mijn laatste schoenen waren van Scapino, uit de comfort-lijn (dus bedoeld voor langdurig gebruik, zou je denken).. en die waren best snel al stukquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan is ze toch heerlijk jarig! En ik eet duizend keer liever van een thuisbakker dan van de grote hoop van een zgn échte bakker. Maar dat ben ik.
ET, scapino heeft wel leuke die er comfi uitzien, maar die zijn niet van leer.
Pijntjes....quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Nielsch het volgende:
dit topic mag er niet meer gezeurd worden over pijntjes enzow.... boring...
mogen we nog wel blauwe plekken vergelijken?quote:
Ja heeeej! Ik moet nog twee weken wachten op m'n infuus! Kvinnutnieeerlijk!quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
mogen we nog wel blauwe plekken vergelijken?
Kan daar aan het eind van het jaar een award voor komen???quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
mogen we nog wel blauwe plekken vergelijken?
Tuurlijkquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef easy-going het volgende:
Snoopy, je zag mijn knipoog toch wel hč......
Gelukkig maar, want ik ben nogal labiel vanavond, komt door mijnquote:
Joh, dat doen wij ook! We hebben geen eens plek voor de hele familie, dus gewoon een middag in een zaaltje. Thuis geen zooi, lekker iedereen in één keer ipv het hele weekend door bezoek. 's avonds de een opruimen en de ander met de kindjes naar bed en het is prima. Ook geen gezeik van "jij mag niet met mijn speelgoed" want het speelgoed is daar lekker van niemandquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef -Spring het volgende:
En dank voor de taarttips.N heeft een bakker gevonden die een kikkertaart wil maken. Door iemand thuis vind ik eigenlijk een beetje een vies risico.
Herinnert me aan dat strijkincident.
En mn schoonvader herinnerde me er net aan dat L dít weekend al jarig is.Ik dacht volgend pas. Net eens gekeken wie we uit gaan nodigen en als we iedereen uitnodigen waarbij wij afgelopen jaar ook op kinderverjaardag zijn geweest, komen we op 50 man, incl kinderen en familie.
Het is meer dan afschuwelijk, maar N is nu naar het dorpshuisje om te kijken of we dat voor de zaterdagmiddag af kunnen huren. Dat we erin meegaan vind ik enerzijds van de gekke; anderzijds kijkt het me ook heerlijk om daarna in een leeg en schoon huis terug te komen.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik ben nogal labiel vanavond, komt door mijnpijntjes
4000 mg paracetemol per dag en nog 1 of andere killerpijnstiller houden de pijntjes aardig onder controle, maar het is een beetje aan het inzinken vanavond dat het best wel k*t is allemaal.quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja vertel een Easy, hoe is het nu met je 'pijntjes'?
Ik heb een blauwe plek die er wel is, maar ik voel er niks van.quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook een soort van blauwe plek die er niet is.
Mijn oog voelt aan de binnenkant helemaal beurs, maar aan de buitenkant is niks te zien. Heel klein beetje dik, maar je moet er echt heel erg op letten.
Maar fijn voelt het niet.
normaal mag je max 3000 mg per dagquote:
Ja joh, gelukkig heb ik alleen maar pijntjes, anders zou ik pas echt moeten gaan slikken denk ikquote:
easy going dusquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja joh, gelukkig heb ik alleen maar pijntjes, anders zou ik pas echt moeten gaan slikken denk ik
gelukkig maarquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja joh, gelukkig heb ik alleen maar pijntjes, anders zou ik pas echt moeten gaan slikken denk ik
Ja, en dan denk ik meteen weer aan jou, dit is voor iedereen zichtbaar, 6 weken gips, en oja shit, 3 maanden revalideren, maar dan hoop ik er wel een eind klaar mee te zijn.... Maar jij : *.quote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bohh ik hoop dat je snel met minder toe kan easy! Pijn is zoooo kut!
schijt zat! zou mijn tante van 88 zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik overleef het wel joh. Ik heb diclofenac en mn neus in de wind. Schijt aan de wereld, haters gonna hate enzo
Ga jij maar gewoon dit ondergaan en er helemaal van opknappen. Solidariteitskneuzen hebben we niks aan
Zo voelde mijn vriend zich ook toen hij van zijn fiets was gevallen en was afgevoerd. Toen ze hem bij het ziekenhuis uit de ambulance haalden zeiden ze dat hij die lus waar hij zich aan vast hield wel los mocht laten. Die zat nl aan de ambulance vastquote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef easy-going het volgende:
Ik kreeg trouwens ketamine van de ambulancebroeder..... Wat een spul is dat zeg... Twilght zone to the max enzo...
Mooi. Stil is.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HahaEr zoveel schijt aan hebben dat je pleepapier tekort komt, zoals Moussy eens zo mooi zei
Ik werd naarmate we het ziekenhuis naderden wel helderder, maar ik wil geloof ik niet weten wat ik allemaal gezegd heb.quote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo voelde mijn vriend zich ook toen hij van zijn fiets was gevallen en was afgevoerd. Toen ze hem bij het ziekenhuis uit de ambulance haalden zeiden ze dat hij die lus waar hij zich aan vast hield wel los mocht laten. Die zat nl aan de ambulance vast
Maar gelukkig zijn er dan altijd nog billendoekjes!quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HahaEr zoveel schijt aan hebben dat je pleepapier tekort komt, zoals Moussy eens zo mooi zei
Taartquote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Billendoekjes
Hoi KimmieAl uitgefeest?
Lekker uitbrakkenquote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Taart. Ja, we zijn weer thuis űűt Noordwijk. Ik lig lekker in mijn eigen schone bedje, en morgen heb ik ook nog vrij
.
Bedenken toch wel?quote:Op maandag 17 september 2012 09:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ik geloof dat ik toch niet zo heel veel evils over Macka kan bedenken. Jammer....
Oh, hier zie ik ze best geregeld en daarbij heeft Maud een fluoriserende fleecetrui dus die zorgt ook nog voor enig verband.quote:Op maandag 17 september 2012 09:27 schreef livelink het volgende:
Ik zie echt nooit een fluoriserende kinderjas langskomen![]()
Jij denkt vast niet veel aan Macka
Toen ik nog in de horeca werkte , droeg ik hush puppies die liepen lekker en zagen er nog leuk uit ook. en de prijs vond ik meevallen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
mijn laatste schoenen waren van Scapino, uit de comfort-lijn (dus bedoeld voor langdurig gebruik, zou je denken).. en die waren best snel al stuk![]()
En ik werk nu zo veel, dat ik bedacht heb dat ik best wel wat betere schoenen mag/nodig heb.
Ik kan alleen nergens 'merk-info' vinden over de oude-wijven-schoen bij bijv. Dolcis/VanHaren/Nelson enzo.. Is er niet iets als nep-ecco's ofzo? (vergelijkbaar comfort, lagere prijs)
dat doe jij nooit natuurlijk..quote:Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef -Spring het volgende:
Komt zo een vriendin langs.
Ze is verder ook niet vervelend, hoor. Het is meer dat N heel gemakkelijk kan zeggen dat ie nu even geen tijd heeft, omdat ie bezig is met [insert activiteit].
Hij kan even niet opletten, want hij is in de tuin bezig, hij kan dr billen niet afvegen, want hij is rekeningen aan het betalen.
Ja, piemol, dat hoort erbij.
Verder is ie heel lief en zo, hoor. Is even een momentirritatie.
Ik breng zulke spullen niet naar een bak maar gewoon rechtstreeks naar de kringloopwinkel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het al benauwd genoeg zonder sporten en dwarsfluiten. dus ik hou me kalm.
ben overigens wel enorm aan het opruimen dus ik wil vier zakken bij de noppesbak afleveren.
die wordt net geleegd op een manier waarvan ik denk: nou daar moet je geen breekbare waar in hebben zitten (het betere gooi- en smijtwerk zeg maar). dus ik vraag of hij altijd zo gemotiveerd aan het werk gaat.
vond hij niet zo boeiend, zei hij.
ik had er een stapel fotolijsten van glas inzitten. ik had ze dus net zo goed in de glasbak kunnen kieperen, die staat verdorie nog geen 25 meter van mijn huis.
goede leer voor de volgende keer
dat is wel heel erg ver fietsen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik breng zulke spullen niet naar een bak maar gewoon rechtstreeks naar de kringloopwinkel.
Ik doe dat niet op de fiets inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is wel heel erg ver fietsen.
ze hebben hier door de hele streek heen van die bakken staan waar je je spullen in kan doen.
maar ik had me nooit gerealiseerd dat er zo mee gegooid zou worden (naief, ik weet het)
het is toch hun handel en bovendien, het moet ook nog uitgezocht worden. lekker dan als je collega's in de scherven moeten graven
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:07 schreef mefke79 het volgende:
Voornamelijk voor mijn humeur. En voor mijn relatie.
slaapgebrek is werkelijk killing voor een relatie. Zeker na 15 maanden. En ook als je niet meer weet wat je kan doen om het beter te maken of als je niet meer op 1 lijn zit over hoe te handelen in de nacht. Maar goed, we hebben dankzij een logeerpartij van tinus en de goede nachten daarna thuis, nu weer wat energie. Heerlijk, al zeg ik het zelf.quote:
haha ja joh???Likequote:Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef moussy het volgende:
Ja hoor kan, je kan er ook eitjes in bakken
ja hoor, eitje tikken in een bakje (wij hebben zo'n mini-muffinding) kruiden er door evt. andere rotzooitjes er door en in je cupcakemaker gieten. Is lekker, en staat leuk op je bordquote:
saladekruiden van de lidl is hier een hele grote hit!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh wat voor kruiden mik jij er dan door? Ik ken alleen het huistuinenkeuken gekookte eitje! Kan ik mijn vriend mooi eens verrassen met een ei maar dan anders!
Blauwe kaas mengen met wat room en erop, eitje heel houden en niet helemaal hard laten wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:43 schreef simmu het volgende:
wat kost zo'n ding en waar koop je dat? denk dat je zo'n eitje er ook wel heel in kan doen, met wat slagroom, kaas en ham of spekjesals dat in een ovenschaaltje kan, dan vast ook in zo'n ding
wat, ben jij niet fijn in de weer met paletmesjes, acrylverf, foto's, papiertjes, kraaltjes en dingetjes?quote:
Nee, ben gewoon aan het werk.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef simmu het volgende:
[..]
wat, ben jij niet fijn in de weer met paletmesjes, acrylverf, foto's, papiertjes, kraaltjes en dingetjes?
Mini lasagna voor in cupcake-bakjes: http://pinterest.com/pin/186969822001267805/quote:Op woensdag 19 september 2012 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraag, ik heb zo'n cupcakemaker gehaald omdat die dingen bij mij in de oven standaard binnenin niet gaar worden. Nu staan er in de handleiding allemaal recepten, maar kan ik daar ook gewoon beslag in gooien zoals ik dat gewend ben te maken? (gewoon pak van Koopmans)
Hee dat ding is echt multimulti handig!!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mini lasagna voor in cupcake-bakjes: http://pinterest.com/pin/186969822001267805/
Mini spinazie quiches: http://pinterest.com/pin/186969822001013670/
Mini appeltaartjes: http://pinterest.com/pin/186969821999637804/
Aksjun! (mini-cupcakes dus)quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef Vicky het volgende:
Ik moet ook zo'n ding!
Waar heb je m gekocht?
Vick, ik zag hem zojuist staan bij het de trekpleister. Voor 15 euro meen ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef Vicky het volgende:
Ik moet ook zo'n ding!
Waar heb je m gekocht?
Ik maak altijd hamchampignontaartjes met filodeegquote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mini lasagna voor in cupcake-bakjes: http://pinterest.com/pin/186969822001267805/
welke heb je? ik heb er een van de blokker voor 6 cupcakes.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraag, ik heb zo'n cupcakemaker gehaald omdat die dingen bij mij in de oven standaard binnenin niet gaar worden. Nu staan er in de handleiding allemaal recepten, maar kan ik daar ook gewoon beslag in gooien zoals ik dat gewend ben te maken? (gewoon pak van Koopmans)
blokker ook volgens mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Saffier het volgende:
Er zit hier helaas geen trekpleister in de buurt. Ikwilookzo'nding!
Maar de action verkoopt ze ook begrijp ik? Als ik me weer fit voel schaf ik er een aan. Of ik vraag 'm aan Klaas!
Ik moet nu een tostiapparaat van m'n nipobonnen. Toen ik het apparaat net even lekker stevig aandrukte voor mijn goddelijke sambal-kaastosti zag ik niet dat het snoer er Ook tussenzat. Een steekvlam, knal en korstsluitingquote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
blokker ook volgens mij.
ik nipo al die apparaten bij elkaar
welke ga je nemen? ik heb nu zo'n tafelgrill van tefal waar ik tosti's in maak.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik moet nu een tostiapparaat van m'n nipobonnen. Toen ik het apparaat net even lekker stevig aandrukte voor mijn goddelijke sambal-kaastosti zag ik niet dat het snoer er Ook tussenzat. Een steekvlam, knal en korstsluiting![]()
Ik schrok me een hoedje
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey kssst, t is Buuf voor jou ja![]()
Haahahahaha! <3quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook, maar dat houdt me op de een of andere manier niet tegen!![]()
Kan ie mooi de ijsmachine gezelschap gaan houden.
Zoiets zou ik ook wel willen. Ik heb zo'n ding waarmee je van die keiharde randjes krijgt maar ik wil juist van die mooie streepjes-tosti's.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welke ga je nemen? ik heb nu zo'n tafelgrill van tefal waar ik tosti's in maak.
die knijpt de kaas niet tussen mijn tosti's vandaan zoals de vorige.
en je kan dr ook hamburgers tussen bakken en saté en pitabroodjes enzo.
het ding gaat zelfs mee als ik op vakantie ga
ik vind het zo'n tof ding
echt de aanschaf waard!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Snoopy!
[..]
Zoiets zou ik ook wel willen. Ik heb zo'n ding waarmee je van die keiharde randjes krijgt maar ik wil juist van die mooie streepjes-tosti's.
Buuf, wij hebben idd ook een tijdje de vriezer geleegd en dat scheelde een berg op boodschappen.
jesses, engerd!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik moet nu een tostiapparaat van m'n nipobonnen. Toen ik het apparaat net even lekker stevig aandrukte voor mijn goddelijke sambal-kaastosti zag ik niet dat het snoer er Ook tussenzat. Een steekvlam, knal en korstsluiting![]()
Ik schrok me een hoedje
Doe je online onderzoeken of ben je mysterie shopper?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef snoopy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer amaranta. Misschien even op nipo.nl kijken?
Dees is ook leuk
[ afbeelding ]
Zo'n grill met verwisselbare platen is ook leuk...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef snoopy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer amaranta. Misschien even op nipo.nl kijken?
Dees is ook leuk
[ afbeelding ]
ja heerlijk! ik twijfelde nog of ik het zou kopen, maar toen mijn buurman meldde dat hij het achterlijk vond, was ik zo over de streep.quote:
Ik vind het ook een beetje vreemd eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja heerlijk! ik twijfelde nog of ik het zou kopen, maar toen mijn buurman meldde dat hij het achterlijk vond, was ik zo over de streep.
natuurlijk is het overdreven, maar hij staat er nu anderhalf jaar en hij wordt volop gebruikt
waarom? drink jij nooit wat als je in bed tv ligt te kijken?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vreemd eerlijk gezegd.
er staan pakjes en blikjes drinken in. limonade, sap, bier en wijn enzoquote:
Nee, als ik iets wil eten of drinken dan doe ik dat op de bank of in de keuken.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom? drink jij nooit wat als je in bed tv ligt te kijken?
Wij zijn ook ooit naar zo'n woning gaan kjiken, maar de keuken op een andere etage vonden we toch niet zo handig. Vnl ivm de koelkast ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef snoopy het volgende:
Oh zo. Ehm nee, eigenlijk niet.
Maar wij hebben ook een 2e koelkast(je) in de woonkamer. Die is nl op de 2e etage en onze keuken op de begane grond. Best handig idd.
mijn slaapkamer is op zolder en de koelkast staat in de keuken in het aanbouwtje op de begane grond.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef snoopy het volgende:
Oh zo. Ehm nee, eigenlijk niet.
Maar wij hebben ook een 2e koelkast(je) in de woonkamer. Die is nl op de 2e etage en onze keuken op de begane grond. Best handig idd.
alleen thee eigenlijk. En daar hoef ik geen koelkast voor.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom? drink jij nooit wat als je in bed tv ligt te kijken?
mijn tandenborstel staat op de wastafel tegenover het koelkastje, dus dat is geen probleem.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen thee eigenlijk. En daar hoef ik geen koelkast voor.buiten dat ik een tandendingetje heb. ik moet niks waar mijn tanden van gaan schimmelen of rotten.
en als ik in bed lig heb ik mijn tanden gepoetst en ben ik te lam om weer op te staan.
misschien als de jongens wat groter zijn en ik mijn slaapkamer als grotemensen hideout moet gebruiken?
nou daar is aardig in geruimd hoor. volgens mij hebben we er nu nog 4 in huis, waarvan er 1 alleen wordt gebruikt om te gamen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef Pvoesss het volgende:
Past mooi bij de hoeveelheid TV's
Die hadden jullie toch ook zo erg veel lady?
het enige dat ik lauw drink, is bier. koud bier vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef Troel het volgende:
Als je regelmatig in de slaapkamer wel dingen nuttigt en het is onhandig om telkens weer naar beneden te lopen, dan snap ik het welIk zou dan zelf alleen nooit zo'n ding aanschaffen, maar gewoon wat blikjes onder het bed gooien en dan warm opdrinken ofzo
We hebben zo'n klein ikea-keukenblokje in de woonkamer gezetquote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn ook ooit naar zo'n woning gaan kjiken, maar de keuken op een andere etage vonden we toch niet zo handig. Vnl ivm de koelkast ja.
"I could really go for a snack"quote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik laat mijn lief lopen als ik dorst heb
Het grootste gedeelte van die uit 2001 kunnen ook opgaan voor mensen die al jaren niet meer hier komen, dus het gaat meer op voor mensen die ooit verslaafd zijn geweest OF het nu nog zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Remake van: Kenmerken van FOK! verslaving..
aiaiai.
er zitten er best een aantal tussen eigenlijk.
Ruben snapt de opgelost slotje ook al nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, da's waar. maar dan nog; opgelost slotje, *kras*, ga de park maar even checken zeggen tegen je kinderen. ()
die emoticon denken/willenuitbeelden/gebruiken ergens anders, luisteren wanneer iemand buurvrouw gebruikt, willekeurig in een zin.
hallo, ik ben de buurvrouw, en ik ben verslaafd.
Tijdens het lezen van een boek CTRL+F in willen toetsen om te vinden waar je gebleven bent.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Remake van: Kenmerken van FOK! verslaving..
aiaiai.
er zitten er best een aantal tussen eigenlijk.
hahaha nee hoor, van mij mochtie er zo uit, alleen hij zat er pas een maand ofzo in en het inzetten deed zo'n zeer dat ik eruit halen niet eens durfde overwegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:47 schreef trui het volgende:
oops, ben je zwanger Lady_wrb?
haha ET, gisteren las ik nog ergens dat je van oude meuk hield!![]()
Lag die echt in je onderbroek zeg maar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier wel eens gehad dat het spiraaltje er vanzelf uitging?
of heb is het een gevalletje heb ik weer
hij lag er bijna helemaal uit dus. ik dacht wat voel in nou toch en toen had ik dus dat ding in mijn handenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:14 schreef Troeta het volgende:
[..]
Lag die echt in je onderbroek zeg maar?
Ik had een keer seks, allemaal bloed enzo, hing dat ding aan m'n baarmoedermond, dokter haalde hem er zo uit met z'n vingers.
nee hoor weinig zwanger worden hier. mijn partner is al zo lang als ik hem ken gesteriliseerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef Tinuviel het volgende:
Gelukkig maar dat je hebt gemerkt dat je hem kwijtraakte. Anders had je zo zwanger kunnen worden zonder dat je het merkt?
Of zeg ik nou iets raars, heb geen ervaring met spiraaltjes, maar wat ik hier hoor klinkt niet fijn.
Ik had ook een Gynefix. Van het verwijderen voel je echt niets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie ook zo enorm op tegen het er uit laten halen.. :![]()
Maar ik heb de gynefix en die porren ze in je baarmoederwand en dan zit hij aan de wand vast..
Maar bij andere spiraaltjes is verliezen dus wel iets dat kan gebeuren.
Ziet er echt leuk uit, maar wat zit er inde mini lasagna precies in, is dat filodeeg, mozzarella, tomaatsaus en wat nog meer?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Been there, done that, got the abortion...quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier wel eens gehad dat het spiraaltje er vanzelf uitging?
of heb is het een gevalletje heb ik weer
Wel testen hoor...hier staat het potje nog steeds klaar om gevuld te wordenquote:Op maandag 24 september 2012 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Been there, done that, got the abortion...
En nee, ik snap er niks van dat ik het niet gemerkt heb, die dingen zijn niet echt klein. Aan de andere kant illustreert het mooi wat een enorme stolsels ik verlies tijdens mijn menstruatie.![]()
Nog een maand of twee en dan even het spul van F. laten testen en als dat goed is gaat de mijne er definitief uit.
op deze momenten ben ik zo blij dat ik een maandelijkse zwangerschapstest krijg.quote:Op maandag 24 september 2012 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En nee, ik snap er niks van dat ik het niet gemerkt heb, die dingen zijn niet echt klein. Aan de andere kant illustreert het mooi wat een enorme stolsels ik verlies tijdens mijn menstruatie.![]()
Nog een maand of twee en dan even het spul van F. laten testen en als dat goed is gaat de mijne er definitief uit.
Oef, elke maand? Bepaald soort test ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op deze momenten ben ik zo blij dat ik een maandelijkse zwangerschapstest krijg.
Is de buurvrouw niet even thuis?quote:Op maandag 24 september 2012 13:58 schreef -Spring het volgende:
Kutterdekutterdekut!
Laat ik de tas met ingredienten voor L's traktatie morgen bij de AH staan!
En L slaapt en de AH is hier 7 km vandaan.
*Huil*
Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is de buurvrouw niet even thuis?
En ff de appie bellen of je tas er nog staat en of ze m even bij de service balie zetten?quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee.
Dat was het eerste wat ik ook dacht.
Die is bij AH?quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee.
Dat was het eerste wat ik ook dacht.
Eensch...quote:Op maandag 24 september 2012 16:41 schreef Nijna het volgende:
In dit soort gevallen zou ik best wat centraler willen wonen dan het pitoreske (uch) Drenthe...
7 km? In wat voor gehucht is dat dan?quote:Op maandag 24 september 2012 13:58 schreef -Spring het volgende:
Kutterdekutterdekut!
Laat ik de tas met ingredienten voor L's traktatie morgen bij de AH staan!
En L slaapt en de AH is hier 7 km vandaan.
*Huil*
is bijna twee uur..... :-( vind ik te ver voor er meet.....quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef Vicky het volgende:
Utrecht is toch wel.redelijk te doen vanaf Drenthe?
das idd nog aardig ver..quote:Op maandag 24 september 2012 19:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
is bijna twee uur..... :-( vind ik te ver voor er meet.....
dat ding is er bij mij dus waarschijnlijk ook gewoon 'úitgespoeld'quote:Op maandag 24 september 2012 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook van overtuigd dat hij los gekomen is omdat ik 3 maanden non-stop vloeide toen ik tijdelijk de pil erbij slikte om te kijken of dat mijn buien een beetje kon temperen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat ding is er bij mij dus waarschijnlijk ook gewoon 'úitgespoeld'
heb nog steeds niet de moed gevonden om de gyn. te bellen. ik voelde me zo stom
maar nu ik weet dat het wel meer gebeurt, ga ik morgen toch maar eens contacten.
het moet nu een keer klaar zijn, dat gedoe allemaal. ik gebruik meer inlegmateriaal dan de gemiddelde bejaarde
daar had ik m nou net voor (of eigenlijk tegen) gekregen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:12 schreef lily het volgende:
Ik menstrueer ook altijd vrolijk door met een spiraal. Maar dan ook echt continue. Waardeloos.
6,7 om precies te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
7 km? In wat voor gehucht is dat dan?
Jup! En ze zijn leuk geworden. Wel een beetje zuur, vermoed ik. Heb de ananas, om verkleuring te voorkomen, nl in de pure citroensap gedoopt.quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Tinuviel het volgende:
Spring, is het nog gelukt met de boodschappen voor traktatie terug te halen en traktatie maken?
Meet klinkt leuk. Ik durf het ook even niet te organiseren, heb het best druk en zoeken naar een nieuwe baan heeft even eerste prioriteit. Als het schikt vind ik het wel leuk om te komen.
Is dat niet wat voor K_i_m? Ik zie mij nog niet gaan met testostronie and the heartbreakers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan ik hier iemand blij maken met 4 kaarten voor Doornroosje de Musical, met meet&greet na afloop?
Op 15 oktober in Hilversum
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is dat niet wat voor K_i_m? Ik zie mij nog niet gaan met testostronie and the heartbreakers.
tis voor Bep ja, maar nummer 2 wil ook graag mee en die mag echt niet zomaar een middagje missen :-/quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:54 schreef Saffier het volgende:
Het is voor Bep toch? En die is 4? Dan kan je een dagje smokkelen misschien?
ja is goed, graag!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:58 schreef Saffier het volgende:
Oh, Taart, zal ik je aanbod delen op mijn feestboek? Misschien dat er dan iemand reageert?
Huh? Wij, regio noord hebben echt vanaf de 20e vakantie. Weten jullie dat zeker? Ik heb net van basisschool en middelbare nagekeken en die kloppen met de data in de link.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Saffier het volgende:
Nee, de herfstvakantie valt dit jaar bij ons in de week ná de 18e :S
wij zijj midden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Jullie zijn regio Zuid? Dan heb je toch gewoon vakantie dan?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/herfstvakantie-2012.html
Nah, stom. Dan ga je dus gelijk met regio Noord? Lekker lang stuk dan ook tussen grote vakantie en herfst!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wij hebben de week van de 22e vakantie. Het wijkt hier wel vaker af
Hij is 4+ dus dat zou ik inderdaad niet doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:42 schreef Nielsch het volgende:
2 jaar en 4 maanden lijkt me nog een beetje jong he voor de Doornroosje musical? Anders had ik wel met haar willen gaan...
Klopt, adviesdataquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:43 schreef amaranta het volgende:
Als ik het goed heb, mogen scholen op de kerstvakantie en zomervakantie na zelf bepalen wanneer zij de andere vakanties inplannen.
Zo hebben wij ook een andere week carnavalsvakantie ipv de adviesdatum van de overheid.
Herfst is hier in het zuiden inderdaad de week van de 15de.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef snoopy het volgende:
Zijn enkelbanden zijn verrekt. Been omhoog, koelen en vanavond ibuprofen voor hij gaat slapen. En natuurlijk geen voetbal en gym deze week. Affijn, het had erger kunnen zijn
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Saffier het volgende:
Arm snoepje! Hopelijk kan hij er snel weer volledig mee uit de voeten.
Wij eten weer shoarmataart vanavond
ieks nou zeg dat welquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Amai Saffier ik krijg er plaatsvervangend pijn van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |