mijn laatste schoenen waren van Scapino, uit de comfort-lijn (dus bedoeld voor langdurig gebruik, zou je denken).. en die waren best snel al stukquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan is ze toch heerlijk jarig! En ik eet duizend keer liever van een thuisbakker dan van de grote hoop van een zgn échte bakker. Maar dat ben ik.
ET, scapino heeft wel leuke die er comfi uitzien, maar die zijn niet van leer.
Pijntjes....quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Nielsch het volgende:
dit topic mag er niet meer gezeurd worden over pijntjes enzow.... boring...
mogen we nog wel blauwe plekken vergelijken?quote:
Ja heeeej! Ik moet nog twee weken wachten op m'n infuus! Kvinnutnieeerlijk!quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
mogen we nog wel blauwe plekken vergelijken?
Kan daar aan het eind van het jaar een award voor komen???quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
mogen we nog wel blauwe plekken vergelijken?
Tuurlijkquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef easy-going het volgende:
Snoopy, je zag mijn knipoog toch wel hč......
Gelukkig maar, want ik ben nogal labiel vanavond, komt door mijnquote:
Joh, dat doen wij ook! We hebben geen eens plek voor de hele familie, dus gewoon een middag in een zaaltje. Thuis geen zooi, lekker iedereen in één keer ipv het hele weekend door bezoek. 's avonds de een opruimen en de ander met de kindjes naar bed en het is prima. Ook geen gezeik van "jij mag niet met mijn speelgoed" want het speelgoed is daar lekker van niemandquote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef -Spring het volgende:
En dank voor de taarttips.N heeft een bakker gevonden die een kikkertaart wil maken. Door iemand thuis vind ik eigenlijk een beetje een vies risico.
Herinnert me aan dat strijkincident.
En mn schoonvader herinnerde me er net aan dat L dít weekend al jarig is.Ik dacht volgend pas. Net eens gekeken wie we uit gaan nodigen en als we iedereen uitnodigen waarbij wij afgelopen jaar ook op kinderverjaardag zijn geweest, komen we op 50 man, incl kinderen en familie.
Het is meer dan afschuwelijk, maar N is nu naar het dorpshuisje om te kijken of we dat voor de zaterdagmiddag af kunnen huren. Dat we erin meegaan vind ik enerzijds van de gekke; anderzijds kijkt het me ook heerlijk om daarna in een leeg en schoon huis terug te komen.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik ben nogal labiel vanavond, komt door mijnpijntjes
4000 mg paracetemol per dag en nog 1 of andere killerpijnstiller houden de pijntjes aardig onder controle, maar het is een beetje aan het inzinken vanavond dat het best wel k*t is allemaal.quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja vertel een Easy, hoe is het nu met je 'pijntjes'?
Ik heb een blauwe plek die er wel is, maar ik voel er niks van.quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook een soort van blauwe plek die er niet is.
Mijn oog voelt aan de binnenkant helemaal beurs, maar aan de buitenkant is niks te zien. Heel klein beetje dik, maar je moet er echt heel erg op letten.
Maar fijn voelt het niet.
normaal mag je max 3000 mg per dagquote:
Ja joh, gelukkig heb ik alleen maar pijntjes, anders zou ik pas echt moeten gaan slikken denk ikquote:
easy going dusquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja joh, gelukkig heb ik alleen maar pijntjes, anders zou ik pas echt moeten gaan slikken denk ik
gelukkig maarquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja joh, gelukkig heb ik alleen maar pijntjes, anders zou ik pas echt moeten gaan slikken denk ik
Ja, en dan denk ik meteen weer aan jou, dit is voor iedereen zichtbaar, 6 weken gips, en oja shit, 3 maanden revalideren, maar dan hoop ik er wel een eind klaar mee te zijn.... Maar jij : *.quote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bohh ik hoop dat je snel met minder toe kan easy! Pijn is zoooo kut!
schijt zat! zou mijn tante van 88 zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik overleef het wel joh. Ik heb diclofenac en mn neus in de wind. Schijt aan de wereld, haters gonna hate enzo
Ga jij maar gewoon dit ondergaan en er helemaal van opknappen. Solidariteitskneuzen hebben we niks aan
Zo voelde mijn vriend zich ook toen hij van zijn fiets was gevallen en was afgevoerd. Toen ze hem bij het ziekenhuis uit de ambulance haalden zeiden ze dat hij die lus waar hij zich aan vast hield wel los mocht laten. Die zat nl aan de ambulance vastquote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef easy-going het volgende:
Ik kreeg trouwens ketamine van de ambulancebroeder..... Wat een spul is dat zeg... Twilght zone to the max enzo...
Mooi. Stil is.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HahaEr zoveel schijt aan hebben dat je pleepapier tekort komt, zoals Moussy eens zo mooi zei
Ik werd naarmate we het ziekenhuis naderden wel helderder, maar ik wil geloof ik niet weten wat ik allemaal gezegd heb.quote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo voelde mijn vriend zich ook toen hij van zijn fiets was gevallen en was afgevoerd. Toen ze hem bij het ziekenhuis uit de ambulance haalden zeiden ze dat hij die lus waar hij zich aan vast hield wel los mocht laten. Die zat nl aan de ambulance vast
Maar gelukkig zijn er dan altijd nog billendoekjes!quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HahaEr zoveel schijt aan hebben dat je pleepapier tekort komt, zoals Moussy eens zo mooi zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |