SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:UTRECHT - Mark van Bommel is geschorst voor de topper tegen Feyenoord van volgende week zondag.
De middenvelder van PSV kreeg zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht geel van scheidsrechter Kevin Blom.
Van Bommel maakte op het middenveld een overtreding op Edouard Duplan waarna een opstootje volgde en Blom hem op zijn vijfde gele kaart van dit seizoen in evenzoveel wedstrijden trakteerde.
De aanvoerder van de Eindhovenaren is de eerste speler ooit die in zijn eerste vijf eredivisieduels van het seizoen vijf gele kaarten pakt.
Ik heb de overtreding niet gezien, maar van Bommel is retarded dus sowieso zal die wel terecht zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blom geeft hem nu alleen maar onder druk van 6 Utrecht spelers die op hem af komen rennen
Niemand vind die kaart terecht, maar alleen onze jood in dit topic vind hem terecht
Nuff said
Wel grappig, 2de op het WK worden en iedereen is lovend over Van Bommel ( Nja bijna iedereen, Stef heeft een Anita bril op)quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb de overtreding niet gezien, maar van Bommel is retarded dus sowieso zal die wel terecht zijn.
Wat voor aanvoerder ben je als je daar zo'n ontzettend domme overtreding gaat maken. Ze hebben mijn grote vriend Strootman ook wel geel mogen geven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blom geeft hem nu alleen maar onder druk van 6 Utrecht spelers die op hem af komen rennen
Niemand vind die kaart terecht, maar alleen onze jood in dit topic vind hem terecht
Nuff said
Ik ben nooit lovend over Van Bommel geweest, ik vind hem een van de smerigste en irritantste voetballers (samen met die kasthomo van een CR7). Als we 70 jaar eerder leefden stond hij vooraan om alle joden de trein in te trappen. Vieze NSB'er dat het is.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel grappig, 2de op het WK worden en iedereen is lovend over Van Bommel ( Nja bijna iedereen, Stef heeft een Anita bril op)
En nu staat voor de wedstrijd al vast dat Van Bommel geel krijgt
Klopt helemaal.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben nooit lovend over Van Bommel geweest, ik vind hem een van de smerigste en irritantste voetballers (samen met die kasthomo van een CR7). Als we 70 jaar eerder leefden stond hij vooraan om alle joden de trein in te trappen. Vieze NSB'er dat het is.
quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben nooit lovend over Van Bommel geweest, ik vind hem een van de smerigste en irritantste voetballers (samen met die kasthomo van een CR7). Als we 70 jaar eerder leefden stond hij vooraan om alle joden de trein in te trappen. Vieze NSB'er dat het is.
quote:Zoek geen oorlogie, je fokt met een straatjoggie #streetlyrics
Saai is het in ieder geval nietquote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV gaat nog wel scoren hoor
Muchos graciasquote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eredivisielive jonge
http://www.thefirstrow.eu(...)-utrecht-vs-psv.html
Echt he.quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan je ze moeilijk kwalijk nemen met 9 man
Twente en AZ speelde allebei goed.quote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Echt he.
Nu twente nog puntenverlies en we gaan weer lekker.
Ja en gelijk hebben zequote:
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef dreamzk het volgende:
Maar goed, voetbal is over. Nu mannen dingen doen, zoals BF3?
Komt nog, moeten tegen Ajax in de bekerquote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Utrecht heeft weer hun hoogtepunt gehad die gaan weer kut voetballen de rest van het seizoen
Beker boeit toch niet van mijn part vliegt Ajax er meteen uitquote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt nog, moeten tegen Ajax in de beker
Heel erg nice!quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente en AZ speelde allebei goed.
[ afbeelding ]
Heerlijke goal dit
Net zoals met de CLquote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beker boeit toch niet van mijn part vliegt Ajax er meteen uit
Scam 2012quote:
The ninja is strong in this onequote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hey hier stond iets over kpn ja haaahaha ik heb je door
Beetjequote:Op zondag 16 september 2012 19:25 schreef PierreTT het volgende:
Vervelend mannetje,die van Bommel. Beetje arrogant.
Zwaar leven..quote:Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef Tauchmeister het volgende:
OV-chipkaart kapot, klotesysteem
Ik dacht dat je Borderlands ging zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 08:21 schreef Rossdale het volgende:
Hoi, nog maar 3 daagjes werken en dan ein-de-lijk vakantie
Dat duurt nog 4 dagenquote:Op maandag 17 september 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Borderlands ging zeggen
WHAAHAHAHA EN HIJ HEP EEN GLAS MET WATER VAST EN DAT IS VOCHT DAT KOMBINEERT DE GRAP GOED!quote:
Pre-ordered?quote:Op maandag 17 september 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Borderlands ging zeggen
quote:Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WHAAHAHAHA EN HIJ HEP EEN GLAS MET WATER VAST EN DAT IS VOCHT DAT KOMBINEERT DE GRAP GOED!
We bewaren wel een paar oranges voor je;)quote:Op maandag 17 september 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat duurt nog 4 dagenEn jullie hebben hem vast al uitgespeeld voordat ik überhaupt terug van vakantie ben
quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Onbegrijpenlijk groot eigenlijk
Ja sick man, iemand van jullie btw Journey to the edge of the universe gezien? echt een aanraderquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja sick man, iemand van jullie btw Journey to the edge of the universe gezien? echt een aanrader
hey ! Its now or never,quote:
Dat is nog niets vergeleken met het heelal zelf, of de implicaties van de onderliggende principes van de realiteit.quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt zo te zijn dat er in het waarneembare heelal meer sterren zijn, dan korrels zand op aarde, dus die vergelijking is niet bepaald passend.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef Cliffy het volgende:
Vind die vergelijking van Robert Dijkgraaf wel mooi. We zijn een korrel in een emmer zand.
EN TOCH IS IE MOOIquote:Op maandag 17 september 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat er in het waarneembare heelal meer sterren zijn, dan korrels zand op aarde, dus die vergelijking is niet bepaald passend.
Dikke FS.quote:
Stoma's tweelingbroer die addicted is aan WoWquote:
En dan eindigen ze nog met 'Observable Universe'quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Goeie.quote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stoma's tweelingbroer die addicted is aan WoW
What up Pierre? Hoe bevalt het samenwonen?quote:
Deze kerel is echt moeilijk grappigquote:
Goed man,je moet snel ff keer bakkie komen doen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
What up Pierre? Hoe bevalt het samenwonen?
Komt goed, ben benieuwd naar de pussy palace. Misschien ook uitgaan in Tilburg, even kijken hoe de sfeer daar is na al jouw verhalen over de boekenierquote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed man,je moet snel ff keer bakkie komen doen!
Goed plan!quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel weer eens tijd worden voor een meetLaatste keer met z'n allen was volgens mij april (?)
Vorige keer waren we in Utrecht hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef KoningStoma het volgende:
Doe het eens een keer ergens in Nederland. Niet in België of naast de noordzee.
Dat is praktisch in Engeland.quote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vorige keer waren we in Utrecht hoor
Pic... Never mindquote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is praktisch in Engeland. [ afbeelding ]
Nu zou Utrecht makkelijk gaan trouwens. Mijn zuster woont daar.
Ja, dat was eerst het probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pic... Never mind
Zou je daar kunnen pitten dan?
snelle editquote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Datumprikker: http://doodle.com/eszc8dwrp3gihzud
Niet iedereen is student hèquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Fsmxi het volgende:
Kunnen we niet op een donderdag, heb toch in principe alle vrijdagen vrij
Wat?quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Kolere wat valt Armored Kill tegen zegHij leek me zo tof, en wellicht is dat op de PC ook wel zo maar op de console met de speler en voertuigenlimitaties is het gewoon ruk
Moet je maar niet uit je voertuig worden geknald.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Te weinig voertuigen voor de grote maps, als je uit een voertuig wordt geknald moet je 600 meter lopen naar een objective... woo fucking hooWerkt voor geen meter met zo weinig spelers en zo weinig voertuigen.
Op de PC lijkt hij me awesome, maar dit is gewoon ruk... de maps zijn te groot voor de console
Te weinig voertuigen? Overal staan quads als er geen tank staat waar je ook al zowat mee wordt dood gegooid.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Te weinig voertuigen voor de grote maps, als je uit een voertuig wordt geknald moet je 600 meter lopen naar een objective... woo fucking hooWerkt voor geen meter met zo weinig spelers en zo weinig voertuigen.
Op de PC lijkt hij me awesome, maar dit is gewoon ruk... de maps zijn te groot voor de console
http://www.gamekings.tv/v(...)ll-expansion-review/quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Maakt niet uit, over 4 dagen Borderlandsquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Kolere wat valt Armored Kill tegen zegHij leek me zo tof, en wellicht is dat op de PC ook wel zo maar op de console met de speler en voertuigenlimitaties is het gewoon ruk
Ik heb het even verbeterd.quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
wat Wat ben je tog toch een vervelend ventje KOMMA, bah PUNT.
quote:jongers en meisjers we gaan vliegen in de ruimte
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speeltquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/v(...)ll-expansion-review/
vanaf 11.04
Gewoon vlaggen cappen en niet als een zombie tussen de vlaggen in niets doen. Dan kom je alleen maar actie tegen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speelt
Spangheid, 't is een advanced egg mcmuffin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:52 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je bij de bushalte, zie je dit. WtfDit klinkt echt goor
`quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spangheid, 't is een advanced egg mcmuffin.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Datumprikker: http://doodle.com/eszc8dwrp3gihzud
Goeiequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat BL2 halen wat waar wanneer?
Hmm dat zou misschien wel eens kunnen jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speelt
Lijkt mij eigenlijk vrij saaiquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:06 schreef Xblister het volgende:
FTL is trouwens echt een bazengame, even voor jullie informatie!
Nope, maar heb de maps een uurtje bij een vriend kunnen spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat zou misschien wel eens kunnen ja. Maar had jij premium dan?
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar heb de maps een uurtje bij een vriend kunnen spelen.
Arme jongen!quote:
Ook niet raar eigenlijk meer belasting op de gewrichten. Het deed eigenlijk amper pijn het voelde meer aan dat ik geen stabiliteit had in mijn knie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Arme jongen!
Laatst ook iemand van mijn klas, scheurtje bij het voetballen. Wel grappig dat het altijd de lange, sterke kerels zijn die als eerste neergaan.
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.
Onzinnnnquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steedsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk vrij saai
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Nee het ligt aan het spel snap dat danquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkEn heb ook al wat afgelopen, maar dat doe je bij Caspian ook
Maar zou het niet misschien aan het team kunnen liggen?
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steeds
nee klopt maar zag een foto voorbij komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarom kijk je datis toch geen reet aan
Starcraft, waar de geskilde mensen zich onderscheiden van de noobsquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.
Dus de noobs zijn de mensen die het spelen en de geskilde zijn de mensen die er na 5 min mee kappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Starcraft, waar de geskilde mensen zich onderscheiden van de noobs
Mooie retoriek meneerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus de noobs zijn de mensen die het spelen en de geskilde zijn de mensen die er na 5 min mee kappen?
Of even de pippa van Rossdale gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ff stunnen met shock en daarna op het lichaam schieten ipv de kop en ze zijn zo kapot
Na hoeveel keer proberen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enalty_te_nemen.html
tering
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.
Had gewoon iemand in de collegezaal ooit bij ons, een acer laptop met een witte apple sticker over acer logoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:59 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Teun is lekker aan het FOK!ken.
Die doet het al niet meerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef dreamzk het volgende:
Vrijdagavond meet in Haren?
https://www.facebook.com/events/172851989506342/
Ik snap echt niet wat daar nou zo grappig aan isquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef dreamzk het volgende:
Vrijdagavond meet in Haren?
https://www.facebook.com/events/172851989506342/
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:59 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:59 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Laatbloeier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Xblister het volgende:
Kom ik gewoon even borderlands2 op nzbindex tegen![]()
Dit is best vreemd... Maar het heeft wel watquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Raise you with that disco sound
Kende ik nog niet, superquote:
Nu pas ja? Gelukkig werkt ie ook gewoon co-opquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Xblister het volgende:
Kom ik gewoon even borderlands2 op nzbindex tegen![]()
Goeie timing! Ga zo Deep House setje fixen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, super![]()
Ik heb bijna de hele middag Deep House zitten luisteren, deze is ook echt heerlijk:
Vreemd, maar lekker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is best vreemd... Maar het heeft wel wat
Lekker hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, super![]()
Ik heb bijna de hele middag Deep House zitten luisteren, deze is ook echt heerlijk:
Ja, maar dan kan je beter gewoon even op Beatport kijken, daar komen de meesten in ieder geval vandaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goeie timing! Ga zo Deep House setje fixen.![]()
Nog toffe tracks tegen gekomen?
Wat een rare shit, toch klinkt het niet verkeerdquote:
quote:
pc versie dames, uurtje oudquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas ja? Gelukkig werkt ie ook gewoon co-op
Hehe, ook hele dag op gezocht evenals Traxsource.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je beter gewoon even op Beatport kijken, daar komen de meesten in ieder geval vandaan
Oja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
[..]
pc versie dames, uurtje oud
4 hoursquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
[..]
pc versie dames, uurtje oud
quote:
Niet zo haten, die ik download is een uurtje oudquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4 hours
GamesPC
Borderlands.2-SKIDROW
Wel opletten he vrouwtje
Haat niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Xblister het volgende:
[..]
Niet zo haten, die ik download is een uurtje oud
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef Michhas het volgende:
Het is geen wedstrijdje hoor jongens
Je speelt de pc versie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haat niet?
16.41 stond ie al op spotnet
je punt was de 1ste keer ook al duidelijk hoorquote:
Heb de xbox versie ookquote:
Fijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je punt was de 1ste keer ook al duidelijk hoor
Deepack die boy wil nu al op BlackCard Greg lijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Mephis Depay(DeePack) kan ook zo door voor gansta rapper.![]()
Dan toch zeker wel deze he :quote:
Hoe bedoel je easy?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de xbox versie ook, maar ga denk wel de pc versie spelen. Easy met co-op
Easy met instellen, via jtag xbox moet je nogal wat installenquote:
Aaaaah, Keeno, lang niet gehoord. Samen met Rameses B, Blackmill en MitiS toch wel mijn favoriet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een rare shit, toch klinkt het niet verkeerd
Nog eentje voor jou en Tauch, om af te sluiten. Dat beat als hij erin komt
Het is geen wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aaaaah, Keeno, lang niet gehoord. Samen met Rameses B, Blackmill en MitiS toch wel mijn favoriet.
Hier blijf ik kippenvel van krijgen:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
Eind goed al goed, deze gast had meer flow in zijn nagel dan kleine wayne ooit zal bezitten
Aah zo, maar je kan met jtag toch sowieso niet op de normale servers van microsoft?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Easy met instellen, via jtag xbox moet je nogal wat installen
Kan wel hoor, maar 48 uur hou je het vol, en dan heb je een banquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Aah zo, maar je kan met jtag toch sowieso niet op de normale servers van microsoft?
M:\Muziek\50 cent\50_Cent-Get_Rich_Or_Die_Tryin-2003-RNSquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze vond ik vroeger echt dope stond nog op mijn mp3 spelertje
Die was wel hard eigenlijk heb die nog in het echhie gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
M:\Muziek\50 cent\50_Cent-Get_Rich_Or_Die_Tryin-2003-RNS
![]()
Grappig dat je dat zegt, heb 3 weken alle kanalen van die artiesten leeggetrokken en op mijn telefoon gezetquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aaaaah, Keeno, lang niet gehoord. Samen met Rameses B, Blackmill en MitiS toch wel mijn favoriet.
Hier blijf ik kippenvel van krijgen:
Was wel lekker album ja, deze ook wel :quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was wel hard eigenlijk heb die nog in het echhie gehad
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was wel lekker album ja, deze ook wel :
M:\Muziek\50 cent\50_Cent-The_Massacre-2005-RNS
quote:
quote:
goed gevonden manquote:
Weet niet, volgens mij niet veel meer uitgekomen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maakt hij eigenlijk nog muziek? Hij was toen toch gestopt ofzo na Red nation?
JUISTquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
goed gevonden man![]()
Heeft nog bij mij in het voetbalteam gezeten
[..]
Weet niet, volgens mij niet veel meer uitgekomen?
Dat dusquote:Jesus Piece (2012—present)
Shortly after the release of the long delayed R.E.D. album, Game announced he had begun work on his fifth album. At the time titled 'Soundtrack to Chaos' he said the album would not feature him "name-dropping" or feature any artists as guests for vocals.[55] In March 2012, Game announced the album name had been changed to F.I.V.E.: Fear Is Victory’s Evolution and that it could be his last album released under Interscope[55], but in August 28 rapper published new title: Jesus Piece.
Echt hequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Xblister het volgende:
Niks geen vieze poort die pc versie van borderlands. ziet er ook nog eens superstrak uit allemaal
Ja draait echt smooth, en daarnaast ook nog eens uitgebreide opties voor je video instellingen.quote:
Veel mensen zeiken dat ie niet werkt, maar goed die kijken waarschijnlijk nooit naar de nfoquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja draait echt smooth, en daarnaast ook nog eens uitgebreide opties voor je video instellingen.
En zelfs Fullscreen-windowed voor de bazen met 2 schermen
Ja maar als je hem op fullscreen windowed zet, dan blijft ie lekker fullscreen als je alt+tab gaat naar je andere scherm om even te internetten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Veel mensen zeiken dat ie niet werkt, maar goed die kijken waarschijnlijk nooit naar de nfo. Ja test hem morgen wel ff, 2 schermen zou niks uit moeten maken toch?
Is het een beetje de moeite waard anders zet ik hem aan na het voetballen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
Fuck al die neppe rappers.
Dit is de man:
MystiQ's - Pure Electro Mixtape by DJ MystiQ
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
Fuck al die neppe rappers.
Dit is de man:
MystiQ's - Pure Electro Mixtape by DJ MystiQ
Waz met jou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef KoningStoma het volgende:
Jongers deze negert is een goeie rapper luister
Op de lagere school jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja wat deze muziek is echt BAD-ASS jongen
Wel als ik weet dat er betere muziek is dan Lil Waynequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je voelt jezelf te volwassen voor wat old skool tunes?
Wat is betere muziek?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel als ik weet dat er betere muziek is dan Lil Wayne
Bij Tauch is de lagere school nog niet zo heel lang geleden hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je voelt jezelf te volwassen voor wat old skool tunes?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel als ik weet dat er betere muziek is dan Lil Wayne
Pc versie kan sowieso co-opquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Pixell het volgende:
Dus die geripte borderlands kan je coopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |