Ik quote wie en zoveel als ik wil.quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
je hoeft mij niet te quoten als je voorstander bent dan de geflipte mafia homos van de vvd noch van de pvda hoor.
ophouden mij te quoten stropdasrukker.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik quote wie en zoveel als ik wil.
Ja helemaal mee eensquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik quote wie en zoveel als ik wil.
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaan !!! Simpelquote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef JoaC het volgende:
Ik zie geen werkbare coalitie met de SP zonder VVD omdat D66 en CDA niet zonder VVD gaan.
VVD-PvdA is dus met eventuele toevoeging haast onvermijdelijk
Lekker in de oppositie zeker.quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaa !!! Simpel![]()
Als iedereen zo denkt was Rutte-I de laatste coalitieregering in Nederland.quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaan !!! Simpel![]()
Noem dan coalities die niet uitgesloten zijn door de SP of de VVD.quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaan !!! Simpel![]()
Als er geen andere coalities meer zijn dan gaan we gewoon terug naar de kiezerquote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Noem dan coalities die niet uitgesloten zijn door de SP of de VVD.
Tip: PVV is door iedereen behalve VVD uitgesloten.
Jij hebt echt een enorme plaat voor je hoofd hequote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als er geen andere coalities meer zijn dan gaan we gewoon terug naar de kiezer![]()
Is dat een wens of een voorspelling?quote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als er geen andere coalities meer zijn dan gaan we gewoon terug naar de kiezer![]()
Een wens die al dit hele topic terugkomtquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is dat een wens of een voorspelling?
Geen van bijdequote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is dat een wens of een voorspelling?
Wil je terug naar de stembus, of verwacht je het?quote:
Ik verwacht het niet want ik weet dat de PVDA over rechts gaat het zijn meelopers .quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wil je terug naar de stembus, of verwacht je het?
Als het een strijd was geworden tussen Rutte en Roemer had je er anders helemaal geen moeite mee gehad.. En had je waarschijnlijk alles opgehemeld wat Roemer had besloten qua coalitie...quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet want ik weet dat de PVDA over rechts gaat het zijn meelopers .
Ik zou het liefste terug naar de stembus gaan voor een eerlijke uitslag zonder de premier wedstrijd .
Ik had nooit meer SP gestemt als ze dan in zee waren gegaan met rechts das ook 1 van de redenen dat ik geen PVDA stem hequote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het een strijd was geworden tussen Rutte en Roemer had je er anders helemaal geen moeite mee gehad.. En had je waarschijnlijk alles opgehemeld wat Roemer had besloten qua coalitie...
Ooit gehoord van "politieke" realiteit?quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik had nooit meer SP gestemt als ze dan in zee waren gegaan met rechts das ook 1 van de redenen dat ik geen PVDA stem he
![]()
Nee vertel ?quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "politieke" realiteit?
Zie hier de reden waarom de SP voor eeuwig blijft blèren vanuit de oppositie.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik had nooit meer SP gestemt als ze dan in zee waren gegaan met rechts das ook 1 van de redenen dat ik geen PVDA stem he
![]()
Kweet niet, iets als "verkiezingsuitslag"?quote:
Ga jij mij nu vertellen welke smilies ik wel en niet mag gebruiken ?quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom de SP voor eeuwig blijft blèren vanuit de oppositie.
Oh, en kap eens met die pompomsmileys, ze worden vervelend.
Dat zou je als SP'er toch aan moeten spreken?quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ga jij mij nu vertellen welke smilies ik wel en niet mag gebruiken ?![]()
Is toch het neefje van "economische" realiteit?quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "politieke" realiteit?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zou je als SP'er toch aan moeten spreken?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is toch het neefje van "economische" realiteit?
Beiden geen familie van de SP, vrees ik.
Prima, laten we even hypothetisch doen en jou je zin geven. De PvdA laat zich niet in de luren leggen door de VVD, bedankt voor de eer, het wordt niks, we stemmen opnieuw en jouw SP haalt 25 zetels. En de PvdA nog 29, want die zijn hun strategische winst natuurlijk kwijt. En dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ga jij mij nu vertellen welke smilies ik wel en niet mag gebruiken ?![]()
EDIT: Ik leg het wel ff uit
De VVDers in dit forum noemde mij de jankende SPer Vandaar nu de Juichende smilies die aangeven dat ik niet jank lol Dus!
Paarsquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima, laten we even hypothetisch doen en jou je zin geven. De PvdA laat zich niet in de luren leggen door de VVD, bedankt voor de eer, het wordt niks, we stemmen opnieuw en jouw SP haalt 25 zetels. En de PvdA nog 29, want die zijn hun strategische winst natuurlijk kwijt. En dan?
Dan kijken of een links kabinet haalbaar is natuurlijk eventueel met het rechtse D66 die in de media een middenpartij word genoemdquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima, laten we even hypothetisch doen en jou je zin geven. De PvdA laat zich niet in de luren leggen door de VVD, bedankt voor de eer, het wordt niks, we stemmen opnieuw en jouw SP haalt 25 zetels. En de PvdA nog 29, want die zijn hun strategische winst natuurlijk kwijt. En dan?
Alles rechts van GL/PvdA is rechts?quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dan kijken of een links kabinet haalbaar is natuurlijk eventueel met het rechtse D66 die in de media een middenpartij word genoemd
Nederland is coalitie land, ik ben blij dat er weer realisme is bij de politici van de VVD en PvdA ipv ideologisch gewauwel over links en rechts, kijk wat dat ons gebracht heeft de afgelopen jaren, stilstand!quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dan kijken of een links kabinet haalbaar is natuurlijk eventueel met het rechtse D66 die in de media een middenpartij word genoemd
Hear Hearquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:19 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Nederland is coalitie land, ik ben blij dat er weer realisme is bij de politici van de VVD en PvdA ipv ideologisch gewauwel over links en rechts, kijk wat dat ons gebracht heeft de afgelopen jaren, stilstand!
Nu krijgen we hopelijk een degelijk kabinet met "midden" beleid, met op bepaalde gebieden linkse accenten en op bepaalde gebieden rechtse accenten. Zo hoort het ook te zijn, geven en nemen....
Rechtser dan met het CDA en de PVV?quote:Op maandag 17 september 2012 13:16 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de PVDA met de VVD in zee gaat en zwaar naar rechts gaat hangen
Er was eerst een 'premierswedstrijd' tussen Rutte en Roemer en toen heb ik je niet horen klagen. Nu Kameraad Emiletje genadeloos door het ijs is gezakt ineens wel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet want ik weet dat de PVDA over rechts gaat het zijn meelopers .
Ik zou het liefste terug naar de stembus gaan voor een eerlijke uitslag zonder de premier wedstrijd .
Dit, dus. Dat denken in extremen altijd...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:19 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Nederland is coalitie land, ik ben blij dat er weer realisme is bij de politici van de VVD en PvdA ipv ideologisch gewauwel over links en rechts, kijk wat dat ons gebracht heeft de afgelopen jaren, stilstand!
Nu krijgen we hopelijk een degelijk kabinet met "midden" beleid, met op bepaalde gebieden linkse accenten en op bepaalde gebieden rechtse accenten. Zo hoort het ook te zijn, geven en nemen....
De pvda bedriegt altijd..... daar staan ze bekend om.quote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef MMXMMX het volgende:
PVDA bedriegt linkse kiezers als ze over rechts gaan regeren !
En dat terwijl ze tijdens de verkiezingen steets linkser werden en nu het er op aankomt gaan ze ineens de rechtsen uithangen .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:04 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De pvda bedriegt altijd..... daar staan ze bekend om.
Maar wat wil je als je zelfs John Leerdam weer in genade wilt aannemen......
En toen werd je wakker ?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Wespensteek het volgende:
Als linkse kiezers PvdA hebben gestemd dan hebben ze zelf gekozen voor een VVD en PvdA kabinet, alleen een grote SP had mogelijk iets anders kunnen bereiken.
Een grote SP had idd een grotere rol in de oppositie gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Wespensteek het volgende:
Als linkse kiezers PvdA hebben gestemd dan hebben ze zelf gekozen voor een VVD en PvdA kabinet, alleen een grote SP had mogelijk iets anders kunnen bereiken.
Dat denk ik ook....quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Wespensteek het volgende:
Ik niet eigenlijk.. De SP-aanhang (en nu tel ik andere fora ook mee) en Roemer hebben het er wel een beetje (veel) naar gemaakt in mijn ogen. Ik stem PvdA, maar was blij, enthousiast en supporting toen de SP hoog stond.. Moet je zien wat de SP-aanhang deed toen Samsom/PvdA ineens Roemer voorbij dreigden te streven en inderdaad deden..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef mark211175 het volgende:
Ik moet wel lachen hoe half van alle Fokkers de SP vergruweld, terwijl nog maar een paar weken/maanden geleden koning Roemer niet stuk kon. Kan vreemd gaan in ons landje.
Past toch prima in de Idols en Voice of Holland cultuur? Daar gaat het altijd om de verrassing en de nieuwigheid. Mensen waren wat moe van Roemer, tja. Laat ik maar niet zeggen wat ik ervan denk want dan ben ik rancuneus en walgelijk en wat niet. De mensen zullen de inhoud van het komende beleid maar moeten voelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef mark211175 het volgende:
Ik moet wel lachen hoe half van alle Fokkers de SP vergruweld, terwijl nog maar een paar weken/maanden geleden koning Roemer niet stuk kon. Kan vreemd gaan in ons landje.
Niks huilen!!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Roemer campagne aan het voeren in de tweede kamer. Wat een huilebalken die SP'ers.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Roemer campagne aan het voeren in de tweede kamer. Wat een huilebalken die SP'ers.
En dan te bedenken dat hij totaal niet overtuigt. Niet voor niks was hij de koning van de peilingen maar toen het er om ging, viel hij genadeloos door de mand.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |