De schwanz van Willemquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind Jurjen leuk, hij heeft alleen wat peper in zijn kont nodig.. Hij... praat... zo... traag... en... bedachtzaam
Ja, ongelofelijk. Maar dat vind ik ook wel weer wat hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind Jurjen leuk, hij heeft alleen wat peper in zijn kont nodig.. Hij... praat... zo... traag... en... bedachtzaam
Tja, over aandacht zal ze nooit te klagen hebben gehad, hoeft ze niet zo aanwezig voor te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwaaaah, je kunt prima voor je eigen glorie gaan zonder het middelpunt te zijn, áltijd. En aanwezig, vreselijke types vind ik dat.
Snap r welquote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef Injetta het volgende:
Het is niet voor de rest van je leven, maar daar ga je wel voor...
Uh..????
Zo'n Nordic Walkerquote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Cardozo het volgende:
Deze vrouw van Martin is een typische aquajogging-vrouw. Je weet wel, zodat ze ' nog wel iets aan haar conditie doet' op 50-jarige leeftijd.
jaaaa! ik zat steeds al te denken, hij lijkt op iemand!quote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef Blue_note het volgende:
Ik moet bij die 'homo in blauw' steeds aan Edo Brunner denken:
[ afbeelding ]
bambambam timmeren tegen die hoofden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
De prijs is hoog, maar het maakt je wel rijker
Tegelmomentje
quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De weduwe(n) kamp. Ik wacht op het moment dat Martin zijn masker aftrekt en dat Marcel tevoorschijn komt.
Ik snap het wel hoor, dat is nu vooral de gemene deler. Dan praat je daarover.quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Injetta het volgende:
Pfff, alsmaar kletsen over de kinderen en zo?
Ze zijn toch ook nog vrouw en man of alleen maar mama's en papa en weduwe en weduwnaar?
De weduwe(n) kamp. Ik wacht op het moment dat Martin zijn masker aftrekt en dat Marcel tevoorschijn komt.
HOLD ON RUNNEEEEH!quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
GIEEEEF MIEEE YURRRR KINDERRRRREEEE
Met d'r stijve nek.quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Cardozo het volgende:
Yoni, wat een mislukte langharige teckel is dat, bah
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Cardozo het volgende:
Het zal je maar gezegd wordenquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Cardozo het volgende:
Ik wil eerst toestemming van Triek!quote:Op zondag 16 september 2012 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, tijd dat we eens gaan daten!
Moet alleen steeds aan Shrek denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |