Eigenlijk moeten ze wachten met het ontslaan van Maaskant tot RKC-GRO. Ze hebben als goaltune TURBOOOOOOOOquote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef RvLaak het volgende:
PEC-Groningen volgende week... Dat worden de eerste 3 punten in Zwolle
quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze wachten met het ontslaan van Maaskant tot RKC-GRO. Ze hebben als goaltune TURBOOOOOOOO
Ja maar nu heb ik hierboven de uitslag al gezienquote:
Ja mensen, het zal nog lang onrustig zijn in Almelo!quote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die dekselse everton ramos da silva flikt het dan toch
ADO - Ajax en Vitas - Heracles... denk eerder dat jullie dan 4e komen te staan omdat PSV van Fey gaat winnenquote:
het hoeft niet te spoken, ik denk dat Ado zo ook wel wintquote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO - Ajax en Vitas - Heracles... denk eerder dat jullie dan 4e komen te staan omdat PSV van Fey gaat winnen
Ik hoop dat het gaat spoken in Den Haag
Het geweldige positiespel van Utrecht heeft ons stil gekregen.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het geweldige positiespel van Utrecht heeft ons stil gekregen.
straks Juve en Barça.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
kut wedstrijden weer vanavond
dan maar een film kijken
Bedankt voor de mededeling manquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
kut wedstrijden weer vanavond
dan maar een film kijken
Fijn dat je het op waarde kunt schatten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling man
Dan mis je toch echt wat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met het buitenlandse voetbal.
Waarom dan man, qua niveau is het buitenland toch veel hoger ivm met NL.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kijk genoeg wedstrijdjes hoor, maar ik vind de Eredivisie veel leuker eigenlijk.
De meeste wedstrijden in de PL kom ik heel moeilijk doorheen. Natuurlijk is het af en toe wel leuk om de topploegen aan het werk te zien, maar de Eredivisie vind ik veel spannender. Lekker aanvallend voetbal, ook genoeg fouten idd. Zit bijna geen wedstrijd tussen die echt saai is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan man, qua niveau is het buitenland toch veel hoger ivm met NL.
quote:
quote:
Nee. Dat doet eindbaas Pluimquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mokhtar gaat het verschil maken vanavond
Die geeft de assistquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Dat doet eindbaas Pluim
Idd, en Zoet moet z'n doel schoon houdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
hopelijk scoort RKC er op los vanaaf
Tja, je moet wat als je team het zo kut doetquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:57 schreef Monolith het volgende:
Maaskant goochelt ook lekker met opstellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |