`quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spangheid, 't is een advanced egg mcmuffin.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Datumprikker: http://doodle.com/eszc8dwrp3gihzud
Goeiequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat BL2 halen wat waar wanneer?
Hmm dat zou misschien wel eens kunnen jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft het over de PC versie he, waar je met veel meer man op speelt
Lijkt mij eigenlijk vrij saaiquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:06 schreef Xblister het volgende:
FTL is trouwens echt een bazengame, even voor jullie informatie!
Nope, maar heb de maps een uurtje bij een vriend kunnen spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat zou misschien wel eens kunnen ja. Maar had jij premium dan?
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar heb de maps een uurtje bij een vriend kunnen spelen.
Arme jongen!quote:
Ook niet raar eigenlijk meer belasting op de gewrichten. Het deed eigenlijk amper pijn het voelde meer aan dat ik geen stabiliteit had in mijn knie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Arme jongen!
Laatst ook iemand van mijn klas, scheurtje bij het voetballen. Wel grappig dat het altijd de lange, sterke kerels zijn die als eerste neergaan.
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.
Onzinnnnquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steedsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk vrij saai
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |