quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
Groningen heeft ook gewoon 0x goed gespeeld. Hier kan ik best begrijpen als ze Maaskant dumpen, maar is er iemand vrij die ze kunnen nemen?
quote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
'Groningen kan altijd op me rekenen.'
Ruud Gullitquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
Groningen heeft ook gewoon 0x goed gespeeld. Hier kan ik best begrijpen als ze Maaskant dumpen, maar is er iemand vrij die ze kunnen nemen?
Eigenlijk moeten ze wachten met het ontslaan van Maaskant tot RKC-GRO. Ze hebben als goaltune TURBOOOOOOOOquote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef RvLaak het volgende:
PEC-Groningen volgende week... Dat worden de eerste 3 punten in Zwolle
quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze wachten met het ontslaan van Maaskant tot RKC-GRO. Ze hebben als goaltune TURBOOOOOOOO
Ja maar nu heb ik hierboven de uitslag al gezienquote:
Ja mensen, het zal nog lang onrustig zijn in Almelo!quote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die dekselse everton ramos da silva flikt het dan toch
ADO - Ajax en Vitas - Heracles... denk eerder dat jullie dan 4e komen te staan omdat PSV van Fey gaat winnenquote:
het hoeft niet te spoken, ik denk dat Ado zo ook wel wintquote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO - Ajax en Vitas - Heracles... denk eerder dat jullie dan 4e komen te staan omdat PSV van Fey gaat winnen
Ik hoop dat het gaat spoken in Den Haag
Het geweldige positiespel van Utrecht heeft ons stil gekregen.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het geweldige positiespel van Utrecht heeft ons stil gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |