lol wtfquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg het hoere plaatje niet geupload maar check em.![]()
![]()
![]()
http://www.funnyjunk.com/funny_gifs/4103291/Japanese+prank/
Je bent vrij om te reageren op statements, ik houd je niet tegenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken eigenlijkben niet opgegroeid in de stad.
Maar statements zijn er om op te reageren toch.
Ben wel vrij saai jaYou like it or you don't weetje
Etha zegt altijd dat je een wild beest bent, maar eigenlijk ben je dus best wel saai.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken eigenlijkben niet opgegroeid in de stad.
Maar statements zijn er om op te reageren toch.
Ben wel vrij saai jaYou like it or you don't weetje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg het hoere plaatje niet geupload maar check em.![]()
![]()
![]()
http://www.funnyjunk.com/funny_gifs/4103291/Japanese+prank/
Zegt ie dat ja? hihiquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Etha zegt altijd dat je een wild beest bent, maar eigenlijk ben je dus best wel saai.
Als je met 'uit de stad' Bijlmer, Bos en Lommer, West etc bedoelt, ja tuurlijk. Maar om zomaar chicks die in 'de grote stad' wonen hersenloos te noemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
Jullie voelen je wel aangesproken terwijl ik mijn mening geef over chicks uit A'dam en R'dam
[..]
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.
BFquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Battlefield expansion is uit, gelijk downloaden.
Ik noem ze niet hersenloos, ik vind ze hersenloos. Groot verschil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je met 'uit de stad' Bijlmer, Bos en Lommer, West etc bedoelt, ja tuurlijk. Maar om zomaar chicks die in 'de grote stad' wonen hersenloos te noemenJe hebt precies zulke idiote wijfen in pak em beet Zaandam, Den Helder, Utrecht en Lutjebroek.
Deze man weet, totale chaos overal en lekker knallenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Battlefield expansion is uit, gelijk downloaden.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
MW3 is voor kiddo's en meisjes, Battlefield is voor die ekte mannen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik noem ze niet hersenloos, ik vind ze hersenloos. Groot verschil.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.
Pls, ik speelde BF toen jij nog in de luiers zat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls, ik speelde BF toen jij nog in de luiers zat.
Ik speel beide maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar COD. BF speelt veel te houterig, ik hou gewoon van snelheid in een spel. Heeft er niets mee te maken dat het voor kiddo's of meisjes is. Gewoon persoonlijke voorkeuren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WoW *niet te vergetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En CoD, CoD UO, CoD 2, MW, WaW, MW2, BO, MW3.
CoD 2 was echt fucking baas, wel op de PC ofc.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En CoD, CoD UO, CoD 2, MW, WaW, MW2, BO, MW3.
Houterig, bitch get the fuck out of here.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik speel beide maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar COD. BF speelt veel te houterig, ik hou gewoon van snelheid in een spel. Heeft er niets mee te maken dat het voor kiddo's of meisjes is. Gewoon persoonlijke voorkeuren.
quote:
Ik heb tot BO op de PC gespeeld, vanaf toen overgegaan op PS3.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het verbaasd mij niets dat Vasje zich zo aangesproken voelt.![]()
[..]
CoD 2 was echt fucking baas, wel op de PC ofc.
Godverdomme man, die ene met dat strand was fucking baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef ThaTim het volgende:
Wolfenstein: Enemy Territory mensen!
[ afbeelding ]
Neen. Oldskool Wolfensteinquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef ThaTim het volgende:
Wolfenstein: Enemy Territory mensen!
[ afbeelding ]
Fun servers alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja ik heb ook World of Warcraft gespeeld![]()
![]()
![]()
Alle 6 basislevels waren baasquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Godverdomme man, die ene met dat strand was fucking baas.
Deze?quote:
Ik echt man. Een jaartje ofzo, ik was fucking aan. Warrior tank alles. Ragnaros gekilled enzo.quote:
Kneusje. Is toch persoonlijke voorkeur, ik vind het fijner om gewoon als een malle door het spel te rennen zonder enige tactiek. Ik kraak BF niet af, het is een tof spel en als je houd van een bepaalde tactiek te hebben en ergens te gaan liggen en te snipen dan is het een hele leuke game.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Houterig, bitch get the fuck out of here.
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik noem ze niet hersenloos, ik vind ze hersenloos. Groot verschil.
JB noemt het statements, ik mening. Lees maar terugquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dergelijke statements zijn altijd meningen.
Ik heb toen gold gekocht voor een paar honderd omdat ik die epic vliegende mount wou.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik echt man. Een jaartje ofzo, ik was fucking aan. Warrior tank alles. Ragnaros gekilled enzo.
Flikker gewoon op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kneusje. Is toch persoonlijke voorkeur, ik vind het fijner om gewoon als een malle door het spel te rennen zonder enige tactiek. Ik kraak BF niet af, het is een tof spel en als je houd van een bepaalde tactiek te hebben en ergens te gaan liggen en te snipen dan is het een hele leuke game.
Wat nou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb toen gold gekocht voor een paar honderd omdat ik die epic vliegende mount wou.
[..]
Flikker gewoon op.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij WoW hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik echt man. Een jaartje ofzo, ik was fucking aan. Warrior tank alles. Ragnaros gekilled enzo.
Haha geepquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb toen gold gekocht voor een paar honderd omdat ik die epic vliegende mount wou.
Was een statement van je mening. Kutdiscussie, pls stopquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
JB noemt het statements, ik mening. Lees maar terug
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij WoW hebt gespeeld.
Ik zag die reclame vandaag ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha geep
Ik was toen zo aan dat ik ook op YouTube-filmpjes stond enzo. Echt ultimate geekmode deze. Nu komt alweer het 7de uitbreidingspakket uit ofzo.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |