quote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
die trap doet me aan home alone denken, maar die mensen zeggen me niks
Chris Columbus dus?... ik dacht echt dat t om dat huis draaide.quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is van de schrijver van de Home Alone films
was toch john hughes?quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Chris Columbus dus?... ik dacht echt dat t om dat huis draaide.
Zeg dat dan meteen, kan ik me meteen de moeite besparen want dat weet ik toch nietquote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is van de schrijver van de Home Alone films
De film heeft meer gemeen dan alleen de schrijver.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
was toch john hughes?
sixteen candles?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef Borizzz het volgende:
dat huis.. weet ik zo niet; ik kan alleen wat titels opdissen...
christmas vacation?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef Borizzz het volgende:
Dan heb je unckle buck nog; die zat daar ook ergens in de buurt.
met wijlen john candy
helaas.quote:Op zondag 16 september 2012 23:24 schreef ArtistA het volgende:
Spirited Away?
al zie ik geen verwantschap met 101 dalmatiërs
Uhhh... Tja...quote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
helaas.
die verwantschap moet je anders zien.
met dieren; en er is nog een verwantschap.quote:Op zondag 16 september 2012 23:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhhh... Tja...
Hoe anders?
Pan's Labyrinth anders?
quote:I've had some success in movies, so I really don't think about success. You like to have it, but I'm not desperate for it.
quote:Whenever I think of the high salaries we are paid as film actors, I think it is for the travel, the time away, and any trouble you get into through being well known. It's not for the acting, that's for sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |