nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt die date met Vas?
Maar Vas, is het een feyenoordsupporter? Dan kan ie namelijk elke week [ afbeelding ]
Ziet er uit als een geldige statement dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oeh gewaagde statement.. controversieel.. niet bang om de knuppel in het hoenderhok te gooienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Funnyjunk plaatjes doen het niet hier
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Goede reden inderdaad Ishi. Je vuistje heeft vast meer intellect he?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitches voelen zich aangesproken.
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oeh gewaagde statement.. controversieel.. niet bang om de knuppel in het hoenderhok te gooien
Baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
Jullie voelen je wel aangesproken terwijl ik mijn mening geef over chicks uit A'dam en R'dam
[..]
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.
Deze stoere boy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
Jullie voelen je wel aangesproken terwijl ik mijn mening geef over chicks uit A'dam en R'dam
[..]
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.
Ik voel me niet aangesproken eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
lol wtfquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg het hoere plaatje niet geupload maar check em.![]()
![]()
![]()
http://www.funnyjunk.com/funny_gifs/4103291/Japanese+prank/
Je bent vrij om te reageren op statements, ik houd je niet tegenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken eigenlijkben niet opgegroeid in de stad.
Maar statements zijn er om op te reageren toch.
Ben wel vrij saai jaYou like it or you don't weetje
Etha zegt altijd dat je een wild beest bent, maar eigenlijk ben je dus best wel saai.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken eigenlijkben niet opgegroeid in de stad.
Maar statements zijn er om op te reageren toch.
Ben wel vrij saai jaYou like it or you don't weetje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg het hoere plaatje niet geupload maar check em.![]()
![]()
![]()
http://www.funnyjunk.com/funny_gifs/4103291/Japanese+prank/
Zegt ie dat ja? hihiquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Etha zegt altijd dat je een wild beest bent, maar eigenlijk ben je dus best wel saai.
Als je met 'uit de stad' Bijlmer, Bos en Lommer, West etc bedoelt, ja tuurlijk. Maar om zomaar chicks die in 'de grote stad' wonen hersenloos te noemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
BFquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Battlefield expansion is uit, gelijk downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |