Grapjas, ik had die hint nog niet gezienquote:
quote:
Als je dat wil wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Krijgen we nu een maand lang vragen over vervelende acteurs?
quote:You better get busy living, because dying's a pain in the ass.
quote:
quote:That guy Heston has to watch it. If he's not careful, he'll get actors a good name. - On Charlton Heston
Wist niet dat die zulke onsympathieke dingen zeiquote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Frank Sinatra, maar wat is daar een film-vraag aan?
Omdat hij ook een acteur was?quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Frank Sinatra, maar wat is daar een film-vraag aan?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wist niet dat die zulke onsympathieke dingen zei
Ik had deze uitspraken nooit met Sinatra in verband gebracht, maar blijkbaar heb ik me vergist in Sinatraquote:
En van zijn mening over filmsterren?quote:Op zondag 16 september 2012 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ken hem alleen van zijn muziek.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik had deze uitspraken nooit met Sinatra in verband gebracht, maar blijkbaar heb ik me vergist in Sinatra
Helemaal begrijpelijk als je dit leestquote:He had a longstanding dislike of Marlon Brando from the time they starred in Guys and Dolls (1955). Sinatra always felt he should have played Brando's part, with Gene Kelly in the other role. Sinatra nicknamed Brando "Mr Mumbles" while Brando called him "Mr Baldy".
Dat gaat dus over On the Waterfrontquote:Sinatra originally had been scheduled to star in the picture, which was filmed in his hometown of Hoboken, NJ, but producer Sam Spiegel gave the role to Marlon Brando when he realized he could raise $1 million in financing for the picture by using Brando versus $500,000 if Sinatra was the star).
Ook niet. Alleen het citaat over dat meisje en zijn laatste woorden.quote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En van zijn mening over filmsterren?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |