Ik ben 1.70m en heb nergens last van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee maar kabouters (althans mannen onder de 1.75) moeten wel altijd met iets compenseren. Grote auto, sportschooltje, grote bek. Merk je bij al die kleine opdonders.
Staat dat er?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus iedereen van rond de 1.74 is gefrustreerd?
Aad is gewoon gefrustreerd vanwege de brieven die hij heeft gehad. Er zaten geen lekkere wijven bij van 25 en daar had Aad wel op gerekend. Heeft niks met zijn lengte te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat dat er?
Nee, het verklaart de grote bek van Aad, dan lijkt het nog wat.
Kennelijk is het makkelijk op kleine teentjes trappen.
Aad is gewoon geen fijn persoon, hij is echt niet sinds die paar brieven een betweterige predikant geworden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Aad is gewoon gefrustreerd vanwege de brieven die hij heeft gehad. Er zaten geen lekkere wijven bij van 25 en daar had Aad wel op gerekend. Heeft niks met zijn lengte te maken.
Ohohoh, dit gaat bascross héél slecht trekken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:18 schreef Leandra het volgende:
Een ego van 1.74 zou hem een stuk beter passen.
Aad heeft er zelf ook geen last vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik ben 1.70m en heb nergens last van.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef Silenus het volgende:
Ik zeg ook niet dat kleine opdondertjes zich daar altijd bewust van zijn.
Ik ben ook 1.80m en vind 1.74 toch wel aan de kleine kant voor een man hoor. (maar goed, ik trouw dan ook met een exemplaar van 2.04).quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar zo klein is 1.74 toch ook weer niet? Ik ben zelf 1.80 en kijk wel op heel veel mannen neer (qua lengte dan he). Dus dat zijn er wel heel veel die onder de 1.80 zitten.
Ik ben 1,60 (vrouw) en vind mannen van 1,74 wel aan de kleine kant, maar nog geen kabouter. Daarvoor moeten ze een stukje kleiner dan ik zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.80m en vind 1.74 toch wel aan de kleine kant voor een man hoor. (maar goed, ik trouw dan ook met een exemplaar van 2.04).
Nou ik niet. Het is wel zo, dat hij zich niet aanpast aan de context van BZV. De vrouwen zien meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben (als ze uit hun ogen kijken), en staan straks niet te kijken van iemand die in het echt totaal niet zo leuk is als tijdens de eerste dagen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
wel grappig dat iedereen Aad uitkotst (ook op twitter bijvoorbeeld), terwijl juist hij het programma de pittigheid geeft die het aan de anderen van dit seizoen ontbreekt. geef toe, we kijken nu toch vooral hopende op hoe bot en betweterig Aad nu weer uit de hoek komt?
die discussie over zijn lengte en dat hij daarom zo arrogant is is natuurlijk bespottelijk. het is gewoon zijn karakter, waarschijnlijk interesseert hem zijn lengte geen ene moer
Ik kijk BZV, ik kijk niet de Aad-show, en voor mij is het primair een feel-good-programma, dus een eikel als Aad zit ik eigenlijk niet op te wachten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
wel grappig dat iedereen Aad uitkotst (ook op twitter bijvoorbeeld), terwijl juist hij het programma de pittigheid geeft die het aan de anderen van dit seizoen ontbreekt. geef toe, we kijken nu toch vooral hopende op hoe bot en betweterig Aad nu weer uit de hoek komt?
die discussie over zijn lengte en dat hij daarom zo arrogant is is natuurlijk bespottelijk. het is gewoon zijn karakter, waarschijnlijk interesseert hem zijn lengte geen ene moer
Precies!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie kotst er Aad uit dan? Aad is geweldig (voor het programma). Het interesseert mij eerlijk gezegd vrij weinig of die boeren nu echt een partner vinden en daar gelukkig mee worden. Ik kijk voor de genante momenten en de ergernissen. En dat biedt Aad volop!
Ik ook, want het is wel een héél mager seizoen (helaas).quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik zou dit seizoen al een stuk minder amusant vinden zonder een Aad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:19 schreef EdVe het volgende:
Zo, alvast de filmpjes gekeken voor vanavond.. Weet ook al wie Henrieke eruit zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:19 schreef EdVe het volgende:
Zo, alvast de filmpjes gekeken voor vanavond.. Weet ook al wie Henrieke eruit zet.Ik dacht dat er stond "Hoe Henrieke eruit ziet", niet dat me dat veel interesseert maar ik klikte toch op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |