SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
B1 is idd bij sloping frames een virtuele lengte. Maar wel jouw goede aanknopingspunt om frames te vergelijken waarvan de een een niet of een klein beetje aflopende buis heeft en een ander juist veel meer. Tuurlijk kan je dat wel meten, gewoon tot het hart van de zadelpen en dan waterpas.quote:Op zondag 16 september 2012 14:52 schreef eentwee het volgende:
B1 kun je niet meten want dat is een virtuele lengte. Waarom zo moeilijk doen.. het gaat Oksel toch alleen om het bepalen van de framemaat die hij nu heeft? Daarna begint het vergelijken, daarvoor zijn zoals gezegd B1, E, G en G1 van belang. En BS, A1 en AS totaal NIET.
En die staat niet eens in de tabel..quote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef Oksel het volgende:
Ingewikkeld, dat is zeker. Mijn balhoofdbuis is 14,5 cm van mijn Bianchi.
Toch maar een licentie aan gaan vragen dan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:13 schreef Oksel het volgende:
Vandaag dus die koers gereden. Met man of 100 van de start, eerste paar km bleven we achter de motoren, toen niet meer. En toen ging 't hard. Continue > 40km/u. Kon goed (heel goed) bij blijven, elke keer mooi voorin, kon mooi de bochten scherp pakken en zo weer wat verder voorin komen.
Na 70km was er een waterstop, hard nodig. Daarna viel 't helemaal stil. Behalve in de heuvels, daar werd flink doorgetrokken. Deed pijn. We waren toen nog met 20 man over, na 85km nog met 10 man. Zat nog keurig erbij, maar toen was 't vol wind tegen en continue interval.. sprintjes, elkaar verrot fietsen, etc. Moest er dus af, samen met ploegmaatje. Die zat helemaal kapot, nog geprobeerd terug te komen maar in m'n eentje lukte dat niet. De laatste 15km dus alleen gefietst. Nog gestopt voor een flesje cola. Niet meer ingehaald. Uiteindelijk met ruim 100km en 33,6km/h gemiddeld (volgens Strava) op de klok aangekomen. Pijn in m'n poten.. auch. Vooral 't laatste stuk, alleen, wind tegen.. pff.
http://app.strava.com/rides/22145309
In de koers wordt er zo'n 40+ gem. gereden. Begin vaak 50+.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Oksel het volgende:
Geen idee hoe hard 't gaat bij andere koersen. Zolang 't vlak is kan ik eenvoudig mee komen. Merk dat ik goed bochten neem en als 'r waaier wordt gereden maak ik er gebruik van door mooi in te halen en voorin er weer tussen te kruipen. Als ik geen kopwerk doe heb ik nog over voor wat (korte) klimmetjes die ik op macht pak. Als d'r niet zo gek werd gereden aan 't eind had ik bij de kopgroep kunnen blijven. Geen sprint meer, dat zat d'r echt niet meer in.
Heb af en toe nog wat mensen teruggehaald. Dat nekte me ook waardoor ik er af moest. En die kutwind
maar hoe lang is heer oksel , het lijkt er op dat je best op een 52 ridley x fire past.quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
En die staat niet eens in de tabel..
[ afbeelding ]
B1 is bij mij 55cm.
Toch nog knap dat je tweede wordt in een sport die niemand kent, nummer 1 was de kano?quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, tweede geworden in mijn klasse op het NK. In een sport die niemand kent
Ik moest even lachenquote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toch nog knap dat je tweede wordt in een sport die niemand kent, nummer 1 was de kano?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toch nog knap dat je tweede wordt in een sport die niemand kent, nummer 1 was de kano?
Nog nooit van tea tree zalf gehoord maar je bedoelt dit.......?quote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Parkeerplek homo misschen?
Maar ik ben wel teleurgesteld, JohnDDD is wel de enige hier behalve mij die ook met bagage op de fiets rondrijdt in de vakantie dacht ik(ivo heeft ook bepakking, maar dat is een heel ander soort van fietsen weer natuurlijk), en dt soort postjes geven ons soort mensen een heel slechte naam. Ik durf nu nooit meer te vertellen dat ik m'n intieme onderdelen 's avonds in de tent altijd even in de tea tree zalf zet, om ontstekingen ed te voorkomen. En over m'n schimmelpoeder vor de voetjes.
Maar, geen aambeien hier! Ik heb wel leuke verhalen over rondfietsen met buikloop, en hoe ik bijna eens in de berm met de broek naar beneden moest, maar ik wil Patroon geen slechte zondag bezorgen...
quote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een oud gezegde is dat als je er wind op afgereden wordt dat je niet goed kunt linkeballen of dat je meer moet trainen. Of zat je te veel te linkeballen en hebben ze je op het kantje gezet? Want ik heb een beetje het idee dat je wel hard kunt fietsen maar niet altijd even slim. Overigens toch nog een beste prestatie. Ik doe het je niet (meer) na.quote:Op zondag 16 september 2012 19:13 schreef Oksel het volgende:
Zat nog keurig erbij, maar toen was 't vol wind tegen en continue interval.. sprintjes, elkaar verrot fietsen, etc. Moest er dus af, samen met ploegmaatje.
Was in Harkstede trouwens.quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Tommeke het volgende:
Kanopolo lijkt me tof
Puike prestatie Okkie! Volgend jaar sta ik je bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |