Ik eigenlijk ook niet... Stuur die link als je het gevonden hebtquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Compoantje het volgende:
Straks maar even opzoeken. Ik wist niet dat ie op YouTube stond.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef d-18 het volgende:
Ik eigenlijk ook niet... Stuur die link als je het gevonden hebt(Thx)
quote:
De harten der Christenen zijn dusdanig ongevoelig gemaakt voor laster en beledigingen dat ze het niets doet. Wij daarentegen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vroeg de us overheid ook of deze eraf moet?
jullie daarentegen houden wel van een moordpartijtje extra ja...quote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De harten der Christenen zijn dusdanig ongevoelig gemaakt voor laster en beledigingen dat ze het niets doet. Wij daarentegen.²
Die heb ik gezien!quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Land of the free in de bocht.quote:Google heeft een verzoek van het Witte Huis om een omstreden anti-islamfilm van Youtube te halen geweigerd.
Ja, dat evil Amerika altijd, dan worden hun ambassades in de fik gestoken, willen ze de boel een beetje sussen ook nogquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Land of the free in de bocht.
Met hun dubbele agenda.
Snap best dat men het geweld wilt sussen door zo'n verzoek in te dienen. Allerlei amerikanen die plots worden afgeslacht is natuurlijk ook een diplomatieke nachtmerrie... echter, Amerikanen kloppen zichzelf altijd op de borst omdat ze niet onderhandelen met terroristen. Zo'n filmpje verwijderen omdat er mensen boos van worden is dan mijn inziens een redelijke knieval.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Land of the free in de bocht.
Met hun dubbele agenda.
Dan zetten ze toch extra firepower in?quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat evil Amerika altijd, dan worden hun ambassades in de fik gestoken, willen ze de boel een beetje sussen ook nog.
Sja, ik snap je wel hoor, ik vind ook niet dat het weg moet, integendeel. Maar meer firepower, dat zal alleen maar meer haat opwekken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Dan zetten ze toch extra firepower in?
Ik dacht dat ze zich niet de mond wilden laten snoeren.
Verstandig. De film zelf zal toch niet gemist worden, want het is echt kutkwaliteit. Gewoon weer een middelmatige cineast die met een controversiële film veel kijkers probeert te trekken (het lukt hem nog ookquote:Ook in India en Indonesië is de video geblokkeerd omdat die de daar geldende wetten zou overtreden. Youtube gaf vrijdag aan dat de video in de overige landen beschikbaar blijft.
Inmiddels heeft ook Maleisië Google gevraagd de toegang tot de film te blokkeren. Minister van informatie Rais Yatim zei 'explosieve commotie en vergeldingsacties' te vrezen.
Zal hij van Google al het mailtje hebben ontvangen dat hij geld kan verdienen met zijn upload?quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Verstandig. De film zelf zal toch niet gemist worden, want het is echt kutkwaliteit. Gewoon weer een middelmatige cineast die met een controversiële film veel kijkers probeert te trekken (het lukt hem nog ook).
En hoe worden christenen beledigd door die film?quote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De harten der Christenen zijn dusdanig ongevoelig gemaakt voor laster en beledigingen dat ze het niets doet. Wij daarentegen.²
Die is in tientallen landen ook verboden geweest, ja.quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Veel meer, hoe meer boze moslims des te beterquote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel topics moeten er nog over dit onderwerp gemaakt worden?
Ze dachten het alleenrecht op films die mogelijk met jesus vergelijken konden worden haddenquote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
En hoe worden christenen beledigd door die film?
Ik vind het onderscheid moslim en booslim wel van toepassing hierquote:Op zondag 16 september 2012 20:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Veel meer, hoe meer boze moslims des te beter
Ik durf te term slim niet te gebruiken in het gezelschap van boze theedoekenquote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het onderscheid moslim en booslim wel van toepassing hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |