quote:
film?quote:Directing debut of Kevin Spacey.
Damn..quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef Sands het volgende:
The Jacket
Daniel Craig
Adrien Brody
Keira Knightley
Kris Kristofferson
quote:I'm trying to figure out, Chairman of what Board? People come up to me and seriously say: "Well, what are you Chairman of?" And I can't answer them.
Grapjas, ik had die hint nog niet gezienquote:
quote:
Als je dat wil wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Krijgen we nu een maand lang vragen over vervelende acteurs?
quote:You better get busy living, because dying's a pain in the ass.
quote:
quote:That guy Heston has to watch it. If he's not careful, he'll get actors a good name. - On Charlton Heston
Wist niet dat die zulke onsympathieke dingen zeiquote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Frank Sinatra, maar wat is daar een film-vraag aan?
Omdat hij ook een acteur was?quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Frank Sinatra, maar wat is daar een film-vraag aan?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wist niet dat die zulke onsympathieke dingen zei
Ik had deze uitspraken nooit met Sinatra in verband gebracht, maar blijkbaar heb ik me vergist in Sinatraquote:
En van zijn mening over filmsterren?quote:Op zondag 16 september 2012 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ken hem alleen van zijn muziek.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik had deze uitspraken nooit met Sinatra in verband gebracht, maar blijkbaar heb ik me vergist in Sinatra
Helemaal begrijpelijk als je dit leestquote:He had a longstanding dislike of Marlon Brando from the time they starred in Guys and Dolls (1955). Sinatra always felt he should have played Brando's part, with Gene Kelly in the other role. Sinatra nicknamed Brando "Mr Mumbles" while Brando called him "Mr Baldy".
Dat gaat dus over On the Waterfrontquote:Sinatra originally had been scheduled to star in the picture, which was filmed in his hometown of Hoboken, NJ, but producer Sam Spiegel gave the role to Marlon Brando when he realized he could raise $1 million in financing for the picture by using Brando versus $500,000 if Sinatra was the star).
Ook niet. Alleen het citaat over dat meisje en zijn laatste woorden.quote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En van zijn mening over filmsterren?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:11 schreef Sands het volgende:
Rescue Dawn
Christian Bale
Werner Herzog
...
1/1 3/3quote:
quote:
3/5quote:
4/5quote:
Te opzichtig.quote:
En dit soort dingen flikt ie wel vaker op zondagavondquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Borizzz het volgende:
Deze is inderdaad wel weer moeilijk...
Hitchcock filmquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Borizzz het volgende:
Deze is inderdaad wel weer moeilijk...
Maakt toch niet uit dat het zondagavond is?quote:Op zondag 16 september 2012 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dit soort dingen flikt ie wel vaker op zondagavond
quote:Refusing to give into police investigators' questions of suspicion, due to the seal of confession, a priest becomes the prime suspect in a murder.
Montgomery Cliftquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Borizzz het volgende:
denk denk denk
je hebt genoeg hints gegeven...
overigens had deze best in het dubbele punten topic gekund....
quote:
quote:Was the highest-grossing film in Japan until Hayao Miyazaki's Spirited Away opened.
Goed zoquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
die trap doet me aan home alone denken, maar die mensen zeggen me niks
Chris Columbus dus?... ik dacht echt dat t om dat huis draaide.quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is van de schrijver van de Home Alone films
was toch john hughes?quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Chris Columbus dus?... ik dacht echt dat t om dat huis draaide.
Zeg dat dan meteen, kan ik me meteen de moeite besparen want dat weet ik toch nietquote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is van de schrijver van de Home Alone films
De film heeft meer gemeen dan alleen de schrijver.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
was toch john hughes?
sixteen candles?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef Borizzz het volgende:
dat huis.. weet ik zo niet; ik kan alleen wat titels opdissen...
christmas vacation?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef Borizzz het volgende:
Dan heb je unckle buck nog; die zat daar ook ergens in de buurt.
met wijlen john candy
helaas.quote:Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef ArtistA het volgende:
Spirited Away?
al zie ik geen verwantschap met 101 dalmatiërs
Uhhh... Tja...quote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
helaas.
die verwantschap moet je anders zien.
met dieren; en er is nog een verwantschap.quote:Op zondag 16 september 2012 23:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhhh... Tja...
Hoe anders?
Pan's Labyrinth anders?
quote:I've had some success in movies, so I really don't think about success. You like to have it, but I'm not desperate for it.
quote:Whenever I think of the high salaries we are paid as film actors, I think it is for the travel, the time away, and any trouble you get into through being well known. It's not for the acting, that's for sure.
quote:
FIlm?quote:Director Renny Harlin has a cameo as one of the employees leaving the facility early in the movie (he's the one with long, blonde hair and sunglasses).
quote:Director Trademark
Rennie Harlin: [Finland] There is a small Finnish flag in Janice's room. In the kitchen there is a dry erase board with a shopping list. The first item is "Finnish pancakes." Helsinki (Finland's capital city) is also mentioned. Finlandia vodka drunk in some shots also comes from Finland.
quote:Preacher's description of Albert Einstein's Theory of Relativity (Tom Scoggins: "I spent four years at CalTech, and that's the best physics explanation I've ever heard.") is adapted from a quote by Einstein himself: "Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity."
quote:The orange colored mini-sub visible in the wet-entry area was the same mini-sub seen in the end of Sphere, also starring Samuel L. Jackson.
Dat is al de helftquote:Op maandag 17 september 2012 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
ik weet alleen Moulin rouge en Romeo + Juliet
Ik ga eerst hinten naar de makkelijkste, dus ik hoop voor je dat je de andere weet.quote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik weet er nog 1, maar daar wacht ik nog even mee
dat zal wel australia zijn?quote:Op maandag 17 september 2012 09:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga eerst hinten naar de makkelijkste, dus ik hoop voor je dat je de andere weet.
-Nog een film met Kidman
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 10:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alexandria's... eh ja wat was het 2e woord ook alweer...
Je mag wel een 2e film noemen van die Nederlander voor het puntquote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Regisseur ruilen voor het 2e woord?
quote:Op maandag 17 september 2012 10:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
bad boy bubby
ten canoes
the tracker
Young Adult?quote:Op maandag 17 september 2012 10:59 schreef Gillingham het volgende:
Is dat die film waarin Theron een inmiddels getrouwde/gesettelde jeugdvriend komt 'heroveren'?
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 13:51 schreef hornage het volgende:
Patrick Swayze & Jennifer Gray
Dirty Dancing
De_Kardinaal +1quote:
Ik zag hem gisteren in Undisputed voorbij komen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben bezig met seizoen 6 van Columbo
quote:I have to try and find a way to remain positive because those days are boring to me, really, just hanging off the side of a building, fighting or grunting. - on shooting action scenes.
quote:Tony Scott was a great director, a genuine friend, and it is unfathomable to think that he is now gone. He had a tremendous passion for life and for the art of filmmaking, and was able to share this passion with all of us through his cinematic brilliance.
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
edward zwick
matthew broderick?
morgan freeman?
quote:
quote:
quote:Trade Mark
Characters often run through a large range of emotions
His sluggish, almost listless way of talking
In afwezigheid va JH geef ik mezelf een punt & kunnen we meteen door met een nieuwe vraag.quote:
Jaa!quote:
net als de vorige vraag: op basis hiervan kan dit alles/iedereen zijnquote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef sorcees het volgende:
Persoon?
Zijn favorite director is Howard Hawks.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
net als de vorige vraag: op basis hiervan kan dit alles/iedereen zijn
Die van mij was wel te beantwoorden; er werd iets specifieks in genoemd (maar je moet het idd maar net weten). Deze is op deze manier wel erg lastig.quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
net als de vorige vraag: op basis hiervan kan dit alles/iedereen zijn
Regiseur?quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef sorcees het volgende:
Persoon?
Not helping.quote:
Dit is net zo specifiek ?quote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Die van mij was wel te beantwoorden; er werd iets specifieks in genoemd (maar je moet het idd maar net weten). Deze is op deze manier wel erg lastig.
Regiseur die te kennen heeft gegeven een James Bond film te regiseren.quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef sorcees het volgende:
Persoon?
graag gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 17:04 schreef JayHovah het volgende:
Borizzz dankjewel voor het uitreiken van de punten, was eventjes weg
quote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef sorcees het volgende:
[..]
Regiseur die te kennen heeft gegeven een James Bond film te regiseren.
Dit zal dan wel niet.quote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef DragonFodder het volgende:
Scorcese? Om maar iemand te noemen.
Tja, 't is wel een goede gokquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef DragonFodder het volgende:
Scorcese? Om maar iemand te noemen.
Dit.quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef Borizzz het volgende:
Dit is het einde van deze topicreeks. Het is een mooie periode geweest maar deze vraag kan niet beantwoord worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |