Geen idee, 1e jaar was gratis.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo'n abbo op de knmv (?) is best kostbaar. Volgens mij heb je binnen een jaar al je "korting" terug verdiend
quote:Meer informatie
Normaliter betaal je voor het lidmaatschap per kalenderjaar ¤ 56,- (betaling per acceptgiro) of ¤ 52,- (betaling met automatische incasso). Voor partnerleden zijn de prijzen ¤ 35,50 (betaling per acceptgiro) of ¤ 33,- (betaling met automatische incasso)
56 euroquote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, 1e jaar was gratis.
KNMV aangesloten rijschool
Ik vind dat best wel veel geld eigenlijk.quote:
quote:1. Uit de richting Rotterdam A16; Esso tankstation Den Hoek net voor Knooppunt Zonzeel. Vanaf Den Hoek tot Brussel nog 114 km.
2. Uit de richting Roosendaal A58 net voorbij Etten-Leur; Shell tankstation Liesbos. Van Liesbos naar Brussel nog 112 km.
3. Uit de richting Den Bosch, Eindhoven via Tilburg A58 net voorbij GilzeRijen: Shell tankstation Molenheide. Vanaf Molenheide naar Brussel nog 112 km.
4. Uit de richting Utrecht/ Gorinchem via de A27, net voorbij Oosterhout vlak voor Breda-Noord: Texaco tankstation Galgeveld. Vanaf Galgeveld naar Brussel nog 114 km.
5. Voor de laatste twee richtingen (3 en 4) is er nog een optie. Op de A58, zuid van Breda, neem je afrit 14 richting Ulvenhout, Chaam, Baarle-Nassau. Aan het eind van de afrit slaat men rechtsaf richting Chaam, Baarle-Nassau de Chaamsebaan op, die even verder Chaamseweg gaat heten. Na ongeveer 1,5 km vanaf de snelweg in de richting Chaam is een onbemand Firezone tankstation met PIN-betaling. 12 Cent goedkoper dan snelwegbenzine. Vanaf dit Firezone-tankstation naar Brussel nog 105 km.
Informatie over tanken voor het APK Protest, altijd handig, want ik denk dat het bij hazeldonk aardig druk isquote:
Als je een ANWB abbo hebt, heb je ook pechservice voor je motor. Heb ik de KNMV niet voor nodigquote:Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef Salatrel het volgende:
pechservice van de KNMV is toch wel handig hoor
dit dus.quote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je een ANWB abbo hebt, heb je ook pechservice voor je motor. Heb ik de KNMV niet voor nodig
dat is waar. maar als je geen ANWB lid bent en je verzekering ook bij knmv hebt lopen krijg je daar ook nog weer korting opquote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je een ANWB abbo hebt, heb je ook pechservice voor je motor. Heb ik de KNMV niet voor nodig
Klopt, zelfde dienst, ander naampje.quote:Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef Salatrel het volgende:
trouwens als je KNMV pechservice belt komt ook gewoon de ANWB volgens mij
wilde eens kijken maar woont u in brabant of zeeland? daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, zelfde dienst, ander naampje.
Maar ik heb geen verzekering bij het KNMV.
ZLM was veel goedkoper.
MAG is veel bezig met het motorrijden veiliger te maken, zonder dat het plezier ermee vergaan gaat.quote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef Geerd het volgende:
En wat heb je der aan? Lid van mag of iets dergelijks?
Yep, brabantquote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wilde eens kijken maar woont u in brabant of zeeland? daar stopte ik met lezen
Ik zou als ik jou was, solliciteren bij de MAG naar de functie van ambassadeurquote:
Hey, hij vroeg wat het nut van lid worden van MAG isquote:Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, solliciteren bij de MAG naar de functie van ambassadeur
quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, hoeveel redenen wil je om die transalp boven een semi naked wegreezert te verkiezen? Think again.. Alp
Tevens; in B4 Deka die me gelijk gaat geven
Cafe racer @ discovery is leukerquote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef Geerd het volgende:
Die kook Milf is ook bezig op 4 lekker heur
Heey cafe!! Naja biertje dan maar en pleurt pizza in de oven!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Cafe racer @ discovery is leuker
Begrijpelijkquote:Op maandag 17 september 2012 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat ik eergisteren uiteindelijk besloten had geen zin te hebben om de olie te vervangen
Lol... Ik kreeg hier al commentaar... Of ik er even zand overheen wou strooien... Dus ik zeg: Ja duh, met al die containers die er nu overheen staan? Doe ik vanmiddag wel.... Net gedaan dusquote:Op maandag 17 september 2012 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat ik eergisteren uiteindelijk besloten had geen zin te hebben om de olie te vervangen
Je wilt niet weten hoe de vloer er in de schuur uit zietquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger deed ik het nog wel eens zelf, maar was altijd wel een geknaai
Ik welquote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe de vloer er in de schuur uit ziet
Valt toch nog wel mee, maar dat je kan werken in zo'n klein schuurtjequote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
En de werkbank
[ afbeelding ]
Kan ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee, maar dat je kan werken in zo'n klein schuurtje![]()
Oh ok dacht alquote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik ook nietIk doe het buiten op straat, dit is alleen van het lekken van olie als ik hem de schuur in zet
Ik heb zelf een vrij grote schuur maar als ik ga klussen pleur ik eerst alle fietsen er uit.quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen kleppenstellen doe ik wel in de schuur.
Nog niet gelukt dan ?quote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef BlackLining het volgende:
heb nu de tank en kappen er nog af liggen in een verwoede poging dat verdomde remlicht te fixen..
Oh die fietsen gaan er bij mij ook uit hoor. Anders kan ik niet eens de motor uit/in de schuur krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een vrij grote schuur maar als ik ga klussen pleur ik eerst alle fietsen er uit.
Heb een schijthekel aan een volle werkplek
[..]
Nog niet gelukt dan ?
Nee, de vorige keer heb ik het kunnen fixen door de bedrading los te halen en weer in elkaar te zetten. Toen heeft het drie weken gewerkt, en nu dus weer niet. Binnenkort eens met de multimeter aan de slag om te kijken waar het mis gaatquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een vrij grote schuur maar als ik ga klussen pleur ik eerst alle fietsen er uit.
Heb een schijthekel aan een volle werkplek
[..]
Nog niet gelukt dan ?
Zit het met stekkertjes in elkaar? zo ja, draad niet te ver gestript zodat ze elkaar raken?quote:Op maandag 17 september 2012 17:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer heb ik het kunnen fixen door de bedrading los te halen en weer in elkaar te zetten. Toen heeft het drie weken gewerkt, en nu dus weer niet. Binnenkort eens met de multimeter aan de slag om te kijken waar het mis gaat
Lol... en toch lijkt het whY gelukt qua luchtfilter...quote:Op maandag 17 september 2012 17:36 schreef BlackLining het volgende:
Nee, allemaal krimpkous tot ín het stekkertje. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het circuit anders werkt, de schakelaars maken namelijk geen contact maar verbreken contact als ze worden ingedrukt (break-contact schakelaren), denk dat er ergens een kabel gebroken is ofzo. Lijkt me sterk, maar dat is olie in je luchtfilter ook..
Good luckquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef BlackLining het volgende:
Ga ik nu ook doen. Is nog mooi even licht. Moet alleen even de multimeter van de buurman lenen, en die is nog niet thuisHeb dus net vast even de kappen eraf gehaald en dat skeere pijpje uit de uitlaat gehaald
Zulke figuren heb je er altijd bij. Gisteren zwaaiden ze ook niet allemaalquote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik zie Vinniiee in gedachten trouwens ongeduldig naast de telefoon zitten. Duimpjes te draaien
Vanmiddag ff een lekker ritje naar m'n ouders en terug gehad. Veel motorrijders tegen gekomen. Meeste staken netjes een hand uit. Eentje draaide z'n hoofd de andere kant opWel jammer dat er nu werkzaamheden in Voorst zijn. Nu mag je er maar 30, ik vond 50 al langzaam...
Dat ziet er niet goed uitquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Motorrijder (25) ernstig gewond in Zutphen
[ afbeelding ]
Ai... Ik kom eigenlijk nooit op die weg, maar wat een klap moet dat zijn geweest als je die foto ziet.
Holy crapquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ai... Ik kom eigenlijk nooit op die weg, maar wat een klap moet dat zijn geweest als je die foto ziet.
Mwehe nee hoor, ik wacht rustig af. Ik verwacht niet dat ze het vanavond al klaar hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik zie Vinniiee in gedachten trouwens ongeduldig naast de telefoon zitten. Duimpjes te draaien
Vanmiddag ff een lekker ritje naar m'n ouders en terug gehad. Veel motorrijders tegen gekomen. Meeste staken netjes een hand uit. Eentje draaide z'n hoofd de andere kant opWel jammer dat er nu werkzaamheden in Voorst zijn. Nu mag je er maar 30, ik vond 50 al langzaam...
Damnquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik nog reuze mee vallen, behalve dat laatste stukje voor sommige danquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Wij hebben ons niet altijd aan de snelheidslimiet gehouden, en als je dan dit ziet. Dit is een
Ik dacht dat dus ook... weet nog wel dat ik protesteerde bij de snelheid soms... maar ja... ik was voor mijn gevoel de enige dus hield verder mijn mondquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Het schijnt een groep motoren te zijn geweest net zoals wij gister hadden. Zet je toch wel aan het denken. Wij hebben ons niet altijd aan de snelheidslimiet gehouden, en als je dan dit ziet. Dit is een 60km zone...
Ja ikke!quote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dat vond ik nog reuze mee vallen, behalve dat laatste stukje voor sommige dan
Dat komt omdat Mickeys regelmatig inhield. Ik weet niet of je soms hebt gekeken waar Mirgeam reedquote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dat vond ik nog reuze mee vallen, behalve dat laatste stukje voor sommige dan
Eigenlijk was ik blij dat mickeys voorop reed, ik heb er nogal een handje van om bochten niet goed in te schattenquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat komt omdat Mickeys regelmatig inhield. Ik weet niet of je soms hebt gekeken waar Mirgeam reedDaar zat af en toe een flinke afstand tussen.
Snelheid max stond op 60, er werd boven de 80 gereden.. ik vond het wel best. Ik wil graag nog wat langer mee en ben zeer zeker niet levensmoe nogquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat komt omdat Mickeys regelmatig inhield. Ik weet niet of je soms hebt gekeken waar Mirgeam reedDaar zat af en toe een flinke afstand tussen.
Fucking hellquote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duh... tie-wrapjes had ik hier ook nog wel liggen... kom je nu mee ... lolquote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fucking hell
Moet wel zeggen dat ik gisteren ook een paar keer angstvallig in de spiegel heb zitten kijken als er eens een auto door de binnenbocht naar achteren kwam, scheelde ook een paar keer niet bijzonder veel dacht ik te zien
En wat betreft dat laatste stuk, heb een aantal flitspalen gezien, nu maar hopen dat er geen fanmail van het CJIB komtDie koekblikkers moesten ook geen idee hebben gehad wat er nou weer gebeurde
Tevens is mijn remlicht gefixt. Mijn excuses aan degene die gisteren achter mij gereden hebbenStond te wachten op de buurman voor zijn multimeter, toen viel mijn oog op een afgebroken lipje van een stekkertje. Bleef dus niet helemaal goed vast zitten. Tie-wrapje er omheen en hij doet het weer
Viel wel mee toch? Ik heb regelmatig gezien dat je gewoon een stuk voor je liet achter Mirgaem. Beste oplossing, die stopt toch wel. In zo'n toch moet je je nooit laten opnaaien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het her en der wel langzaam moet gaan, maar als je niet sneller wilt dan wil je niet sneller. Ik heb daar op mijn beurt dan ook weer mijn mond over gehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus ook... weet nog wel dat ik protesteerde bij de snelheid soms... maar ja... ik was voor mijn gevoel de enige dus hield verder mijn mond
Heb je een linkje, heb er nog een nodig die diode's kan metenquote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef Salatrel het volgende:
Bij de Aldi hebben ze trouwens momenteel een multimeter in de aanbieding voor een tientje oid
Heel begrijpelijk, maar ik had het wel gemerkt... er waren er meer die het langzaam vonden gaan. Geeft ook niets, daarom zei ik ook tegen Mir dat het de volgende keer voor mij echt een newbie moet zijn, want nu had ik het gevoel dat ik als newbie tussen de gevorderden zat en voelde mij soms best wel schuldigquote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik heb regelmatig gezien dat je gewoon een stuk voor je liet achter Mirgaem. Beste oplossing, die stopt toch wel. In zo'n toch moet je je nooit laten opnaaien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het her en der wel langzaam moet gaan, maar als je niet sneller wilt dan wil je niet sneller. Ik heb daar op mijn beurt dan ook weer mijn mond over gehouden
Volgens mij waren alleen ik jij en Whitejoker newb toch ?quote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, maar ik had het wel gemerkt... er waren er meer die het langzaam vonden gaan. Geeft ook niets, daarom zei ik ook tegen Mir dat het de volgende keer voor mij echt een newbie moet zijn, want nu had ik het gevoel dat ik als newbie tussen de gevorderden zat en voelde mij soms best wel schuldig
Correctquote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoeft niet Mickeys. Ik vond jouw tempo prettig. Als je wilt scheuren ga dan maar het circuit op. Op zo'n tour moet iedereen mee kunnen komen. Bovendien rijden de achtersten toch sneller want die moeten meer moeite doen om bij te blijven.
En dan voor de bocht eerst 10 seconden met de voet aan de grond om er daarna rechtop doorheen te gaanquote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
CorrectWil je harder rijden dan ga je maar achteraan rijden
Niet voor niets newbies héquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan voor de bocht eerst 10 seconden met de voet aan de grond om er daarna rechtop doorheen te gaan
Maar goed, dit soort ritten zijn sowieso niet handig als je op één oor door de bocht wilt, daar zijn ze dan ook niet voor bedoeld.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb eindelijk de DB killer eruit kunnen slopen![]()
Ik ben er mee geboren dus ik weet niet hoe jullie het zien. Maar was inderdaad 1 van de redenen waarom ik liever niet achter jou wou rijden, maar jouw voorganger in de gaten houden was ook goed te doen hoor. Maar bochten gingen inderdaad steeds beter en als ik misschien van de week nog op de motor kruip dat het weer wat makkelijker gaat. Kreeg op het eind van de rit gisteren wel de smaak te pakken op de dijk. Voorover leunen en overhangen... zag aan mijn banden vanmorgen dat ik de schaamranden inderdaad wat kleiner heb gekregen qua "ongebruikt"quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef BlackLining het volgende:
2D? Zie je geen diepte dan? Lijkt me niet handig op de motor. Zeker niet als je achter iemand zit met falend remlicht
Maar heb je wel wat aan je bochtentechniek kunnen werken? De truc voor mij was gewoon steeds net wat harder en schuiner erdoor. En daar heb je jezelf wel toe laten dwingen (wat je eigenlijk niet moet doen natuurlijk), maar het lijkt me wel leerzaam om zo'n rit te rijden als je nog aan je bochtentechniek moet werken.
Hmm.. ik heb daar inmiddels toch mijn vraagtekens bij. Ik had achteraan nou niet echt het idee dat ik ook maar enige moeite hoefde te doen om bij te blijven..quote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Bovendien rijden de achtersten toch sneller want die moeten meer moeite doen om bij te blijven.
vooraan ook niet anders... ow... btw... ik heb niet geliegt!!!!! ik had gelijk over weerstandje en waar hij vandaan was gekomenquote:Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb daar inmiddels toch mijn vraagtekens bij. Ik had achteraan nou niet echt het idee dat ik ook maar enige moeite hoefde te doen om bij te blijven..
Dat waren die korte onoverzichtelijke bochten door die kleine dorpjes heen...quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Valt dan weer mee. Want bij de laatste stops hoorde ik eigenlijk voornamelijk geklaag uit het witte pak komen over het niet meer kunnen nemen van bochten, whehe
Vind het zelf ook wel zo prettig dat mijn remlicht het weer doet. Zeker met koekblikken achter me, rijdt toch een stuk relaxter. Zo nog maar even een kort rondje maken om te kijken hoe die het doet zonder DB killer![]()
Belachelijk gedoe met die klinknagel. Gewoon een ijzerboor erop gezetWeg daarmee.
hahaha... dat weet JK1982 welquote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Huh wut? Waar komt weerstandje vandaan?
Dat is ook de enige manier om die popnagel eruit te krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Valt dan weer mee. Want bij de laatste stops hoorde ik eigenlijk voornamelijk geklaag uit het witte pak komen over het niet meer kunnen nemen van bochten, whehe
Vind het zelf ook wel zo prettig dat mijn remlicht het weer doet. Zeker met koekblikken achter me, rijdt toch een stuk relaxter. Zo nog maar even een kort rondje maken om te kijken hoe die het doet zonder DB killer![]()
Belachelijk gedoe met die klinknagel. Gewoon een ijzerboor erop gezetWeg daarmee.
Daarom heb ik de lichtste helm gekocht die er bestaat. 1300 en een beetje gram of zo... Shark Carbonquote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef WhiteJoker het volgende:
LolIk heb trouwens nu vooral spierpijn in m'n nek
Ben niet zo gewend om lang m'n helm op te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |