hoezo?quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef WillemijnB het volgende:
Ja, ik durf geen topic meer te openen na de vorige keer.
gewoon op 'open nieuw deel' klikkenquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef WillemijnB het volgende:
Ik had voor dit nieuwe seizoen een nieuw topic geopend (ik dacht dat dat bij de vorige seizoenen ook 't geval was), maar blijkbaar moesten we gewoon doorgaan tot het topic van het vorige seizoen vol was. Dus ik laat 't openen van topics voortaan weer over aan de meer ervaren Fok!'ers.
Ja joh, die achterkant zie je toch niet vaak.quote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
viel me net voor t eerst op...
hij is nog steedstho
Ja beetje tegenstrijdig, zeker omdat ze dalijk ook moeten spacen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef jcdragon het volgende:
Die dansers moeten vaker douchen. Iedereen wilt dat ze clean zijn.
quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja beetje tegenstrijdig, zeker omdat ze dalijk ook moeten spacen.
Eens. Hoewel ik het moeilijk kon zien door dat licht vanaf de achterkant.quote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vind die gozer met de zwarte haltertop 't beste.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef Masspa het volgende:
Hm, Remy dus rechtstreeks naar New York... Ik vraag me toch af of dat wel zo'n voordeel is. Hij is toch echt een hiphopdanser, en gaat dus als hiphopdanser de tweede bootcamp in, terwijl de rest tijdens de eerste bootcamp in Nederland al kennis maakt met andere stijlen. Die gaan dus naar New York terwijl ze al kleine beginselen van andere stijlen hebben geleerd.
Ik heb even gemist of ze door is?quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef livelink het volgende:
Bedoel je die Eliane? Ik vond haar dans wel echt heel mooi. Verfrissend modern, zal ik maar zeggen. Niet zo loodzwaar als modern vaak is. Dat onzekere begon snel te irriteren, ja.
Ah, dank je. In elke serie zit wel zo'n huilerig onzeker typje trouwens.quote:Op zondag 23 september 2012 20:58 schreef livelink het volgende:
Ze was dik door. De jury vond haar heel goed.
Die ja, vond het ook niet echt bijzonder idd. Vraag me ook af hoe iemand met haar moet partneren, ze leek wel 1,40m ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef ato het volgende:
hahaha die chinese bedoel je? Ik vond het ook helemaal niet zobijzondere eigenlijk..
Hij zei het zelf al, hij danst pas 5 maandenquote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk is dit voor een gozer... dit was pet
ja ook de mijne..quote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Niels is mijn persoonlijke favoriet dit jaar![]()
Bedoel je waar die "jankerd"op danste? Dat zal ik ook graag willen weten...quote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Bbs29 het volgende:
Waar is die instrumentale muziek ook al weer van?
Ja en volgens mij is zij fanatieker dan ooit, de dans bitch leraresquote:
Nee, de muziek wanneer de jury overlegt. Komt volgens mij uit een film.quote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef ato het volgende:
[..]
Bedoel je waar die "jankerd"op danste? Dat zal ik ook graag willen weten...
Dit. Wat een briljante aflevering trouwens, die van zondag. Wow.quote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef livelink het volgende:
Ik vind alle muziek mooi waar ook goed op wordt gedanst. Dan zie je pas echt wat een twee-eenheid dans en muziek is. Muziek waar ik normaal niks aan vind komt helemaal tot zijn recht in sommige audities.
Lastig want ik moet ook abboneren op Spotfly en daar heb ik even geen zin in. Kan jij voor mij kijken wat voor nummer het is waar de emotionel dame uit Wallonie op danste? Dank je..quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Disana het volgende:
De playlist op Facebook:
http://www.facebook.com/m(...)2012/119147411567923
Dat is lastig, want ik heb die muziek niet onthouden dus zal hem ook niet herkennen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef ato het volgende:
[..]
Lastig want ik moet ook abboneren op Spotfly en daar heb ik even geen zin in. Kan jij voor mij kijken wat voor nummer het is waar de emotionel dame uit Wallonie op danste? Dank je..
Hulde dat je hem hebt gevonden. Ik heb die hele Spotifylijst van boven naar onder en vice versa beluisterd, zonder succes.quote:
Dennis? Ja, inderdaad.quote:
ze zijn niet allemaal zo, maar met irritant doen win je geen danscompetitie...quote:
Is leuk joh.quote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Die Tony... kan die niet gewoon geruimd worden
Behalve voor hiphop, wat naast modern toch de meest populaire dansstijl is in dit soort programma'squote:Op zondag 30 september 2012 20:20 schreef Revanches het volgende:
Ik denk dat je als klassiek opgeleide danser toch veel voordeel hebt om door zo'n bootcamp te komen. Aangezien klassiek vaak een goede basis heeft voor meerdere dansstijlen.
dat was niet zo'n handige binnenkomer neequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:41 schreef DjinN het volgende:
Ai...een uur te laat zijn...dat gaat hem flink wat punten kosten
Ja precies! Hij was gewoon echt slecht bezigquote:
dan wordt het wat overzichtelijker allemaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Teruggekeken net. Al die lifts, alsof ze met vuilniszakken bezig waren.
Verder uiteraard het kaf van het koren. Meer zin in volgende week!
Ik was even douchen, heb ik veel gemist ?quote:
Nee niet echt. Er zijn nu 42 dansers over die in 21 koppels zelf een choreo moeten maken op de muziek die op hun MP3 speler staatquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik was even douchen, heb ik veel gemist ?
Ah ok, thnxquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee niet echt. Er zijn nu 42 dansers over die in 21 koppels zelf een choreo moeten maken op de muziek die op hun MP3 speler staat
Ah, Vivian dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik ben vergeten hoe ze heet en ik kan het ook niet terugvinden in de topics, maar ik vond ineens een deelnemer van SYTYCD terug in een paar oude filmpjes. Ze danste destijds bij Lucia Marthas en werd dus ingezet bij dingen als KvK en Junior Songfestival. Is degene die vorige week direct naar New York is gestuurd. Of heb ik het nou helemaal mis?
En alsof je contact hebt tijdens die workshopquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat stelletje... jezuschristus je ziet elkaar maar een dag niet... geen afscheid voor het leven
quote:
Dat vind ik een irritant wijf, als we dezelfde (halfbloed-achtig meisje) bedoelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die meid met die krullen die telkens Engels praat in die tussenstukjes
Die jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat vind ik een irritant wijf, als we dezelfde (halfbloed-achtig meisje) bedoelen.
Ze heeft iets vreselijk neurotisch over zich.
uhhhh ja dus, niet mijn typequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef ato het volgende:
is dat niet Isabel? Voelt zich heel wat geloof ik..
Ik dacht altijd dat het sleepless in seatle was. Maar ze zijn verhuisd!quote:
Ik ben voor Daviniaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef ato het volgende:
Niels vind ik zo goed. Nog meer mannen (oa Rory) . Maar onder de meiden zitten er ook een paar toppertjes hoor (Davinia, shara en die ene blonde die als eerste die NT ticket kreeg)
Die griet met die krullen die er alleen maar Engelse termen uitgooitquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dat nou degene met die piercing die zo verlegen was bij de audities? Dat was dan wel een beetje gespeeld. Nu is ze ontzettend op de voorgrond!
Die Vivian is een van de topfavorietes als je het mij vraagtquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Revanches het volgende:
Wauw vivian en davinia!!! Strak gedanst.
Eens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Vivian is een van de topfavorietes als je het mij vraagt
Absoluut, vond haar auditie ook geweldig. Komt sympathiek over.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Vivian is een van de topfavorietes als je het mij vraagt
Ja, Niels gaat vast ook gewoon door. Aan de andere kant vind ik dat ook weer niet zo heel erg, want het zijn toch ook de meest aansprekende dansers waar ze de misstappen van vergeven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Alsof die jury zijn beslissing al niet lang heeft genomen bij sommigen... die kunnen het toch nooit meer verprutsen....
Ik gok erop dat de dansers die je niet veel ziet met twee vingers in de neus door gaan...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het zo jammer dat iedereen zo lovend is over Arno en dat je hem dan bijna nooit in beeld ziet
hij is dutch jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Denden is ook een Nederlander toch?
Dan zijn er zeker heel veel Vlaamse vrouwen door....
Jep.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Denden is ook een Nederlander toch?
Dan zijn er zeker heel veel Vlaamse vrouwen door....
En zijn looks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik was zo benieuwd naar Cedric in de liveshows. Gewoon echt anders dan anderen.
Frederik heeft wel zijn persoonlijkheid mee. Dat moet ik dan wel toegeven.
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:16 schreef megamandy het volgende:
Was Frederik niet ook diegene wat zo faalde tijdens de modern les in NY?
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef livelink het volgende:
hij was daar echt verschrikkelijk stijf aan het dansen, ja. Dus of hij nou echt makkelijk meerdere stijlen aankan, betwijfel ik een beetje.
Arno misschien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook niks tegen Frederik hoor. Het is een leuke jongen, volgens mij. En hij herpakte zich goed na die waarschuwing.
Die andere jonge jongen van 19 jaar (zijn naam ben ik vergeten) vond ik veel onopvallender.
En Cedric had wel wat aparts, ik had graag willen zien hoe hij het gedaan zou hebben, maar helaas.
Nee, het was niet Arno. Ik ga even zoeken.quote:
Echt? Weet je ook waarom Isabel gestopt is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef supernovae het volgende:
Iris zit toch wel bij de liveshows! Isabel (degene met die bruine krullen die steeds Engels praat) is gestopt.
Geen idee! Ik keek een backstage filmpje van de top 18 en ik zag ineens Iris daarbij. Zag wel op wikipedia dat Isabel vrijwillig gestopt is, maar verder niet waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Echt? Weet je ook waarom Isabel gestopt is?
Iris was degene die voor de 2e x er stond en er weer op t randje uitlag toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef supernovae het volgende:
Iris zit toch wel bij de liveshows! Isabel (degene met die bruine krullen die steeds Engels praat) is gestopt.
Tof!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef supernovae het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef supernovae het volgende:
Geen memmenquote:
Iris: second choicequote:
cee toch!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Crisis, ik zit nu de auditie-afleveringen er in sneltreinvaart doorheen te jassen. Ik pik misschien volgende week het eerste half uurtje mee, dan ben ik bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |