Die combi kan niet...quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef wyccie het volgende:
Sushi en Pekingeend.
En bedankt, MM. Ik kwijl.
Lekker, maar het kan over bv twee maanden toch ook nog wel?quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Barbecue! Vandaag kon het nog even, dus ik heb nog wat vlees op de grill gehad
Geitenkamp?quote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
Maar t was leuk in Arnhem, een voormalig Vogelaarwijkje was superleuk opgeknapt, en er was rommelmarktlekker overheen gestruind met superlekker weer
Klinkt als een goeie zondagquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
Wat fanatiek.
Het enige nuttige dat ik heb gedaan is schoonmaken. Als beloning heb ik uitgeslapen, 3 keer gegeten en een middagdutje gedaan.
Waarschijnlijk wel, maar dan doe ik dan wel weer een laatste barbecue van het jaar. En een tijdje erna nog eenquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker, maar het kan over bv twee maanden toch ook nog wel?
Dat gokte ik al.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan doe ik dan wel weer een laatste barbecue van het jaar. En een tijdje erna nog een
Ik overweeg zelfs al een nieuwjaarsbarbecuequote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs al een nieuwjaarsbarbecue
Kan, maar dat gaat eigenlijk alleen handig met een elektrische. En daarmee is het minder bijzonder om in de winter dat ding te gebruiken dan bij een gas- of kolenbarbecue, omdat je dan wel naar buiten moetquote:
Hoi PS.quote:Op maandag 17 september 2012 05:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bedankt voor de lieve woorden
quote:
Ik vind januari en februari altijd het ergstquote:Op maandag 17 september 2012 08:40 schreef Etcetera het volgende:
Het wordt alleen maar erger. Tot eind december, dan wordt het weer beter
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 08:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind januari en februari altijd het ergst
quote:Op maandag 17 september 2012 08:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind januari en februari altijd het ergst
quote:Met een eenvoudige beweging kunt u NU met een investering van 5,000 uw eigen pinautomaat opzetten voor het komende decennium.
Ja, ik heb al van alles bewogen maar nog steeds geen pinautomaatquote:
Om de een of andere reden moet ik nu denken aan West Side storyquote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar een clip trouwens, maar kan het niet vinden. Wat ik me er nog van kan herinneren: 2 'bendes' die tegen elkaar dansen. Een wat stoerder met stevige kerels in leer en dan nog een groep met een oud dametje. Deed mee en beetje denken aan LMFAO, maar dat is het niet.
Iemand hier een idee?
Volgens mij zijn het twee broers die de muziek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |