, en ik meen dat OHRA het ook doet. Dan moet je zorgen dat je een zwart op wit verklaring van je verzekeraar hebt dat het goed is. De politie kan inderdaad wel een boete uitschrijven, op MF zijn wat topics van mensen die gepakt zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee. kan wel zijn dat politie gedoogd maar als je bij een aanrijding betrokken raakt en verzekering komt erachter dat jij met een 25kw rijbewijs op een motor gereden heeft die niet 25kw is op kentekenbewijs is dat voor hun een mooi argument om niet uit te hoeven keren
Meh... ik weet niet wat ik er van vindquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bij missen let ik er op voorhand op.
Bij ontwijken heb ik het te laat gezien en ga ik er alsnog omheen proberen te komen
Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
Lol... ik heb de motorrit 1 op 25,48 km gereden.. Ik is trots op mijn motortje
hehehe. Ik heb niet eens zuinig gereden eigenlijk dus ik kan nog beter scorenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Dat kan ik ook halen met mijn GS (dubbele cilinderinhoud), maar dan rijd het niet leuk meer
Daarvoor zijn die 250cc dingen erg geschikt voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe. Ik heb niet eens zuinig gereden eigenlijk dus ik kan nog beter scoren
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Allereerst is het bullshit dat het niks anders rijden is als met droog weer. Dan is pertinent niet waar. Denk aan putdeksels, witte belijning etc etc.
En als jij geld over hebt, ik wil je mijn bankrekeningnummer wel geven hoor, dan kun je daar wat op storten.
[..]
Beetje weer het gevoel teruggekregen ?
quote:
Haha, dat had ik dus ook. Maar hij klinkt wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af hoe het klinkt zonder dat ik erop zit
Ik blijf voorlopig ook wel bij mn SV hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik blijf lekker bij mijn soes
[..]
Ik heb geen flauw idee meer, dan moet ik op de banden kijken.
Maar heb een suzuki GSX600F uit 98'
Ander dempertje, jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha, dat had ik dus ook. Maar hij klinkt wel goed
[..]
Ik blijf voorlopig ook wel bij mn SV hoor
Ook even uit interesse gevraagd wat ze voor inruil zouden geven.. Hij zei 2500, dat is gewoon meer dan wat ik er voor betaald heb
Ook dezelfde beenlengte ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef einschtein het volgende:
Had ik een gave motor gezien, ben ik daar te klein voor.Me pa had ook zo eentje gehad, we hebben dezelfde lengte en die was te klein voor hem.
Maar eens verder kijken.. Had wel een leuke Diversion gezien, maar weet niet of die wel zo leuk zijn/is.
Ik was eigenlijk op zoek naar een sportieve motor, maar daar tegenover vind ik naked bikes ook erg tof.quote:
Dat sowieso, ik ben nog iets langer als mijn vader zelfs.quote:
Ah oke, lastig...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar een sportieve motor, maar daar tegenover vind ik naked bikes ook erg tof.Maar het moet allemaal ook een beetje in mijn budget zitten.
[..]
Dat sowieso, ik ben nog iets langer als mijn vader zelfs.
True, true. Maar de échte nakeds gaan mij boven mijn budget, het moet allemaal ook maar 25kw zijn natuurlijk, of in ieder geval toegestaan voor moi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, lastig...
Nakeds kunnen ook sportief zijn hoor
GS500?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
True, true. Maar de échte nakeds gaan mij boven mijn budget, het moet allemaal ook maar 25kw zijn natuurlijk, of in ieder geval toegestaan voor moi.
Die GS500 had ik al een paar keer voorbij zien komen, zien er wel gaaf uit maar 99% van die ik tegenkom zijn te oud. En die 1% die overblijft is dan aan de andere kant van het land.quote:
Mijn budget? Maximaal zo'n 1800.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Wat is je budget eigenlijk? Ik heb mijn Bandit 600n gekocht voor 1.400 destijds.
Een van de mooiere sportieve nakeds vind ik trouwens de ER-6n
Te klein dat het niet lekker zit en dat je er last van je rug door krijgt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
Hij zegt net dat ie klein isBetere vraag: hoe klein?
Wat is te oud ? ideaal ding, je kunt álles zelf doen als je een beetje technisch bent (alleen niet je oliefilterdekselbout kapot draaienquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die GS500 had ik al een paar keer voorbij zien komen, zien er wel gaaf uit maar 99% van die ik tegenkom zijn te oud. En die 1% die overblijft is dan aan de andere kant van het land.
[..]
Mijn budget? Maximaal zo'n 1800.
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Met te oud bedoel ik het uiterlijk van de motor, sorry.
+1quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Nou weten we nog steeds niet hoe klein je bent.
Zo groot zijn die ER-6n's niet hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
Hij zegt net dat ie klein isBetere vraag: hoe klein?
Ja, ik dacht al 'waar hebben ze het over'quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Anne het volgende:
Whehe, ik snapte "Me pa had ook zo eentje gehad, we hebben dezelfde lengte en die was te klein voor hem." al niet helemaal.
Hij zei dat hij zelf te klein watquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo groot zijn die ER-6n's niet hoorIk kan er met mijn 1.85 ook prima op rijden. Al vallen ze wel een beetje buiten het budget denk ik..
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:33 schreef einschtein het volgende:
Godver.. I screwed up. De motor is te klein, ik ben dus te groot. Volgens pa.
Volgens mij is einschtein zelf heel groot en zijn de motoren allemaal te kleinquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zelf te klein wat
[..]
Wat is het nou?
Ik ben te groot voor de motor die ik had gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zelf te klein wat
[..]
Wat is het nou?
Oeps, geen Pirelli maar Dunlop Arrowmax GT501 voor en Bridgestone BT045 achterquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb er trouwens Pirelli banden onder liggen. Geen idee welk type, dat moet ik straks ff kijken.
Ik ben nu bezig aan mijn 1e set MPR3's, en ik ben er uitermate tevreden over.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Lekker stukje gereden. Niet heel lang ofzo, het ging regenen en da's toch vervelend. Even langs Teuge Airport geweest en een kopje koffie gedronken. Erg gaaf om die single engines te zien opstijgen. Wil dat nog wel eens lerenWhy limit yourself to a road
[..]
Oeps, geen Pirelli maar Dunlop Arrowmax GT501 voor en Bridgestone BT045 achterIs dat wat? Ik heb echt geen idee wat een goede band is
Whehe, soms hequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Mickeys het volgende:
Ben ik op zoek naar een spuitbusje WD om de piepende deur van de woonkamer onder handen te nemen, kan ik die niet vinden. Vind ik wel ineens mijn onderhouds/gebruikshandleiding van de motor waarin een vreemd getal staat bij de druk die in je banden moet zitten en mijn duo zitvlak. Ook mijn zwarte motorlaarzen en zwarte handschoenen voor bij mijn zwarte pak weer terug gevonden... alleen mijn lichte vizier nog niet
tja.. ow... maar het WD spuitbusje heb ik ook nog steeds niet... grmblquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tja.. ow... maar het WD spuitbusje heb ik ook nog steeds niet... grmbl
Dat dacht ik bij mij ook, maar blijkbaar zal ik het wel ergens gebruikt hebben en vergeten terug te zetten.. Heel soms word ik moe van mijzelf.... met de nadruk op soms!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daarom staan bij ons alle spuitmiddelen en olien gewoon op 1 plek.
Helaas staat daardoor het rek halfvol dus verdwijnt het ook nog wel eens in kastjes
Ja ja, soms.....quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij mij ook, maar blijkbaar zal ik het wel ergens gebruikt hebben en vergeten terug te zetten.. Heel soms word ik moe van mijzelf.... met de nadruk op soms!
Neuh... heb hem hier nog een keertje gebruikt. Misschien dat die in de schuur staat, maar het regent dus geen zin om even naar de schuur te lopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef Salatrel het volgende:
misschien heeft die klootzak je flesje wd40 wel gehouden
Alleen bij aankomst? raar pak heb jij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef Dekatria het volgende:
Lekker regenrijden
Altijd leuk, je pak wat dan lekt bij aankomst
Bij mij druppelde de lift ook lekker vol jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef Dekatria het volgende:
Lekker regenrijden
Altijd leuk, je pak wat dan lekt bij aankomst
Bwehehehequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef Salatrel het volgende:
rij je dan op je BMWvanaf 12:00 komt er ff een Tenere voorbij boeken
Kan je mooi zaterdag mee, dus niet meer sleutelen jij !quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Morgenavond mijn motor weer ophalen
Geen idee, hij moet er morgen ook nog aan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef JK1982 het volgende:
En, valt de financiële schade een beetje mee?
Weet nog niet of ik ga, er is misschien iets tussen gekomenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan je mooi zaterdag mee, dus niet meer sleutelen jij !
Neuken zekerquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, hij moet er morgen ook nog aan beginnen
[..]
Weet nog niet of ik ga, er is misschien iets tussen gekomen
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh, dan kan het niet belangrijker zijn tenzij familie
okequote:
Doe mij dan ook maar een biertje!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:45 schreef stinkie het volgende:
Zo, promotie binnen. Mezelf vanavond maar eens op een wijntje trakteren, het kan er nu vanaf
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:45 schreef stinkie het volgende:
Zo, promotie binnen. Mezelf vanavond maar eens op een wijntje trakteren, het kan er nu vanaf
Gefeliciteerd... geen etentje? Of valt dat weer buiten het haalbare?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:45 schreef stinkie het volgende:
Geen idee, weet niet of ik meer ga verdienen, heb 2 maanden terug al (relatief) flinke verhoging gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... geen etentje? Of valt dat weer buiten het haalbare?
Dat is wel zuurquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef einschtein het volgende:
Net op rijles had ik les met zo'n vrouwke. Ik reed terug om de oefening te doen, hoor ik achter mij opeens een motor heel flink rev'en en een flinke gil van die vrouw. Ik dacht dus "what the neuk is er aan de hand", op het ergste voorbereid.
Turns out, kon ze haar balans niet bewaren tijdens het stilstaan en viel ze om.
Met mij naar de saunaquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet of ik meer ga verdienen, heb 2 maanden terug al (relatief) flinke verhoging gehad.
Maar ik heb van vorige klant nog een tegoedbon voor 2 personen sauna gehad en ik heb ook nog een jubileum dag dit jaar dus ik weet wel wat ik binnenkort ga doen
Dude jij wilt met een vent naar de sauna?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Met mij naar de sauna![]()
Nee maar klinkt goed![]()
Nee eigenlijk niet nee als je het zo zegtquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude jij wilt met een vent naar de sauna?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet of ik meer ga verdienen, heb 2 maanden terug al (relatief) flinke verhoging gehad.
Maar ik heb van vorige klant nog een tegoedbon voor 2 personen sauna gehad en ik heb ook nog een jubileum dag dit jaar dus ik weet wel wat ik binnenkort ga doen
Mij meenemen kan veel interessanter zijn... maar ik vermoed dat stinkie vast wel iemand al in gedachten heeftquote:
Ik vermoed hetzelfdequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Mij meenemen kan veel interessanter zijn... maar ik vermoed dat stinkie vast wel iemand al in gedachten heeft
Maar veel plezier stinkie
"Veel interesanter" een woordkeus met beloftesquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Mij meenemen kan veel interessanter zijn... maar ik vermoed dat stinkie vast wel iemand al in gedachten heeft
Maar veel plezier stinkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |