Vanaf 0:38, heeft Lee nou een string aan of wat is dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Komt omdat hij hem niet met zn hoofd raakt, kijk de foto maar, hij leidt met zn schouder en de zijkant van zn helm raakt de tegenstander
Bullshit fine dus, als je niet eens meer zoiets mag doen.... Ik bedoel, hij leidt met zn schouder, in the chest (numbers), hij lanceert zichzelf niet en heeft geen aanloop
Clean as a whistle
Ik dacht inderdaad eerst dat ie met zijn hoofd tegen hem aankwam, maar het is zijn schouder. Zie het probleem ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Komt omdat hij hem niet met zn hoofd raakt, kijk de foto maar, hij leidt met zn schouder en de zijkant van zn helm raakt de tegenstander
Bullshit fine dus, als je niet eens meer zoiets mag doen.... Ik bedoel, hij leidt met zn schouder, in the chest (numbers), hij lanceert zichzelf niet en heeft geen aanloop
Clean as a whistle
Stop It !!quote:
gratis tot het einde van het seizoen. Staat gewoon in je abonnement. Als je halverwege moest gaan betalen hadden we ook allang de optie gezien dat we nu voor de tweede helft van het seizoen konden gaan betalen, het feit dat er enkel een gratis abonnement beschikbaar is zegt genoeg. Ben wel benieuwd naar de redenering van de gratis gamepass, zal de mensen daarachter wel eens een mailtje over sturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef minesweepah het volgende:
Weet iemand hoe het zit met NFL gamepass dit jaar? Blijft dit nou het hele seizoen gratis? Niet dat ik klaag ofzo, maar niet dat ik opeens op zondag erachter kom dat ik een creditcard tevoorschijn moet toveren.
Zondag komen de Chiefs op bezoek, het ideale medicijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:49 schreef Guard het volgende:
Ik begin me nu toch serieus af te vragen hoe abominabel slecht de Saints zijn....
Ik ga 49ers tegen Vikings kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Dos37 het volgende:
Iemand een tip voor 19:00 er springt er geen één uit voor mij.
toch welquote:Op zondag 23 september 2012 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk bengals @ redskins, maar dat is meer omdat ik redskins een leuk team vind dan dat het een spektakel beloofd te worden.
Kijkend naar de stand bij halftime, een bitter medicijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zondag komen de Chiefs op bezoek, het ideale medicijn.![]()
Ze luisteren wel goedquote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Sinds wanneer zijn de Lions een running team? Leshoure word meteen als een werkpaard gebruikt zeg. Megatron is je beste speler dus get him the ball.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |