Deze kerel is echt moeilijk grappigquote:
Goed man,je moet snel ff keer bakkie komen doen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
What up Pierre? Hoe bevalt het samenwonen?
Komt goed, ben benieuwd naar de pussy palace. Misschien ook uitgaan in Tilburg, even kijken hoe de sfeer daar is na al jouw verhalen over de boekenierquote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed man,je moet snel ff keer bakkie komen doen!
Goed plan!quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel weer eens tijd worden voor een meetLaatste keer met z'n allen was volgens mij april (?)
Vorige keer waren we in Utrecht hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef KoningStoma het volgende:
Doe het eens een keer ergens in Nederland. Niet in België of naast de noordzee.
Dat is praktisch in Engeland.quote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vorige keer waren we in Utrecht hoor

Pic... Never mindquote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is praktisch in Engeland. [ afbeelding ]
Nu zou Utrecht makkelijk gaan trouwens. Mijn zuster woont daar.
Ja, dat was eerst het probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pic... Never mind
Zou je daar kunnen pitten dan?
snelle editquote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Datumprikker: http://doodle.com/eszc8dwrp3gihzud
Niet iedereen is student hèquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Fsmxi het volgende:
Kunnen we niet op een donderdag, heb toch in principe alle vrijdagen vrij
Wat?quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Kolere wat valt Armored Kill tegen zegHij leek me zo tof, en wellicht is dat op de PC ook wel zo maar op de console met de speler en voertuigenlimitaties is het gewoon ruk
Moet je maar niet uit je voertuig worden geknald.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Te weinig voertuigen voor de grote maps, als je uit een voertuig wordt geknald moet je 600 meter lopen naar een objective... woo fucking hooWerkt voor geen meter met zo weinig spelers en zo weinig voertuigen.
Op de PC lijkt hij me awesome, maar dit is gewoon ruk... de maps zijn te groot voor de console
Te weinig voertuigen? Overal staan quads als er geen tank staat waar je ook al zowat mee wordt dood gegooid.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Te weinig voertuigen voor de grote maps, als je uit een voertuig wordt geknald moet je 600 meter lopen naar een objective... woo fucking hooWerkt voor geen meter met zo weinig spelers en zo weinig voertuigen.
Op de PC lijkt hij me awesome, maar dit is gewoon ruk... de maps zijn te groot voor de console
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |