quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij dan toch de eerste zijn die ontslagen wordt?
Welk succes?quote:Op zondag 16 september 2012 18:22 schreef Crimyclown het volgende:
Donder eens op met je witte zakdoekjes successupporters.
Hoe kun je in godsnaam een successupporter zijn van Groningen??? Welk succes?quote:Op zondag 16 september 2012 18:22 schreef Crimyclown het volgende:
Donder eens op met je witte zakdoekjes successupporters.
Die voorzitter lijkt me niet heel erg geduldig.quote:Op zondag 16 september 2012 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij dan toch de eerste zijn die ontslagen wordt?
Kan niet altijd mee zitten, komt wel weer goed met ze.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam een successupporter zijn van Groningen??? Welk succes?
Ook nog eens langer dan 11 tegen 11quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk hoe Groningen afzakt en afzakt en afzakt
Me mooie cluppieAls zelfs het Groningen publiek het telkens al zat worden na deze zeer magere jaren dan zegt dat al meer dan genoeg.
Verliezen van Vitesse en dik terwijl je met man meer staat![]()
![]()
Wij wonnen niet tegen 9 man, dus het kan nog altijd erger.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk hoe Groningen afzakt en afzakt en afzakt
Me mooie cluppieAls zelfs het Groningen publiek het telkens al zat worden na deze zeer magere jaren dan zegt dat al meer dan genoeg.
Verliezen van Vitesse en dik terwijl je met man meer staat![]()
![]()
Z'n 'HIJ KAN NOG GEEN KUT DEKKEN!', vlak voor z'n neus zal ook geen goed doen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die voorzitter lijkt me niet heel erg geduldig.
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Hoe kun je in godsnaam een successupporter zijn van Groningen??? Welk succes?
Ben je snel terug uit de euroborg.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef bianconeri het volgende:
De kern blijft altijd wel!!
Als echte Grunnigers zal ik/we er wel achterstaan(ook in de 8 jaar geleden tijd dat het tegen degradatie vechten was)
Dat degradatievoetbal komt dit jaar ook weer dicht bij, als ze zo door gaanquote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt
Groningen heeft voor paar jaar geleden hele mooie jaren gehad met mooie prestaties en zelfs kortstondig Europees voetbal. Dat is toch voor een club als Groningen succes. En tja dat trekt altijd van die successupporters aan die nooit voor Grunn waren uit schaamte mss.
Maar ja echt succes was er niet in de vorm van titels ofzo. Maar ja als club als Grunn verwacht je dat ook niet.
De kern blijft altijd wel!!
Als echte Grunnigers zal ik/we er wel achterstaan(ook in de 8 jaar geleden tijd dat het tegen degradatie vechten was)
Nee niet terecht.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Wat zal Huistra lachen, en terecht.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je snel terug uit de euroborg.
quote:
Campione campionequote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef TLC het volgende:
Mensen die denken dat Vitesse in de Nederlandse competitie geen kampioen kan worden![]()
![]()
![]()
![]()
Die voorzitter vind ik ook een rare eikel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n 'HIJ KAN NOG GEEN KUT DEKKEN!', vlak voor z'n neus zal ook geen goed doen.
Hoe sta je dan achter je club, door commentaar te leveren op fok?quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht jij weer....
Alsof je in het stadion moet zijn om fan te kunnen zijn ofzo?
quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou een mooie ontslag brief zijn:
"Ge kunt de groeten uit Groningen krijgen, kut"
Net als z'n voorkomen: twee hommo's strak in pak en Sibin heeft een vier maten te grote blazer aanquote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Cardozo het volgende:
Die Sibon, wat een baas. Dat hele commentaar geven boeit hem geen flikker
Ik denk het wel.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou een mooie ontslag brief zijn:
"Ge kunt de groeten uit Groningen krijgen, kut"
quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
Groningen heeft ook gewoon 0x goed gespeeld. Hier kan ik best begrijpen als ze Maaskant dumpen, maar is er iemand vrij die ze kunnen nemen?
quote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
'Groningen kan altijd op me rekenen.'
Ruud Gullitquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
Groningen heeft ook gewoon 0x goed gespeeld. Hier kan ik best begrijpen als ze Maaskant dumpen, maar is er iemand vrij die ze kunnen nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |