Mwaaaah, je kunt prima voor je eigen glorie gaan zonder het middelpunt te zijn, áltijd. En aanwezig, vreselijke types vind ik dat.quote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat ze voor d'r eigen glorie gaat, maar is toch wel jammer.
Klaas en Jurjen wel. Ja. Anderen zie ik niet.quote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Ooi86 het volgende:
Klaas, Jurjen en Ed, de rest wordt t sowieso niet.
Zjaloezie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwaaaah, je kunt prima voor je eigen glorie gaan zonder het middelpunt te zijn, áltijd. En aanwezig, vreselijke types vind ik dat.
ik denk dat ze gewoon zichzelf isquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat ze voor d'r eigen glorie gaat, maar is toch wel jammer.
Beetje zoals Willem.quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind Jurjen leuk, hij heeft alleen wat peper in zijn kont nodig.. Hij... praat... zo... traag... en... bedachtzaam
Die hadden we nog niet gehadquote:
De schwanz van Willemquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind Jurjen leuk, hij heeft alleen wat peper in zijn kont nodig.. Hij... praat... zo... traag... en... bedachtzaam
Ja, ongelofelijk. Maar dat vind ik ook wel weer wat hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Tja, over aandacht zal ze nooit te klagen hebben gehad, hoeft ze niet zo aanwezig voor te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwaaaah, je kunt prima voor je eigen glorie gaan zonder het middelpunt te zijn, áltijd. En aanwezig, vreselijke types vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |