Wat nou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb toen gold gekocht voor een paar honderd omdat ik die epic vliegende mount wou.
[..]
Flikker gewoon op.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij WoW hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik echt man. Een jaartje ofzo, ik was fucking aan. Warrior tank alles. Ragnaros gekilled enzo.
Haha geepquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb toen gold gekocht voor een paar honderd omdat ik die epic vliegende mount wou.
Was een statement van je mening. Kutdiscussie, pls stopquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
JB noemt het statements, ik mening. Lees maar terug
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij WoW hebt gespeeld.
Ik zag die reclame vandaag ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha geep
Ik was toen zo aan dat ik ook op YouTube-filmpjes stond enzo. Echt ultimate geekmode deze. Nu komt alweer het 7de uitbreidingspakket uit ofzo.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij WoW hebt gespeeld.
Serieus ik was in die tijd een ekte geek. Misschien dat ik op m'n pc nog wat screenshots heb.quote:
Stiekem zijn al die hete boys uit deze SC natuurlijk ekte nerdjes. Ik snap ze wel.quote:
Ik was net ook nog aan het zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien dat ik op m'n pc nog wat screenshots heb.
Mooi dat dit nu verduidelijkt isquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was een statement van je mening. Kutdiscussie, pls stop.
Doom was inderdaad nice, was er te jong voor tho toen, nachtmerries alles
Alle hete girlzz ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stiekem zijn al die hete boys uit deze SC natuurlijk ekte nerdjes. Ik snap ze wel.
Jij ook?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was net ook nog aan het zoeken.![]()
Ik, enige spel wat ik niet heb gespeeld. Daar voelde ik me te goed voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Ishimaru het volgende:
We kunnen beter vragen wie er geen WoW gespeeld heeft
quote:
Wacht ik ga nog een keer zoeken.quote:
Precies ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik, enige spel wat ik niet heb gespeeld. Daar voelde ik me te goed voor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik, enige spel wat ik niet heb gespeeld. Daar voelde ik me te goed voor.
Ik vond mezelf er ook te goed voor en ben uit eindelijk toch WoW gaan spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |