Dus? Moet dat aangeven dat je hyper intelligent bent?quote:Ik kan eigenlijk helemaal niet goed leren, kan me nooit concentreren, maar toch zit ik op hbo (1e jaars).
quote:Op zondag 16 september 2012 16:48 schreef wolfrolf het volgende:
Sportschool, gezond eten, stijlvol kleden.
Dan maak je al een grote sprong.
dit.quote:Op zondag 16 september 2012 16:48 schreef wolfrolf het volgende:
Sportschool, gezond eten, stijlvol kleden.
Dan maak je al een grote sprong.
Benader je jouw omgeving ook zo? Het individu afschrijven op basis van het collectief?quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef adnapekkid het volgende:
mischien hebben jullie wat tips (zal wel niet, ik volg het hier al wat langer)
Begin eens door op een normale manier om advies te vragen. Met advies dat je nog niet eens gekregen hebt afzeiken ga je niets bereiken.quote:hebben jullie misschien tips wat ik met de rest van m'n leven moet?
Ik lees nergens in deze topic dat TS een dergelijke wens heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 23:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als iemand dood wil, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet "normaal" is?
Tussen de regeltjes door wel.quote:Op zondag 16 september 2012 23:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik lees nergens in deze topic dat TS een dergelijke wens heeft.
Mbo psychologie gevolgd deze zomer?quote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tussen de regeltjes door wel.
Ik zie je straks op het schoolplein en hoop dat je dit keer wel een goede lunch heb gemaakt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef adnapekkid het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik dacht, mischien hebben jullie wat tips (zal wel niet, ik volg het hier al wat langer)
ik heb eigenlijk geen mening en ik vindt eigenlijk alles goed. Ik ben wat dikker en heb 0 zelfvertrouwen. Ik ben niet goed met meisjes, en wordt altijd rood als een onbekende tegen me praat, tenzij ik dronken ben. Ik kan eigenlijk helemaal niet goed leren, kan me nooit concentreren, maar toch zit ik op hbo (1e jaars).
hebben jullie misschien tips wat ik met de rest van m'n leven moet?
Ik heb een aantal kleine verbeteringen aangebracht in jouw zin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef tomy800 het volgende:
TS` Nederlands voldoet niet eens aan het hbo. Wat een loser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |