quote:LeSean McCoy told 94WIP in Philly that, during Sunday’s win over the Ravens, a replacement official told McCoy, “I need you for my fantasy team.”
Prima voor de "echte refs" dit, de NFL zal binnenkort toch wat meer moeten gaan toegeven, ik kan me niet voorstellen dat de league nog heel lang met deze refs doorwil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Sasman het volgende:
Broncos...![]()
Tevens de replacement refs mogen stilaan wel oprotten.Leuk voor ze. En een paar zullen misschien zichzelf in de picture hebben geworpen en misschien met wat ervaring NFL ref worden maar het word wel tijd dat de echte eens gaan terugkomen.
Eigenlijk hebben ze misschien ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima voor de "echte refs" dit, de NFL zal binnenkort toch wat meer moeten gaan toegeven, ik kan me niet voorstellen dat de league nog heel lang met deze refs doorwil.
Als je deze mannen een jaar lang het werk laten doen zijn ze ook stukken beter als nu, kwestie van ervaring natuurlijk. Dat missen ze nu gewoon, Mike Tirico zei het goed, tis net een replacement teacher op highschool, beetje kijken hoe ver je ze kan pushen, en de games van week 2 geven aan dat je ze redelijk ver kunt pushen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Sasman het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze misschien ook wel gelijk.
Nu begin je ook gewoon echt die echte refs te missen en eigenlijk dwingen ze hierdoor ook gewoon meer respect af door te laten zien dat niet iedereen dat even kan gaan doen.
En dan met korte mouwen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je deze mannen een jaar lang het werk laten doen zijn ze ook stukken beter als nu, kwestie van ervaring natuurlijk. Dat missen ze nu gewoon, Mike Tirico zei het goed, tis net een replacement teacher op highschool, beetje kijken hoe ver je ze kan pushen, en de games van week 2 geven aan dat je ze redelijk ver kunt pushen.
Ik wil Mike Carey terug...
[ afbeelding ]![]()
Had wel verwacht dat hij een fine zou krijgen, vind het persoonlijk een decent block. Tate kan er weinig aan doen dat Lee als een kip zonder kop op het veld loopt.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:42 schreef kidkash19 het volgende:
the pussyfication continues!
G. Tate fined voor een block als deze, je mag dus niks meer over een tijdje
[ afbeelding ]
Gewoon hartstikke legaal ook goed te zien op die foto, Tate weegt ook nog aardig wat kilos minder dus die moet wel inzetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat hij een fine zou krijgen, vind het persoonlijk een decent block. Tate kan er weinig aan doen dat Lee als een kip zonder kop op het veld loopt.
http://instagram.com/p/PrltGSMz8k/
Dat Tate geen last van zijn nek heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Gewoon hartstikke legaal ook goed te zien op die foto, Tate weegt ook nog aardig wat kilos minder dus die moet wel inzetten.
Lee moet gewoon opletten wat ie doet
Komt omdat hij hem niet met zn hoofd raakt, kijk de foto maar, hij leidt met zn schouder en de zijkant van zn helm raakt de tegenstanderquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat Tate geen last van zijn nek heeft.
quote:
Vanaf 0:38, heeft Lee nou een string aan of wat is dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Komt omdat hij hem niet met zn hoofd raakt, kijk de foto maar, hij leidt met zn schouder en de zijkant van zn helm raakt de tegenstander
Bullshit fine dus, als je niet eens meer zoiets mag doen.... Ik bedoel, hij leidt met zn schouder, in the chest (numbers), hij lanceert zichzelf niet en heeft geen aanloop
Clean as a whistle
Ik dacht inderdaad eerst dat ie met zijn hoofd tegen hem aankwam, maar het is zijn schouder. Zie het probleem ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Komt omdat hij hem niet met zn hoofd raakt, kijk de foto maar, hij leidt met zn schouder en de zijkant van zn helm raakt de tegenstander
Bullshit fine dus, als je niet eens meer zoiets mag doen.... Ik bedoel, hij leidt met zn schouder, in the chest (numbers), hij lanceert zichzelf niet en heeft geen aanloop
Clean as a whistle
Stop It !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |