hoezo?quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef WillemijnB het volgende:
Ja, ik durf geen topic meer te openen na de vorige keer.
gewoon op 'open nieuw deel' klikkenquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef WillemijnB het volgende:
Ik had voor dit nieuwe seizoen een nieuw topic geopend (ik dacht dat dat bij de vorige seizoenen ook 't geval was), maar blijkbaar moesten we gewoon doorgaan tot het topic van het vorige seizoen vol was. Dus ik laat 't openen van topics voortaan weer over aan de meer ervaren Fok!'ers.
Ja joh, die achterkant zie je toch niet vaak.quote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
viel me net voor t eerst op...
hij is nog steedstho
Ja beetje tegenstrijdig, zeker omdat ze dalijk ook moeten spacen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef jcdragon het volgende:
Die dansers moeten vaker douchen. Iedereen wilt dat ze clean zijn.
quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja beetje tegenstrijdig, zeker omdat ze dalijk ook moeten spacen.
Eens. Hoewel ik het moeilijk kon zien door dat licht vanaf de achterkant.quote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vind die gozer met de zwarte haltertop 't beste.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef Masspa het volgende:
Hm, Remy dus rechtstreeks naar New York... Ik vraag me toch af of dat wel zo'n voordeel is. Hij is toch echt een hiphopdanser, en gaat dus als hiphopdanser de tweede bootcamp in, terwijl de rest tijdens de eerste bootcamp in Nederland al kennis maakt met andere stijlen. Die gaan dus naar New York terwijl ze al kleine beginselen van andere stijlen hebben geleerd.
Ik heb even gemist of ze door is?quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef livelink het volgende:
Bedoel je die Eliane? Ik vond haar dans wel echt heel mooi. Verfrissend modern, zal ik maar zeggen. Niet zo loodzwaar als modern vaak is. Dat onzekere begon snel te irriteren, ja.
Ah, dank je. In elke serie zit wel zo'n huilerig onzeker typje trouwens.quote:Op zondag 23 september 2012 20:58 schreef livelink het volgende:
Ze was dik door. De jury vond haar heel goed.
Die ja, vond het ook niet echt bijzonder idd. Vraag me ook af hoe iemand met haar moet partneren, ze leek wel 1,40m ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef ato het volgende:
hahaha die chinese bedoel je? Ik vond het ook helemaal niet zobijzondere eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |