Ik dacht dat je Borderlands ging zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 08:21 schreef Rossdale het volgende:
Hoi, nog maar 3 daagjes werken en dan ein-de-lijk vakantie
Dat duurt nog 4 dagenquote:Op maandag 17 september 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Borderlands ging zeggen
WHAAHAHAHA EN HIJ HEP EEN GLAS MET WATER VAST EN DAT IS VOCHT DAT KOMBINEERT DE GRAP GOED!quote:
Pre-ordered?quote:Op maandag 17 september 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Borderlands ging zeggen
quote:Op maandag 17 september 2012 09:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WHAAHAHAHA EN HIJ HEP EEN GLAS MET WATER VAST EN DAT IS VOCHT DAT KOMBINEERT DE GRAP GOED!
We bewaren wel een paar oranges voor je;)quote:Op maandag 17 september 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat duurt nog 4 dagenEn jullie hebben hem vast al uitgespeeld voordat ik überhaupt terug van vakantie ben
quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Onbegrijpenlijk groot eigenlijk
Ja sick man, iemand van jullie btw Journey to the edge of the universe gezien? echt een aanraderquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja sick man, iemand van jullie btw Journey to the edge of the universe gezien? echt een aanrader
hey ! Its now or never,quote:
Dat is nog niets vergeleken met het heelal zelf, of de implicaties van de onderliggende principes van de realiteit.quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Onbegrijpenlijk groot eigenlijk
Het schijnt zo te zijn dat er in het waarneembare heelal meer sterren zijn, dan korrels zand op aarde, dus die vergelijking is niet bepaald passend.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef Cliffy het volgende:
Vind die vergelijking van Robert Dijkgraaf wel mooi. We zijn een korrel in een emmer zand.
EN TOCH IS IE MOOIquote:Op maandag 17 september 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat er in het waarneembare heelal meer sterren zijn, dan korrels zand op aarde, dus die vergelijking is niet bepaald passend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |