Ah dus jij hebt die date met Vas?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik, ik geef geen mallemoer om voetbal
feyenoorder/vas dr date heeft gesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:18 schreef Nober het volgende:
Ik kan straks de afgang van Ajax niet zien, heb een afspraak, óók zwaar leven.
nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt die date met Vas?
Maar Vas, is het een feyenoordsupporter? Dan kan ie namelijk elke week [ afbeelding ]
Ziet er uit als een geldige statement dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nah, geen amsterdamse of rotterdamse chicks voor mij. 90% meiden uit die steden zijn saai, dom en hersendood imo.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oeh gewaagde statement.. controversieel.. niet bang om de knuppel in het hoenderhok te gooienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Funnyjunk plaatjes doen het niet hier
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Goede reden inderdaad Ishi. Je vuistje heeft vast meer intellect he?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitches voelen zich aangesproken.
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oeh gewaagde statement.. controversieel.. niet bang om de knuppel in het hoenderhok te gooien
Baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
Jullie voelen je wel aangesproken terwijl ik mijn mening geef over chicks uit A'dam en R'dam
[..]
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.
Deze stoere boy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
Jullie voelen je wel aangesproken terwijl ik mijn mening geef over chicks uit A'dam en R'dam
[..]
Ben zeker niet bang, ik zeg wat ik denk. You like it or you don't, it's not my problem.
Ik voel me niet aangesproken eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |